دکتر! نگذار رای ما را به تو، “وتو” کنند

آیا رئیس دفتر رئیس جمهور، آنقدر که دکتر اعتقاد دارد، خوب است یا آنقدر که کیهان می گوید، بد؟ آیا مشایی نه آنقدر خوب است و نه آنقدر بد؟ آیا درباره آقای اسفندیار عده ای دچار افراط و تفریط شده اند؟ آیا مشایی برای خودش باند دارد؟ آیا دارد برای ریاست جمهوری خودش را آماده می کند؟ چرا این همه اصرار دارد تا با نماینده هر تیره و طائفه ای دیدار محرمانه داشته باشد؟ آیا مشایی توطئه است یا توهم توطئه؟ آیا مشایی با عوالم بالا ارتباط دارد؟ آیا برای اتصال به خورشید حتی بی نیاز از ماه است؟ آیا دکتر در دو راهی مشایی و انقلاب، عاقبت به کدام گزینه رای مثبت می دهد؟ آیا اصلا وجود این دو راهی واقعیت دارد؟ آیا باید به خاطر زهرخند سران فتنه مشایی را تا ابد تحمل کرد تا مبادا میان دکتر و انقلاب جدایی بیافتد؟ آیا باید به خاطر حفظ دائمی دکتر، از گل نازکتر به مشایی نگفت؟ آیا اصل این سئوالات اشتباه است؟ آیا مشایی خادم ملت است؟ آیا مشایی نفوذی دشمن است؟ آیا فتنه بزرگتر فتنه باند مشایی است؟ آیا اصلا همچین گروهی وجود دارد؟ آیا صفار هرندی و باقری لنکرانی و محسنی اژه ای به خاطر نقد مشایی از دولت کنار گذاشته شدند؟ آیا ما در برگه آرای مان نوشتیم احمدی نژاد و خوانده شد مشایی؟ آیا مشایی چه از جان رای ما به دکتر که در اصل رای ما به ولایت بود، می خواهد؟ آیا نویسندگان جوان و ارزشی به چه دلیلی مدام به دفتر آقای رئیس دفتر دعوت می شوند؟ آیا با پول، ایمان قلبی ما را به حقیقت نور ولایت می توان خرید؟ آیا چه شده؛ عده ای که تا دیروز سران فتنه و خواص بی بصیرت را نشانه رفته بودند، امروز فقط و فقط به جان بچه حزب اللهی ها افتاده اند؟ آیا “آقا” حق نداشت که بگوید این فرد عامل اختلاف است؟ آیا عده ای برای احمدی نژاد، این خادم ملت و محبوب قلوب پابرهنه ها چه سودای وحشتناکی در سر می پرورانند؟ آیا از جان رای ما به دکتر چه می خواهند؟ آیا از جان رای ما به دکتر چه می خواهند؟ آیا از جان رای ما به دکتر چه می خواهند؟ آیا از جان دکتر چه می خواهند؟ آیا رای ما به دکتر هم روی نیزه خواهد رفت؟ آیا می خواهند دکتر را از ما بگیرند و به یک باند تحویل بدهند؟ آیا دشمن باز هم در لباس دوست مشغول کار است؟ آیا رفتار و گفتار مشایی همان آروزهای برآورده نشده اصلاح طلبان نیست؟ آیا می توان هم اصولگرا بود و هم ماه را دور زد؟ آیا به بهانه اعتدال و میانه روی باید چشم روی واقعیت های موجود بست؟ آیا چون قرار نیست متهم به افراط و تفریط شویم، باید اجازه دهیم علی به وسیله عده ای باز هم تنها بماند؟ آیا رای ما به دکتر، غریب و مظلوم واقع نشده؟ آیا نمی خواهند میان ما و رای ما به دکتر فاصله بیاندازند؟ آیا چه از جان رای ما به دکتر می خواهند؟

***

  • ادعایی دارم و آن اینکه هیچ نویسنده و روزنامه نگاری به اندازه من در مدح احمدی نژاد مطلب ننوشته. از زمان کیهان تا همین امروز و از روزگاری که دکتر شهردار تهران بود تا الان که رئیس جمهور هستند، چه بسیار که ستوده ام دکتر را. آقای شریعتمداری روزی حرف حکیمانه ای زد. مدیر مسئول کیهان به گمانم که در نمایشگاه مطبوعات بود، گفت: “ما روزنامه نگارها چیزی برای مخفی کردن نداریم. پرونده اعمال ما که همانا نوشته های ماست، همیشه عیان است” و چیزی که عیان است چه حاجت به بیان بیش از این. هنوز از اذهان عموم، طنز من با عنوان “جنایات شهردار تهران فاش شد” در ستون “خبرگزاری چیزنا” ی روزنامه کیهان که البته آن زمان نام ستون، “تلخند” بود خارج نشده است. بیاییم دگر بار و این بار برای تجدید خاطره این طنز را که خود دکتر را آن زمان به وجد آورده بود و حسابی هم سر و صدا کرد، بخوانیم:

