پسر همت پسر نوح نیست؛ نزدیک سی سال است بی پدری کشیده است

قرار ما افتاد هفته بعد، ساعت عشق
دیروز حالم گرفته شد. با پسر همت نه برای مجله ام که برای درد دل قرار داشتم اما “آقا مهدی” از اصفهان، تهران نیامد. به موبایلش زنگ زدم. صدایش خسته بود. آقا مهدی مثل پدرش تو دماغی صحبت می کند و البته مثل پدرش چشمان بسیار زیبایی دارد. اول بار که دیدمش بهشت زهرای تهران بود. سال ها پیش، درست در همین روزهای سال یعنی سالگرد شهادت پدرش. آن زمان جفت مان فقط فرزند شهید بودیم و فقط گرد یتیمی بر چهره مان نشسته بود. نه او اصلاح طلب شده بود و نه من اصول گرا. دیگر او را ندیدم و حتی دیگر صدایش را نشنیدم. گاهی که دوستان در نقد مواضع سیاسی آقا مهدی و مادر محترم و عزیزشان سرکار خانم “ژیلا بدیهیان” دچار تندروی و افراط می شوند، موضع می گیرم و نقدشان را نسبت به خانواده شهید همت برنمی تابم. اینها همه گذشت تا اینکه دو هفته پیش به امر عزیزی، عزیزترین عشقم در این دنیا مصمم به درآوردن نشریه ای شدم. منشی نشریه، موبایلم است و محل کارم کیف لب تابم. بدون حتی یک خط تلفن بدون یک خبرنگار بدون یک دفتر بدون یک عکاس بدون یک راننده بدون یک آبدارچی، مجله درآوردن البته که سخت است. غربت این مجله به این خاطر است که دوست ندارم زیر بلیط کسی برود. مثل جنگ زده ها گاهی خراب می شوم روی سر بچه های وطن امروز و گاهی هم آوار می شوم روی سر موسسه عاشورا. گاهی هم خانه نیم بند ۵۰ متری ام می شود محل کارم. همسرم به طعنه می گوید؛ تو خانه را با محل کار عوضی گرفته ای. راست می گوید؛ این قوطی کبریت، خانه نیست، کارخانه تولید مطلب است. باورتان می شود از کمبود جا بخشی از مطالبم را در کابینت آشپزخانه می گذارم؟ حالا تا صدای خواننده ها در نیامده بروم سر سطر.
داشتم برای تان تایپ می کردم که به “گلعلی بابایی” گفتم؛ شماره پسر همت را بده. داد. زنگ زدم. خودم را معرفی کردم و به او گفتم؛ قصدم از این مزاحمت، مصاحبه با شما برای مجله ام است. این تماس به دو سه بار دیگر کشیده شد تا آقا مهدی نگاهی به برخی از مطالبم بیاندازد و گفت و گو را قبول کند یا نه. از بد روزگار اولین مطلبی از من که در اینترنت به چشم فرزند عزیز حاج همت رسید، “همیشه پای یک ظن در میان است” بود. زهر قلم من در آن مطلب علیه اصلاح طلبان همانا و امتناع آقا مهدی از گفت وگو همانا. دو سه بار دیگری هم تلاشم را برای متقاعد کردن ایشان انجام دادم اما بی نتیجه بود. دوستی که شاهد این اصرار من بود به طعنه گفت؛ خودت را اینقدر کوچک نکن. مگر با خانواده شهیدان جنیدی با مادر شهید شیرودی با پدر شهید علمدار با حاج بخشی با دکتر عباسی با صفار هرندی با وحید جلیلی حتی با بنی صدر حتی با مشایی گفت و گو نگرفته ای؟ خاطرات منتشر نشده “آقا” را هم که از این طرف و آن طرف گرفته ای، حالا پسر همت قبول نکرد، نکرد. تو الان برای خودت یک پا آدم شده ای. درست نیست این همه منت کشی. مگر خودت نگفتی؛ کشتی انقلاب مسافر کشی می کند، منت کشی نمی کند؟ در ثانی خود تو فرزند شهیدی. با خودت گفت و گو کن. الحمدلله چیزی هم که زیاد داری اسم مستعار است. با این همه اسم مستعار اصلا می توانی یک میز گرد صوری با حضور خودت درست کنی. میز گردی با حضور “علی اکبر بهشتی” و “اکبر شهیدی” و شهیده اکبری” و “آقای چیز” و “آرملیا، خبرنگار چیزنا” و خودت! کالبد شکافی کن که چرا امروز برخی نویسنده های ما ریسنده تار سکوت در پود حنجره شده اند. خودمانیم؛ عجب جمله ای شدها. خون پدرم رفت داخل دکمه های کیبورد.
قرار دیروزم با پسر سردار خیبر درد دل بود نه مصاحبه. من فرزند شهیدی هستم که با رسانه های اصلاح طلب مصاحبه نمی کنم و آقا مهدی فرزند شهیدی است که با رسانه های اصول گرا مصاحبه نمی کند. این اختلاف سلیقه البته دلیل نمی شود که ما با هم درد دل نکنیم. من به پسر حاج همت خواهم گفت که سبزهای عمدتا اجیر شده از آن سوی آب، دو شب پیش چه چیزهایی بار پدر شهیدم کردند و آقا مهدی هم به من خواهد گفت که فلان روز لباس شخصی ها چه بلایی سر برادرش آوردند. بعد یک چیز من به او می گویم و یک چیز او به من می گوید و صحبت ما با دلیل یا بدون دلیل کشیده می شود به جاهای باریک. به جاده اهواز خرمشهر که پدر من آنجا شهید شد و جزیره مجنون که حاج همت آنجا شهید شد. ما فرزندان شهدا مصاحبه های سیاسی مان را با جاهای دیگر می کنیم ولی سفره دل را پیش نامحرم باز نمی کنیم. خلاصه قرار ما افتاد هفته بعد ساعت عشق.
من معتقدم اتفاقا بخشی از نقدهای پسر حاج همت به حکومت، و نه فقط به دولت، حق است. آن بخشی هم که از نظر من حق نیست، مشکلی نیست، شاید نظر من اشتباه باشد. ملاک حق و باطل نه من هستم نه پسر حاج همت و نه حتی دختر آن شهید روستایی در سیستان و بلوچستان که سال به دوازده ماه هیچ کس یادی از پدر شهیدش نمی کند. حرف من این است: انتقاد از نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص قسمت اسفندیار رحیم مشایی اش حق مسلم خانواده های شهداست. نه سر همت که حتی همسر همت هم به گردن این نظام حق دارد. جذب حداکثری فقط جذب هدیه تهرانی نیست، شامل جذب مادر شهید شهر کردی هم می شود. اسفندیار عدالت ورز، پولش زیادی کرده، آن را خرج میگرن پسر همت، صرف هزینه عمل پای پدر شهید ابراهیم شعبانی کند. اینجا که دیگر سران فتنه مقصر نیستند. تقصیر قالیباف و محسن رضایی و علی مطهری هم نیست. احمد توکلی هم بی گناه است. حتی تقصیر فائزه و مهدی هم نیست. آقای احمدی نژاد! این جمله رئیس دفترتان یعنی چه؟ ارتباط سفره هفت سین با امام زمان چیست؟ نوح تمام شد، حالا دوباره نوبت به امام زمان رسیده است؟ آقای بهداد عزیز! چه شد قرار مصاحبه ما با حضرت اسفندیار؟ من حرف دارم با ایشان و حقم در این نظام از محمد رضا گلزار کمتر نیست. گفتی SMS بده، یک هفته است گوشی تان می گوید؛ “بهداد خان رفته تو پارکینگ”! یعنی مصاحبه کشک؟!
البته دشمن اشتباه نکند. من یک تار موی همین “محمد جعفر بهداد” عزیز را که در “کیهان” دورانی با هم داشتیم، با کل دنیای شرق و غرب عوض نمی کنم. بهداد خود در جبهه همرزم پدرم بوده و سال ها به اسارت نزد بعثی ها رفته است. بهداد باید همچنان “آزاده” باشد، حتی آزاده از سر کار گذاشتن من!
دشمن باز هم اشتباه نکند. خانواده های شهدا شهید شدن در راه ولایت فقیه را بیشتر از نقد جمهوری اسلامی و حتی بیشتر از انرژی هسته ای حق مسلم خود می دانند. پسر حاج همت البته حتما با این بیان من آنهم با این شدت مخالف است. آقا مهدی هم البته حق دارد. پسر همت، پسر نوح نیست و نزدیک ۳۰ سال بی پدری کشیده است و تو چه می دانی این داغ چیست؟ من و شما چه می دانیم همسر همت چه کشیده است؟ زنان نازک نارنجی ما، فرقی نمی کند همه ما، یک روزش را نمی توانند تحمل کنند. بیرون گود نشسته ایم و می گوییم؛ لنگش کن! همسر مهدی باکری همیشه برای من عزیز است؛ چه روزی که نقد دولت کند و چه آن روز که زبان به مدح مولای خراسانی ما باز کند. از خانواده شهدا نباید حتی برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی سوء استفاده کرد. مسئولین اگر سوء مدیریت نداشته باشند، ما خانواده های شهدا جمهوری اسلامی را از آنها بیشتر دوست داریم. ولله پسر سردار خیبر بیشتر از آقایان، جمهوری اسلامی را دوست دارد. البته یک حرف هایی هم دارد که باید آن حرف ها را شنید. ما الان چند هزار تا مسئول داریم؟ کدام تان می دانید که پسر همت به سر درد مزمن مبتلاست؟ چطور بی پولی بازیگران مرفه بی درد را می بینید، میگرن آقا مهدی را نمی بینید؟ دست نوازش علی و البته سید علی روی سر یتیمان است، دست شما در دست کیست؟ این که دیگر ربطی به مذاکره خاتمی با جرج سوروس ندارد! به بی سوادی شیخ هم ربطی ندارد! ارتباطش با بی معرفتی من و شماست.
و دشمن باز هم اشتباه نکند. من قصد تبرئه سران فتنه را ندارم. مجرم در هر مقامی و با هر سابقه ای باید محاکمه شود. خانم رهنورد باید هم برخی از آیات قرآن را غیر مترقی بداند، زیرا که در برخی آیات قرآن آمده: “الفتنه اشد من القتل” و در برخی دیگر از آیات، خداوند همان خداوندی که گفته؛ “لا اکراه فی الدین”، اصلاح طلبان را مفسد روی زمین خوانده است.
و دشمن باز هم اشتباه نکند. من ناسزاهای رکیکی که این روزها نثارم می شود به حساب سبزها نمی گذارم. “سبز” یک رنگ است و “لجن” یک رنگ دیگر. یک “نیرنگ” دیگر. من در اوج همین لجن پراکنی هدایت شده از سایت های ضد انقلاب، با بسیاری از سبزهای داخلی دوست از آب درآمدم. آن کس که در این کشور و زیر سایه عنایات امام زمان زندگی می کند، شاید معترض باشد ولی به منتقد خود فحش خواهر و مادر نمی دهد. ما همان قوم ایم که با هر سلیقه با هر عقیده، جای مان در “خیمه عباس” است. “X” ها هم در کشور ما شیطان پرست نیستند؛ “Y” مد شود، این علامت را از روی آینه ماشین عوض می کنند اما “ام البنین” را با هیچ چیز دیگر عوض نمی کنند. اینجا همه گدای خانه فاطمه هستند و متحیرند چه نامند “شه ملک لافتی را”. حتی نام سران فتنه ما هم “حسین” و “محمد” و “مهدی” است. آقای بالاترین! این کروبی را می بینی؟ نفوذی جمهوری اسلامی است در عمق فضای سایبر و دارد دلارهای اهدایی آمریکا به فرقه سبز را حیف و میل می کند! ولله اگر یک درصد عشق صد در صدی که ما به خامنه ای داریم، شما حتی یک ذره اش را به سران آمریکا داشتید، تا الان لیبرالیسم، جهانی شده بود. کاش شما عرضه داشتید جمهوری اسلامی را ساقط کنید، تا ما به شما انقلاب کردن را یاد می دادیم. “گرگ ها خوب بدانند در این ملک غریب/ گر پدر رفت تفنگ پدری هست هنوز/ گر چه نیکان همگی بار سفر بر بستند/ شیر مردی چو علی خامنه ای هست هنوز/ گر امام شهدا نیست کنون در برمان/ خلف صالح و مظلوم علی هست هنوز”. آقای بالاترین! خامنه ای برای ما خمینی دیگر است. “خ” و “م” و”ی” و”ن” و”ی” یعنی “خم” و “می” و “نی” در “خمینی” و “خامنه ای” مشترک است. یعنی من هر وقت می نویسم “خامنه ای” در دل خود “خمینی” هم دارد. اما “خامنه ای” یک “الف” و یک “ها” از خمینی بیشتر دارد که روی هم می شود؛ “آه”. این “آه”، نشان می دهد که خامنه ای از خمینی مظلوم تر است. البته ما اجازه نمی دهیم “آه” نایب روح الله به سینه چاه گره بخورد. دوره جام زهر گذشت. قسم به این انگشتر جدید به این “حدید”، که ملت ما نمی بارد الا به طوفانی شدید. به سیلی مدید. “وانزلنا الحدید فیه باس شدید”.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. goorbany می‌گوید:

    دوست عزیز ، صمیمانه ترین تبریکات خود را نثارت می کنیم و آرزوی سال های سال زندگی توأم با خوشبختی را برایت داریم.

    در وبلاگ ” ندای فطرت ” بی صبرانه منتظر ورود شما سرور عزیز هستیم تا قدوم مبارک تان را گلباران کنیم .
    با نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود ، مرا در بهبود مطالب وبلاگ یاری دهید . نظرات شما ، قوت قلب ، قدرت بازوی ما را دو چندان می کند که گوشه ای از مطالب دریای بیکران امامت را به سمع خوانندگان عزیز برسانیم .
    موفق و موید باشید . حق یارتان باد .

  2. گل آقا می‌گوید:

    وقتی سبزها تو چشمات نگاه می کنن ازت می ترسن . تو خیلی تکی . حیفه تویه. یه کم بیشتر به خودت برس خیلی توپی . به خدا جدی می گم. ناراحت نشی.

  3. همراز می‌گوید:

    آن روز که همه به دنبال چشم زیبا هستند، تو به دنبال نگاه زیبا باش

  4. انتفاضه وبلاگی

    با حضور وبلاگی نویسان ارزشی جمهوری اسلامی ایران؛ جوانان حزب الله لبنان و سوریه

    موج ضد صهیونی در فضای مجازی

    شروع عملیات: ۱۷/۱۲/۱۳۸۸

    شرح عملیات:

    ارسال انبوه پیام های ضد صهیونی به ایمیل خبرگزاریهای دنیا و ساکنین سرزمینهای اشغالی

    متن بیانیه ضد صهیونیسیتی روز هفدهم اسفند ماه در جبهه وبلاگی غدیر به سه زبان انگلیسی و عربی و عبری قرار خواهد گرفت و شرکت کنندگان می توانند این متن را به خبرگزاری های دنیا و ساکنین سرزمینهای اشغالی که ایمیل آنها در جهبه وبلاگی غدیر قرار خواهد گرفت ارسال نمایند.
    jwg.parsiblog.com

  5. سلام
    چند وقت پیش عیادت جانبازی رفتم که ۲۶ سال است از گردن قطع نخاع است اما از روی تختش هم از ولایت دفاع می کند.
    با احترام شما را لینک کردم.

  6. تمرین وحدت میکنیم این روزها با دوست هایمان… حرف های خودمان را هم میزنیم… اینجا مملکت همه ماست… به هیچ کسم ربطی ندارد… هیچکس هم نمی تواند آن را به نام خودش تمام کند… آمریکا هم غلط میکند بخواهد توی کار ما ایرانی ها فضولی کند… خوشحال شدم که این پست را جدای از همه ی اختلافات نوشتید…

  7. دانشجوی بیدار می‌گوید:

    حاج اسفندیار رو دیدی سلام برسون بپرس منظور از هفت سین انسانیت چی هست؟

  8. اسکندری می‌گوید:

    ۰ – خدمتی که اصلاح طلبان به احمدی نژاد کردند هیچ کس نکرد ما وقتی به او رای می دادیم کلی با کارهایش مشکل داشتیم و قصد داشتیم هر طوری که می توانیم از او انتقاد کنیم ولی رفتار اینها باعث شد که جلوی همه این انتقادها گرفته شود
    ۰ – در مورد فرزند همت شما فیلم از کرخه تا راین را دیده اید و عموما از ان استقبال خوبی می کنند چه راستی چه چپی در ان فیلم یک رزمنده جانبازی شیمیایی هست که به خاطر عدم رسیدگی مناسب دولت وقت ان زمان که اصلاح طلب هم می شده درخواست پناهندگی دارد و علی القاعده این موضوعات فراوان در ان زمان به چشم می خورده و این شخص به عنوان کاراکتر منفی فیلم شناخته می شود اینکه پسر همت است اگرخود همت هم زنده بود و الان با حمایت از افرادی که با تمام وجود به دین ضربه می زنند انها راتقویت می کرددیگر جایگاهی که در دل ما دارد را نداشت همت شهید شد به خاطر ولایت فقیه و برای همین هم هست که نامش تا ابد در دلهای ما زنده است اگر شهید شده بود بخاطر ازادی و تمام حرفهایی که اصلاح طلبان طالبش هستند که می شد یک سرباز کشته در راه وطن و اینطور خاطر خواه نداشت خاطر خواهی همت به خاطر ادامه راه حسین (ع) است

  9. اسکندری می‌گوید:

    و خانم همت که در مصاحبه هایشان گفته بودند که من با علم به اینکه شهید می شود با او ازدواج کردم پس این موضوع که دیگر باعث نمی شود شما به راه و اعتقاد شهیدتان پشت پا بزنید اینکه نظام در کارهایی که مربوط به اوست در برابر خانواده شهدا و از انها مهمتر مجروحینی که مانده اند و ذره ذره اب می شوند و شهید می شوند و حتی ما مردمی که به صدقه سر همانها اکنون در ارامش و امنیت به سر می بریم و مجبور نیستیم کف کفش سربازان امریکایی یا عراقی را تمیز کنیم نباید این اجازه رابه خانواده شهدا و مجروحین بدهد که به ان ضربه بزنند .ضربه به این نظام هر چند کارهایش همه خوب نیست ضربه بزرگی به اسلام است چون نام اسلام با نام ایران در دنیا گره خورده و حکایت اینهایی که ضربه می زنند حالا به هر نحوی حکایت شمرو طلحه و زبیر است شما می دانید که شمر جانباز امام علی (ع) بوده پس کارهای بعدی اش به دلیل جانبازی اش توجیه می شود اینکه شما در متنتان بخواهید کارهای پسر همت را یا همسر سابق همت که ایشان البته الان همسر شخص دیگری هستندو بهتر است با این نام شناخته شوند نه با نام همت که نام همت اگر بدون راهش باشد هیچ ارزشی ندارد توجیه کنید کار درستی نیست به هر جهت اینها هم اگر در این دنیا نشود باید در ان دنیا جواب کارها و دفاعهای نابجایی که کرده اند را بدهند اول از همه به خود شهید همت و بعد به بقیه شهدا و به مردمی که با تمام ناملایمات تا پای جان پای این انقلاب که همان اسلام است ایستاده اند

  10. تشنه ام ، پر زگناه ، نتوانم ، ندانم که چرا پر زغبارم پر دود
    خسته ام ، لبریز آه ام، تاریک …
    خون دگر نیست به گونه ، شقایق ها را
    یا به رخ یاس سپیدی ، نداده است به خود
    من چه گویم ، چه توان گفت نفسی دیگر نیست
    دل شکسته است ، شکستی ز من اش هیچ نمانده است نبود
    تو کجایی که به من سرخی و باور ، سپیدی و خدا هدیه کنی
    پس کجایی بیا ، نیست توانی زمن و رود
    بیا زود ، بیا زود ، بیا زود

  11. بابا می‌گوید:

    بصیرت داشتن مهم تر از فرزند شهید است . چه بسا فرزندان شهدایی که در آخرت شرمنده پدرانشان هستند .

  12. بابا می‌گوید:

    هرچند تکراری است اما تقدیم به تو که با قلمت لرزه بر تن دشمن می اندازی و آرام جان فداییان سید علی هستی

  13. محمد می‌گوید:

    با سلام
    قلم زیبایی داری پیرمرد
    امیدوارم که جوهر قلمت همیشه برای شهید بنویسد که شهدا:
    عاشق حسینند .
    موفق باشید

  14. یه فتنه گر عامل استکبار لجنی می‌گوید:

    برادر عزیز! خوب شمشیر بستی تو عالم خودت داری از خیمه امام حسین دفاع می کنی! آخر و عاقبت مبارزه با استکبار غرب به سبک این سی سال چیزی جز اسیری چنگال استعمار شرق نداشته. به قول شاعر آن شعله که در جان شما رفت، دودش همه در دیده ما رفت … واقعاً شماها واسه اینکه برید به بهشت زندگی یه ملت رو حاضرید جهنم کنید. به هر حال! ایشااله عمرت پایدار باشه سایه ات سر خانوادت.

  15. صبا می‌گوید:

    دوست عزیز، از صمیم قلب برایت آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم همیشه در راه پاسداری از ولایت ثابت قدم باشی.

  16. hastor/torabi می‌گوید:

    سلام
    حرفاتون حرف حسابه

  17. بنده ی خدا می‌گوید:

    سلام داش حسین
    مطالبت خیلی خوبن اما اگه یکم حجم شونو کمتر کنی و خلاصه تر بنویسی بهتره چون یه خواننده نمیاد نیم ساعت از وقتشو برای خوندن مطالب شما بزاره.
    خدا قوت برادر همه اینا رو خودت تنهایی مینویسی
    من که تا دو خط مینویسم زود خسته میشم
    از خدا می خوام همیشه تو کارات موفق باشی
    التما دعا دارم برادر
    به وبلاگ حقیرانه ی ما هم سر بزن و نظرتو بگو

  18. مصطفی می‌گوید:

    حسین آقای عزیز
    اینقدری که به قالیباف و محسن رضایی و .. گیر دادی یک کمی هم به سکوت و بی توجهی احمدی نژاد نسبت به جریان فتنه گیر می دادی بد نبود!!
    بی معرفتی احمدی نژاد، که صحنه رو خالی کرد تا تمام حمله ها و فحش ها نثار رهبر عزیزمون بشه بسیار بدتر و بالاتر از امثال قالیباف بود. بیخود نیست که توی این چند ماه آقا حتی یک حمایت خشک و خالی هم از دولت نکرده
    امیدوارم نوک تیز انتقادات، هر وقتی مشایی رو هم رد کنه و بالادستی رو هم مورد عنایت قرار بده انشاالله

  19. یه منتظر. می‌گوید:

    ماجرای دخترایرانی که با رییس جمهور دست نداد- از شما و از بقیه دوستان دعوت می کنم در این تقدیر وبلاگی شرکت و بقیه را هم دعوت کنند

  20. حامی دولت و ولایت می‌گوید:

    پیشنهاد می کنم یه مطلبی هم بنویس برای مدیران راستی که الآن بر مسند قدرت در ادارات دولتی نشسته اند و همه را با چوب بی عدالتی می زنند فقط به این جرم که هر که با ما نیست بر ماست.
    حیف و صد حیف که چقدر برای انتخابات در ستاد دکتر احمدی نژاد زحمت کشیدیم (خانه، پول، ماشین، مادر و پدر و همه و همه) را در این راه هزینه کردیم اما الآن با ما در ادارات دولتی همین آقایان اصولگرا کاری می کنند که آدم با دشمن خود نمی کند
    این اقایان اعتقاد دارند هرکسی را که ما بر سر کار بیاوریم فقط خوب است دیگران ولو راست گرا هم باشند بر علیه ما هستند و باید از ریشه برچیده شوند
    دل پرخونی دارم. دوست دارم یه روز اقای دکتر را ببینم و هرچه فریاد از این مدیران نالایقش دارم بر سر ایشان بزنم

  21. مسعود می‌گوید:

    بسم الله
    دل نشین بود
    مثل بیشتر نوشته هاتون
    یا علی

  22. سلام حسین آقا
    ما بچه های هیئت اباعبدالله الحسین (ع) شهر مقدس پیشوای ورامین هستیم.
    خوشحال میشیم در زمینه مجله با شما همکاری کنیم.
    ضمنا اگه قابل دیدی وب سایت ما رو هم پیوند بده به وبلاگت.
    ممنون حسین آقا.