از آنجا که بالاخره یعنی پس از گذشت ۸ سال جناب آقای خاتمی متوجه بحران ترافیک در شهر تهران شدند ما هم ذیلا دلایل بد بودن شهردار تهران را به ترتیب چیز می آوریم:

۱- مهمترین دلیلی که نشان می دهد دکتر احمدی نژاد، آدم بی خودی است، این است که اوشان مثل شهید رجایی وقتی کنار محافظان خود می ایستد، آدم تعجب می کند که آخر این چه مدیری است که لباس محافظانش از لباس خودش گران تر و با کلاس تر است!

۲- در بی تربیت بودن شهردار تهران همین بس که تا به حال به مناسبت روز تولد فرزند یکی از معاونین خود از پول بیت المال برای آن عزیز دردانه پراید، کادو نبرده اند!… خسیس بازی تا به کجا؟

۳- از جمله دلایلی که ثابت می کند دکتر احمدی نژاد شهردار خوبی نیست این است که به جای این که دو ساعت برای مردم سخنرانی کند، ۷ ساعت مثل آدم های بی کار به درد دل های مردم گوش می دهد. کانه هیچ کاری در شهرداری مهم تر از شنیدن حرف مردم و حل کردن مشکلات اوشان نیست!

۴- دکتر احمدی نژاد برخلاف شهرداران تهران در دو دولت سازندگی و چیزلاحات، نه تنها عرضه تهیه یک خانه اشرافی در مناطق شمالی شهر تهران را ندارند بلکه تا به حال هیچ کس اوشان را در ماشین ضدگلوله ندیده است. وانگهی شهرداری که بلد نباشد پیپ بکشد، حالا هی برای مردم کار کند!

۵- در بد ذاتی دکتر احمدی نژاد یکی از دلایل هم این است که اوشان به جای این که مالیات و عوارضی را که از مردم می گیرد به احزاب بدهد، صرف امور نامشروعی مثل وام ازدواج می کند!

۶- شهردار تهران، چند صباح بعد از مدیریت در شهر تهران باعث شد که مردم بفهمند شعار اصلاحات را چیزطلبان دادند اما اصول گرایان به آن عمل کردند. سر همین اگر نمایندگان مجلس ششم به جای تحصن، خودشان را هم دار می زدند، باز کک مردم نمی گزید. آیا نباید به خاطر این کارها که همه اش زیر سر احمدی نژاد است به اوشان فحش بی تربیتی داد؟!

۷- دلیل هفتم، همچین محکم نیست، و چون ما اهل ارائه دلائل سست و واهی نیستیم ، بی خیالش می شوم!

۸- احمدی نژاد پایه گذار این بدعت بود که مردم از مدیران به جای شعار، کار مطالبه کنند. آیا همین مسئله جرم کوچکی است و مگر در قرآن نیامده: الفتنه اشد من القتل؟!

۹- اخیراً کاشف به عمل آمده که شهردار تهران به جای ادوکلن های ۳۰۰ هزار تومانی، از عطرهای حومه شاه عبدالعظیم استفاده می کند. جنایتی که حتی “بیجه” هم مرتکب نمی شد!

۱۰- دکتر احمدی نژاد تا ساعت دوازده شب در سرکار خود می ماند. صبح هم ساعت ۶ کارش را شروع می کند. شما قضاوت کنید که یک مدیر تا چه حد باید جانی و خیانت کار باشد؟!

۱۱- از دیگر دلایل بد بودن دکتر احمدی نژاد این است که قیافه اش نه شبیه کرباسچی است، نه الویری و نه ملک مدنی. حالا قیافه بخورد توی سرشان، ۲۰ سال است همین کت و شلوار را می پوشد!

۱۲- شاید بزرگ ترین جرم شهردار تهران، امیدوار کردن مردم به کارآمد بودن نظام باشد. چرا که نه! جز این است که اوشان نان انقلاب را در حد مختصر، می خورد و با کمال وقاحت حاضر نیست مثل بعضی حضرات برای ضدانقلاب خدمت نماید!

۱۳- دکتر احمدی نژاد برخلاف دیگر شهرداران تهران، حاضر نیست سیاست هایی را اتخاذ کند که به گران تر شدن شهر تهران منجر شود؛ این تن بمیرد؛ اوشان بیشتر به حاجی ارزونی ها شباهت ندارد تا شهردار تهران؟!

۱۴- چندی پیش شهردار تهران برای حل مشکل ترافیک علاوه بر احداث اتوبان های جدید و اصلاح برخی اتوبان های قدیمی، خواهان برچیده شدن بساط نمایشگاه بین المللی از محل فعلی شد. این در حالی است که وزرای همین آقای خاتمی با این کار اوشان که گره ترافیک را تا حدی باز می کرد، مخالفت کردند. این گذشت تا اینکه هفته گذشته رئیس جمهور بالاخره متوجه ترافیک تهران شدند. خب این وسط چرا آقای احمدی نژاد باید بی گناه باشد؟! خود همین جرم کوچکی است؟

۱۵- چندی پیش چیزنامه ها لیست مدیرانی را که از شهرام جزایری، پول هنگفت گرفته بودند، چاپ کردند و چون نام آقای احمدی نژاد در این لیست نبود، معلوم می شود که اوشان اصلاً مدیر نیست!

امضاء : «باجناق آقای چیز»

  • و یک هفته پیش هم در همین “قطعه ۲۶” متنی نوشتم و از دکتر بابت فعالیت های هسته ای ایشان تمجید کردم و نقد کردم مصوبه مجلس را که به گمانم مصوبه ای حق بود ولی اراده ای باطل داشت و قصد داشت نادیده بگیرد زحمات دکتر را در بخش هسته ای. این همه را نوشتم تا بگویم برای چون منی حق نقد احمدی نژاد و از آن مهمتر حق نقد مشایی محفوظ است. من در این نوشته که در ادامه خواهید خواند، همان نویسنده قبلی هستم و اگر صریح نوشته ام، به صادقانه بودنش ببخشید که هنوز هم دکتر را دوست دارم و این نقد از قضا به خاطر همین دوست داشتن است و مگر جز این است که درد دل را نزد دوست می برند؟ و مگر جز این است که حتی با وجود این انتقاد پیش رو هرگز نمی توانم منکر خدمات احمدی نژاد عزیز به انقلاب اسلامی شوم که من بعد از این هم از خوبی های دکتر خواهم نوشت.

***

آیا در کشور ما رئیس جمهور در راس کار سابقه داشته از مردم برای فرد مورد نظر خود برای ریاست جمهوری دوره بعد رای بگیرد؟ آیا مردم بعد از هاشمی به ناطق رای دادند؟ آیا مردم بعد از خاتمی به معین رای دادند؟ آیا مردم بعد از احمدی نژاد به مشایی رای می دهند؟ آیا سنت تاریخ و سلیقه مردم با زبان بی زبانی با آدمی حرف نمی زند؟ آیا رئیس جمهور شدن کار خداست یا دست ماست؟ آیا ملت به دکتر رای داد یا به مشایی؟ آیا انتخاب و یا عزل و نصب وزرا طبق قانون با رئیس جمهور است یا در حوزه اختیارات رئیس دفتر رئیس جمهور؟ آیا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفندیار رحیم مشایی است؟ آیا می توان ستاره بود و جایزه عمار را از دست آقای اسفندیار گرفت؟