  23. روح الله می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی .بنده ارادت خاصی نسبت به شما دارم . خیلی از مطالبتونو تو وبلاگ روستامون گذاشتم .خیلی ها بهم خرده میگیرن و میگن مطالب این پسره خیلی تنده ..این آقا تندرو هستش ..ولی مهم نیست شما راه خودتونو برید من مطمئنم که راه همون پدر شهیدتون هستش .بنده هم فرزند جانباز و خانمم هم فرزند جانباز هستن http://koshkechehدر آخرش هم دات ایران بلاگ رو بزارید

  24. یک خواهر شهید می‌گوید:

    درود بر شرف و فرزند شیر پاک خورده ی شهید همت.
    شب میلاد حضرت رسول در جشنی بودم که عروس شهید محلاتی هم بود. با دست بسته و سر بخیه خورده. ظهر روزعاشورا سربازان گمنام امام زمان با مشت و لگد و آهن افتاده بودند به جانش. سرش هفت سانت بخیه خورده بود و دست شکسته اش را پلاتین گذاشته بودند. این دقیقا مصداق حکومت عدل علی شماست.
    ترس را شما از سبزها و بی شماریشان دارید که حق و اجازه ی تجمع مسالمت آمیز را هم از آنان گرفته اید.و مکروا ومکروالله و خیر الماکرین.

  25. امیر.خ می‌گوید:

    نوشتن آن طنز رکیک را لطفاً با شهید و فرزند شهید بودن گره نزن. باید شرم کنی از اینکه آن کلمات زشت را نوشتی. باید از روح پدرت و پدر مهدی همت و پدر من و بقیه ی شهدا شرم کنی! اینها دفاع از ولایت و انقلاب و اسلام نیست. این دیگر رویارویی با مخالفان نه با منطق و شجاعت بلکه آب دهان انداختن و زبان در آوردن و بدتر از آن است. جمهوری اسلامی با ندانم کاری های خودش به اندازه ی کافی با آبروی امثال ما بازی کرده است و لازم نیست خودمان هم دست به کار شویم. من واقعاً از آن نوشته ی وقیحانه شرم کردم ولی حالا که دیدم کسی در موقعیت شما آن را نوشته هیچ گاه رنجش را فراموش نخواهم کرد. دست کم با احساس مسئولیت آن را از روی وبلاگت پاک کن. کاری ندارم چه قدر فحشت داده اند. خودت صورت مسئله را پاک کن. قلمی که از خون شهید برتر است را با نقادی و دفاع از باورهایت مزین کن اما با نوشتن چنان وقیحانه هایی کم ارج نکن. دوست و برادر و هم درد تو!

  26. hami می‌گوید:

    من پسر همت دوست دارم.
    آخه پسر همته!پسر عشق منه.
    بهش بگو بخدا این سبزا نمیدونن همت کیه.
    بااسمش بازی می کنن.
    من فدای سر پسر همت بشم.
    فدای یه موی سرش.
    به والله از خودم بیشتر دوسش دارم.
    الانم فهمیدم پسر عشقم سرش درد میکنه دیوونه شدم و با چش گریون دارم واسش مینویسم.
    کاش میشد یکم داد بزنم از این بیفکری مسوولان.
    همت چطور برایتان پدری کرد و شما چطور؟
    اما اینم بهش بگو!پسر همت چشمانش تا وقتی مثل پدرش قشنگه که به نور ولایت روشن باشد

  27. مهدی می‌گوید:

    داستان میم و عین در طول تاریخ
    سه منافق بسیار خطرناک در طول تاریخ پیدا شدند معاویه مامون و موسوی و جالب اینکه هر سه با علی جنگیدند معاویه با علی بن ابیطالب مامون با علی بن موسی الرضا علیهما السلام و این اخری با علی زمان سید علی خامنه ای
    میم و عین با هم می شود مع یعنی الحق مع العلی و بر عکسش می شود عم یعنی عم یتسائلون عن النبا العظیم

  28. سلام
    هر چند طبق معمول، طولانی بود اما طبق معمول استوار و با شکوه. استفاده کردم.
    جزاکم الله، وفقکم الله
    یاعلی

  29. باران می‌گوید:

    سلام خداقوت بسیجیه ولایی ،عالی بود دعا میکنم بعضی از این خانوادهء شهداخاکریز شهیدشان را پیدا کنند.با آرزوی ظهور خورشید در کنار ماه

  30. حسین می‌گوید:

    خسته نباشی
    شروعی دگر از زخم قلمت . وای به حال دشمنت
    جانا سخن از زبان ما میگویی بازم بگو

    حسین فرزند علی کشته شده در مجنون

  31. عون می‌گوید:

    بودن یا نبودن توهم شکسپیر است و مسئله او.ما هستیم تا خدا هست و ایستاده ایم که حتی از بودن هم یک مرتبه بالاتر است.

  32. کربلایی می‌گوید:

    دیگر «حاج حسین بصیر» نیست تا نیمه شب ها درهاى شهادت را بکوبد.

    دیگر «ابوالحسن محمدزاده» نیست تا بوى عملیات و تک و پاتک در تو بپیچد.

    دیگر «هیچ شهیدی» نیست تا از نگاهش قول شفاعت بگیرى.

    دیگر «هادی محمدزاده» نیست تا در دوردست آوازهایش، گله جا ماندن را بشنوى.

    «ابوالقاسم محمدزاده» کجاست که سه راه شهادت را از «واجعلنا» پر کند.

    دیگر کجاست تا با لو رفتن رمز بى سیم ها، صداى بال فرشته، گوش زمین را کر کند.

    چرا به پیشوازشان نمى آیى؟ چرا پرچم هایت را به اهتزاز در نمى آورى؟

  33. امید می‌گوید:

    می بینم که شعر خانم رهنورد رو هم عوض میکنی:
    گرگ ها خوب بدانند در این ایل غریب
    گر پدر مرد…تفنگ پدری هست هنوز
    گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند
    توی گهواره چوبی پسری هست هنوز
    آب بگر نیست نترسید که در قافله مان
    دل دریایی و چشمان تری هست هنوز
    تو که شعر رو عوض میکنی وجودش رو داشته باش بگو اصل شعر از کی بوده.ما نفهمیدیم بالاخره اگه خانم رهنورد رو قبول نداری چرا شعرش رو برمیداری

  34. چهارنما می‌گوید:

    سلام
    دست مریزاد
    فحش خوردن از این قماش سبز لذت داره.
    حالشو ببر
    موفق باشی و پایدار
    یاعلی

  35. سلام برادر بزرگوار من….
    من ازوبلاگ ساحل با وبتون اشنا شدم…دیشب که داشتم پستای قبلیتونو می خوندم نمیتونستم جلو اشکامو بگیرم…به استقامت و بردباریتون دربرابر بی ادبی سبزها تبریک میگم.
    براتون ازته دلم دعا میکنم…انشاالله درتمام مراحل زندگیتون تحت توجهات حضرات معصومین علیهم السلام موفق و موید باشید.
    این مقالتون هم مثل بقیه عالی بود….کاش میتونستم داد بزنم و احساس واقعیم و بگم…..اما این و بدونین که به داشتن برادرهایی چون شما افتخار میکنم.
    *بگذار آنها تا میتوانند سنگ باشند…..تو از نژاد چشمه ای*
    وفقکم الله….
    و اینکه شما با افتخار لینک شدید.
    چشم به راه ردپای زیبایتان می مانم….
    التماس دعا…یاعلی

  36. سید مهران می‌گوید:

    آقا ممنون.توی این اوضاع خواندن مطالب شما به آدم دلگرمی میده .
    یا علی …جانم فدای سید علی

  37. آلما می‌گوید:

    سلام!
    کل پست های این صفحه رو خوندم!! البته خیلی کم پیش میاد تو وبلاگای دیگه از این کارا کنم!!!ولی خب قلمی که دارید بدون اغراق عالیه!
    چه می توان گفت و چه میشه کرد جز دعا برا اینکه همیشه قلمتان همینجور گویا و روان بنویسد و از نوشتن باز نایستد!
    زنده باشین و موفق!
    یا علی

  38. اما حسین قدیانی … در وصف قلمش حرفی ندارم. حتم دارم و حتم دارم که دعای پدرش نفوذ قلمش را اینگونه کرده. نه تنها خلا دیرینه یک طنز نویس متعهد را پر کرده که به نظرم حسین یک الگوست. یک الگوی واقعی. آنقدر که اگر شهدا و اسطوره ها را فاکتور بگیرم بدون اغراق می گویم بسیجی تر از او نمی شناسم. کامنت های وبلاگش را نگاه می کردم. بعضا بیش از ۵۰۰ کامنت برایش گذاشته اند. خیلی هایش فحش ناموسی داده اند. حالم به هم خورد. نه از فحش ها! از اینکه مردانگی طرف مقابل همینقدر است که وقتی با یک مرد طرف می شود خواهر و مادر او را وسط می کشد!

    اما حسین قدیانی یا بهتر بگویم حسین قدیانی ها همه و همه از الطاف خفیه این فتنه ۹ ماهه هستند. اگر کروبی و موسوی عین آدم نتیجه انتخابات را می پذیرفتند شاید ۱۰ سال دیگر هم حسین قدیانی حال نوشتن پیدا نمی کرد …

  39. دوست می‌گوید:

    چه گلی کاشتن این سبز ها
    به به. خدایی نوشتنتون گل کرداااا!

    دستتون درد نکنه. عالی بود مثل همیشه

  40. ابوذر می‌گوید:

    دمت گرم
    مثل تراختور داری میری جلو ها
    ساندیس هم که زدی تو رگ- فکر کنم امروز فردا دعوتت می کنند…
    هر وقت ویتامین ق ام تموم میشه میام” قطعه۲۶ قدیانی”
    اما بی شوخلوق یه چیز بگم جدی بگیر خیلی مراقب خودت”خود خودش” باش آخه با ما خیلی کار دارند…

  41. س-ر می‌گوید:

    خیلی عالی بود. اگه ممکنه هرجور شده با پسر همت، مصاحبه نشد، درد دل کن.

  42. یانیشکا می‌گوید:

    به صحبتت دل باز کردم

    نه

    صحبتت دل من باز کرد

    گرفت اگر چه دلم ز دوستان نادان

    ببخشید

    همان داناهای کل

    راستی

    به آنکه قهرم با او ولی باهاش میمونم بگو

    وقتی آقامون مهر تأیید برداشت

    بردار

    نبر بر دار

    دل دوستان وفادار را

  43. مهران موزونی می‌گوید:

    تقدیم به حسین عزیز
    http://www.rajaanews.blogfa.com

  44. حاج احمد می‌گوید:

    حسین آقا من مثل شما قدرت نوشتن، قدرت تحلیل و قدرت بیان ندارم و در نهایت قدرت تشکر لازم و زیبا از شما را هم ندارم ولی بدون که خیلی دوست دارم. موفق باشی

    یا علی

  45. یکی از میلیون ها می‌گوید:

    خدا حفظت کنه. اگه فحش می دن ما دعات می کنیم.
    یا علی

  46. علی محمد می‌گوید:

    سلام

    پسر همت پسر نوح نیست چون پستیبان ولایت فقیه است و حافظ خون شهدا ، هر طرفی باشد ریشه اش وصل به ولایت است.

    و من الله توفیق

  47. اقایی می‌گوید:

    اخشت حال کردیم کیف نمودیم حظ وافر بردیم جانا سخن ما میگویی یه همچین چیزایی خلاصه دمت گرمو ………اما جدا موافقم شدید ناجور یه همچین چیزایی

  48. امیر می‌گوید:

    اگر ممکنه اسامی وبلاگهای برتر در۸ ماه نبرد سایبری را لینک بفرمایید برای اشنایی بیشتر با تشکر و خسته نباشید

  49. هر که را با خط سبزت سر سودا باشد پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد
    من چو از خاک لحد لاله صفت برخیزم داغ سودای توام سر سویدا باشد
    تو خود ای گوهر یک دانه کجایی آخر کز غمت دیده مردم همه دریا باشد
    از بن هر مژه‌ام آب روان است بیا اگرت میل لب جوی و تماشا باشد
    چون گل و می دمی از پرده برون آی و درآ که دگرباره ملاقات نه پیدا باشد
    ظل ممدود خم زلف توام بر سر باد کاندر این سایه قرار دل شیدا باشد
    چشمت از ناز به حافظ نکند میل آری سرگرانی صفت نرگس رعنا باشد
    ….
    موفق باشید ….
    یا علی

  50. سیداحمد می‌گوید:

    ارادتمندیم حسین آقا،
    خسته نباشی،
    حق نگهدارت.

  51. نریمان می‌گوید:

    درود بر خامنه ای و سربازان دلیرش
    یادگاری از شما:
    فرزند شهید قدیانی:….در فضای مجازی،دختر بازی،می توان کرد اما براندازی نه.جمهوری اسلامی با این قرتی بازی ها سقوط نمی کند

  52. احسان می‌گوید:

    خدا قوت پسر بابا اکبر

  53. فاطمه می‌گوید:

    خدا قوت.
    مثل همیشه حرف دل ما رو به بهترین صورت میزنید.
    شرمنده که بار ما هم به دوش و قلم شما می افته.
    .
    .
    بنفسی انت خامنه ای

  54. الف شین می‌گوید:

    چرا نظراتم رو تایید نمی کنی؟
    عجیبه که تمام فحش ها رو تایید می کنی اما چهار کلمه حرف حساب یا نا حساب رو نه

  55. آشنا می‌گوید:

    من با اجازه شما رو لینکیدم…..

  56. علیرضا می‌گوید:

    سلام حاج حسین
    دادا بگو چی کار کردی که به این مقام رسیدی که دشمنای انقلاب بهت فحش میدن ! دادا هر چی ازت شنیده بودم باورم می شد الا تک خوری!
    حسین بنویس که داری میزنی به هدف! یا حق
    <<و لعنت الله علی القوم الظالمین>>

  57. مصطفی رافت می‌گوید:

    پسر همت بودن، همه‌ی اعتبارش به پدرشه. برو سراغ ابراهیم حاتمی کیاو رضاامیرخوانی. اینها اعتبارشون به خودشونه و من هنوز اونا رو انقلابی میدونم. یک گیری تو کار هست که حرف نمیزنن.


    اصلا حرف تان را قبول ندارم و آیا کسانی که پدر بدی دارند هیچ اعتباری ندارند؟
    اعتبار پسر همت به خودش و شخصیت خودش هم هست. در ثانی من اصلا خانواده های شهدا را با احدی قیاس نمی کنم. حساب قیاس طلا با مس است. امام کی گفت؛ خانواده هنرمندان چشم و چراغ این ملتند؟

  58. هوالشافی می‌گوید:

    سلام تازگیا با وبلاگتون آشنا شدم بدلیل رشته ام وقت سرخاروندنم ندارم ولی…….نوشته های شما باعث شده هر روز بیامو بخونمشون.از نظر پزشکی اینا که هی دور از جونتون بهتون ناسزا میگن مشگل دارن البته نمیخام به مردم انگ بزنم ولی حقیقته.یواش یواش دارن دچار اسکیزو فرنی میشن.(همون مالیخولیا )البته خیلیاشون دچارند .الهی الهی میخاستم نفرینشون کنم ولی …………خدا عاقلشون کنه انشاالله اهل بشن

  59. مطهر می‌گوید:

    آقای قدیانی عزیز سلام
    من و شما و خیلی های دوست داریم بدونیم اگر شهیدان همت و باکری و قدیانی و … الان بودند حرفشون و نظرشون چی بود. به همین دلیل من و امثال من مطالب شما رو میخونیم و شما دنبال مصاحبه با پسر همتی هر چند شما رو عددی نمیدونه شاید چون بابای اون فرمانده بوده و بابای شما و من یه بسیجی صفر. اتفاقا درسته عکس بابای اون همه جا هست ولی عکس بابای شما توی خونه اقوامت هم نیست.

    ولی من یه پیشنهاد ساده دارم تا نظر این شهدا رو در این موقعیت بدونی : مراجعه به شهدای زنده بله بهترین راه اینه کسانی که نه ادعایی دارند و نه کسی تحویلشون میگیره
    راستی خیلی وقته برام سوال شده غیر از لشکر محمد رسول الله و سیدالشهدا و نجف اشرف و عاشورا، لشگرها و تیپ های سایر استانها تو جنگ نبودند و یا عددی نبودند

  60. علی می‌گوید:

    می دونی برا چی گفتم جمهوری اسلامی نابود شده امروز حاج علی فضلی تو دانشگاه سخنرانی داشت و کمتر از ۵۰ نفر اومده بودن حرفای اون رو گوش کنن شاید اگه سبزا می خواستن مراسمش رو بهم بزنن ۱۰۰۰ نفر میومدن که حال سبزا رو بگیرن ولی وقتی قراره از جبهه و شهدا خاطره بگه کسی حالشو نداره بیاد و به این می گن شکست توی جنگ فرهنگی

  61. .... می‌گوید:

    سلام برادر
    من دارم از فضولی میمیرم
    (تا اینکه دو هفته پیش به امر عزیزی، عزیزترین عشقم در این دنیا مصمم به درآوردن نشریه ای شدم)
    میشه بگید این عزیز کیه؟
    خودت حدس بزن.

  62. مغیث می‌گوید:

    فوق العاده بود قدیانی جان. اما نقدی به بعضی از نوشته های قبلیت دارم که از زبان امیرالمومنین عرض میکنم: (ماشالا اونقدر نظرات وبالگت بالاست که نمیدونم این نظر رو میخونی یا نه، لطفا اگه خوندی یه جواب کوتاهی بده)
    ((من خوش ندارم که شما دشنام‏دهنده باشید، اما اگر کردارشان را تعریف و حالات آنان را بازگو می‏کردید به سخن راست نزدیک‏تر، و عذرپذیرتر بودید، خوب بود بجای دشنام آنان می‏گفتید: خدایا! خون ما و آنها را حفظ کن، بین ما و آنان اصلاح فرما، و آنان را از گمراهی به راه راست هدایت کن، تا آنان که جاهلند، حق را بشناسند، و آنان که با حق می‏ستیزند پشیمان‏شده به حق باز گردند.))
    نهج البلاغه خطبه ۲۰۶٫

  63. اسکندری می‌گوید:

    آقای قدیانی اگر اعتبار پسر همت به خودش هست چرا می نویسید پسر همت بنویسید آقای مهدی همت اینکه می نویسید پسر همت یعنی کل شخصیت این آقا به پدرش وابسته است اگر همت بزرگ مرد است که بزرگ تر از مطهری نیست و خدماتی که مطهری به این انقلاب کرد انقدر زیاد بود که امام فقط در سوگ او گریست و داغدار شد پس چرا پسر مطهری را مثل پسر همت تحویل نمی گیرید چرا پسر مطهری را نقد می کنید اگر اعتبار اشخاص به پدرانشان هست پس نوه امام خمینی بودن که معتبر تر از پسر همت بودن است و پسر مطهری هم در یتیمی بزرگ شده و اصلا این همه خانواده داریم که پدرانشان فوت شده اند و فرزندانشان یتیم بزرگ شده اند پس به انها هم استناد کنید پسر همت یا پسر ان شهیدی که اصلا اسمش را من و شما نمی دانیم و چه بسا در پیشگاه خداوند بسیار باارزش تر از همت باشد اینکه ملاک نیست ملاک حال افراد است این اقا که گذشته ای ندارد که به آن بشود استناد کرد گذشته اش پدرش است که حرفهایش با راه و دلیل شهادت پدرش بسیار متفاوت است و حال او هم که خراب است پس اگر امام را قبول دارید یا نه اگر خودتان را قبول دارید دو رفتار متضاد با این نوشته در کارهایتان به چشم می خورد یا باید از پسر مطهری بهشتی و نوه خمینی کبیر عذرخواهی کنید یا همان رویه را برای پسر همت هم بکار ببریدیا بطور واضح عنوان کنید که چرا نسبت به این آقا تغییر موضع ۱۸۰ درجه ای داده اید این کار شما با موضوع آقازادگی که از آن به شدت انتقاد می کنید و می کنیم هیچ تفاوتی ندارد مگر شهیدان درجه یک و دو دارند و یا منسوبینشان درجه یک و دو دارند که از یک نفر دفاع می کنید و در شرایط مشابه از یک نفر انتقاد

  64. اسکندری می‌گوید:

    در ضمن این آقا بیشتر از اینکه پسر همت باشد پسر خانم بدیهیان است چراکه در زیر نظر همت که تربیت نشده است که پسر همت نامیده شود این آقا پدرش را چقدر دیده است که بتواند از اهداف پدرش آگاهی داشته باشد اشکال از اینجاست که اهداف همت برای این خانواده مهم نبوده که در تار و پود فرزندان همت جاری شود این همان فرق خانم اقا با خانم استوانه هاست که شما به ان پرداخته بودید اینکه گرد یتیمی بر چهره این اقا و تمام فرزندان شهید نشست که ما در ارامش باشیم ما را وام دار انها تا ابد می کند ولی اینکه اگر به کسی تا ابد مقروضی دلیل می شود که اگر حرفی مخالف اسلام زد قبول کنی این درست نیست اینها ولی نعمتان ما هستند تا زمان مرگ در این حرفی نیست ولی دفاع از حرفهایشان فقط تا زمانی درست است که حرفشان در مسیر اسلام باشد

  65. فاطیما می‌گوید:

    سلام…
    خدایا به من همتی کن عطا ____ که با چشم همت ببینم تو را…

    ……….
    با افتخار لینک شدید
    ………………………….
    و العاقبه للمتقین
    یاعلی

  66. حسین می‌گوید:

    سلام و درود خدا بر شهیدان راه حق از جمله شهیدان عزیز همت و اکبر قدیانی. هدا قوت حسین جان. خدا رو شکر که به لطف پروردگار افرادی مثل شما با ریشه ی ولایی که دارند جلوی تفرقه رو می گیرند. من ی گلایه به دوستانی همچون مصطفی رافت می کنم. برادر من اینکه در بین اصلاح طلب ها هم ولایی هست شکی نیست. خدای ناکرده اختلافات جناحی باعث نشه که ولایی ها بخوان با هم عناد کنند. البته ی نقد برادرانه ای هم به استاد خودم برادر حسین قدیانی دارم. البته بنده حقیر رو بخاطر جسارت در گفتن این نقد ببخش اخوی.. جایگاه خانواده شهدا کاملا مشخص است. کسی شک ندارد. اما این نکته فراموش نشه که در بین خیلی از آنهایی که شهید نشدند و یا شهید ندادند هزاران هزار نفر هستند که هر ثانیه آرزوی شهادت در راه حق تعالی رو دارند اما قسمتشون نشده. صدها نفرشون با هر وسیله ای سعی کردند این اخلاصشون رو نشون بدند حالا یا با قلم علم و دانش و یا با هنر. مهم اینه که اسلام و ولایت رو خوشنود کنند. انشاال.. شما هم این گروه رو مس نخونید. التماس دعا دارم ازت حسین جان. من و ببخش اخوی

  67. حسین می‌گوید:

    حسین جون از اینکه ناممون یکیه خیلی خوشحالم
    حسین جون کجایی که دستتو ببوسم
    اون شبهایی که ما بخاطر مظلومیت آقا گریه می کردیم با نظرات یه سری…اشک میریختیم
    دیگر تمام شد.
    حسین جان با مطلب ((بدون شرح)) در انتظار تو هستم

  68. ح س ل می‌گوید:

    شاید برای اولین بار یک پست نسبتا طولانی را از شما خواندم.باقی از حوصله ام خارج بود.

    در کل خوب بود……..