  • دعوت شده بود از من برای شرکت در جشن “لوح و قلم” و اینکه به پاس تلاش در فضای مجازی، “جایزه عمار” را از دست وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی بگیرم. مشتاقانه رفتم. در ایام مجوز گرفتن برای کتاب “نه ده” هم یکی دو بار تندی کرده بودم در نوشته هایم با آقای وزیر که دیدم بهترین جا برای رفع کدورت است و هر چند که من جایزه عمار را از دست وزیر محترم گرفتم اما چیزی نمانده بود جایزه عمار را آقای مشایی به من بدهد! در کارت دعوت من نوشته بودند با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و این یعنی بالاترین مقام اجرایی حاضر در جشن “لوح و قلم” ایشان است اما من و ۴ نفر دیگر از “جایزه عمار” ی ها ناگهان دیدیم جناب مشایی هم تشریف آورده اند و سخنران اصلی هم دیدیم که ایشان اند. به هر حال برای آدم آس و پاسی مثل من ۴ سکه هم ۴ سکه است اما ای بسا سکه که از سکته هم بدتر است. در دل گفتم؛ بالای سن می روم و اگر اهدای جوایز طوری پیش رفت که مجبور شدم جایزه عمار را از دست وزیر بگیرم که سکه ها نوش جانم ولی اگر طوری شد که ناچار شدم جایزه را از آقای مشایی بگیرم، بی خیال سکه ها می شوم. خدا را شکر که هم سکه را از وزیر گرفتم و هم رفع کدورت حاصل شد اما چند ساعت بعد از این ماجرا دوستان بسیاری با من تماس گرفتند که چرا از دست مشایی جایزه آنهم “جایزه عمار” گرفتی؟ چرا در اعتراض به حضور مشایی اصلا جلسه را ترک نکردی؟ آیا فقط در نوشته هایت مردی؟ آیا در مقام عمل، “نوشتیم احمدی نژاد و خوانده شد مشایی”، یعنی کشک؟ بی هیچ توجیهی از دوستان معذرت خواهی کردم، هر چند که شماری از بچه ها وقتی متوجه اصل قصه شدند گفتند؛ سکه ها نوش جانت. این سکه ها در دوران ولایت ضرب شده است و این ۴ سکه کمترین پاداش جمهوری اسلامی به توست. کم در این مدت از دوست و دشمن فحش شنیدی؟ کم “بالاترین” تو را لینک کرد؟ کم به پدر و مادرت فحش دادند؟ کم عده ای از دوستان به جای “بالاترین” تو را فحاش خواندند؟ کم نوشته هایت را پیامک می کردیم که از سبزها کم نیاوریم؟ نوش جانت، به این حرفها هم کاری نداشته باش.

***

آیا چه شده است جوانانی که برای رای آوردن احمدی نژاد بی مزد و منت کار کردند، حضور چون منی در جلسه ای که رئیس دفتر رئیس جمهور هم هست، بر نمی تابند؟ آیا میان دکتر و مشایی چقدر فاصله است؟ آیا ما احمدی نژاد را بیشتر دوست داریم، یا دکتر، مشایی را؟ آیا دکتر در دو راهی میان ما و مشایی کدام را انتخاب می کند؟ آیا ما احمدی نژاد را برای چه می خواهیم، مشایی برای چه؟ آیا محبت ما به دکتر از جنس ولایت است یا محبت مشایی به رئیس جمهور؟ آیا ما خودمان را کم برای دکتر هزینه کرده ایم؟ آیا بر عکس ما، مشایی، احمدی نژاد را برای خودش هزینه نمی کند؟ آیا مشایی رای ما به دکتر را برای خودش هزینه نمی کند؟ آیا رای ما به احمدی نژاد به جیب مشایی نرفته؟ آیا یک کامنت تکراری درباره این همانی دکتر و یکی از یاران حضرت موعود در وبلاگهای مختلف کار یک نفر است یا کاری تشکیلاتی؟ آیا بی واسطه ماه، کسی می تواند به خورشید دسترسی داشته باشد؟ آیا جریانی مرموز در صدد این نیست که برای خادم ملت، شانی حتی بالاتر از تمام عشق این ملت یعنی ولایت بسازد؟ آیا ماجرای آن نامه معروف، کار همین باند نبود؟ آیا می توان پذیرفت که این همه دغدغه های شخصی یک نفر است و پشتش خبری از یک کار حساب شده نیست؟ آیا آقای مشایی چه لزومی دارد با افراد مختلف تا اینقدر جلسه بگذارد؟ آیا گلزار و هدیه تهرانی رای یک قشر را به سمت ما جذب می کند و سعید قاسمی و حاج آقا پناهیان رای قشر دیگر را؟

  • آخرین روزهای سالی که گذشت رفته بودم تا با مشایی گفت و گو کنم و همه این سئوالات را از خود ایشان بپرسم. خیلی زودتر از آنکه فکرش را بکنم جواب مثبت شنیدم. در خیابان پاستور اما یکی از اساتیدم که با واسطه ای ماجرا را فهمیده بود به من گفت: مشایی البته فعلا مذاکره را فقط برای مذاکره می خواهد. اصلا برای او مهم نیست که از پس سئوالات تو بر بیاید یا نه. او می خواهد بگوید که من از محمدرضا گلزار تا حسین قدیانی مراجعه کننده دارم. فعلا همین برای او کافی است. بی نیاز از بحث اضافی بهتر آن دیدم که “چشم” بگویم و چشم که گشودم دیدم عروسکی در بلوار کشاورز، همان شب داشت با مامورین خانم گشت ارشاد، چانه می زد؛ مگر رئیس جمهور نگفته که با موی ما کاری نداشته باشید؟