  69. آشیانه پرستو می‌گوید:

    متاسفانه افرادی اینجا خودشون رو خانواده شهید معرفی میکنن یا بهتره بگم جا میزنن و مطالب کذب مینویسن و از سبز لجن حمایت میکنند! این هم حربه جدید سبزهای منافق صفته!
    آقا حسین خدا قوت مطلب زیبایی بود و در شان یک فرزند شهید آزاده

  70. سمیر می‌گوید:

    چند برای برایتان کامنت گذاشته ام که البته با حجم بایلای کامنت های انتظار به یاد آوری را ندارم امام همانم که تمام بود و نبودم فدای خامنه ایست شاید به یاد آوردی…
    در مورد آقای مهندس مشایی کمی داری خوش انصافی به خرج میدی اخه مومن چرا یک طرفه به قاضی میری اولا فکر نمیکنم خدمات آقای مهندس مشایی از پسر همت برای نظام جمهوری اسلامی کمتر باشد بلکه اعتقاد دارم حتی خدمات مشایی از خود مرحوم همت هم برای نظام بیشتر بوده جنابعالی و قتی پای تلویزیون میشینی از خبر دستیگری عبد الشیطان خبیث دلت خنک میشود میدانی لقب آنا که اورا به این ذلت کشاندند چیست (سرباز گمنام امام زمان(عج)) که همین مشایی قریب به ۱۵ سال رییس همان ها بوده حالا خدمات مشایی بیشتر است یا پسر همت؟؟؟؟
    خدمات مشایی بیشتر است یا خدمات پسر همت ؟! شاید مشایی بتواند از پسر همت و همت و باکری و همسر ودختر باکری که الان فامیلشان خانوم یونسی!! است انتقاد کند اما فکر نمیکنم آنا چنین حقی داشته باشند آیا شما که دکتر را خطاب قرار میدهید میدانید که همین بقال سرکوچه ما هم میدانست اگر احمدی نژاد رییس جمهور ۱۰ ام بشود بازهم پست مهندس مشایی بالاتر خواهد رفت !
    حالا آمده اید میگویید چنین و چنان برادر! فاین تذهبون ! چرا دارید آب به آسیاب دشمن میریزید؟
    حد اقل طرف دیگر ترازو را هم دیدی بزنید بررادر!
    مهندس رحیم مشایی برترین حسنی که دارد این است که یک فرد میانه ور معتدل و مدبر است که در بین دایره سیاسیون اصولگرا مشایی شاید یک نمونه باشد.معتقدم افرادی که به رحیم مشایی حمله می کنند یک نوع بغض؛منیت و حسادت در وجودشان وجود دارد و به این طریق تحت هر شرایطی می خواهند با مشایی ساز مخالف بزنند.من نمی دانم که رحیم مشایی چه حقی را ناحق کرده و یا چه جرمی کرده است که باید این طور از سوی بعضی از افراد افراطی مورد حمله و بغض قرار بگیرد.
    کمی آهسته تر جاده لغزنده است!

  71. امیررضا می‌گوید:

    با سلام و خسته نباشید از اینهمه تلاش فی سبیل الله. کاش من هم قلمی داشتم و می توانستم مانند شما بنویسم خداوند به شما اجر دهد. خواهش می کنم راجع به افاضات جدید بانوی سبز ایران مطلبی بنویسید. من که از اینهمه توهم در بیانیه اشان حالم به هم خورد. بعد هم دخیل بستن به چهارشنبه سوری و ۸ مارس یک کم عجیبه دوستان سبز چه پاسخی دارند.

  72. یتیمی که بچه ی شهید نیست و لی کمتر از آن می‌گوید:

    متاسفانه حکومت بچه های شهید را بسیار پرتوقع و لوس (نمی گویم پررو) بار آورده و این ها حالا برای خود نظام اسلامی شاخ شدن!
    میگرن پسر همت مهمتر از درد من نیست من پدرم را برای ایران از دست دادم در حالی که دو سالم هم نبود و حالا سی سال گذشته و پدرم شهید حساب نمی شود او رفت بدون بیمه ای برای خانواده و بدون حتی حقوقی ثابت !
    دخترانش زجرها کشیدند با این حال حامی نظام اسلامی هستند و مثل بچه های شهید به خاطر میگرن؟! مملکتشان را به اجنبی ها و غربزده ها تقدیم نمی کنند.
    یک یتیم

  73. وحید عبیری می‌گوید:

    با سلام.
    گر پدر نیست حسین هست هنوز.
    زنده باد مرد مبارز عرصه سایبری .
    پاینده باشی

  74. یوسف عزیزی می‌گوید:

    سلام. عالی بود. خدا پشت و پناهت

  75. اسکندری می‌گوید:

    آقای قدیانی فقط خودتان بخوانید
    می دانید که خواسته یا ناخواسته شما به عنوان یکی از افرادی که صحبتهایشان می شود مرجع باشد مثل آقای شریعتمداری با توجه به سنتان شناخته شده اید
    اینکه از پسر شهید همت دفاع می کنید راه را برای افرادی که توانسته اند ازاین افراد که تمام افتخارشان به پدرانشان هست سوء استفاده کنند باز می کنند ببینید این وسط فقط شهید همت نیست شهید مطهری شهید بهشتی و …
    حالا یک سوال اگر این اپوزیسیون فردا یک طومار هزار امضاای از پسران یا دختران شهدا جمع کند که اصل نظام و ولایت فقیه رازیر سوال می برند ایا باید به ان استناد کرد ایا این جانب داری شما باعث نمی شود که بگویند این حسین قدیانی که یکی از سرداران جنگ نرمشان بود هم حق را به پسر همت داد شما که با شانتاژ بازی اینها به خوبی آشنا هستید چرا اینکار را می کنید اگر این حرفها را یک عامی مثل من می گفت مهم نبود ولی وقتی شما می گویید می توان به ان استناد کرد شما اندکی صبر کنید سوء استفاده از این مطلب شما به زودی در سایتها و وبلاگهایشان شروع می شود اینها منتظرندما دستمان را به طرف بینی مان ببریم از ان پیراهن عثمان درست کنند می دانم که نظر افراد عامی برایتان اهمیتی ندارد ولی اگر خواستید با همان اقای هرندی یا قاسمی یا شریعتمداری مشورت بکنید ببینید حرف من غلط است در ضمن امام گفتند شهدا چشم و چراغ این ملتند ولی نگفتند اگر خانواده های انها هر حرفی ولو غلط زدند چراغ هدایت و راه این ملت اس

  76. شور می‌گوید:

    سلام
    چه بخوای چه نخوای لینکت می کنم چون خیلی باحالی
    مردونه توی لحظاتی که تایپ می کنی مارو هم دعا کن

    شور
    nooor.iranblog

  77. آن سبز که دیگر نیم می‌گوید:

    بغض تنها نصیب من از حکایت دردهای عاشقی است

    امروز با تو گریستم فردا برای خود …

    احساس روشنی است

    شرح گم شدن و پیدا شدن … سراب بود آنچه می پنداشتم تنها سراب

  78. -- می‌گوید:

    خیلی مردی . خدا حفظت کنه

  79. مرتضی می‌گوید:

    حاجی دمت گرم
    انشالله همیشه زنده باشی تو صراط حق باشی…
    خدا قوت

  80. سلام
    عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
    بدجوری آمار وبلاگت رفته بالا
    تا کور شه هر کی نمی تونه ببینه

  81. ایرانی می‌گوید:

    با سلام
    نمی دونم چرا ولی یهو این شعر اومد تو ذهنم.
    به یاد قدیما:
    کربلا کربلا ما داریم میاییم

    جنگ جنگ تا رفع فتنه در عالم
    یا علی جان مقتدای من تویی
    دلبر من دلربای من تویی
    خدا قوت

  82. سجاد می‌گوید:

    باسلام
    حیف که جونم رو واسه شهادت نیاز دارم و گرنه دوست داشتم بعد از خوندن هر مطلبتون بمیرم، از بس که لذت میبرم و کیفور میشم!
    برادر هم کیش، اگه تونستید به وبلاگ بانوی شعر شهدا سر بزنید، برای گشایش دل بچه های شهدا توصیه میشه!
    یاعلی/والسلام
    کوچک/سجاد

  83. مهدی می‌گوید:

    یاد دوران فوتبال تو زمین جنگلبانی سر مینی سیتی تحت فرماندهی حاج ممد ناظری فرمانده دلاور تیم ملی فوتبال در جام جهانی نوجوانان فرانسه بخیر.
    هنوز یادت هستم و البته به احتمال زیاد ما رو به یاد نمیاری. گاه گاهی که مطلب می نویسی یاد بازی نسبتا قشنگت و قور(غور) زدنات به حاج ممد می افتم.
    حسین قدیانی.. جلو زن بود یا نوک حمله ؟
    وقت قشنگت اجازه داد برام میل بزن ف کمکی از دستمون بر بیاد دریغ نمی کنیم. یه قلم زشت و مشتری بپرون داریم درخدمت آشناهای دورادور قدیمی


    یادش به خیر همیشه تیم ما شما را می برد!!

  84. علی می‌گوید:

    گفتید: که حتی همسر همت هم به گردن این نظام حق دارد. جذب حداکثری فقط جذب هدیه تهرانی نیست.

    اجر شهدا با خداست , این راهی بود که خودشان انتخاب کردند و قرار نبود از نظام برای خانواده شان طلب حق و حقوقی کنند.

    جعفر کذاب هم فرزند امام شهید بود این براش حقی ایجاد میکنه؟

    اگر شکایتی از شرایط خودتان دارید , به خود شهدا ببرید و اینقدر یه ملت و نظام سرکوفت نزدید.

  85. شبکه خبری زمان می‌گوید:

    سلام علیکم

    شبکه خبری زمان وبلاگ شما را در قسمت بیوندهایش لینک نمود.
    خواهشمند است شما نیز در صورت امکان لین ما را در قسمت بیوندهای خود قرار دهید.

    شبکه خبری زمان

  86. شبکه خبری زمان می‌گوید:

    شبکه خبری “”” زمان “””” افتتاح شد

    شبکه خبری زمان افتتاح شد ZAMANNEWS.IR

    همزمان با فرارسیدن میلاد مسعود حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق امام صداقت(ع) به طور رسمی شبکه خبری زمان با حضور تعدادی از چهره های رسانه ای کشور افتتاح گردید.

    شبکه خبری زمان با در نظر گرفتن چارچوب اساسی جمهوری اسلامی ایران و پایبندی به ولایت فقیه ونظام اسلامی در راستای حفظ منافع ان از امروز در شش قسمت سیاسی – اجتماعی و حوادث – اقتصادی – ورزشی – علمی و مذهبی فعالیت رسمی خود را آغاز نمود.
    امیدواریم به برکت این روز فرخنده بتوانیم در راستای اطلاع رسانی درست و مستقل موفق باشیم.

    علاقمندان می توانند برای دسترسی به شبکه خبری زمان، به این آدرس مراجعه نمایند.
    http://www.ZAMANNEWS.ir

    http://www.ZAMANNEWS.ir

    http://www.ZAMANNEWS.ir

  87. مسعود یارضوی می‌گوید:

    سلام.
    از “عبور” اومدم اینورا…
    و چقدر هوای خوبی داشتید اینجا…!

  88. ارش وزیری می‌گوید:

    با سلام

    همچنان مست رقص قلمتان کههمانا نای مظلومانهشهیدان هشت سال دفاع مقدس میباشد هستم.
    قلمتان گویا و مستدام و ولائی باشد
    یا علی علی یارت

  89. من می‌گوید:

    خیلی مخلصیم حسین آقا!
    پایدار باشو از هجمه ها نترس سبز اموی مرده است .۵۰ میلیون ایرانی در ۲۲ بهمن امسال سبز اموی را ذبح کرده اند و این حیوان چموش هنوز دست و پا می زند.

  90. محمد حسن رضائی می‌گوید:

    دردا که در دیار شما دردیار نیست
    انجاکه دردیار نباشد، دیار نیست

    حال و همای بچه های شهدا همیشه دوست داشتنی است.
    اما اگر حال و هوایشان با حال و هوای شهدا اجین باشد.
    روی صحبتم با شخص خاصی نیست…
    چه بسا فرزندان شاهدی که نامی از پدر بر زبان نمی برند و دیگر فرزندانی نام پدر را به نفع موج خاصی مصادره می نمایند.
    این روزها از (بشیر) پسر سردار شهید حجت خلیلی همانند مهدی و … ، بسیار دل چرکینم.
    به قلم او پدرش در صف معترضان به نظام قرار گرفت، پدری که هیچگاه او را ندیده.
    اما همرزمان پدرش از این مصادره بسیار ناراحت و دلخونند.
    سخنم با فرزندان و همسران همت، باکری، نظری، رجائی، بهشتی و مطهری است.
    این بزرگواران و دلاور مردان میراث این مرز و بومند و تعلق به ملت هستند. نه شما نه هیچ سازمان و حزب و ارگانی حق مصادره شهدای ملت را ندارند.
    ملت؛ شهدا را از سیره و وصیت نامه هایشان می شناسند.
    نیازی به قرائت از زبان سلیقه ها نیست.
    شهیدان را شهیدان می شناسند.
    شهیدان را دختر و پسر های ژیگول و سانتی مانتال بالا شهر نمی شناسند که با ظاهر کذائی شان رو در رو و چشم در چشم یادگاران جنگ بایستند و همت و باکری را به رخ آنان بکشند و فریاد بسیجی واقعی/ همت بود و باکری سر بدهند.
    آری… بسیجی واقعی انها بودن و همه آنانی که به فرمان حضرت روح الله لبیک گفتند و جان و آبرو بر کف بر سینه کفر با آن هیمنه زدند.
    یقیناً نرفتند تا مصاحبه و مقالات فرزندان و همسرانشان در بی بی سی و دیگر رسانه های استعماری قرار گیرد.
    مرور زندگی نامه و وصیت نامه شهدا بهترین جایگزین این قرائت های مختلف از سیره شهداست.

    آرزوی توفیق برای برادر قدیانی دارم و از قلم شیوایشان لذت بردم.
    امیدوارم که دردیار را قابل دیدن نمائید.
    یا علی مدد

  91. یک دوست می‌گوید:

    فوق العاده ای

  92. حاجی از دست این نامردها ناراحت نباشی- اینا از خودشان در فضای مجازی قولی درست کرده اند اما در حقیقت حتی بلد نیستند دماغشان را بالا بکشند

    همچنان شاد باشید و محکم مانند کوه

    ما را اجبار و اکراه بدینجا نکشانده که بخواهد سختی ها راه را بر ماببندد. شهید آقا سیدمرتضی آوینی

    التماس دعا – در جوار حضرت رضا(ع) دعا گو هستیم…

  93. meysam tavallaei می‌گوید:

    salam avalin bar ast ke veb shoMA RA MIBINAM.LEZAT BORDAM VA VEB SHOMA RA LINK DADAM.
    TAVALLAEI.BLOGFA.COM

  94. مهم نیست می‌گوید:

    ای کاش امروز در جشن شکرانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بودید تا سخنرانی آقای شهردار را در خصوص شهید همت و جنگ می شنیدید
    افسوس…
    هر کس نمی دانست فکر می کرد ایشان یه نفره جنگ را به پایان رسانده است

  95. مصطفی آجرلو می‌گوید:

    سلام اخوی / خیلی خوب نوشتی . قطعا می دانی که رحمت للعالمین محور رحماء بینهم است و اشداء علی الکفار فقط برای تحقق این است که دست ما از دامان یار کوتاه نباشد.
    فدای علی بشی الهی عزیز.

  96. کوشا وزیری می‌گوید:

    سلام حاجی
    خیلی قشنگ می نویسی
    اما یک دانه تدکر:
    من هم از مشایی بدم میومد و حتی نزدیک بود سر جریانات معاون اولیش از احمدی نژاد هم زده بشم تا اینکه برکنار شد
    روز به روز از کارای مشایی بیشتر بدم میومد تا وقتی رفت و جامعه ی وعاظ پاسخهاشان بداد بعد از آن به این نتیجه رسیدم که مشایی ادم خوبیست و خیلی کارها و حرفهاش هم درست است اما سوتی هایی هم دارد و بعد از ان فهیمدم که چرا احمدی نژاد این همه بهش دلبسته است و بهش حق دادم.اینم بگم که در زندگی شخضی فرا تر از حد تصور سالم هستش . در ضمن این حرفها را که به یکی از رفیقام می زدم اصلا قبول نمی کرد تا اینکه ۲_۳ هفته پیش می ره کربلا و می بینه مشایی با یکی دو تا محافظ و خیلی ساده با مردم دیگر اومده زیارت و گریه ها و زجه های مشایی رو که تو رحم دید گفت که مشایی اگرم گناهی کرده دیگه پاک شده!!
    در مورد هدیه تهرانی و … اش هم بگم که متاسفانه(شاید هم خوشبختانه) دولت دهم می خواد دل سبزکها رو هم بدست بیاره و از این قبیل کارا داره انجام می ده ، نمونه اش هم کار خود احمدی نژاد در تمجید از به رنگ ارغوان هستش اصلا این کار از خیلی وقتها پیش شروع شده و برای بستن دهن خیلی ها خیلی مسائل ازاد شده ، نمونه اش ازادی های بسیار بیشتر نسبت به سابق ، برنامه های انچنانی تر صداسیما نسبت به سابق و ….

  97. حامد می‌گوید:

    آقای قدیانی شما هم قطعه ۲۶ می خوانی؟

  98. حمید می‌گوید:

    با جملات اولت بیشتر موافقم. حسین جون نبینم شما هم دچار پسر فلانی دختر فلانی بشی ها … خسته شدیم اینقدر گفتند پسر فلانی چی گفته مادرش چی. من خاک ته کفش همه شهدا هم هستم ولی حیف همون خاک که بریزند رو سرشون کسایی که هنوز فتنه به این وضوحی رو ندیدند و نمیخوان ببینند . حالا هرکی میخواد باشه.
    اقا جون ما همه فرزند های جنگیم. پدر من جبهه نرفته ولی در ایام جنگ مثل اونایی که باهاشون جبهه بودند خونه نمیومد. مهمات سازی کار میکردند. اونها هم پلاک گردنشون بود. چندتاشون هم تو همین تهران تیکه تیکه شدند پای دستگاه مهمات سازی. زن و بچه اونها آدم نیستند ؟میخوای وزن کشی کنیم بینیم بچه همت بیشتر برا انقلاب کار کرده یا بچه همین هایی که تهران پای دستگاه بودند ؟بچه همت میگرن داره ؟ دایی من ۱ روز هم جبهه نبوده ولی تو همین تهران شیمیایی شده باورت میشه ؟ برای اینکه اثرات مواد در مهمات سازی روی تنفسشون اثر نذاره به زور بطری بطری شیر میریختند تو حلقشون . چقدر هم اثر کرد. برا همینه که داییم پشت سر هم پلک میزنه و در نور کم حتی در شب عینک آفتابی به چشماشه. پسر همت میگرن داره ؟ میخوای اسم اتوبان شهید همت رو تغییر بدند به اتوبان “میگرن پسر شهید همت ” ؟

  99. A. Reza می‌گوید:

    من هم میگرن دارم. پسر شهید همت را نمی دانم ولی مال من هر وقت می آید زمین و زمان تیره و تار میشود….
    حاشیه نروم، اشکال همینجاست که پسر همت باید بالاخره فرق داشته باشه. تو منو نمی شناسی و نسبت به اعتقاد و احترامم به خانواده شهدا بی اطلاعی پس زود قضاوت نکن.
    عزیزم، مگه اینکه ما به شهید همت “عشق” میورزیم بخاطر بابای گلش بود؟ نه. به خاطر همتش بود و تقواش. حالا هم همینه. اگر این همت هم اون همت و تقوا (به معنی صحیح و کاملش) را داشت، می شه همت و الا میشه یکی مثل میلیونها جوان دیگه تو این مملکت امام زمان.
    به هر حال از اینکه جهاد میکنی بهت غبطه می خورم و امیدوارم برام دعا کنی. استادی سالها پیش شعری می خواند که یک مصرعش این بود:
    “می بود میان نام یارم خوردم من و کس خبر ندارد”
    یا علی

  100. سلام بر حسین آقای عزیز
    آن قسمت “مولای خراسانی” را که دیدم، بر درون روشنتان ایمان آوردم. مطمئنا آینده از آن “حزب الله” است، محکم و با قدرت همینطور به پیش بروید.
    اگر هاشمی و مشایی و موسوی و کروبی و امثالهم خارج می خوانند، تو برای رهبرمان از دل بخوان. در این شرایط مسخره، حال که همه خواص به درد نخور، غمی شده اند بر گلوی مولای خراسانی ما، تو بلبلی باش برای خواندن قصه غم مولایمان.

    نوشته های شما بسیار عالی است، خیلی دستتان درد نکند.

  101. یزدانی می‌گوید:

    دیوانه ام کردی با خم می و نی ات…
    بهم سر بزن منم فرزند شهیدم…
    yazdani.persianblog.ir
    اگر هم شد لینکم کن

  102. مصطفی می‌گوید:

    سلاح در دست جریان سبز باطل ساخت دست شیطان است، دیدم برای مبارزه با شما از این سلاح ها به دست گرفته اند و علاوه بر تیراندازی در اینجا، در سایت های لجن پراکنشان هم از این سلاح به دست دارند! و به عنوان معرفی شما دست به کار کثیف توهین و تخریب زده اند.
    دل قوی دار که صدای یک تیر سلاحت، ظلمتکده سبز را به جنون می کشاند!

    موید باشی.یاعلی

  103. علی می‌گوید:

    حالا می فهمم حضرت امیر وقتی که طلحه و زبیر بهش پشت کردنند چی کشیده نمی دونم تو ام دردی که ما از پسر حاجی می کشیم رو حس می کنی یا نه

  104. رحیمی می‌گوید:

    زیبا مثل دشت. سربلند همچون دماوند. در زیر سایه شهیدان باشید

  105. علی شمسی پور می‌گوید:

    مومن!!!
    اصولگرا واصلاحطلب چیه؟؟؟
    اینا روبروی نظام وایسادن
    روبروی “آقا” روبروی ولایت!!!
    حالیته؟؟؟
    بچه شهید کیلوچنده؟!!

  106. امیر می‌گوید:

    بنام خدا
    برادر محترم گفتی “پسرحاج همت هم حرفهایی داره که باید شنید”
    مگر یک حزب اللهی پیدا میشه که نسبت به عملکرد برخی مسئولین قدیم و جدید گلایه و انتقاد و اعتراض نداشته باشه ؟ اما حزب اللهی هیچ وقت آب به آسیاب دشمن نمی ریزه؟ پسر حاج همت در زمان آقای خاتمی که گروهی چوب حراج به انقلاب اسلامی و اسلا م انقلابی میزدند و کردند آنچه دیدیم و گفتند آنچه شنیدیم چرا چیزی نمیگفت؟
    از خدا میخوام به همه مان
    قلمی استوار،
    قدمهایی استوارتر،
    بصیرتی نافذتر،
    همتی بلندتر،
    و توفیقی روز افزون در راه خودش عطا کند.

  107. حسین فرزند جانباز می‌گوید:

    اگه سبزها ۸ ماه فتنه راه نمی انداختن شاید دولت بیشتر میتونست رسیدگی کنه بع امور مردم

    بخصوص خانواده شهدا و جانبازان و پسر شهید نوح !!!

    پدر ماهم ۳۰ ساله توجنگ وصلح داره خدمت میکنه ولی ما مثل پر شهید همت نیومدیم به دستاوردهای پدرمو لگد بزنیم

  108. پیدای پنهان می‌گوید:

    سلام.کاکو
    ها با ای اق مهدی هم یی صوووووبتی کن بیبین حرفش چی چیه؟!!
    حرفاتم قشنگ بود

  109. سمانه می‌گوید:

    الکی خودتون را به بسیجی های دوران جنگ ربط ندید. شما مفت خورها را چه به اون بیچاره ها. بیخودی اسم اونها را هم خراب می کنید

  110. حسین فرزند جانباز می‌گوید:

    ضمنا من تا حالا حرف بدی از اقای مشایی نشنیدم که مطمئن باشم خودش گفته

    شما مطمئنی اینایی که شنیدی رو واقعا خودش گفته !!!!!!!!