***

آیا همه آنهایی که به احمدی نژاد رای دادند به خاطر ولایت به ایشان رای دادند؟ آیا لااقل جماعتی قلیل به دکتر با نیاتی دیگر و مثلا نیت “عدالت ولو شده بی ولایت” رای ندادند؟ آیا دکتر در روز مبادا رای چه کسی را به رای چه کسی می فروشد؟ آیا عده ای روی رای همین قشر برای فتنه بعدی سرمایه گزاری نکرده اند؟ آیا جا انداختن این قضیه در اذهان عده ای از مردم که گشت ارشاد یک گشت حکومتی اما غیر دولتی است، بدون هدف و نیت خاصی است؟ آیا در روز تایید نشدن صلاحیت مشایی در شورای نگهبان، “عدالت ولو شده بی ولایت” ی ها می خواهند به خیابان بریزند؟ آیا مشایی خود در سایه می ماند و فرد دیگری را جلو می اندازد؟ آیا شورای نگهبان صلاحیت فرد مورد نظر را تایید می کند؟ آیا گره زدن بحث مشایی فقط و فقط به موضوع حجاب، نشانی غلط دادن به مردم نیست؟ آیا دعوای ما با این جناب سر موضوعات مهمتری نیست؟ آیا همه دعوا به این بر نمی گردد که در حکومت اسلامی فصل الخطاب قرار است چه کسی باشد؟ آیا در دولت موعود مشایی باز هم فصل الخطاب، ولایت فقیه است یا ولایت کسانی که از ماه هم به خورشید نزدیک ترند؟ آیا برخی انتقادات از مشایی کار تشکیلاتی خود این گروه برای مظلوم نمایی نیست؟ آیا علاقه شخصی به ریاضت و ورد داشتن، همه انتقادات ما از مشایی است؟

  • کوتاه کنم سخن را. تا همین ۲ سال پیش مهندس موسوی با علم به بسیاری از چیزهایی که از ایشان می دانستیم برای ما یادآور روزگار خوشی بود و نمادی از حماسه و یاد. تا همین ۳ سال پیش برای ما کروبی، یار امام بود. تا همین چند سال پیش عده ای مالک اشتر علی را آقای ناطق نوری می خواندند. تا همین ۱۵ سال پیش عده ای باز هم بر اساس قاعده “این همانی” شایعه کرده بودند که آقای هاشمی بی شباهت به یکی از یاران حضرت موعود نیست. ما این چیزها از یادمان نرفته. ما یادمان نرفته. کوچک بودیم اما می شنیدیم این شعار را که “مخالف هاشمی دشمن پیغمبر است” یا این شعار را “خامنه ای زنده باد، هاشمی پاینده باد”. القصه؛ باند مزبور بداند که بی شک برای ما عزیزتر از روزگاری نیستند که هاشمی و ناطق و موسوی برای مان عزیز بودند. این باند نه بزرگتر از افراد مزبور است نه با سابقه تر از عناصر مذکور اما برگ برنده این تشکیلات، ۲ چیز است: نخست احمدی نژاد عزیز و دیگری رای ما به این خادم ملت. ما اما اجازه نمی دهیم رای مان به دکتر جز رای به ولایت تفسیر شود. دکتر هم ان شاء الله این اجازه را نخواهد داد. دکتر می داند ما او را برای ولایت و ملت می خواهیم، برای خودش و متاسفانه عده ای او را فقط برای خودشان می خواهند. شرط تحقق عدالت فقط پیروی از ولایت است. چه می گویم که شرط قبولی نماز ما هم ولایت است. احدی از ماه به خورشید نزدیک تر نیست و دکتر باید آشفته کند خواب این جماعت را. احدی هم بیشتر از “آقا” دغدغه عدالت و عزت و سعادت و سربلندی این ملت را ندارد. هاشمی سکوت کرده بود. ناطق کاری نداشت. موسوی داشت نقاشی می کشید. خاتمی داشت  خودش را برای غرب آرایش می کرد. کروبی داشت  جلوی تعرض را می گرفت و احمدی نژاد فقط شاید استاندار بود یا استاد دانشگاه که مولای ما یک تنه در برابر کل غرب ایستاد و ورق ماجرای میکونوس را برگرداند. یادتان رفته؟ زمان سازندگی چه کسی جز مولای ما خامنه ای علیه اشرافیت، علیه تهاجم فرهنگی، علیه شبیخون فرهنگی و علیه فقر و فساد و تبعیض به پا خواست؟ دیگران کجا بودند؟ مگر زمان خاتمی، “آقا” یک تنه و مردانه جلوی دراز به دراز افتادن حضرات اصلاحات در برابر امریکا را نگرفت؟ فراموش کرده اید؟ اگر “آقا” نبود که اینها بعد از گورباچف روسی، به جای خادم ملت، یلتسین ایرانی را سر کار آورده بودند. از یاد برده اید؟ آیا در تمامی این مقاطع دولت عدالت محور اصلا وجود خارجی داشت که بخواهد به “آقا” کمک کند؟ حساب نور ماه را چرا روی پیشانی خودتان می نویسید؟ این نور ولایت است که پیشانی من و شما را سپید کرده، نه بر عکس. اینجا مملکت امام زمان است و پرچم مهدی دست احدی نیست الا نائب مهدی. ما جز ولایت با هیچ کس، تاکید می کنم با هیچ کس عهد اخوت نبسته ایم. ما به کسی ارث محبت می دهیم که برادری اش را به ولایت برای همیشه ثابت کند. ماه ما آنقدر نور دارد که کم شدن سوسوی یک ستاره خللی به آسمان ولایت وارد نکند اما این همه را گفتم، این را هم بگویم که احمدی نژاد منتخب محبوب ماست که ما با چنگ و دندان سعی می کنیم او را حفظ کنیم. ما دکتر را آسان به دست نیاورده ایم که مفت، تحویل دیگرانش بدهیم. احمدی نژاد بیش از هر کسی قدر اشک های ما را می داند و می داند که وقتی رای آورد سر به سجده گذاشتیم و پیشانی بر مُهری که پر بود از مِهر علی. مِهر سید علی.