  111. هدی می‌گوید:

    خسته نباشی حسین جان !
    به شدت معتقدم اونی که دستت رو گرفته و در نوشتن چنین مطالب زیبایی یاریت میکنه کسی فراتر از این اجسام خاکیه ! قبلا مطالب طنزتون رو در وطن امروز در ستون روزخند ( یک خط در میون خونده ام ) و خیلی قبل تر از اون مطالب زیباتون در یاد ماندگار. در حقیقت از یادماندگار با حسین قدیانی آشنا شده ام . اما عمیقا” معتقدم قلمی که امروز در دست شماست با قلم چند سال پیش یا حتی یکسال قبلتون خیلی فرق میکنه. نفس قدسی داره. نوری از جنس ملکوت .
    حسین جان تو اونقدر رسا و شیوا مطلبت رو به خواننده میرسونی که هیچ نیازی به استفاده از الفاظ ناپسند نداری حتی در قالب طنز . میتونم امیدوار باشم که به نظرم اهمیت میدین؟
    وبلاگ شما افق نگاه ما را تا ملکوت خداوندی وسعت داد .

  112. حسین می‌گوید:

    حسین جان سلام

    بازم گل کاشتی برادر

    با ولایت زنده ایم / تا زنده ایم رزمنده ایم

    یا علی مدد

  113. باسلام-خسته نباشید

  114. یه آشنا می‌گوید:

    سلام حرفاتون متناقضه ما نفهمیدیم بالاخره پسر همت حق داره یا نه بی پدری کشیدن دلیل موجهی برای انحراف از مسیر انقلاب نیست بی همسری کشیدن دلیلی برای پیام آنچنانی برای سید علی نیست خیلی از آدما وضع های مشابهی مانند مهدی را داشته اند خودتون بیشتر اطلاع دارید زندگی شهید مدق را خوانده اید و خیلی شهدای دیگر مانند اون
    نمی تونم باور کنم کسی بعد از دیدن این اتفاقات بعد از انتخابات و کارهایی که امثال موسوی کردن بازم از موسوی همایت کنه و ادعای دوست داشتن نظام را داشته باشه

  115. احمد می‌گوید:

    حسین جان برات دعا میکنم
    و من الله التوفیق
    ان شاء الله ماهواره ما پرچم را به خورشید خواهد داد

  116. ثمانه اکوان می‌گوید:

    “خ” و “م” و”ی” و”ن” و”ی” یعنی “خم” و “می” و “نی” در “خمینی” و “خامنه ای” مشترک است. یعنی من هر وقت می نویسم “خامنه ای” در دل خود “خمینی” هم دارد. اما “خامنه ای” یک “الف” و یک “ها” از خمینی بیشتر دارد که روی هم می شود؛ “آه”.
    وای از این آه که اشک آدم رو در میاره … این مظلومیت در عین اقتدار … نمی تونی بهش فکر کنی و گریه نکنی … به این آه ،‌آه ،آه بیخود نیست که میگه ن. والقلم و مایسطرون . موفق باشی


    به به همکار محترم چطوره؟

  117. اندیشه روشن می‌گوید:

    سلام

    مجله تان را خواندیم! بسیار فوق العاده بود!

    خدا حفظتان کند! خدا خیرتان دهد!

    یاعلی

  118. جووووووووووووووووووووووووونم به تو

  119. سعید می‌گوید:

    دوستان نظر دهنده:!!!
    بی خود حرف رو عوض نکنید!
    سخنان و اعمال مشایی رو با اب زمزم هم نمیتونید بشورید!

  120. حصان می‌گوید:

    میگرن که سهله حاضر بودم سرطان داشته باشم ولی نام پدری مثل همت را سربلند نگه دارم
    بابای من شهید نشده ولی درد بی پدری کشیدم تا این باشم که هستم، فدایی ولایت فقیه، یک بچه حزب اللهی بسیجی من به راه پدرم نرفتم من خودمو با هزار بدبختی از منجلاب گناه بیرون کشیدم نمیگم الان فرشته ام حتی نمی گم که از پدرم بهترم ولی لااقل از دیروز خودم که بهترم
    روزی که من راهمو انتخاب کردم تنها کسی که کمکم کرد رضا امیر خانی بود که شد همه کسم ولی خودش به من یاد داد که عقیده ها رو قبول کنم و از آقایون و آقازاده هاشون بت نسازم به خاطر همینم با اینکه رضا داره با سکوتش از ذهنم پاک میشه هنوز داستان سیشتان رو تبلیغ میکنم
    مهم نه شهید همته نه خانوادش مهم راه همته راه شهادته ، راه اباعبداله پس پسر هر شهیدی وقتی ارزشمنده که سجادی رفتار کنه . اول مثل زینب (س) بودن مهمه بعد همسر شهید بودن
    البته باید به همه فرصت داد که برگردند
    یا علی

  121. آبادی ایرانی می‌گوید:

    من نه سبزم و نه نیازی به سرخ بودن احساس میکنم. انسانم و انسان بودن را در تمام خصائص پاک میبینم. رنگها بهانه ای هستند برای زیبا دیدن جهان. بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم. و ما امروز اما اینچنینیم. باور دارم به اینکه ایرانی که امروز و بر حسب بدی دولتمردانش در آن زندگی نمیکنم، میهن من است. فیلمساز هستم و عشق ایران در دل دارم. از قضای اتفاق برای موسوی هم فیلم تبلیغاتی ساختم ولی با اولین حضورم به دعوت ستادش ، با شنیدن شعار ایران نیازمند نجات است، بی خود شدم از خود و گفتم ایران نیازمند اینگونه نجات دهنده نیست، چرا که باور دارم نجات دهنده در گور خفته است و خاک خاک پذیرنده اشارتیست به آرامش پس بی طرف فیلمی ساختم و از مردمانم خواستم بگویند آنچه در دل دارند. مردمان ایران من نیازمند یک منجی این جهانی و خاکی نیستند ولی ما ایرانیان حق داریم که خوب زندگی کنیم. دروغ نشنویم. چوب نخوریم اگر حرفی زدیم. بازداشت نشویم اگر نظری دادیم. آمار همه عدد است و رقم، مردمانم اثرش را میبینند. لازم نیست دروغ ببافیم که رای بیاوریم. لازم نیست که تخریب کنیم تا رای بیاوریم. رای . میز و برنده شدن هم دوره ای دارد و هر دورانی را پایانیست. چه سبز باشی و تخریب گر و چه قرمز و بی ادب. میگذرد و آنچه میماند آثار دولتمردی است. باری سخن به درازا کشید. غرضم از نگارش این مرقومه این بود که در چند روز اخیر که با وبلاگتان آشنا شده ام، بجز چند باری که داغ بودید و به بی راه میرفتید، خوشم آمد از نوشته هایی که سر صبر مینویسید و نه از روی احساس مقطعی یا عصبانیت ذاتی ایرانی. شاید بخش اعظمی از نگاشته هایت با نگرش سیاسی من همخوان نباشد که نیست ولی از حق نباید گذشت، شده است زمانهایی که فیلمی را میبینم که در مسیر فیلمسازی من نیست ولی از حق نباید گذشت و خوبی و زیبایی را کور شوم اگر نبینم. خوب مینویسید و این موهبت بر شما ارزانی شده نه به لطف و نظر بنده ای از بندگان خدا، که از خود خداوندگار. کمی آرامتر بنویس و بگذار نگویند قشری هستید. شما هنرمندید. میدانم میشود از هنر گهگاهی کمک گرفت برای پیشبرد نگرش سیاسی ولی قشری بودن با هنرمند بودن توفیر میکند، بی ادبی و بی حرمتی، زنگارست به هنرتان.
    شاد باشید و اگر خواستید از طریق ایمیل در تماس

  122. امیر آل یاسین می‌گوید:

    سلام

    بااجازه لینک شدی

    موفق باشی

  123. لابدان می‌گوید:

    به امید نابودی جبهه کفر و نفاق!

  124. سعیدی می‌گوید:

    تلاش برای تطهیر و توجیه رفتار چنین افرادی با این استدلال مضحک که ‍درشان را ندیده اند مساوی نفی اراده شخصی انسانها است. بلکه بسیار افراد هم بودند از پدر های خوب که فرزندانی نظیر خاتمی پیدا کردند و مصعب بن عمیر هم بود که پدر مشرکش را رها کرد. سری به خانواده و فرزندان دیگر شهدا هم بزنید و رفتار این افراد را توجیه نکنید. ضمنا ارتباط دادن همه چیز به مشایی نشان دهنده عمق کینه ورزی است . مگر آن ایرانی هایی سمنوی سفره هفت سین خود را به حضرت امیرالمومنین علیه السلام تقدیم کردند و حضرت فرمود خدا هر روز شما را نوروز قرار دهد مرید هایی مشایی بودند؟ نوروز انتظار یک ملت برای آغازی نو در تکوین جهان است چرا این نوروز روز ظهور نباشد؟ البته طبق روایتی روز ظهور هم در نوروز است.

  125. بماند می‌گوید:

    لپ تاپ -نه لب تاب

  126. مرتضی می‌گوید:

    وای حاج حسین دیوونم کردی اینقدر قشنگ می نویسی
    اینم مثل سایر نوشته هات فوق العاده بود.فوق العاده
    ما در پوتین بسیجی ها آب می خوریم.”شهید همت”
    یاعلی مدد

  127. محمد می‌گوید:

    اوه اوه. آرملیا تو اینقدر قاطی بودی من نمی دونستم؟؟
    دمت جیز داداش

  128. آ.م می‌گوید:

    سلام حاجی.
    لوگوی معصومی نژاد را آزاد کنید طراحی شد می تونید داخل وبلاگتون قرار دهید.
    یا علی

  129. این بیت هم برای چند خط آخر حسین آقا
    گر گناه است نظر بازی دل با خوبان
    گردن ما بنویسید گناه دگران

  130. یوسف عزیزی می‌گوید:

    را ستی ایشون کی باشن:
    دو هفته پیش به امر عزیزی، عزیزترین عشقم در این دنیا
    امکان گفتنش هست؟؟

  131. این عمار؟ می‌گوید:

    سلام حسین جان.خوبی؟خیلی کم کار شدی.دو سه روزه که وطن امروز و کیهان مطلبات چاپ نمی کنه.حسین جان،دارم ویدیو همایش بزرگداشت هشت ماه نبرد سایبری را نگاه می کنم.ناراحت نمی شوی،اگر بگویم هر چقدر قدرت قلمت قوی و نیرومند است،ولی رو خوانی ات افتضاح است؟خدا وکیلی من،متن ات رو بهتر از خودت برای مادرم می خونم.واضحه که خیلی هول شدی.اما بازم عشق منی.کارت درسته.هول شدنت را به هزار تا قشنگ سخنرانی کردن بی غیرت ها نمی دهم.راستی مادرم بد جور از دستت ناراحته.منم کلی پرش کردم.
    موفق باشی.راستی عید،فکه بهت خوش بگذره.جای من هم نائب الزیاره باش.

  132. نوکر همت می‌گوید:

    بچه همت اگه گبر هم که باشه به مسلمون نماهای گبر و سبز شرف داره

  133. محمد می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    نمیدونم دست خودم نیست به عاشقان ولایت که میرسم سرتعظیم فرود میارم از این همه معرفت و بصیرت کاش ما هم مثل شما بودیم کاش نوک قلممان مانند شما تیز بود آنهم به سمت قلب دشمن که تا م خ نفوذ کرده است. کاش مانند تو بودیم

  134. مهدی می‌گوید:

    کاشکی ما هم مثل شما بودیم

  135. پرهام می‌گوید:

    سلام حاج حسین
    برای بهتر شدن مطالب از حجم مطالب قدری کم کنید
    بعضی پستها واقعا بیش از حد طولانی هستند!

  136. پیام فضلی می‌گوید:

    حسین آقا سلام-
    یکی از دوستان و بازدید کنندگان وبلاگ جنبش، شعری در سپاس از قلم خون نوشت گونه تان سورده اند. آن روز که در پست تان نوشتید: این آخرین دل نوشت است، همان فردایش برای وبلاگ جنبش فرستاده بودند که به دلیل ضیق وقتِ حقیر، تازه امروز منتشرش کردیم. اما هنوز تازه ست و حداقل قابل نگاه و خواندن.
    شاعر عزیز، جانباز هستند.
    خدایا آنانکه دل ِرهبرمان را با قلم خود خوشحال و راضی میکنند، شهادت در راهت را اجر قلم شان قرار بده و در کنار سیّدشهیدان اهل قلم؛ آقامرتضا آوینی آرامشان بده- آمین.
    ماندگار باشید إن شاءالله

  137. حدیثه می‌گوید:

    چقدر هیجان زده !!! شما هم مثل من اگر هم بخواین حرف حق زنین ( حق به زعم خودمونا ) انقدر با هیجان میکین که ادم فقط تو هیجانتون غرق می شه نه تو تفکراتتون …

  138. همتا می‌گوید:

    أَلسَّلامُ عَلى ادَمَ صِفْوَةِ اللهِ مِنْ خَلیقَتِهِ ، أَلسَّلامُ عَلى شَیْث وَلِىِّ اللهِ وَ خِیَرَتِهِ ، أَلسَّلامُ عَلى إِدْریسَ الْقــآئِمِ للهِِ بِحُـجَّتِهِ ، أَلسَّلامُ عَلى نُوح الْمُجابِ فی دَعْوَتِهِ ، أَلسَّلامُ عَلى هُود الْمَمْدُودِ مِنَ اللهِ بِمَعُونَتِهِ ، أَلسَّلامُ عَلى صالِـح الَّذی تَـوَّجَهُ اللهُ بِکَرامَتِهِ ، أَلسَّلامُ عَلى إِبْراهیمَ الَّذی حَباهُ اللهُ بِخُلَّتِهِ ، أَلسَّلامُ عَلى إِسْمعیلَ الَّذی فَداهُ اللهُ بِذِبْــح عَظیم مِنْ جَنَّتِهِ ، أَلسَّلامُ عَلى إِسْحقَ الَّذی جَعَلَ اللهُ النُّبُوَّةَ فی ذُرِّیَّتِهِ ، أَلسَّـلامُ عَلى یَعْقُوبَ الَّذی رَدَّ اللهُ عَلَیْهِ بَصَرَهُ بِرَحْمَتِهِ ، أَلسَّلامُ عَلى یُوسُفَ الَّذی نَجّاهُ اللهُ مِنَ الْجُبِّ بِعَظَمَتِهِ ، أَلسَّلامُ عَلى مُوسَى الَّذی فَلَقَ اللهُ الْبَحْرَ لَهُ بِقُدْرَتِهِ ، أَلسَّلامُ عَلى هارُونَ الَّذی خَصَّهُ اللهُ بِنُبُـوَّتِهِ ، أَلسَّلامُ عَلى شُعَیْب الَّذی نَصَرَهُ اللهُ عَلى اُمَّتِهِ ، أَلسَّلامُ عَلى داوُدَ الَّذی تابَ اللهُ عَلَیْهِ مِنْ خَطیـئَتِهِ ، أَلسَّلامُ عَلى سُلَیْمانَ الَّذی ذَلَّتْ لَهُ الْجِنُّ بِعِزَّتِهِ ، أَلسَّلامُ عَلى أَیُّوبَ الَّذی شَفاهُ اللهُ مِنْ عِلَّتِهِ ، أَلسَّلامُ عَلى یُونُسَ الَّذی أَنْـجَـزَ اللهُ لَهُ مَضْـمُونَ عِدَتِهِ، أَلسَّلامُ عَـلى عُزَیْر الَّذی أَحْیاهُ اللهُ بَعْدَ میتَتِهِ ، أَلسَّلامُ عَلى زَکَرِیـَّا الصّـابِرِ فی مِحْنَتِهِ ، أَلسَّلامُ عَلى یَحْیَى الَّذی أَزْلَفَهُ اللهُ بِشَهادَتِهِ أَلسَّلامُ عَلى عیسى رُوحِ اللهِ وَ کَلِمَتِهِ، أَلسَّلامُ عَلى مُحَمَّد حَبیبِ اللهِ وَ صِفْوَتِه

  139. منادی می‌گوید:

    سلام
    مدتی است معتاد نوشته هایتان هستم
    فقط آمدم که بگویم به پسر همت بگویید دل “آقا” را خون نکند…
    از او بپرسید چرا بسیجی هایی که همه آرزویشان همت شدن است در و دیوار اتاقشان مزین به عکس همت است را به سبزها فروختند سبزها رنگ پاشیدند به صورت همت… این انصاف بود؟!

  140. 666 می‌گوید:

    چطوری ترکه . گور بابای اشغالت بی شرف .
    خائن
    مرگ بر فلسطین

  141. بی نام و نشان می‌گوید:

    و سلام نام خداست …!
    آدرسی نمی گذارم چرا که می دانم خیلی مسخره است که ما از حسین قدیانی با این همه خواننده و خاطرخواه و کامنت انتظار داشته باشیم به وبلاگها سر بزند تا لااقل در حد یک جمله لذت بردن از خواندن کامنت های وبلاگش را نشان بدهد .
    میدانم که می دانید روزانه آدم های زیادی هستند که به وبلاگتان سر می زنند و کامنت نمی گذارند چه بسا که از اولین روزها هر روز به امید مطلبی تازه سر زده باشند و سراغی گرفته باشند . مرا از آن بی کامنت ها ی همراه بدانید .
    وقتی این مطلبتان را می خواندم احساس غریبی داشتم و حرفهای زیادی به ذهنم می رسید که بزنم .
    می خواستم بگویم : همسر شهید همت هست که هست ، فداکاری کرده که کرده ، حالا که از مسیر راست منحرف شده دلیلی ندارد فقط به صرف همسر شهید بودن هیچ نگوییمش و تحسینش کنیم .
    می خواستم بگویم : عجیب است شما این همه دم از عشق به ولایت می زنید در عین حال می گویید زدن حرفهای صد من یه غازی که بی بی سی و voa برای توهین به رهبری یاد می دهند حق هر کس است .
    می خواستم بگویم : اصلاح طلبان هر چه خواستند درباره پیامبران و ائمه که هیچ درباره خدا و قرآن هم گفتند آن وقت ما میان این همه گرگ از یک آدم که فقط به خاطر سادگی اش حرفهای نامربوط می زند انتقاد که نه توهین بکنیم و همه جنایات سران فتنه را نادیده بگیریم و حرف مشایی را بزرگ کنیم و عکسش را دستکاری .
    اما هنگام تایپ کردن شرمنده شدم از فکرهایی که کردم چرا که من نه طعم بی پدری چشیده ام ، نه سالهای فراق تجربه کرده ام نه بغض یتیمی فرو خورده ام .
    چرا که هنوز یادم بود وقتی کتاب ” همت به روایت همسر شهید ” را خواندم چه حالی شدم و چه اشکی در چشمانم حلقه زد نه برای اخلاص شهید که در این سالها بارها برایم به تصویر کشیده شده که برای مظلومیت همسرش .
    و البته اینکه وقتی یک متن بلند بالا تایپ کردم به انتقاد ، سیستم dont send داد و هر چه نوشتم پاک شد و من همه چیز یادم رفت جز عکس آن شهیدی که ۲۵/۱۱/۸۸ در سعادت آباد برای دفاع از وطن و رهبرش رفته بود و حالا عکسش میان عکسها و فیلمهای ندا (ی مثلا شهید !!) و ترانه گم شده …

  142. مهدی ترک می‌گوید:

    سلام اقای قدیانی بار آخرت باشه تظرات حاوی توهین به بابای عزیزت رو می زاری باور کن آدم ناراحت می شه اگه می خوای ملت با ذات اونا آشنا بشن مطمئن باش که ملت خودشون می دونند این کثاتا چی هستند کسی که مقام شهید و شهادت رو ندونه از حیوون هم پست تره . . انشاالله تو هم بری تو بهشت پیش بابات به بابات هم بگو ما رو هم شفاعت کنه . خیلی آقایی . یا علی .

  143. با سلام
    معمولا تا یه بلاگر آمار بازدیدش میره بالا پرستیژش هم به همون نسبت یا حتی بیشتر بالا میره و دیگه هر وبلاگی رو لینک نمیکنه. ولی با تمام این اوصاف ازت میخوام که به وبلاگ اس ام اس های مثبت سری بزنی و اگه وجودش رو در دنیای سایبری سودمند دونستی به اندازه ی یه لینک کردن ساده تبلیغش کنی.

    یا علی

  144. بسیجی خم+می+نی+آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ می‌گوید:

    حرف تکراری نیار وسط

  145. محسن می‌گوید:

    بعضی جمله هات اسمونیه اره شهیدشدن حق مسلم ماست که ازش نمیگذریم دراین غوغای ریزشها تورابخداتونریزتوکه اززیباترین رویشهایی هرگزنریزهرگز

  146. مصباح یاران می‌گوید:

    سلام حاجی
    داداش سری های قبل یادم رفت بگم،الان گرچه دیگه تب و تاب حمله ی این خس و خاشاک خوابیده ولی خوب … کلام امیرالمؤمنینه ،نوره!
    ایشون به ابوذر وقتی که نهی از منکر کرد و تبعیدش کردند فرمودند:یا اباذر انک غضبت لله فارج من غضبت له!
    یعنی
    ای اباذر!تو برای خدا غضب کردی پس به آن که برایش خشم گرفتی ،امیدور باش!
    بازم میگم:
    میلسمت تو عشق!

  147. ع.صادقی می‌گوید:

    سلام
    تازه نفسم.
    کلیک رنجه بفرمایید.
    قدمتان روح نواز است.

  148. فدائی سبز می‌گوید:

    بس کنید این ک… ش… راتونو این قدر شنیدیم تو این سی سال قی که کردیم هیچ میخوایم این قی مونو بریزیم تو حلقتون بسه دیگه ؛ از فردا میرم تو خیابون هر چی آخوند دیدم مادرشو …


    دمت گرم خودت نقطه چین بگذار!!

  149. قطره می‌گوید:

    بسم ربّ الحسین(ع)
    سلام چرا فضای وبلاگتون رو با نظرات کثیف این مجانین الدّنیا آلوده می کنید؟ اینا عاشق دنیا هستن ودنیا هم عاشق اینا .اینا اصلاً نمی فهمن شهادت رو با “و” ویلا می نویسن یا با “ه” هواپیما!
    به نظر من شما انرژی و تلاشتون رو در همون راهی که حضرت آقا(دامت برکاته)فرمودند
    خرج کنید ودیگران را هم به همین امر تشویق کنید:”پیشرفت علم.”
    چند وقت پیش دوستان داشتن حسابی از برخی مباحث سیاسی(مثل اینکه موسوی تازه چی گفته و…)صحبت می کردند.سرمو انداختم پایین و نشون دادم به بحثشون علاقه ندارم. گفتم :”بچّه ها ما داریم بازی می خوریم.۱۳سال پیش حضرت آقا(دامت برکاته)امروز رو برامون به تصویر کشیدند ما گرفتیم خوابیدیم نفهمیدیم پیام ایشون رو.حالا هم به دقّت دارن نیاز آینده مون رو می سنجن و می فرمایند:”تولید علم پیشرفت علمی پاکسازی علوم انسانی وتولید علوم انسانی اسلامی.”به نظرم وقتش شده که دیگه اصلاً اسمی از سران فتنه نیاریم چون خود به خود مرگ سیاسی پیدا کردن (إن شاءالله به زودی خبر مرگشون هم برسه مخصوصا رییس کلّشون که خیلی سخت جونه!)دیگه وقتش رسیده که حسابی تولید علم وفنّاوری کنیم ونائب امام عصر(عج)رو از خودمون راضی کنیم وهر جا همدیگر رو دیدیم بپرسیم:”تازه چه مقاله علمی نوشتی؟تازگی چه ابتکاری چه اختراعی چه آزمایشی وچه تحقیقی انجام دادی؟”نمیگم کلّاً کار فرهنگی نکنیم ولی میگم باید ِبایدِ باید فوق العاده رو مباحث علمی کار وتلاش بی وقفه داشته باشیم تا دیگه امثال این جناب ِdost(تو نظرات موی تیفوسیها)تشریف نیارن افاضه کنن که اگر ما نباشیم نمی تونی جواب نظرات رو بدی که متأسفانه وبه خاطر کم کاریهای ما این احمق راست میگه.مگه کاری داره ما یه اینترنتِ عالیِ ایرانی راه بندازیم که باور کنید با گازوئیل کار کنه ولی کلّ سیستمِ اینا رو بذاره تو جیبش سوت بزنه؟ برای ما بچّه های مردای جنگ مثلِ آب خوردنه فقط باید بجنبیم و توصفحه ی شطرنجی که اینا برامون می چینن بازی نخوریم.
    یاعلی
    حقّ نگهدارتون
    موفّق وسربلند باشید
    التماس دعا

  150. علیرضا می‌گوید:

    سلام اخوی
    ببخشید چند وقتی بود نظری نداده بودم.
    خدا قوت
    این شعر استاد معلم شاید زبان حال باشه
    زمین آلودۀ ننگی است، ننگی مثل باعورا
    زمان آبستن جنگی است، جنگی مثل عاشورا

  151. حمیدرضا می‌گوید:

    دمت گرم حاج حسین
    دعامون کن

    ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم
    در ره عشق جگر دار تر از صد مردیم
    هر زمان بوی خمینی بسر افتاد مارا
    دور سید علی خامنه ای می گردیم

  152. علی می‌گوید:

    این جا به نام پدرت و به نام مولای خراسانی به روز شد.