***

دکتر! به حرمت همه آن اشکها، به احترام آن خانم اهل قم که فقط یک انگشتر طلا داشت و آن را هدیه داد به ستاد شما، به پاس خون دل خوردن های مادر شهید شیرودی، نگذار رای ما را به تو، آری به “تو” به همین راحتی “وتو” کنند.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سهراب می‌گوید:

    واقعآ مشایی چی میخواد؟

  2. میثم می‌گوید:

    خامنه ای کوثر است
    دشمن او ابتر است….
    داداش حسین: حکما شما خوشت نمی آید “قطعه ۲۶” بسته شود؟! به خاطر همین نظرت را دستکاری کردم؛ حرفی هست؟!

  3. alefba می‌گوید:

    اول نشدم
    اما جزء اولین هام

  4. میثم تمار می‌گوید:

    نه داداشی
    هر جور که دوس داری دسکاریشون کن..
    خوبه؟!!!کی ما از دست این مردک خلاص میشیم خدا میدونه!!!!
    راستی منو یادت میاد؟
    من همون مجریه برنامه ی دانشگاه تهرانم
    بازم می خوایم مزاحمت بشیما
    داداش حسین: از بس خندیدی کنارم، خودمم خنده ام گرفت. ضایع بازی شد!

  5. میثم شاید حامد می‌گوید:

    اینجا هم سلام:
    یه خبر شمالی::::::::
    در پنجاه (منظورشون چهل بوده هاااا)و یکمین روز از فصل تابستان؛
    برف تابستانی در کلاردشت باریدن گرفت

    خبرگزاری فارس: در چهل و یکمین روز از فصل تابستان مردم کلاردشت و ارتفاعات این منطقه در استان مازندران شاهد بارش برف هستند.

    و:

    حاجی نمیشه همین حالا جواب بدی این همه سوال مهم رو؟؟؟؟؟؟؟
    لطفا”

  6. سحر می‌گوید:

    من یکی که خیلی ممنون میشم اگه حسابی در مورد مشایی بنویسید….میخواستم همیشه بپرسم چرا با مشایی چپید ولی جاش نبود(منظورم فقط شما نیستی..تو بچه های قلم خیلی ازش شاکی بودن)…البته یه چیزایی خوندم در موردش ولی چون احمدی نژاد رو خیلی دوست دارم و تقریبا مطمئنم کاراش درسته و در جهت اهداف انقلاب و امام نمیتونم قبول کنم که مشائی آدم جالبی نباشه…چون اصلا کلا انتقادی رو در مورد محمود جون قبول ندارم!
    در هر حال بی صبرانه منتظریم.

  7. یه منتظر می‌گوید:

    هرانکس که دور از حریم حسینی است
    به روز جزا ره به جنت ندارد
    به محشر سیاه است پرونده ای که
    به هر صفحه مهر ولایت ندارد

  8. همون گمنام می‌گوید:

    مشایی هیچی نیست!بودن و موندنشم فقط ضرره!ای کاش دکتر اینو بفهمه.
    یا علی.

  9. طاهره فتاحی می‌گوید:

    حاجی به لنکرانی و صفار,اژه ای رو هم اضافه کن لطفا.
    البته اگه فقط توی ذهنت هم اضافه کنی ما را بس است…

  10. رضا طالب می‌گوید:

    من فکر میکنم مشایی از دکتر یک زبون کوتاهی اساسی داره…
    نظر شما چیه ؟

  11. محمد جواد می‌گوید:

    سلام

    عزیزم ناراحت نشو ولی از این سخنت بوی تخریب میاد!
    شایدم اشتباه میکنم

    کسی از جان رای شما به دکتر چیزی نمیخواهد!

    نمیدونم فقط منتظر میشم به سئوالات بالا که مطرح کردی پاسخت چی هست و ببینم که چه میکنی!

    موفق باشی

  12. دیوونه داداشی می‌گوید:

    سلام بر حسین*

    الهی فدات بشم ، اساسی!
    یعنی که یعنی!

  13. ترنم می‌گوید:

    این کامنت فقط برای ابراز وجود است!!

  14. ترنم می‌گوید:

    مشائی یک سؤال بی جواب توی ذهنمه!که نه میتونم درموردش به خودم جواب بدم نه به دیگران!!

  15. میثم تمار می‌گوید:

    کسی ادعا نمیکند خامنه ای علی است اما افتخار علی در این زمانه خامنه ایست
    ملاک حال فعلی افرادی است که بوزینه شده اند
    شیخ را اما در لشکر عمر سعد هم راه نمیدهند دم به ساعت میخواهد بیاید روی مخ عمر سعد و بگوید به شما که عرض کنم من برای حمایت از اشوبگران عاشورا چقدر وقت دارم

    بد بخت عمر سعد با این لشکریانش
    ۲۵۰۰ ماهواره ی جاسوسی دارند ۲۰۰ کلاهک هستهای دارند اما حریف این ماهپاره ی علوی تبار ما
    ا ین میثم تمار این یاسر عمار این عباس نگه دار این دلیر و دلدار این سید و سالار نمیشوند

  16. میثم تمار می‌گوید:

    شب نامه ی روغنی و رنگی….

  17. سیداحمد می‌گوید:

    ما هم چون اصلا دلمون نمیخواد قطعه ۲۶ بسته بشه! در این یه مورد ترجیحا دخالت نمیکنیم!
    یه وقت یه چیزی میگم بعد پشیمونی به بار میاد!

  18. حامد می‌گوید:

    دلم از دستش پره
    خیلی هم پره
    اگه به شنیده هام اعتماد کامل داشتم می گفتم خدا لعنتش کنه
    ولی الان می گم خدا اول محمود که هنوز برام عزیزه را و بعد مشایی را عاقبت به خیر کنه

    راستی چاکر داداش حسین هم هستیم. خسته شده بودم از بس که اومدم و دیدم مطلب جدیدی ننوشتی.

  19. میثم تمار می‌گوید:

    ملاک حال فعلی حنجره هاست

  20. میثم تمار می‌گوید:

    ما به فکر بسط اندیشه ی امام هستیم

  21. میثم تمار می‌گوید:

    خامنه ای شمعی است که تا ما پروانه ها را دارد غم ندارد
    ما هم تا مولای خراسانی خود مان را داریم غمی نداریم

  22. میثم تمار می‌گوید:

    حنجره ی ما حکومتی است
    و فقط به عشق سید علی فریاد بر می اورد
    ما مستاجر نیستیم خانه مان بیت رهیری است
    خامنه ای ۴ پسر ندارد
    یک لشکر سرباز دارد
    میایون ها میلیون فدایی دارد

  23. میثم تمار می‌گوید:

    خامنه ای بوی خورشید می دهد…

  24. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام بازرگانی برم؟ 🙂

    (البته اینها پیامه “بی زر گانیه ها!” )

    ساعت ۲:۳۰ نیمه شب
    تعداد افراد آنلاین : ۱۹ نفر.