  153. سلام می‌گوید:

    حسین جون
    جیم جمالت … کاف کمالت … میم مرامت
    خرابتم داداش
    خاک پای آ سید علی

  154. آتنا می‌گوید:

    سلام متن بسیار خوبی بود خصوصا موخره تان بی نظیر بود موفق و منصور باشید

  155. سلام
    خوب است
    اینکه بیایی اینجا و احساس غریبی دست و پایت را نگیرد تا گوشه ای زنجیر کندت بحکم اجبار
    خدا قوت آقای قدیانی

  156. اره بانو! می‌گوید:

    سلام…فقط…عالی…بی نظیر…مثل همیشه!
    چی بگم دیگه؟؟؟!!!…

    دم رجانیوز هم گرم! چه لینک قشنگی داده به وبلاگ شما…

    فقط یه نکته بگم به این آقا مصطفی! و دیگران…
    البته نذارید پای اینکه من به خاطر علاقه م به احمدی نژاد به هزار و یک دلیل! که از همه مهمترش یک چیزه!… چشممو رو خطاهاش می بندم! نه!
    اولا که آقا حمایت و تعریف کردند چند بار… در دیدار با اضای هیئت دولت در شهریور و دیدار اخیر با کارکنان وزارت خارجه و…
    دوما دکتر یه بار اومد در مورد این جریان نظر بده و حساب آشوبگرا رو از بقیه سبزا جدا کنه از خس و خاشاک استفاده کرد! دیدید که چه سروصدایی به پا کردن! بعد آقا گفت همدیگرو عصبانی نکنید. دکتر هم دیگه سکوت کرد… خودشم در یک جلسه ی خبری گفت من بعد از انتخابات خیلی حرف داشتم ولی سکوت کردم..! به نظرم حرف زدن دکتر باعث میشد که این جریان اهداف و تفکر واقعی خودشونو پشت نقاب دعوای انتخاباتی و مشکلشون با دولت مخفی کنند و روش قبل از انتخابات رو ادامه بدن… و این طوری فضا همچنان غبارآلود می موند… از نظر من سکوت تنها و بهترین کاری بود که می تونست بکنه تا به ضرر جریان فتنه باشه و باطنشونو نشون بدن… این نظر منه…! یادم میاد آقای رسایی یه خاطره از ۳-۴سال پیش با دکتر می گفت که گفته بوده من اومدم تا تیرها بخوره به من نه به رهبری… فکر کنم تا انتخابات هم این اتفاق افتاد…ولی بعدش مجبور به سکوت شد…
    در مورد اسفندیار خان هم نمی دونم واقعا این حرف ها رو برای چی میزنه! مرض داره!؟ یا آدم ساده ایه که نمی دونه اعتقاداتشو چه جوری بیان کنه…!! ولی خب رو اعصابه!
    اما از اونجایی که فتنه ی بعدی ناکارامد نشون دادن و ضربه به دولته باید فعلا بیشتر حمایت کرد تا انتقاد!… بفرما! از امروز تو این لایحه بودجه شروع کردن…جناب توکلی!… خب دکتر هم گناه داره دیگه! من دلم براش می سوزه که با این همه تلاش هم باید از خودی بخوره هم غیرخودی!

  157. وحید می‌گوید:

    سلام
    جدا خسته نباشی.
    آقا ما بخوایم دست شما رو ببوسیم باید کی رو ببینیم؟
    باورت میشه ایمانم به نظام با خوندن دلنوشت های تو خیلی خیلی بیشتر شده؟
    علی یارت

  158. نبی زاده می‌گوید:




    با سلام
    در مورد ریگی و اینکه با ۳ تا تویوتا در ۲۴/۱۲/۸۸ توانست تا جاده اسفالته زابل زاهدان بیاید و بیست و چند نفر از مردم رهگذر را بکشد و عده ای را گروگان ببرد می دونی علتش چیه ؟
    یادت هست آقای خاتمی دستور داد بودجه مرکز گفتگوی تمدن ها رو از بودجه ستاد مبارزه با مواد مخدر و مشخصا بودجه انسداد مرزها برداشتند .
    اگر این پول را از آن ستاد را صرف خرید ساختمان برای مرکز بی خاصیت گفتگوی تمدن ها نمی کردند و اجازه می دادند این پول در جای خودش برای ادامه کانال مرزی که مانع عبور و مرور خودورهای اون ور مرزی بود بشه . امروز صادق کیخا و دیگر شهدایی که بدست ریگی به شهادت رسیدند در جمع ما بودند .
    بد نیست یک بررسی کنی و در چهارمین سالروز اون ( ۲۴/۱۲/۸۸ ) یک مقاله بنویسی


  159. سرباز می‌گوید:

    سلام علیکم
    خوشحالم که شما از اون دست آدم های تندروی اصولگرا نیستید که هرچی از دهنشون در میادبار خانواده شهید همت وباکری می کنند.
    باید به این آدم ها حق داد.
    منم بودم دلگیر می شدم.وقتی اینقدر تمام روزنامه ها علیه آنها می نویسند چه توقعی ازشون داشته باشیم.
    نمی گم ترحم ولی باید با فرزندان شهدا هم دل بشیم ونزاریم غمی جز دوری باباشون داشته باشن.ما مدیون وبدهکارشون هستیم..
    خدا قوت برادر!

  160. حامد می‌گوید:

    سلام
    آقا دم و قلمت گرم. حق یارت باشد.

  161. شهلا می‌گوید:

    سلام

    درود بر تو خاک پدرت توتیای چشم من است .ما سربازان سید علی آقا ازاین بیدها

    نیستیم که با این بادها بلرزیم .وطن فروشان بدانند ما انتقاد هم می کنیم چون نظام

    مبتنی برآزادی داریم. اما همیشه پشتیبان نظام هستیم حالا چه با ساندیس چه بی

    ساندیس بگذارید هرچه می خواهند بگویند .خجالت نمی کشند سگ بغل می کنند

    وتو خیابان فخر فروشی می کنندخودشان هم خویشتن خویش را نمی شناسند.

    درود برشهیدان ایران اسلامی

  162. hami می‌گوید:

    سلام
    ممنون از اینکه شدیم دوستتون
    البته می دونم که لیاقت میخواد ولی خب
    ممنون که دلمو خوش کردی
    منتظریم هاااااا
    کی آپ میکنی پس؟
    دیگه نمینونم بیدار بمونم.دارم از حال میرم

  163. ساجد می‌گوید:

    حاج حسین سلام
    نمیدونید امروز وقتی دیدم وبلاگ ناقابل بنده را لینک کرده اید چه احساس شور وشعفی به من دست داد. فقط یک نکته اون هم اینکه اسم بنده “ساجد” است نه “سجاد”.
    با مطلب “شرمنده ام از این سر باقی مانده!” بروزم.
    منتظرتون هستم
    یا ظافر

  164. مهدی می‌گوید:

    دیگه داری تکراری میشی!
    و با این تبلیغات رجانیوز جوات میشی!

  165. نسیم می‌گوید:

    خدا روح پدر عزیزتون رو شاد کنه آقا حسین
    و شهدا ی عزیزمون رو..

    کاش یادمان نرود . امانت دار بودیم !!

  166. nada می‌گوید:

    ali yarad hag negahdarad yek nafar be man begoyad chera bache mazhabeha eingadr mazlom hastand ????????????????????????????khahesh mekonam be man begoyed man dar iran nistam

  167. ماجد حسینی/آمریکا می‌گوید:

    سلام برادر
    زیر شمشیر غمش رقص کنان باید رفت…
    صدایه علی را نمیشنوم! خار در چشم و استخوان در گلو! ارزانی ابوفتنه ها شد ..
    نمیدونم دیشب خواب جنگ دیدم! انگار همه پشت به پشت هم سویه دیار عاشقان میرفتیم! برایه هرکی تعریف میکردم میگفت انشاالله خیره!
    نمیدونم احساس میکنی که بدون وضو نشستم پشت کیبورد!؟ همیشه رنج نداشتن یک “عمار نویسنده” در بین بچه ها احساس میشد.. متشکریم که به جمعما پیوستید و شاید هم ما ..

  168. آسمان می‌گوید:

    خیلی عالی بود! اتفاقا من هم به مناسبت شهادت شهید همت با چار پاره ای به روزم
    فرصت کردید سری بزنید! هرچند با اینهمه نظر اصلا شاید نظر مرا نرسید مطالعه کنید
    موفق باشید
    یا حق

  169. امین فلاح می‌گوید:

    خسته شدم انقدر بخاطر مطلبات تشکر کردم.منظورم اینه که کاری جز این اگه از دستمون بر میاد به خدا پایه ایم.
    حالا که مطلب خاصی ندارم،بذار بگم نوکر رهبرمم هستم تا چش این سبزا در که اومد پریشب،حالا حالاها جا نره!

  170. leyla می‌گوید:

    ma sabzim
    ma khoda miparastim

    ma bot parast nistim
    ma boti be name khamenee ra khahim shekast
    ma bishomarim


    لیلا خانم! خامنه ای تبری است که خدا دارد با آن بت شرق و غرب را می شکند. خامنه ای حتی اگر هم بت باشد، پرستش او عبودتی در امتداد خداست. خامنه ای خدا نیست، ناخدای با خداست. نه! تو “لیلا” نیسی، اگر بودی، پس چرا ما مجنون کوی لیلای خامنه ای هستیم؟ لیلای بی ولایت، بی لیلایی است. فقط یک لالایی است. خامنه ای شیرین است و ما فرهاد. من هم جای تو بودم حسودی ام می شد به این همه عشق. خامنه ای اگر لیلا نبود کلمات من اینچنین مجنون کوی لیلای ولایت نمی شدند.

  171. افشار می‌گوید:

    آنچه مهم است عمل به تکلیف است ، این از اموزه های دوران دفاع مقدس است که امام همیشه در نا ملایمات و دشواریها بر ان تاکید میکرد ، همچنین از ایشان نقل شده که روزی خطاب به شهید بهشتی می گویند اگر همه اینهایی که امروز دارند درود بر خمینی میگویند بگن مرگ بر خمینی زره ای در من و عزم من در ادای تکلیف تاثیر نخواهد گذاشت این یاوه گوئی ها همیشه بوده و خواهد بود باطل کف روی اب است و به قول اقا از بین رفتنی .

  172. مائده می‌گوید:

    سلام برادر قدیانی
    بسیار زیبا نوشتید. حرف نداشت.
    تاخیر چندین روزه من را هم ببخشید.

  173. آقا صالح می‌گوید:

    آقا حسین عزیز دست مریزاد و خدا قوت. دستت را می بوسم کاش من هم می توانستم مانند تو در این سنگر سرباز خوبی برای رهبر عزیزمان باشم.
    حضرت امیرالمومنین فرمودند هرگاه مستحبات به واجبات ضرر برساند آن را رها کنید. ربط این حدیث به وبلاگ شما اینه که مشکل ما امروز آقا اسفندیار نیست. اسفندیار فرع است. مواظب باشیم گاهی فرع از اصل و حاشیه از متن مهم تر نشود. دشمنان می خواهند با این حاشیه ها ما را از اصل غافل کنند.اصل احمدی نژاد است که به خاطر دست گرفتن شعارهای امام و آقا اینطور دارند او را می زنند به نظر من باید مراقب باشیم که عمود خیمه احمدی نژاد نیافتد ….
    یه مطلب دیگه نوشتی اسم سران فتنه ما حسین و محمد و مهدی است امام محسن یادت رفت به ساکت بودنش نباید نگاه کرد اون آب ندیده و گرنه غواص خو بی است دنبال فرصت بهتری است الآن خزیده تو سوراخ از حسین و محمد و مهدی هم خطرناک تره .به امید دیدار

  174. یه عاشق می‌گوید:

    سلام خـــــــــــــــــــــــــــیلی با حالالی لینک شدید

  175. برهمت می‌گوید:

    خسته نباشی برادرم

  176. عبدالزهرامهدوی می‌گوید:

    بسم الله
    حاج حسین عزیز
    اصلا انتظار نداشتم اینگونه بی مهابا به دفاع از موضع گیریهای غلط فرزندان و همسر همت و توجیه مواضع آنها بعد از شهادت حاج همت بپردازی.
    درسته که همانهایی که به خانواده های شهدا بی اعتنایی می کردند امروز تواسته اند از من وشما خودشان را بیشتر به آنها نزدیک کنند و آنها را کم و بیش با خود همراه سازند ولی این دلیل نمیشود که ما بی توجه به مواضع قبلی آنها و تأثیرات این مواضع بر سرنوشت انقلاب اسلامی ، به توجیه و ماسمالی کردن بپردازیم.
    مگر در مرام ما غیر از اینست که هرکس خوبست محترم است و انتساب به حتی نبی الهی هم برای کسی خوبی نمی آورد.
    مگر امام ما نفرمود ملاک حال فعلی افراد است؟

  177. سلام اخوی
    شما را لینکیدیم. اگه قابل دونستی و اگه وقت داشتی و اگه دل و دماغ داشتی واگه کار ویژه نامه ات تموم شده بود و اگه سران فتنه دستگیر شدن و اگه… شما هم ما رو بلینک!!!!!!!!!

  178. دیگری می‌گوید:

    فقط خیلی ضایع است که کسایی که مثل چی تعریف میکنن از قلم تخمیت آدرس ندارن.

  179. سام می‌گوید:

    سلام
    من هم اتفاقا فکر میکنم اتفاقا خیلی مردی میخواد تا اینهمه ناسزا و تهمت و تحقیر و توهین و دروغ و نسبت ناروا و هزار کار خبیثانه دیگه را ببینی و بشنوی ولی چیزی نگی،یک بار دکتر گفت تو یه مصاحبش با حیدری”نمیدونید چقدر حرف برای گفتن دارم”(نقل به مضمون)-ماجرای دکتر را من از روزنامه شرق-آخرین شمارش قبل دور دوم انتخابات-دنبال میکنم،زمانی که من اصلا نمیدونستم دکتر کی هست! ولی اونروز از فحشهای شرق(اونم بعد از اونهمه خوندنش و دیدن یه شرق دیگه انگار که با همه شرقها فرق داشت) فهمیدم داره اتفاقی میفته که عده ای دوستش ندارند.(قوچانی هم در مصاحبش با جهان اشاره کرده-“هرکاری تو شرق کردیم که دور دوم رای نیاره”(نقل به مضمون)-کارایی مثل دروغ “احمدی نژاد گفته پیاده روها را دیوار میکشه” یا “احمدی نژاد تو قتلای زنجیره ای دست داشته”(نقل به مضمون)-حالا ۵ ساله که من هربار که دکتر را میبینم پرانرژی تر و مصمم تر میشم،حس افتخار و احترام سراسر وجودم را میگیره،دکتر میدونه چقدر احترام براش قائلیم ولی مثل یک پدر و برادر اشتباهاتش را هم میبینیم،دکتر برای ما بتی چون خاتمی و موسوی نیست که همه کارش را درست بدونیم ولی مطمئنا ارزشی که ما برای دکتر باسواد و باهوشمون! قائلیم صدها برابره احترامی است که کل اراذل و اوباش خارجی و برخی فریب خوردگان و فریب دهندگان داخلی برای این دو که آلت رسیدن به خواسته هاشون هستند قائلند.
    دکتر صبورانه داره تمام ماجراها را تحمل میکنه،تمام دروغهایی که بهش نسبت میدند و نسبت خواهند داد،دکتر ما مردی هست از جنس مردم،نه نامردی از جنس کژدم!!

  180. نوشین می‌گوید:

    اگر اقای همت قبول کنن که باشما مصاحبه کنن جای تعجب داره
    کار شما مثل دلجویی یزید از امام سجاد (ع) میمونه بدترین تهمتها رو به خانواده شهید باکری زدین بیرحمانه خانوم همت رو کتک زدین کی این کاراتونو یادش میره فکر نکنم اقای همت تن به گفتگو باشمارو بده مگر اینکه مانند حضرت زینب (س) که فرمودن وای برشما مردانتان مارا میکشند وزنانتان بر ما میگرین جواب دندان شکنی به شما بدهد خداوند همه شهدا را رحمت کند

  181. مرادی می‌گوید:

    کار نشریه تان به کجا رسید.
    ما همچنان منتظریم.
    میتوانید قبل از چاپ پیش فروش کنید جدی میگم چون میدونم شما اهل رفتن زیر دین کسی نیستید.

  182. رهرو شهید می‌گوید:

    انصاف داشته باشیدوالله اگرهمسرشهیدمن وهمتها بودند ازاین ضرب وشتم جوانان وظلم وتجاوز وزورگوئی به تنگ می آمدندچراچشم خودرابسته اید وبا عینک تعصب وتنگ نظری منتقدان ومعتقدان به تقلب گسترده انتخاباتی را عنادوکفرمعرفی می کنید؟شمارابه خون پاک شهدا دست بردارید مدیون خون شهدا هستید که یکجانبه جنبش سبز ومیرعزیز مارا متهم می کنید. اتقوالله

  183. مرتضی می‌گوید:

    آقا بسیار قلم شیوا و دل نشین دارید. لذت می برم. جانا سخن از زبان ما می گویی.
    مطالبت بسیار بوی شهادت و جبهه دارد. به قول خواجه : تیر عاشق کش ندانم بر دل حافظ که زد. این قدر دانم که از شعر ترش خون می چکد. خدا آن پدر را رحمت کند که تو را از خود به یادگار گذاشت. به صفحه حقیر هم تشریف بیارین . قدم به چشم من هم بذارین. موفق باشین الهی.

  184. یاغی می‌گوید:

    سلام علیکم و رحمةالله
    یه کسی بهم گفت که وبلاگ شما رو تا به حال خوندم؟ امودم خوندمو و خیلی حال کردم.
    خوشحال میشم سر بزنی.
    یاعلی

  185. ghazveh می‌گوید:

    سلام. ماشا ’ الله به این قلم. زدم به تخته. من فقط فوتبال تو را دیده بودم در همان روزی که با مومنی و رضا امیرخانی آمده بودم و زمین خوردم. یعنی چهار پنج سال قبل.قلمت عالی ست. اصلا شعر شعر است. من هم برای این آقا مهدی چند بار نامه نوشتم و هر بار یک چیزی مانعم شد که چاپش کنم. دیدم او فرزند شهید است و گفتم شاید یکی از جنس خودش باشد که بنویسد و تاثیرش بیشتر باشد که الحمد الله همینطور بود . حق پشت و پناهت.


    به به! “مولا ویلا نداشت” تو را ای شاعر عاشورایی به کل دنیا نمی دهم. ما تو فوتبال استاد شماییم و در ادبیات شاگردتان. خیلی با حالی که سری به ما زدی. بازم بیا استاد.

  186. سیدصادق می‌گوید:

    آفرین بر عمار ناشناخته علی وننگ بر عمار صفتان علی (من از آقای قدیانی تشکرمیکنم .مرحبا به دید و قلمش)

  187. روح الله می‌گوید:

    بسم الله
    سلام اخوی خداقوت زنده باشی
    مطلبت رو خوندم قشنگ بودمنم مثل شما فرزند شهیدم که ۲۴سال است که همه این بی توجهی هایی که ازش نام بردی رو تا حدودی احساس کردم و فقط جز معدود ی – سوای حضرت اقا- در بنیاد دلبسته خدمت ندیدم .
    همه مطالبی که گفتی درست ولی ایا نگاه تقریبی در فضای سیاست -مانندهمان نگاهی که برخی از ماها در مقابل اهل سنت داریم – به معنی دست کشیدن از همه اصول است؟ ایا قصور به فرزندان حاج همت و باکری و برخی دیگر مجوز میراث خواری از ابروی شهیدان است ؟اگر اقا مهدی که به واسطه انتصابش به فرزند شهید همت بودن از بی مهری ها می نالد مطمئن باش که من و امثال من که فرزند یک شهید بی نام و نشان – در نزد مردم – هستیم بایستی بیشتر نالان باشیم و لی هیچ گاه به خاطر نمی اورم که درد دل این ناملایمات را به دوست – تا که به جبهه دشمنان عقیدتی ارمان پدرم – برم که در طریقت ما کافری است رنجیدن…
    قدیانی عزیز !
    ایا من و شما و اقا مهدی و یا علی و محمد مطهری یا علیرضا بهشتی ویا هزاران هزار فرزند شهید دیگر ابروی کنونی مان را مدیون زحمات طاقت فرسا وشبانه روزی خود هستیم و یا اینکه نه از خون پدرانمان ترجیحی بردیگران یافتیم ؟پس میراث خواری چرا ؟ پشت پازدن به ارمان پدران مان چرا ؟مگر خدا نفرمود:
    یانساء النبی لستن کاحد من النساء…
    شما مانند زنان دیگر نیستید
    چرا که انتسابشان به رسول الله انهارا متمایز می کرد خوبی انان تاثیر گذار و بدی انان نیز
    ایا ما این گونه نیستیم ؟
    ایا بودن اقا مهدی عزیز در جبهه ای که بزرگ نمایان کوته خرد ان خون به دل رهبر می کنند برای دشمنان مجال بهره برداری تبلیغی فراهم نمی کند ایا به هنگامه خوابیدن غبار فتنه مجال اعلان صریح برائت از دشمنان ارمان خمینی کبیر و شهیدان به خون خفته نبود؟ مگر انقلاب میراث خونهای به ناحق ریخته شیعه در طول تاریخ نیست مگر امام نفرمود من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیافتد، ایا امانتداری اینگونه سزاست ؟

    اغوش پر مهر نظام گشوده و چه بهتر که کدورتی اگر هست در محفل محرمان باشد و نامحرم را نسز به ان..
    هرکسی کو دور ماند از اصل خویش
    باز جوید روزگار وصل خویش
    والعاقبه للمتقین

  188. طوری ع می‌گوید:

    دوست ارزشی عزیز قلم رسایی داری که ترس به جان مفلوک غربزده ها و مزدوران امریکایی انداخته و درمقابل این منطق مستدل راهی جز فحش و بد و بیراه ندارند . به کوری چشم تمام بدخواهان نظام اسلامی و ولایی تا فتح آخرین قله های افتخار و سربلندی پیش خواهد رفت و شما هم در پناه امام عصر عج بعنوان سرداری مبارز و جان برکف در دنیای سایبر به مبارزه ادامه خواهید داد . انشا الله

  189. دکتر ک.م می‌گوید:

    با سلام خوب بود مخصوصا بخش اخر ان که به حق از آه های خامنه ای که مظلوم تر از خمینی است. او مظلوم غایب است و این مظلوم حاضر! نکته مهم هم این است که قدر و قیمت شهدا از اسلام و راه حق آن هاست و قدر وابستگان آنها به ادامه راه آن شهداست باید حق را شناخت و همه را با آن محک زد و باید یاد بگیریم که تابع احساسات نشویم و به خاط وابستگی وابستگان از حق عدول نکنیم تابع جانشین امام باشیم تا از انحراف مصون مانیم که این هم کلام معصوم است و هم کلام امام خمینی. حساب مجریان و دولتمردان هم از نظام جداست که می ایند و میروند و نظام چون زلال آب می ماند. موفق باشید.

  190. ارسای می‌گوید:

    درباره مهدی همت نوشتی، درباره ننه علی هم بنویس.
    ننه علی
    مادر شهیدی که ۱۷سال در کنار مزار شهیدش زندگی کرد .

  191. الف شین می‌گوید:

    یعنی همه تون از راس حکومت تا جوجه ای مث تو گرفته همه انقدر بدبختین و تفکرتون در این حده که فحش ها و ناسزاهارو برای مظلوم نمایی نشون می دید و اگه کسی حرفی می زنه که اصلتون رو زیر سوال می بره نشون نمی دید
    کار از تاسف برای شما گذشته
    http://www.drkhazali.com/index.php?option=com_content&view=article&id=485:1388-12-17-19-13-33&catid=234:1388-11-13-13-53-10&Itemid=458
    شما نباید تا ملت رسواییتون رو ندیدن بمیرید.بزرگه تون هم باید مثل همتاش صدام حسن رسوا شدنش رو این ملت ستم دیده ببینن

  192. مسیحا می‌گوید:

    راست میگید .. مشکل اینه که ماها خیلی زود برحسب ظاهر حکم میکنیم .. اما آخه!! چی بگم

  193. سحریار می‌گوید:

    قلمت قشنگ . درست
    اما وقتی به مشایی گیر می دهی که چرا یکبار رفته نمایشگاه هدیه تهرانی به این هم فکر کن او دنبال سربازی رهبر است بی ادعا ! چون رهبر فرمود جذب حداکثری ! و تو داری می نویسی دفع حداکثری ! تو میخواهی مشایی را هم از نظام دفع کنی چه ادعای پیروی از رهبر می کنی؟ پیروی به حرف نیست به عمل است!
    رهبر امسال را چه نامید؟ سال اصلاح الگوی مصرف
    یعنی چه ؟ می خواست بگوید آهای ملت دولت را یاری کنید که هدفمند کردن یارانه ها را اجرایی کند
    احمدی توکلی چه کرد؟پارسال لایحه را با تیمشان حذف کردند ! امسال هم تا توانستند سنگ انداختند به روی دولت ! اخرش هم نیمه کاره و بدجور اجرایش کردند تا مثل کودتای نرم شود این لایحه! دولت بی پول و قیمت های بالا یعنی بستن دست دولت در درآمد و بالا بردن قیمت برای فشار به ملت !
    این جا بحث هزاران میلیارد است و بحث حرکت بر خلاف دستور صریح رهبری ! اما شما دنبال لغت بازی هستی و درباره این کارهای جناب توکلی در مجلس چیزی نمی نویسی ! چرا ؟ چون الف بهت لبنک نمی دهد اگر بنویسی و مشهور هم نمی شوی !
    این جاست که آدم امتحان حق خواهی پس می دهد ! خون پدرت این جا باید کیبودت را رنگی کند!
    احمد توکلی در برخلاف دستور رهبر بارها و بارها ایجاد فضای توهین و یاس و نا امیدی را دامن زده و شما مدام به هدیه تهرانی گیر می دهی به خاطر نمایشگاه آب ! این درد بزرگی ست ! اگر لایحه هدفمند کردن زمین بخورد به اندازه زمین خوردن چند تا فرزند شهید احساس درد خواهید کرد؟

  194. سلمان می‌گوید:

    بنفسی انت یا امام خامنه ای
    .
    کاش در سفر دیار باقی پاسخی منطقی برای این سؤال شهدا داشته باشیم که :
    «بعد از ما شما چه کردید؟»
    .
    .
    یاعلی

  195. محمد می‌گوید:

    فحش بیشتر یعنی سوزش و درماندگی بیشتر یعنی فلاکت بیشتر
    دمت گر م نفست پاینده و کور چشم دشمنان نظام

  196. حمید می‌گوید:

    درود بر خامنه ای سلام بر شهیدان لعنت بر دشمنان اسلام

  197. شیعه ی علی می‌گوید:

    خدا قوت.
    مطالبی از این دست موثرترند تا مطالبی مانند “مهندس”.
    مراقب باشید این مطالب ,ان مطالب را بی اثر یا کم اثر نکند.به نظرم طنز را حذف کنید.
    خصوصا این که تاثیری در بالابردن بصیرت ندارد.
    پاینده باشید.

  198. نسیم وصال می‌گوید:

    یالطیف

    این گرد و بادها که به غیرت در آمده

    تسلیم رهبــــــرند که طوفان نمیکنند…

  199. سید محمد حسین می‌گوید:

    سلام خیلی ممنون خدانگهدار و التماس دعا

  200. مسافر می‌گوید:

    سلام به همه

    من فقط یک چیز میگم و میرم !
    این نوشته با قبلی خیلی فرق داشت ! اخوی ادب انتقاد افضل بر خود انتقاده . وگرنه هیچ کس بر ارزش شهدا شک نداره . هیچ ایرانی واقعی هم کشورش را به دیگران نمی ده . سبز و زرد و قرمز هم نداره . حالا یک اقلیت آشوبگر دارن فضر را به هم می ریزند بماند.
    در ثانی مگر سران معترض چقدر در هدایت آن نقش دارند ؟ باور کنید زیر ۱ در صد !
    اما متاسفانه فضا به حدی به لجاجت کشیده شده ( بین خودیها را میگم ، وگرنه اجنبی به درک ! ) که دیگه نمیشه با هیچ کسی حرف حساب زد . همه عصبی میخوان فقط خفت کنن !
    می فهمی میخوان خفت کنن !!!

    یادمان نرود این نظام ثمره خیلی چیزهاست . خیلی هم هزینه داشته . اما انگار خیلیها اینو نمی فهمن !

    چه از سابقین چه از حاضرین !
    یا حق

  201. لیندا می‌گوید:

    اگه یه جورایی دستت به رئیس جمهور محبوب کشورمون میرسه بگو جون مادرش یه گزارش یا بازرسی مخفیانه از نهادهای زیرمجموعه اش داشته باشه تا ببینه چه اتفاقات وحشتناکی داره میفته اونهم تو دولتی که داعیه عدالت ورزی، قانونگرایی، مبارزه با فساد اقتصادی و … داره. اقدامات برخی مدیران اصولگرا باعث شده من به دین و اسلام و … بدبین بشم
    به روح پدرت قسمت میدم یه جوری این موضوع را پیگیر شو.

  202. G.P.C می‌گوید:

    درعلم جانورشناسی به گونه خاصی از جانداران “پستانداران دریایی” (یا پستانداران آبزی) گفته می شود. از این جهت به آنها پستاندار گفته می شود که بعد از جفت گیری حامله می شوند و بچه می زایند و بچه خود را شیر می دهند. وجه مشترک پستانداران دریایی در وابستگی غذایی آنها به آب است. یعنی غذایشان (که غالباً ماهی یا دیگر جانوران ماهی خوار است) را فقط در آب و یا در کناره های آب می توانند پیدا کنند. این پستانداران خود به پنج دسته تقسیم می شوند. چهار دسته آنها بخشی از ساعات شبانه روز را در آب می گذرانند و برخی ساعات دیگر را در خشکی بسر می برند. خرسهای قطبی و شیرهای دریایی از این جمله اند. اما دسته ای دیگر هستند که تمام عمر خود را در آب می مانند و تنها هر از چند دقیقه و یا چند ساعتی یکبار برای نفس کشیدن به سطح آب می آیند و دوباره در آن فرو می روند. این گروه از پستانداران دریایی را “ستاسی” می گویند (معادل فارسی این کلمه وجود ندارد اما بهترین نام برای آنها “ماهی سان” یا “ماهی سانان” می تواند باشد). پستانداران ماهی سان خود به دو دسته عمده نهنگها و دلفینها تقسیم بندی می شوند که البته هر کدامشان دوباره به چندین نوع و خانواده دیگر گروه بندی می گردند. نهنگها و دلفینها نیز تا چند میلیون سال پیش مانند سایر جانوران پستاندار در خشکی زندگی می کردند و راه می رفتند اما اندک اندک تصمیم گرفتند برای همیشه به دریا بازگردند.

  203. علی اصغر می‌گوید:

    با سلام بر حسین عزیز و سایر دوستان

    نزدیک بودن ظهور تا چه حدی واقعیست؟!

    آیا وقایع بزرگی در پیش روی منطقه و خاورمیانه است ؟!

    بررسی موج اول بشارت ظهور ( از سال ۷۸ تا ۸۱ ) و مقایسه آن با موج دوم ظهور (سال ۷۸ )

    علل تاخیر در ظهور در سال ۸۱ چه بود ؟!

    آیا موج بشارت ظهور که از سال ۸۷ برخواسته است فروکش خواهد کرد ؟

    آیا این بار نیز تاخیر در ظهور رخ خواهد داد؟

    خیز بزرگ جبهه حق و باطل برای رویارویی تاریخی!

    در پناه حق

  204. سید علی می‌گوید:

    سلام بر شما
    مثل همیشه از مطالبتان لذت بردم
    قلمتان سبز

  205. امید می‌گوید:

    سلام
    باید قلمت را طلا بگیرند! واقعا مردی در این وانفسای نامردی!

  206. سالومه می‌گوید:

    برو دنبال بازی و زندگی ات که سیاست هیچ و پوچ است. در بیهودگی نمان ……. چشم هایت را باز کن اگر قلمی داری در راه بهتری به کار بگیر

  207. گروه نم می‌گوید:

    با سلام و احترام
    مطلب بسیار زیبایی بود
    اینکه چرا فرزندان شهدا حرفهایی می زنند که مورد استقبال دشمنان نشاندار نظام قرار می گیرد باید مورد کنکاش قرار بگیرد و در ضمن ما باید حساب پدر را از پسر جدا کنیم مانند خیلیها از جمله شهید بهشتی و شهید مطهری در مورد بعضی ها این جمله مصداق ندارد که می گوید:پسر کو ندارد نشان از پدر….
    موید باشی

  208. علی می‌گوید:

    مثل همیشه قشنگ بود

    یا علی

  209. آشنای گمنام می‌گوید:

    عالیست برادرم! ایول! مگر بسیجی ها مرده باشند سید علی تنها بماند!
    دعا میکنم همیشه تو خط مقدم جبهه ولایت باشی!
    منم ترک هستم.آذربایجان جایی برای آقایون و آقایون زاده ها ندارد…تو ورودی شهرمون عکس شهیدباکری رو زدند,نگاه اون هر دل ناپاکی رو می لرزونه, بابا اصلا نگاه شهدا خلاصه شده تو نگاه حضرت آقا!دشمن از همین نگاه می ترسه

  210. جواد می‌گوید:

    خدا خیرت بده داداش

  211. مهران می‌گوید:

    شما تو همین پست قبلیت که راجع موسوی بود به ایشون تهمت معتاد بودن زدی. هرچی دلت خواست گفتی. حالا هی از قران آیه میاری که چی رو ثابت کنی؟ یعنی مسلمونی؟

  212. م-ب می‌گوید:

    قشنگ بود و قابل تامل ان شاء الله مطلبی برایت خواهم فرستاد دوست ندارم اینجا ثبت بشه. به ایمیلت می فرستم

  213. پیرو ولایت می‌گوید:

    سلام .

    ای کاش میشد با همه فرزندان شهدا مصاحبه کنی چون دغدغه اونها همون دغدغه پدراشونه یعنی شهادت در راه ولایت , اگر توی این راه کسی هم کج رفت نباید به حساب بقیه گذاشت من وقتی می شنوم برخی فرصت طلبها (اصلاح طلبها) از طرف فرزندان شهدا حرفی میزنند واقعا ناراحت میشم چون جایی رو نداریم که حرف بزنیم بگیم که آقای چیز واونهایی که پیرو چیز هستید یا به هر دلیلی داریدازشهدا وخانوادهاشون سوِء استفاده میکنید بدونید پسر همت ودختر شهید باکری همه فرزندان شهدا نیستند ما هم هستیم البته در نقطه ای دور افتاده تر اما از شما به ولایت نزدیکتریم………………………

    یک فرزند شهید از بندرعباس


    سلام رفیق! کاش کمی از پدرت می گفتی. دوست دارم. چه خبر از خلیج همیشه فارس ای همیشه بسیجی؟

  214. فاطمه می‌گوید:

    سلام
    “کدام تان می دانید که پسر همت به سر درد مزمن مبتلاست؟ … این که دیگر ربطی به مذاکره خاتمی با جرج سوروس ندارد! به بی سوادی شیخ هم ربطی ندارد! ارتباطش با بی معرفتی من و شماست.”

    معلومه که همه چی به همه چی ربط داره برادر! آقا اگر سر ما رو به بی سوادی شیخ گرم نمی کردین، ما به جا اینکه دنبال سوژه خنده بریم و بیانیه آب زرشکی بخونیم، میرفتیم ۴ تا وصیتنامه ی شهید می خوندیم و به درددل خانواده های شهدا گوش می دادیم. پس نگید ربط نداره که اتفاقا “بد” ربط داره….
    الهم العن اول ظالم ظلم حق شهداءنا إلی آخر! چه با واسطه چه بی!

  215. rahmangh می‌گوید:

    من از ۹ دی شروع کردم به وبلاگ نویسی .
    برای دل گرمی و ایجاد انگیزه لطفاَ مرا لینک کنید .

    کسی به عمق نگاه تو می رسد؟ هرگز کسی به نیمه ی راه تو می رسد؟ هرگز

    به اعتقاد و شجاعت مگر که سیّد علی کسی به گرد سپاه تو می رسد؟ هرگز

  216. مهدی.ک می‌گوید:

    سلام
    من به خانواده شهدا احترام میگذارم اما احترام هر کسی دست خودش است. به بیان دیگر “پسر نوح با بدان بنشست، خاندان نبوتش گم شد…”
    معمولا کسانی که از خود اعتباری ندارند و به اعتبار دیگران محترمند، دچار آفت “یارب مباد که گدا معتبر شود-گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود!”می‌شوند.
    این نکته در مورد افرادی بیشتر مشاهده میشود که فردی را که اعتبار از او دارند زنده نباشد. مثال بارز آن (سوء!)استفاده فرزندان شهیدان مظلوم مطهری، بهشتی ، همت و امثال آنها از نام و نشان پدرانشان است.

  217. پیرو ولایت می‌گوید:

    تا موسوی کفن نشود این وطن وطن نشود

  218. سلام. مطلبی در خصوص این نوشته ات روی وبلاگم گذاشته ام. خوشحال می شوم بخوانی

  219. سجاد می‌گوید:

    سلام
    در یکی از پستهای اوایل اسفند نوشته بودی:
    “نمی دانم این جمله از کیست، اما جمله قشنگی است؛ “حاشا که بسیجی میدان را خالی کند”. این جمله را اما می دانم از کیست؛ “نویسنده باید هزار صفحه بخواند و یک کلمه بنویسد”.
    مزید اطلاعت, جمله اول اتفاقاً از همان شهید بزرگواری است که اینروزها اسمش را بیشتر از همه می شنوی و میشنویم! (هم بخاطر اینکه سالگرد شهادتش دیروز بود و هم به خاطر مسائل دیگری که خودت بهتر میدانی!) همت عزیز بود که جایی اینگونه درددل و شکوه باز کرد: “زمان بازرگان به من برچسب چریک فدایی زدند, زمان بنی صدر هم بر چسب منافق! هر قدمی که در راه خدا و بندگان مستضعف او برداشتیم، بر چسب بارانمان کردند. حالا هم روزی ۱۰بر چسب دشت می کنیم!، اما عزیزان من! دل سرد مباشید. حاشا که بچه بسیجی، میدان را خالی کند.” و اما حکایت جمله دوم از قضا جالبتر است! این بیان هم قبل از اینکه متعلق به آقای انبارلویی باشد, متعلق است به شهید مظلوم دیگری! و بلکه سیدالشهدای مظلوم انقلاب اسلامی, بهشتی مظلوم، همو که مظلومیت امروزش (از بابت ناخلفی پسر بی هنرش و همنوایی او با قاتلان پدرش!) بسی بیشتر از مظلومیت دیروزش میباشد! شهید بهشتی می فرمود: نویسنده و محقق باید پنج هزار کلمه بخواند تا پنج کلمه -پنج کلمه ماندگار- بنویسد!
    عجب حکایتی شد! خودم از این تصادف خیلی کیف کردم! شما را نمی دانم
    خدایا مار با عاقبت به خیری با شهدا محشور فرما, آمین
    یاعلی

  220. باسمه الاعظم
    سلام حسین آقا
    من افتخار می کنم ر وبلاگ شما نظر بدهم و از شما دفاع بکنم. افتخار می کنم از کسی دفاع کنم که بدجوری دشمنان خدا را سوزانده.
    اصلا می دونی دلیل باحال بودن شما چیه؟ همین که خیلی از شما بدشون می آد.
    می دونی درجه اهمیت یک نفر رو دشمن تعیین می کنه.
    دیدی تنها چیزی که این سبزها انجام دادند این بود که وبلاگ شما صدبار پربیننده تر شد؟
    دیدی همون طور که فتنه سبز انقلاب رو نهایتا قوی کرد حمله این بالاترینی ها وبلاگ شما رو قوی کرد!
    حالا باز هم بگو خدا نیست! 😉
    مخلص هر چی فرزند شهیده، البته فقط از اون نوعیش که در راه حق باقی مونده.
    ———–
    پی نوشت: مواظب باشیم جوگیر نشویم! مغرور نشویم؛ حضرت زینب علیها السلام بعد از دیدن پیکر مطهر امام حسین علیه السلام رو به خدای متعال کردند و گفتند: خدایا این فدیه را از ما بپذیر …
    ———–
    هر فحشی که به شما دادند باعث افتخارت شد در آن دنیا
    یا علی

  221. فرید می‌گوید:

    سلام بر حسین / دعا می کنم تو سال ۸۹ قسمتت بشه بری مشهد / فقط یادت باشه من اولین کسی بودم که این دعا رو برات کردم و من رو هم از دعا فراموش نکنی / خیلی مخلصیم داش حسین

  222. داوود می‌گوید:

    به نام خدا
    فرزندان همت اگر راه پدر خویش را درک کرده باشند هرچند هم که به آنها بی مهری گردد باز دست از راه حق نخواهند کشید در شناخت راه حق وباطل ملاک انسانها نیستند بلکه خود حق است “اعرف الحق تعرف اهله ” خدا عاقبت همه مارا ختم به خیر کند. آقای قدیانی عزیز انشا’الله در تمام عرصه ها موفق و موید باشی. یا علی سید علی

  223. جناب شیدا می‌گوید:

    سلام دلقک!
    برای تو افتخار است که انگ حمایت از ولی فقیه را ولو با پول گرفتن بهت می چسبانند…
    .
    .
    چقدر از اسم دلقک که برایت انتخاب کردند خوشم آمد… کاش من هم مثل تو دلقک بودم که حتی با گریه هایم موجب شادی و حتی سکینه قلوب حزب الله شوم!
    .
    .
    از جمعه شب تا امروز به جای یک ربع خواندن لهوف، ۱ساعت با نظراتی که برایت گذاشته بودند حال کردم… اون کامنت ها را سیو کردم تا بدانم حداقل هزینه دفاع از ولایت را…
    .
    .
    زنده باشی پیرمرد…

  224. محمد مقیمى می‌گوید:

    با سلام ،،،

    حسین عزیز ، تو و خانواده عزیزت سرور و سالار ما هستید ، خون پدر بزرگوار شما تا قیام قیامت بر گردن ماست و ما هر چه بگوییم و هر چه بکنیم ذره اى از رشادت هاى عزیزانى همچون شهید قدیانى را جبران نمیکند … باور کن که مجامله نمیکنم ، هرچه میگویم از سر ارادت است و از روى عشق ،مرحبا بر نگاه بالا و قلم نورانى تو .

    برادر و مخلص شما / محمد مقیمى
    ( کویت – ۱۸ \ اسفند \ ۱۳۸۸ )

  225. دانشجو اما بسیجی می‌گوید:

    الان تو سایت دانشگاه(آزاد پرند) نشستم
    چندتا وبلاگ ارزشی که عکس آقا رو گذاشته بودن باز کردم.
    چند تا از این دانشجوها از دور دارن نگاه می کنن و مسخره می کنن.
    اگه مطالب شما نبود از غصه دق می کردم و شاید هم دعوا می کردم.
    متاسفانه بچه ها یا تراوین بازی می کنن یا آهنگ دانلود می کنن و یا دارن تو گوگل دنبال عکس برای والپیپر موبالشون میگردن اما خجالت نمی کشن و هیچ کس مسخرشون نمی کنه.
    می خوام بگم با این جوی که در دانشگاها هست آینده قراره چی بشه؟
    آیا ما جنگ رو بردیم؟
    فکر نکنم . . .
    ولی در مجموع دمت گرم

  226. میلاد می‌گوید:

    حسین جان قسم به اشک هایی که موقع خوندن نوشته هات می ریزم دوست دارم . خدا می دونه چقدر .

  227. محمد می‌گوید:

    یا ظافر

  228. محمدرضا می‌گوید:

    سلام
    خسته نباشی مرد
    یه معلم تاریخ داشتم که همیشه می گفت :”وقتی بین ۲ نفر دعوا می شه همیشه حق با کسیه که فحش نمی ده”
    این شعرو حتما دیدی ولی واسه فرق بین سبز و لجن دیدم بدرد می خوره:

    ****
    کرکسی از رنگ خود بیزار شد
    خسته از رنگ پر و منقار شد
    هیچ کس از خوی او دلخوش نبود
    سالها با هیچکس سرخوش نبود
    در همان اقصی یکی طوطی شاد
    زندگی می کرد با روئی گشاد
    دوستانی داشت هریک شوخ و شنگ
    واله ی آن روی و این رنگ قشنگ
    کرکس او را دید و گفتا چیز و چیز
    پس چرا من نیستم ناز و عزیز
    دور من خالی است، تنهایی بس است
    حال عصر اقتدار کرکس است
    می شوم زین پس گیاه و آشخور
    تا نخوانندم به نام لاشخور
    بهر بیرون رفتن از این وضع زار
    چاره می جویم ز جغد شاخدار ……
    جغد گفتا : ای کریه زشت روی
    ناز طوطی را ز رنگ او بجوی
    عزت طوطی به رنگ سبز اوست
    گر شود پرهای تو چون او نکوست
    بهر عزت، مدتی نیرنگ کن
    هم خودت هم دیگران را رنگ کن
    رفت کرکس رنگ خود را سبز کرد
    پای رنگی کرد و پرها سبز کرد
    خویش را در جمع مردم جا نمود
    دوستانی نیز دست و پا نمود….
    کودکی با گونه های سرخ و ناز
    رفت روزی از بر این حقه باز
    دید کرکس را گمانش طوطی است
    چونکه هم رنگ و نشانش طوطی است
    چشم کرکس چون بدان صورت فتاد
    اختیار خویش را از کف نهاد
    گونه ی طفل حزین را چنگ زد
    چنگ را با خون سرخش رنگ زد
    گرچه کرکس سبز شد،طوطی نشد
    ناکس بی آبرو …. لوطی نشد.
    *****
    موفق و پیروز و سربلند باشی
    یاحق

  229. شهاب می‌گوید:

    سلام به افسر جنگ نرم! خدا توفیقت را زیاد کند…یک شبه نقدی بر شما نوشته ام: جهادی که شهادت ندارد…

  230. مالک می‌گوید:

    امام خمینی (ره)

    انقلاب ما آغاز نصضت جهانی اسلام به پرچمداری حضرت حجت است.

    گویی جهان مهیا می شود برای طلوع آفتاب ولایت از افق مکه معظمه و کعبه آمال مستضعفان و محرومان

    انقلاب اسلامی ایران با تایید خداوند منان در سطح جهان در حال گسترش است و انشاء الله با گسترش آن قدرتهای شیطانی به انزوا کشیده خواهند شد و حکومت مستضعفان برپا و زمینه برای برپایی حکومت جهانی مهدی آخرالزمان(عج) مهیا خواهد شد. – ۱۳۶۰

    ما امروز دورنمای صدور انقلاب را در جهان مستضعفان و مظلومان بیش از پیش می بینیم و جنبشی که از طرف مستضعفان و مظلومان جهان علیه مستکبران و زورمندان شروع شده و در حال گسترش است ، امید بخش آتیه ای روشن است و وعده خداوند متعال را نزدیک و نزدیک تر می نماید. گویی جهان مهیا می شود برای طلوع آفتاب ولایت از افق مکه معظمه و کعبه آمال محرومان و حکومت مستضعفان .

    من امیدوارم که ما به مطلوب حقیقی برسیم و متصل بشود این نهضت به بزرگ اسلامی و آن نهضت ولی عصر(ع) است.

    امید آن است که مسلمانان و مستضعفان به پا خیزند و داد خود را از مستکبران بگیرند و مقدمات فرج آل محمد(ص) را فراهم نمایند.

  231. یک ایرانی سبز مسلمان می‌گوید:

    جناب حسین آقا شما نمی توانید به هر بهانه ادای شهدا را در بیاورید .دلم نمی خواهد بگویم توپسر نوحی.
    قبر وقیامت را داشته باش وهمین جوری بروجلو !

  232. آبشار می‌گوید:

    بـا خـامـنـه ‌ای کـسی نـگـردد گـمـراه

    او در شب فتنه می‌درخشد چون ماه

    در هـر نـفـسـم بـرای او می ‌خـوانـم

    لا حـــول و لا قـــوة الا بـــالله

    [رویا]

    اللهم احفظ قائدنا امام خامنه ای

  233. من بیدارم عاشق مخلص ولایت می‌گوید:

    ای مرغ سحر عشق ز پروانه بیاموز کان سوخته را جان شد و آواز نیامد
    این مدعیان در خبرش بی خبرانند کان را که خبر شد خبری باز نیامد
    سلام و شادباش برای نظری که شهدا به شما دارند.
    من فرزند شهید نیستم,اما باور کنید که در هر چه می کنم به دنبال کسب رضایت مردان بزرگی مثل پدر شما هستم.قلبم از دیدن اینکه رهبرم پاره تنم در این فضای ناجوانمرد مجازی تنها نیست گرم و از بی احترامی به خون پاک پدر شما خون است اما تا ما هستیم کارمان به دوش کشیدن رسالتی است که در آن شهادت حرف اول را می زند. پس غم مخورید که خودمان این نهضت حسینی را به آقایمان مهدی (عج) میکنیم.

  234. مسجد قبا می‌گوید:

    با سلام خدمت قدیانی عزیز .
    برادر ما رو هم تو خشاب ۴۰ تاییت هوا کن شاید هم شلیک.
    بسیار مورد انفجار هیجانی حماسی انقلابی و… روحی قرار گرفتیم.
    ما نیز در سنگری در شیراز می جنگیم اوضاع خوب است . جلوی حمله را گرفتیم تا پای جان مقاومت میکنیم . دشمن لباس خودی پوشیده و دارد با پرچم خودمان جلو می اید . اما ما اگر خیلی پررو شوند شلیک خواهیم کرد . ما خواهیم ماند تا آخرین نفس.

  235. linca می‌گوید:

    این جوری که مطلب مینویسی یعنی هیچ کس از نظر تو ادم نیست فقط خانواده شهدا………بابا جان ما هم ادمیم……حالا زمان جنگ بابای بنده نرفتن جبهه گناه من بیگناه چی؟؟؟؟؟؟؟؟

  236. یاور می‌گوید:

    رخصت پهلوون

  237. ناهاراک می‌گوید:

    یه عالمه نظر دادم پرید.
    قسمت نبود لابد.
    خلاصه ی کلام: خدا قوت برادر
    همین.

  238. ایران می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی عزیز
    من قبلا خیلی با اسم شما آشنا نبودم، هر چند گاهی نوشته های شما را بدون دانستن نام نویسنده ی آن خوانده بودم. تا گذشت و با شما آشنا شدم و زمانی که نام شما را در گوگل جستجو کردم تا در مورد شما بیشتر بدانم، ناگهان با صفحه ای از سایت بالاترین روبرو شدم که در آن شما را کلی مورد لطف قرار داده بودند( البته منظورم لطف از نوع خودشان است) ، بنا به صحبت امام عزیز (ره)، دریافتم که خوب مسیر پدر بزرگوار خود را ادامه داده اید که اینگونه باعث غضب دشمنان شده اید…
    آفرین بر شما. خدا حفظتان کند و در پناه او همواره در خط مقدم جنگ نرم و دفاع از آرمان امام و شهدا باشید انشاءالله.
    شما را پیوند نمودیم تا حمایت خود را از شما اعلام نماییم.

  239. ختم صلوات می‌گوید:

    ختم صلوات به نیت شفای جوان مومنی اغاز کردیم.
    عزیزانی که می توانند ما رو یاری کنند به این ادرس سری بزنند.
    اجرتان با فاطمه زهرا (س) ان شا الله…

  240. نوید می‌گوید:

    عالی بود …
    من با اون تیکه آموزش انقلاب خیلی حال کردم !
    می گم انقلاب کردن جیگر می خواد ! شما بهش چی می گید ؟

  241. سعیدرضا فرزانه می‌گوید:

    سلام

    حاجی تاج سره ایول

    حاجی مرد عمله ایول

    حاجی خسته نباشی

    حاجی خسته نباشی

    حسین جون لطف کن برای مجله ای که می خوای در بیاری یه شماره حساب اعلام کن تا هرکس از بر و بچ حزب اله دوست داشت

    کمک بکنه تا مجله ات بدون کمک مالی خیلی ها چاپ بشه

    به خدا خیلی ها هستند که حاضرند کمک کنند بدون هیچ چشمداشتی

    می تونیم یک کار دیگه هم بکنیم :

    بنا به تعداد صفحاتی که در میاد و هزینه تقریبی چاپش مجله رو پیش فروش بکنی

    یعنی هرکسی خواست پول بریزه به حساب و بعد اسکن فیشش رو همراه با ادرس با ایمیل بفرسته به شما

    اینطوری دیگه از عذاب وجدان کمک بلاعوض هم در می آی

    اینها رو گفتم چون نمی خوام مجله ای که داره با خلوص نیت در می اد با پول امثال حتی وطن امروز و کیهان و … چاپ بشه

    می دونم باور داری که قدرت حزب اله از قدرت خواص حتی اصولگرای با بصیرت هم بیشتره فقط امتحان کن

    برای توزیعش هم توزیع پارتیزانی و توزیع اینترنتی (همون روش بالا) و توزیع از سمت بچه های بسیج دانشجویی خیلی مفیده

    حاجی جون یا علی رو بگو

    کمک خواستی منم در خدمتم

    یا علی

    سعیدرضا فرزانه

    SRFARZANEH@YAHOO.CO.UK

  242. مرضیه می‌گوید:

    دلمان از غصه ترکید و نفهمیدیم چرا متولی حرمت صاحبخانه نگاه نداشت هنوز متحیرم راست می گویی درد بی پدری بسیار بزرگ است و آقا مهدی بر گردن ما حقی عظیم دارد اما چرا انقلاب اسلامی پدر عزیزتر از جان ما را رها کردند مگر حرمت پدر به واسطه حیات و تربیت نیست چرا رهایش کردند در طوفان بمیرد ….

  243. رضا می‌گوید:

    خداقوت
    تقدیم به منفعت طلبان بعد از انتخابات
    ای به امید کسان خفته زه خود یاد ارید
    تشنه کامان غنیمت ز احد یاد ارید
    گرچه مرحب سپر انداخته خیبر باقیست
    بت نگوئید شکستیم که بت گر باقیست

  244. امیر می‌گوید:

    خیلی خوشحالم از قدم زدن چنین قلمی.
    اما یک نگرانی شادیم را کمی شور میکند.
    نگرانی برا خودم و شما و …
    انگار همیشه باید پای یک نگرانی در کار باشد. نگرانی از هم عاقبت شدن همهنها که نیشتر زده بودی به آنها در “همیشه پای یک…”
    ما برای شما دعا میکنیم شما برای ما.

  245. دوست می‌گوید:

    سلام علیکم ، برایت آرزوی موفقیت میکنم، یاعلی

  246. به امیددیدارشما باپسرشهیدهمت

  247. ارمیا ایرانی می‌گوید:

    آقای قدیانی سپاس فراوان برای قرار دادن لینک من در وبتان.

  248. تیسابه لینگ می‌گوید:

    است بعد از “کشیده است” رو از تیتر حذف کنی به نظرم بهتر باه یعنی قشنگ تر خونده میشه.
    فعلن هم حوصله خوندن مطلب رو ندارم برداشتی صد من قصه نوشتی کی وقت می که برای خوندنش؟

  249. دوست می‌گوید:

    مثل همیشه خوب

  250. ققنوس 19 می‌گوید:

    با سلام و عرض ادب
    مطلب چند شب پیشتان را مطالعه کردم که شما تا پاسی از شب گذشته جواب دشمنان را می داده اید ! کاش کمی هم به دوستان توجه می کردید ! و جوابی هرچند کوتاه به آنها می دادید. یا حداقل یک اجازه برای لینک وبلاگ شما که پس از هر تعویض ویندوز مجبور نباشیم در به در به دنبال آدرس شما بگردیم!
    شوخی را به دل نگیرید .معلوم است که شما با آن آوازه به وبلاگ یک آدم بی آوازه سر نمی زنید که هیچ مشت هم نمی زنید متشکر از مطالب زیبایتان که گاه اشک و گاه خنده می آورد !راستی چرا؟ این سبک عجیب مطالب است که انسان را به دنبال خود می کشد.موفق باشید.

  251. همتا می‌گوید:

    خداوندا در ان زمان که در دنیای تو همه در پی ساختن پلی بودند

    ما سالهای سال دیوارها ساختیم

    و چه بلند است ارتفاعشان

    اکنون قصرهایی داریم زیبا که نه تنها دیگران بلکه خود را در آن گم کرده ایم

    و وای به حال کسانی که به قصرهای بزرگ اما پوشالی خود تکیه کنند

    دنیای زشت ما را به دنیای زیبای خود تغییر ده

  252. مهدی ترک می‌گوید:

    می دونی چرا حرفات اینقدر دلنشینه چون حلال زاده ای چون شیر پاک خورده ای چون پدرت شیرمرد بود . برو قدر مادرتو بدون که هر چی داری از اونه چون خیلی انسان با شعوری بوده که تو رو تو این زمونه اینقدر با بصیرت بار آورده . خسته نباشی . یا علی

  253. مقداد می‌گوید:

    سلام
    فدات

  254. مقداد می‌گوید:

    راستی یادم رفت بگم: ما از نسل خیبریون هستیم. هر جا مطلب بنویسیم یا ننویسیم. یادمون نمیره آدرس رو ننویسیم.

    راستی حاجی هنوز تو دلم مونده نذاشتی تو نمایشگاه یه فریم ناقابل عکس ازت بردارم. البته فریم ما ناقابل، شما که نهایت قابلی عزیز


    مخلص آقا مقداد. چه اسم خوبی داری! من کی نگذاشتم؟! منو کلاس گذاشتن؟!

  255. ممد می‌گوید:

    تازه وبلاگت رو پیدا کردم
    واقعا خسته نباشید بهت میگم
    دمت گرم
    هر فحشی هم که میخوری خدا عوضش رو چند برابر بهت میده
    به یاد این جمله ماهواره! بیفت که گفت اینها به زودی در مقابل چشم شما نابود خواهند شد
    ظهور خیلی نزدیکه
    با مولای خراسانی خویش عهد و پیمان بستیم که تا آخری نفس هستیم
    اونم ما رو دوست داره. این شعر مال خود آقاس:

    هر چند امین، بسته دنیا نیم اما، دلبسته یاران خراسانی خویشم

  256. عسگری می‌گوید:

    سلام علیکم
    خسته نباشید و خدا قوت
    مرکز تخصصی دعا و زیارت

  257. محسن می‌گوید:

    آقا این بصیرتت ما رو کشته .

  258. کربلایی می‌گوید:

    هر شهید کربلایی دارد که خاک آن کربلا تشنه خون اوست ، و زمان انتظار می کشد تا پای آن شهید بدان کربلا رسد و آنگاه خون شهید جاذبه ی خاک را خواهد شکست و ظلمت را خواهد درید و معبری از نور خواهد گشود و روحش را از آن ، به سفری خواهد برد که برای پیمودن آن هیچ راهی جز شهادت وجود ندارد…

    درود خدا بر شهید قدیانی

    وسلام شهیدان بر شما

  259. زهرا می‌گوید:

    سلام من که واقعآ لذت می برم از خوندن مطالب وبلاگت موفق باشی به امید نابودی همه لجن ها

  260. محمد می‌گوید:

    به ما مجوز ندهید لطفا!
    http://roozaaneh.blogfa.com/post-455.aspx

  261. سلام
    آقا با افتخار لینک شدید.

  262. اره بانو! می‌گوید:

    سلام. حرف های سحریار یکم تند بود! ولی از نظر من واقعیت و درست بود…
    چند ماهه که سر ما به این کپک های دجال! گرم شده و از چیزای مهمتر یه ذره غافل موندیم…
    دفاع از ولایت شما واقعا تحسین برانگیزه… حتی احساس می کنم بعد از خوندن مطالب زیبای شما علاقه و محبتم به امام خامنه ای بیشتر شده… هرچند که جرقه ی شروع این علاقه رو مدیون احمدی نژادم!! اینو جدی میگم! نمی دونم خوبه یا بد! ولی واقعیته… الان هم آقا رو خیلی دوست دارم… و چیزی که همیشه برام سوال بود که چرا در دیدار ها مردم با دیدنشون گریه می کنن الان خودم درک کردم که چرا؟!!…
    ولی! اینکه فقط از فتنه و رابطه ش با مظلومیت آقا بنویسید کافی نیست… صحبت های سحریار هم در مورد مظلومیت آقا بود..!
    و همین طور مظلومیت دکتر…با همه ی خطاهاش که برای من در مقابل خدمت هاش زیاد به چشم نمیاد… اگر عادل باشیم..!
    علاقه ی شدید من به دکتر از فراگیر کردن نام و گفتمان امام زمان در جهان و تفکر متعالی که در زمینه سازی برای ظهور داشت و از جونش مایه گذاشته و میذاره برای عملی کردنش شروع شد! اصلا مهمترین دلیلی که بهش رای دادم همین بود.
    برای همین میگم باید کمک و حمایتش کرد چون هدفش همونیه که تو برنامه پنجم گفت!(زمینه سازی برای ظهور..!)الان هم همین کارو داره می کنه و برای همین انقدر می کوبنش…
    کاش با قلم خوب و تاثیرگذارتون یکم هم در مورد مسائل مهمی که سحریار اشاره کرد بنویسید… خودتون می دونید فتنه ی بعدی همینه! کوبیدن دولت! سر ما هم گرم کنن به چیزهای فرعی مثل مشایی! که دور دکتر رو خالی کنیم!!!
    چند وقت پیش یکی یه نقل قول از استاد پناهیان فرستاد برام که گفته بود امثال مشایی مرزها رو مشخص تر می کنند! باعث میشن افراد بهانه جو از کنار دولت اسلامی برن..!!!(نقل به مضمون)

  263. سیدحمید امامی می‌گوید:

    شام است و در دل شب هنگامه مصاف است

    حاجی! کفن به تن کن؛ این آخرین طواف است

    از این جنود شیطان ؛ ترسی به دل نیارید

    فمن یومن بربه ، معلول لایخاف است

    در هر دو سوی جبهه حرف همه همین است

    رشد شعور وعزت؛ در جامعه خلاف است

    آن سو رئیس مجمع فرمانده نفاق است

    این سو رئیس مجلس مشغول ائتلاف است

    هریک سوار قدرت؛ منفور از ولایت

    مقصد صفوف فتنه؛ در شیوه اختلاف است

    آنجا مدافع کفر در برکه غدیر است

    اینجا برای فتنه؛ دنبال راه صاف است

    وقتی دبیر مجمع ساقی جام زهر است

    یا حامی ولایت؛ باقر قالیباف است

    یعنی که فتنه سبز مشغول یارگیریست

    یعنی که هر دو سرنخ پیچیده در کلاف است

    اینک زمان رسوا گردیدن نفاق است

    پای یک استوانه بیرون از لحاف است

    مردان به صحنه آیید؛ اینک زمان رزم است

    آری و خاصه امشب، امشب شب زفاف است

    شمشیرها برآیید؛ اذن علی رسیده

    اکنون زمان پرواز ازمحبس غلاف است

    حاجی! جدا شو از این جای قدوم شیطان

    هر خاص بی بصیرت؛ مسوول انحراف است

    اینک برون شو از این کنج ریا و ذلت

    مومن! وفات زینب پایان اعتکاف است

    دست از طلب ندارید؛ تا انتهای مغرب

    زیرا ستاره صبح، آن سوی کوه قاف است

  264. امیر می‌گوید:

    حاجی مطلب جدید بزار دیگه میدونی چند بار سر زدم


    برو بخواب؛ تا صبح یه حالی به مهندس و خامنش می دم اساسی!

  265. عسل00 می‌گوید:

    ببخشیدا میشه یه چی بگم؟
    اگه متن هاتونو یه مقدار کوتاهتر بنویسید بهتره چون اونجوری ادم نصف و نیمه نمی خونه اخه خیلی طولانیه الان میگی خب تو نخون ؟! باشه نصفه می خونم

  266. عسل00 می‌گوید:

    الان داری از موسوی بی همه چیز می نویسی؟ سر اون۴شنبه سوری که من سکته زدم از خنده
    خدا لعنتش کنه خدا عذابش بده فتنه گر منافق ایشالا درد بی درمون بگیره این موسوی
    خدا شمارم حفظ کنه خیر ببینی

  267. صادق می‌گوید:

    عیول خیلی با حال بود.یکمی بیشتر

  268. ایلام همسر خیلی از شهدای ایلامی شوهر نکر می‌گوید:

    این ایل خوب بدانند حتی اگر احمدی نژاد با این پشتوانه رای ۲۴ میلیونی روزی بخواهد از آرمان امام پشتیبانی ولایت فقیه کج شود اورا تردمی کنیم چه برسد همسر سابق شهید همت که نه مثل شوهر سابقش علاقه مندی دارد و نه مثل احمدی نژادی که ما مثل کوه پشتش هستیم ( همسر سابق) چرا از همسرانی شهدای که شوهر نکردندو تک و تنها فرزندانشان را بزرگ کردند و حالا فرزند فرزندانشان را درآن خانه ای که همسر شهیدش برای آخرین بار رفت را بزرگ میکنند و در گوش نوه هایشان آیه های قرانی را تلاوت می کنند که شبها پدربزرگ های شهیدشان برای پدرو یا مادرشان می خوانند و حالا هم پشتیبان اصل ولایت فقیه هستند نه سبزهای فتنه گر همسر سابق شهید همت شماچه به شهید همت شما به زندگی جدیدتان بپردازید

  269. کمال می‌گوید:

    سلام. حسین آقا یه لطفی کن و جذب حداکثری رو بیخیال شو چون میترسم خودت جذب اونطرف بشی مثل سریال (عطر گل یاس) که یکی از اون دو برادر گفت برای اینکه خانواده ارباب رو شکست بدم باید برم مثل اونا بشم قاطی اونا بشم . ولی وقتی رفت قاطی اونا مثل همونا شد و دیگه برنگشت. کی گفته که پسر همت به هر قیمتی باید ولایی بشه . شما راهو نشونش بده اگه اومد که اومد اگر هم نیامد خودش اون دنیا باید جوابگو باشه. اصلا میدونی چیه من اون حسین قدیانی بسیجی رو بیشتر از حسین قدیانی پسر شهید دوست دارم چون قدیانی پسر شهید نژادپرسته. خودشو و پسرای شهیدو از دیگران متمایز میدونه و میگه اگر کسی پسر شهید باشه حق داره همه چی بگه و همه کار بکنه. کسی هم نباید هیچی بگه. ملاک و شاخص ما ولایی بودن اشخاصه نه اینکه فرزند شهید و آقازاده بودن و … مثلا میگی به خاطر بیماریش باید همه جوره بهش رسیدگی بشه. خوب از کجا میدونی که رسیدگی نشده؟ از کجا میدونی براش هزینه نشده؟ صرف گفتن خودش که نمیتونی قضاوت کنی. بله من هم با کمک میلیونی به هدیه تهرانی به شدت مخالفم.
    یا اینکه میگی که این برنامه ها دیگه ربطی به سران فتنه نداره و ربطی به دیدار خاتمی با سوروس نداره و….
    پس خدای نکرده درسته که ما بگوییم عقیل برادر حضرت علی(ع) یه عمر نابینا بود و امام علی باید به جای هزینه کردن برای جنگ به برادرش کمک میکرد و این دیگر به آیشه و جنگ جملش و طلحه و زبیر برای سهم خواهی از حکومت و … ارتباطی نداره؟ نخیر به هیج وجه قابل قبول نیست. پس سعی الکی نکن با خراب کردن دوستان یکی از دشمنان را برگردونی. اینو یادت نره که پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد سگ اصحاب کهف روزی چند پی نیکان گرفت و مردم شد.
    زت زیاد

  270. امیرارسلان می‌گوید:

    آقای قدیانی لطفا خودت را پسر پیامبر قرار نده و دیگران را اگر نقد میکنی فکر آخرتت هم باش بخاطر طرفداری از کسی دیگری را تخریب نکن این هنر نیست که دیگران را دست اویز نوشته هایت کردی پدر تو زیر فرمان محسن رضایی آیت الله هاشمی میرحسین موسوی و حضرت آقا و مخصوصا حضرت امام ره به شهادت رسیدن و حالا شما با قلمت به چماق کشی میروی. من آقا مهدی را میشناسم و حرفای شما عاری از واقعیات است تاحدودی.شما حق این را نداری خدایی کنی این گناه کبیره است که قضاوت میکنی و در مورد دیگران اکاذیب می نویسی

  271. الی می‌گوید:

    برادر؛کمی رنگ عینکت را صاف کن و منتظر باش تا تو هم عاقبت محمد نوری زاد بشی؛خیلی ها دو آتشه دفاع کردند و عاقبت مثل یخ آب شدند و پشیمان؛خانه را دارید از پایبست ویران میکنید.

  272. ... می‌گوید:

    یه جواب بهت دادم بخون!

  273. پسر شهید همت را زیاد نمی‌شناسم، فقط یکبار ده دوازده سال پیش او را با پسر شهید باکری دیدم، با سلیقه آن روزهایم تیپ ساده اما تین ایجریش را خیلی نپسندیدم ولی وقار و ادبش آنقدر بود که تصویری روشن در ذهنم بگذارد.
    در عوض احسان باکری را خوب می‌شناسم. درست است، همان را می گویم که چند روز پیش خانه‌اش میزبان میرحسین موسوی بود و خبر ساز شد. شاید راضی نباشد به مصداق بگویم، اما حداقل در طول ۱۴ سال گذشته بارها او را از خودم که مدعی هستم، در عمل ولایت‌مدار تر یافته ام. نه تنها از خودم که خیلی ولایتمدارتر از برخی مدعیان ذوب در ولایت.
    احسان و مادرش هر سال برای سردار شهید “حمید باکری” و دو عموی شهیدش علی و مهدی در خانه خودشان یا یکی از نزدیکانشان سالگرد می‌گرفتند. یادم نیست که در سالهایی که رفتم، موسوی هم به خانه‌شان آمده بود یا نه، اما شهادت می‌دهم که بسیاری از چهره‌های شاخص سبزها در تمام این سالها، به خانه آنها می‌آمدند. از مدعیان ذوب در ولایت نمی‌پرسم چندبار مثل امام خامنه‌ای سرزده و بدون پوشش رسانه‌ای به خانواده شهدای کمتر مشهور سر زده‌اند (اگرچه به خاطر رسانه‌ای نشدن ممکن است مردم ندانند، اما آنها که می‌دانستند، نه؟) سوالم این است چند بار با هماهنگی قبلی با رسانه‌ها و برای بهره‌برداری‌های سیاسی خود، به خانواده شهدای مشهورتر، امثال همین همت و باکری سر زده‌اند؟
    آنها که به راحتی ادعا می‌کنند که “مهدی همت” و “احسان باکری” پسر نوح هستند، همانها که دکتر برایشان تجویز کرده بود که گلوله برای قلبشان ضرر دارد، آیا در طی سی سال گذشته، هیچ گاه به فکر این افتادند که در برابر کار حسینی پدارن اینها “کاری زینبی کنند”؟
    گیریم آنها پسر نوح و گمراه، آیا نباید در ازای روزهایی که در سایه امنیت فرماندهی باکری‌ها و همت‌ها در جبهه‌ها به وکالت و وزارت مشغول بودند، به این فکر می‌کردند که باید همچون نوح که با پسرش احتجاج کرد، در جای خالی آن سرداران با فرزندان آنها احتجاج کنند؟
    نه، اصلا گیریم مسئولیتی در برابر فرزند آنها نداشتند، کاش آقایان کلاهشان را قاضی کنند و بگویند فرزند خودشان بیشتر شبیه پسر نوح است یا آن فرزند شهیدی که از سر سوز – و البته به اعتقاد یقینی من به اشتباه- به حمایت از میرحسین پرداخت؟

  274. شنیده‌ام (امیدوارم اشتباه باشد) که هاشمی در جمع خبرگان گفته است نسل اول انقلاب را اداره کرد، نسل دوم جنگ را، اما از نسل سوم نباید چنین انتظارهایی را داشت. کاری به جهادی که نسل سوم پس از انتخابات برای حفظ نظام در برابر فتنه‌ها کرد (بخصوص در نبرد سایبری)، ندارم. جهادی که نخبگان بی‌بصیرت از آن جا ماندند. اما کاش هاشمی حداقل بحث‌های طولانی من با احسان باکری را می‌شنید و می‌فهمید که امثال او هم که در جبهه مقابل ما بودند با عنوان دفاع از انقلاب از میرحسین حمایت کردند.

  275. سعید می‌گوید:

    سلام
    تشکر از قلم نازت.

  276. مقداد تیموری می‌گوید:

    سلام داداش
    غم نخور اگه اونا اومدنو فحشت دادن ما میاییم میگیم دمت گرم
    اگه اونا به پدر شهیدت ناسزا گفتن ما با خون ازش دفاع مکنیم
    اینا همه رم بزار به حساب اینکه ادب مرد به از ذولت اوست
    خسته نباشی نفس و قلمت همیشه گرم

  277. فاطمه می‌گوید:

    سلام
    بسیار عالی بود حق یارت

  278. فاضلی می‌گوید:

    با سلام به شما وتمام دوستان که نظرات قشنگی دادن
    از سایت من دیدن کنید و من را لینک کنید به سایت خوبتون

  279. دیان می‌گوید:

    این قسمت آخر عالی بود.

  280. علی می‌گوید:

    سلام

    بعضی حرف های امام هست که بهتره زیاد توش ریز نشی، واسه آدم زیاد خوب نیست مثلاً این که “شهید نظر می کند به وجه الله”.

    البته من درست نمیدونم یه وقتم دیدی بهتره توش ریز بشی ببینی چه خبره. الله اعلم.

    اللهم اجعل عاقبه(ت) امورنا خیراً.
    آمین.

  281. شاهد می‌گوید:

    خواص بی بصیرت – مایه ننگ ملت
    یکی از خواص در مشهد گفت:
    حکومت بسیج و سپاه دارد، اینها هم استاد و دانشجو و کارگر دارند.
    ….
    ما به او میگوییم:
    نظام ،رهبری هوشمند و صبور و ساده زیست دارد آنها هم غارتگر بیت المال دارند
    نظام شهید علم الهدی ها را دارد آنها هم شهیده فریبکار و بدکاره(ندا آقا سلطان) دارند
    نظام آیت الله یزدی و نوری همدانی ومصباح وحائری شیرازی دارد،آنها هم منتظری و صانعی وخاتمی وغارتگر۳پهلو دارند
    نظام مردم مومن و ولایتمدار چند ده میلیونی دارد(۹دی و۲۲ بهمن)آنها هم خس و خاشاکی از سوسولها و دختران پتیاره و اراذل و اوباش دارند
    مرگ برآن منافقی که هر لحظه میبیند باد از کدام طرف می آید و او هم لحن و حرف خود را عوض میکند و دو پهلو و سه پهلو حرف می زند

  282. سید می‌گوید:

    پایه ام:
    گرگ ها خوب بدانند در این ملک غریب/ گر پدر رفت تفنگ پدری هست هنوز/ گر چه نیکان همگی بار سفر بر بستند/ شیر مردی چو علی خامنه ای هست هنوز/ گر امام شهدا نیست کنون در برمان/ خلف صالح و مظلوم علی هست هنوز

  283. پری می‌گوید:

    قسم به این انگشتر جدید به این “حدید”، که ملت ما نمی بارد الا به طوفانی شدید. به سیلی مدید.

  284. تیسابه لینگ می‌گوید:

    اینجا من یه نظر دومی هم داده بودم،چرا نمی بینمش؟ تائید نشد؟

  285. س می‌گوید:

    من که نفهمیدم این جهت گیری های مسخره و تبری نجستن ازش بواسطه اینها چجوری نتیجش شد اینکه ضد انقلاب نیستن ، نکنه منظورتون اینه که اگر فردا از نظام یه آسیبی هم به من برسه من باید ضد نظام شم؟
    من بچه شهید نیستم ولی دلیلی نمیبینم که حمایت ۱۰۰% از بچه های شهدا بشه ، الان وضع خیلی هاشون هم بد نیست ، حرفی که شما زدید مثل این میمونه که بگید شهید همت جونش رو با نظام معامله کرده تا زن و بچش بخورن هر وقت هم که چیزی ندادن بهشون بیان ضد نظام بشن و این حرف ها ! واسه من خنده دار بود حرف هاتون

  286. فدای آقا می‌گوید:

    از نوشته خوبتون سپاسگذارم انشاالله خدا شما را برای حضرت امام خامنه ای حفظ کند تا بتوانید با قلم گیراتون از انقلاب ناب اسلامی دفاع کنید دست مریزاد/آقا مهدی همت برگرد ببین بابا همت واسه چی رفت که حاضر شد مهر شما را هم از دلش ببره فکر کردی چی جوابشو بدی به مادر عزیز ومحترم هم بگید خیلی دوستشون داشتم إ

  287. آیدا می‌گوید:

    عالی بود

  288. سبا می‌گوید:

    متن خیلی زیبا و منصفانه ای بود
    واقعا خسته نباشید
    دعای ما همیشه همراه شماست

  289. عظیم می‌گوید:

    بنام الله
    جناب آقای قدیانی نمیدانم با این نوشته ات قصد حمایت از فرزند برومند شهید باکری را داشتی یا ادای ادمهای بزرگواری که از خطای منحرفین می گذرند را در میاوری فرق تو با پسر شهید باکری اینست که او راه پدر را درک کرده و تو هنوز در چنبره شعارهای تو خالی که هیچ ربطی به پدر بزرگوارت وراه و منش او ندارد و بیشتر خوشامد عده ای دنیا طلب که سابقه اشان به بیش از هزاران سال میرسد دل خوش کردی من به عنوان یک همرزم شهید باکری و پدر بزرگوارت فلسفه جهاد در زمان امام را برایت می گویم تا باشد با تفکر و تعقل به راهی که خداوند رب العالمین توسط پیامبرش رحمت اللعالمین برما تعین و تبین کرد برسی.
    روزی در سال ۶۰ هنگام سوار شدن بر اتوبوس برای اعزام به جبهه برادر ربیعی که بعدها به یگان حفاظت منتقل شدند و منشا خدمات فراوانی در این مسیر بودند پا در رکاب اتوبوس گذاشته و فرمودند هرکس جز بخاطر رضای راهی جبهه است پیاده شود حتی به نیت امام زمان و ائمه الطاهر پس درس اول توحید
    درس دوم جوانانی از امت اسلام به اذان الله و رهبر جامعه ای که نیتی بغیر ااز اجرا وپیاده شدن اسلام ندارد راهی جبهه می شوند تا با بوجود اوردن امنیت در داخل مرزها حکومت خدا جاری و ساری شود .
    ارزوی هر انسان موحدی به تعبیر قران محشور شدن با انبیا .صالحا .صادقین و شهداست که خدا به نیت مجاهدین انان را گلچین می کند
    زید وامر شخص در اسلام امرشان واجب نیست مگر رسول مکرم اسلام پس اکر به دین اشخاص هستید از مسلمانی فاصله گفته اید مگر کسانی که دین خدا وسنت رسول الله وایمه را تبلیغ می کنند
    حالا چگونه از من و دیگر همرزمان شهدا و فرزندانی که پیام خون پدر را درگ کرده اند توقع دارید از وضع حال راضی بوده و این دروغ بزرگ را به جمع نیز تسری دهیم
    هنگامی که ملاک دین یا با من یا مهدور دم است به یاد خدایان زمان سینوهه می افتم که معابد بزرگ و دستور خدا برای هدیه اوردن و انقیاد به خدای خیالی
    عزیزم از ما نخواه که ملغمهای از کفر و شرک را پذیرفته و بران اصرار کنیم پسرم قران را با ترجمه بخوان ودر ان تعمق کن نمی خواهم برایت سوره کافرون را بخوانم ولی یقین داشته باشید چیزی را که شما می پرستید ما نمی پرستیم چه در فعل و چه در عمل
    لا اله الا الله
    محمد رسول الله و علی ولی الله

  290. نارنین می‌گوید:

    من چاکر پدر شهیدتان و همچنین سردار خیبر هم هستم.ولی مگه شما بی پدری نکشیدید؟فرق شما با مهدی همت اینه که او پسر نوح است وبا بدان بنشسته(با یاور کسانیکه اگه اونم مثل شما حقایق رو مینوشت بدتر از شما بار پدرش میکردن)ولی درود به شما که راه و روش خونین پدر رو ادامه میدین و اصلا هم ازین سبزهای لجنی ترسو که عذاب الهی یه روزی دامنشون رو میگیره نمی ترسین.من خودم به عینه دیدم که تو اون پست چارشنبه سوری چه فحشایی به شما و خانواده آسمونی شما داده بودن که همشون هم از سایت پست ترین طبقه جهنم بود و چه لذتی از جوابهای کوبنده شما بردم!ولی شما ادامه بدین فقط به خاطر کسی که جانم فدایش است(آقا).گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید/و تو خوش باش که ما گوش به احمق ندهیم


    سرکار خانم! من نه از فحش های بالاترین ناراحتم نه از انتقاد منتقدین در هر لباسی. دلم این روزها از دست دوستانی خون است که از پشت خنجر می زنند. از ابراز علاقه تان هم تشکر.

  291. بدایه می‌گوید:

    سلام.
    نمی دونم ولی احساس می کنم ما توی دعواهای سیاسی مون ، هر جا که کم میاریم یه جورایی می خوایم خودمون رو به خانواده های شهدا می چسبونیم و می خوایم که اونها رو با خودمون هم صدا کنیم ، غافل از اینکه اون ها وظیفه خودشون رو نسیت به این انقلاب انجام داده اند و الآن این ماییم که باید به وظیفه خودمون عمل کنیم … کاری به این ندارم که شما یا آقا مهدی همت یا دختر شهید تند گویان یا هر کس دیگری می خواید کاری بکنید یا نه … یا احساس وظیفه می کنید یا نه … حرف من همونیه که خودتون گفتین … از خانواده های شهدا نباید سوء استفاده کنیم … حالا هر هدفی می خوایم داشته باشیم … اگه وقت کردین به ما هم سر بزنین … فعلا همین … التماس دعا

  292. گوش قرمز می‌گوید:

    سلام

    آقا کی گفته هر چی فرزند شهید بگه درسته ؟؟

    اصلا عقاید یک فرزند شهید چه دخلی داره به عقاید خود شهید ؟؟ / شما چون خودت فرزند شهید هستی تعصب داری انگار به همۀ بچه های شهدا

    اینجوری هام نیست قربان / هیچ فرزند شهیدی حق نداره ” رای ملت ” رو زیر پا بگذاره .

    شما انگار فراموش کردید که فرزند یکی از شهدا ، تصادفاً همزمان با ” فتنۀ اخیر ” ، برادر خودش رو کشت ؟؟

    در ضمن اگر شما با مشایی مخالفید ، خیلی از احمدی نژادی های دیگه از جمله بنده ، با مشایی مخالف نیستند . نظر خودتون رو به حساب همۀ احمدی نژادی ها نگذارید ؛ لطفاً .


    من برای رییس جمهور احترام قایلم اما غلط کردم احمدی نژادی باشم. من حزبم حزب سید علی است. مشایی … کیست؟

  293. آهای قدیانی تو که داری دم از خانواده شهید می زنی و هی میگی من خانواده شهیدم تو چه می فهمی که خانواده شهید بودن و نفهمیدن که خانواده شهیدی چه معنی ای داره و اونوقت که می فهمی تمام دنیا رو سرت خراب میشه و به چیزی می رسی که هر روز از خدا می خوای که از ویرانه از این خرابات از دار مکافات که همش شده شعار تزویر برای همه قدیانی ها می نویسم برای همه پسر های همت می نویسم که من با افتخار اعلام می کنم که من پسر مفقود الثری هستم که آرزوی دیدن بابام رو دارم فکر کردی چی رفتی رسانه کار می کنی اصلا نمی دونم…

    چی باید بهت بگم فقط می دونم همت بابای منم هست باکری بابای منم هست و مهدی برادر منم هست اما تو اینا رو نمی فهمی

  294. من می‌گوید:

    این متن هاتون خیلی قشنگ تر و دل نشین تر از طنز هاست.به نظرم حیف وقتتونه که به جای اینا رو اونا می ذارین. سران فتنه عددی نیستن که آدم بخواد واسشون وقت و انرژی بذاره. موفق باشین.

  295. امیری می‌گوید:

    تعصب کورت به فرزند شهید همت را هر کاری می کنم درک نمی کنم. همت عزیز است درست.اما هیچ تضمینی نیست پسرش مانند پسر نوح باشد. اصلا چرا نباشد وقتی بدون حضور همت بزرگ شده و تربیت ولایی همت را ندیده است. پسر همت می تواند مانند پسر نوح باشد اما می شود این پدیده را توجیه کرد که پدر بالای سرش نیست اینگونه شده است. چرا می خواهین او را برئی از انحراف بدانین در حالی که فرزند امام معصوم جعفر کذاب می شود. پدر جعفر کذاب هم معصوم بود و هم شهید. پس امکان دارد پسر همت مهدی کذاب باشد. شما فقط یک نقطه مشترک با پسر همت دارید و این همه ازش دفاع می کنید شاید مدعی جذب حد اکثری هستید اما فی قلوبکم مرض ها را نمی شود جذب کرد برادر. همین پسر همتی که سنگش را بیش از ولایت { حد اقل به اندازه ان} فقطیک بار بیاید از کسانی که در این هفت ما و هشت ماه پا روی خون شهدا گذاشتند یک انتقاد بکند انتقاد کند ان وقت بیاید هزار افترا به جمهوری اسلامی بزند قبول می کنیم. چگونه اقا مهدی شما به جمهوری اسلامی به قول شما انتقاد دارد و حق دارد حرفش را بزند اما این همه حمایت ر‍ژیم اشغالگر قدس و امریکا را از سران بی دین فتنه می بیند و حمایت می کند. ولایت پدر همه امت است . دفاع از حریم ولایت از دفاع پدر واجب تر است. پسر همت داغدار پدر است. هشت ماه است که ما خون دل هتک حرمت ولی می خوریم . ما مستحق تر از او هستیم برای گفتن نا گفته ها . مانع ترواش گلایه ما از امثال زن و پسر همت و دختر و خواهر باکری نشوید. که تحمل بی حرمتی به ساحت ولایت که از جانب سران فتنه و بی بصیرتانی مانند پسر همت رخ می دهد طاقت کوه می خواهد .

  296. امیری می‌گوید:

    ما هشت ماه است که سکوت کرده ایم . اما خون دل خورده ایم. یتیمی پسر همت را می بینی لخته های خون جگر ما را هم ببین. چند سال پیش بود عزیزی از دست دادم. شوک حاصل از ان ویرانم کرده بود اما دو سه ماه نگذشت که با تمسک به قران و امداد الهی حیات عادی را از سر گرفتم اما الان ۸ ماه است لحظه ای نیست با دیدن جمال مولایم سید علی گریه نکنم و ناله نکشم. فرزند شهیدی می دانم و داغ بی پدری کشیدی . اما این داغ را می شود با تمسک بر سرنوشت محتوم هر انسانی تحمل کرد اما بی حرمتی به ولی را نه. ما مستحق هستیم اگر از پسر همت روی بر گردانیم و بر عکسش صادق نیست. همت خود انتخاب کرد و رفت و اجر این انتخاب فقط برای اوست. معلوم نیست اگر همین پسر ان زمان بزرگ بود چه معامله ای با پدر می کرد. نقش فرزند نا باب در انحراف پدر تاریخ بسطولانی دارد.
    اری برادر من خانواده همت را خانواده انقلاب نمی دانم. خانوده باکری را همراه با خون اشامان روزگار می بینم. داغ دل من عمیق تر از داغ دل دختر باکری است. دفاع از ولایت را بچسب. بی خیال دفاع از فرزند همت شو. که ۷- ۸ ماه است که فرزند همت و باکری چماق بر سر ام القرا شده است. در باب ارادتت به فرزند همت حرف ها دارم که می دانم از نمایشش خود داری می کنی و می گذارم به مجالی دیگر

  297. حامد می‌گوید:

    اقای قدیانی خیلی تند جواب منتقد ها رو میدهی /البته بجز اونایی که باهاشون فوتبال بازی کردی

  298. حسینی می‌گوید:

    این چه نوشته ایه آخه؟ آقای قدیانی فک و فامیل ما از این پسر همت با غیرت ترند که وقتی ازشون میپرسیم از نظام چی می خواستین که به شما ندادن ؟ میگن مگه ما از نظام طلبکاریم بعدشم به ما گفتن این دری وری ها رو دیگه جایی نگو

  299. محمد حسین هادوی می‌گوید:

    بی مقدمه و حاشیه سر اصل مطلب می روم برای دوست خوبم قدیانی عزیز که شاید وقتی در روزنامه کیهان با هم بودیم.
    سلام به عنوان یک فرزند شهیدی که ۶ ماه بعد از شهادت پدرش به دنیا آمده می نویسم پسر همت یا حتی پسر هر شهید دیگر باید حق را از باطل بشناسد و به جا و سنجیده انتقاد کند من به دولت و… انتقاد دارم همانطور که مطالب بسیار ساده انتقادی خود را در صفحه مدرسه به عنوان یک دانشجوی روزنامه نگار می نوشتم، ولی حال می گویم دیگر جای کوبیدن دولت با انتقادهای تند نیست باید به آن کمک کرد تا خود را ترمیم کند دولت چه در بین اصولگران و چه اصلاحطلبان تنهاست باید کمکش کرد کو کم ما؟ به پسر همت هم می گویم چرا انتقاد؟
    حال به شما قدیانی عزیز چرا همه بارها را از دوش خود بر روی دوش ولی فقیه می گذاری؟ خودم و امثال خود را هم می گویم ؟ پس وظیفه ما چیست؟ چرا به آن عمل نمبی کنیم؟ تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمر

  300. فروزنده می‌گوید:

    بعنوان یک فرزند شهید با “خانواده های شهدا شهید شدن در راه ولایت فقیه را بیشتر از نقد جمهوری اسلامی و حتی بیشتر از انرژی هسته ای حق مسلم خود می دانند.” کاملا موافقم. مادرم همیشه میگفت پاش بیفته، هر سه تای شما هم فدای اسلام و خط امام
    خداقوت.

  301. princoo می‌گوید:

    من مهدی همت را نمی شناسم.
    دیگر دوست هم ندارم که بشناسم.
    حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر هم با شهرشون فاصله دارم.
    اما اگر مشکل میگرن این دوستان با چند میلیون تومان حل می شه، می تونم حلش کنم.
    پولش رو از عمو نوروز میگیرم.
    همون پیر مجاهدی که از سال ۶۲ تا امروز از تخت پایین نیومده.پولدار نیست. مثل همت اتوبان هم بنامش نیست.فعلا و تا موقعی هم که زندس براش سالگرد نمیگیرن.
    ولی غیرتش اینقدر هست که …

  302. علی رضا می‌گوید:

    با اینکه با خیلی از مطالب آقای قدیانی مشکل دارم(مثل آقا مهدی همت چون ما هم یه جورایی خانواده شهیدیم) ولی از این مطلبش تشکر میکنم
    آقای قدیانی خدا کمکت کنه

  303. محمد حمزه می‌گوید:

    خسته نباشی‌، انشاء الله همیشه در راه دفاع از حق قلم بزنی،
    ومن الله توفیق

  304. دریا می‌گوید:

    ما۱۴تا معصوم داریم تو رو بجون کسی که فداش میشین زیادش نکنید
    شما اگه واقعا فدایی ولایت هستید پس چرا امام زمان ظهور نمیکنه چون فکرمیکنم۳۱۳تا شده باشید پس دروغ میگید

  305. علی می‌گوید:

    خداوند به شما درجهت حفظ آرمان شهدا با قلم خوبتان توفیق دهد

  306. یا زهرا می‌گوید:

    ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم /در ره عشق جگر دارتر از صد مردیم
    هر زمان بوی خمینی به سر افتد ما را /گرد سید علی خامنه ای می گردیم

    خسته نباشید.

  307. شافی می‌گوید:

    سلام بر شما
    فرند شهید

    خواهش میکنم سلام من رو به پسر “سردار بی سر خیبر “برسان….
    حاج همت همه ی زندگی منه….
    و نوشته های شما همه ی امید من در این روزگار الوده
    اللهم عجل لولیک الفرج واجعلنا من انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
    سلامت باشید و موفق

  308. محمدرضا می‌گوید:

    من از همه عشاق حاج همت خیلی عذر میخوام. ولی لطفا بیخودی یه شهیدو گندش نکنین. همین کارا باعث شده تا دسته بزرگی از فرزندان و خانواده های شهیدایی که بی جهت بزرگشون کردن جوگیر بشن و حرفایی بزنن که درحدشون نیست.همین اداها باعث شد آقای علی مطهری که تنها نکته موجود درسابقه اش پدرمحترم شهیدش بود رای بیاره و بره مجلس و با اعتبار بدست آورده حرف زیادی بزنه. ما خیلی شهدای بزرگی داشتیم تو۸ سال دفاع مقدسمون که اگر بیشتر از شهید همت خدمت نکرده کمترم نبوده و خانواده هاشونم بدون هیچ حاشیه ای مثل یکی از آحاد این اجتماع دارن زندگی و خدمت می کنن.
    درمورد پسر شهید همت باید معلوم کرد درد از بی پدریی یا جو پسر همت بودن آقا رو کشته
    پسر همت میگرن داره دیگه چه جور شوخی ایه دسته دسته جانبازای بیچاره دارن تو آسایشگاها جون میدن کسی سراغشونو نمیگیره.من فرزند شهید نیستم ولی تو مدرسه شاهد درس خوندم به فرزندای شهداهم حق میدم بیشتر از من دلشون جوش انحراف انقلابو بزنه ولی تیشه زدن به ریشه به بهانه بی پدری مضحکه.خودمونو گول نزنیم اینا همش حرفه
    انتقادم به شرط سازنده و بی غرض بودن از هرکسی جایز مگر امام معصوم که شامل حال دولت مردان و ایضا رهبر عزیزمون هم می شه
    ممنون از نوشته های زیباتون

  309. سیدعلی می‌گوید:

    خدا پدرتون رو رحمت کنه! آخ که چقدر بهم چسبید کلمه به کلمتون که کم از مجاهدت فی سبیل الله نداشت که ان شا الله منتهی به مستشهیدین بین یده بشه! اونوقت مگه شما درد بی پدری نکشیدی اخوی یا بنده و خواهر برادرم نکشیدیم یا مادرم که بچه تهرونم هستند تنها نموندند؟ چرا شما و پدر مادر حاج ابراهیم که یه عمر یک دسته گلی که کربلایی بدنیا امد و کربلاییم از دنیا رفت رو پرورش دادن چپ نکردین؟ چرا ما گمراه نشدیم؟ بهم جواب بدین چرا؟

  310. ناشناس می‌گوید:

    یعنی یه مغز کاملا بسته داری………….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.