    مخلص داداش حسین بسیجیها.

  25. مسعودساس می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    خیلی مخلصیم
    الآن توی وبلاگ امیر علی صفا بودم بحث از این شد که شما تو جواب کامنت من نوشتید ((نه برادر))
    برام تعجب شد چون من بعد از کامنت خداحافظی دیشب کامنتی نذاشتم
    باور نکردم تا خودم اومدم دیدم
    حالا نمی دونم کدوم آدم از خدا بی خبری اومده با اسم من برا شما کامنت گذاشته
    خواستم بگم که من نبودم که مبادا خدای ناکرده حرف بی ربطی زده باشه و من شرمنده شما شوم
    به هر حال ببخشید که خودم زودتر ندیدم این قضیه رو تا اطلاع بدم
    شادی روح امام(ره) و شهدا و سلامتی مقام معظم رهبری صلوات

  26. عباس می‌گوید:

    سلام داداش حسین

    خلاصه آمار سایت
    بازدید امروز: ۷۱۴
    بازدید دیروز: ۴۰۸۸
    افراد آنلاین: ۱۵
    ساعت الان ۲:۳۷ نیمه شبه

    التماس دعا
    آقا یه برنامه بریز برای ماه مبارک رمضان که شبها همه بیدار باشیم و مشغول یه کار دسته جمعی تا اذان صبح
    بعد خداییش هدفمند تر می آییم به قطعه ۲۶ برادرم

  27. مسعودساس می‌گوید:

    داداش حسین برا اینکه دیگه از این برنامه ها اتفاق نیافته چیکار می شه کرد؟
    با ثبت نام تو قطعه می شه جلوی این کار رو گرفت؟
    شادی روح امام(ره) و شهدا و سلامتی مقام معظم رهبری صلوات

  28. صبا می‌گوید:

    اینکه ۱۵ سوالی بود٬مگه عنوان برنامه ۲۰ سوالی نبود:)
    آیا مشایی همون فلان آدمه که امام نمی خواستن نخست وزیر باشه؟

  29. هپلی می‌گوید:

    سلام

    احسنچب!( احسنت. خیلی چسبید)

  30. گمنام می‌گوید:

    دادش با پست قبلیت خیلی حال کردم زنده باشی راستی ماجرای درگیرها و تو کما رفتنت هم جالبه برامون تعریف کن دوست دارم یا علی

  31. عشقی می‌گوید:

    سلام!
    خدایا ! چی می شد مشایی ولایی می شد
    خدایا ! چی می شد دکتر ولش می کرد
    هرچی گشتیم یه نقطه ی مثبت پیدا کنیم توی مشایی …
    خدایا ! اگر قحط الرجال است ، کمی رجال به ما عطا فرما که مجبور نشویم مشایی را بگذاریم همه جا و بکنیمش نخود هر آشی

  32. سیداحمد می‌گوید:

    وااااای چقدر سوال.
    سوالاتی که ناجور ذهن ما رو درگیر کرده.

    داداش حسین برای همه این سوالها جواب دارید شما؟
    نمیدونم چکار کنم که به اسم این بنده خدا هم آلرژی پیدا کردم.
    …..

    خدا خودش بهمون رحم کنه.

  33. ریحانه می‌گوید:

    قافله ما قافله از جان گذشتگان است
    هرکه از جان گذشته نیست با ما نیاید(منسوب به مهدی باکری)

  34. yarehojat می‌گوید:

    سلام
    با اجازتون منم می گم داداش حسین
    اشکال که نداره؟
    این همه سوال که پرسیدین مخ من که سوت کشید تا انشاالله جواب بدین شاید این سوتش بخوابه

    یا حق

  35. جبرئیل می‌گوید:

    در مورد مشایی همه مقصرند، چه آنهایی که احمدی نژاد را یک ابرمرد تصور کردند فردی با ظرفیتی بسیار بالاست و به این ظرفیت ایمان داشتند و دیدند که این آدم هم اندازۀ محدودی جنبه و ظرفیت داشت که ته کشید و در زمانی که لازم بود از او حمایت نکردند و حضرت ماه مجبور شد به تنهایی از او حمایت کند یکی رسانۀ ملی که دهها برنامۀ کارشناسی در حال کوبیدن محمود بودند.
    گروه دوم هم آنهایی که با روی کار آمدن احمدی نژاد او را یک آدم محتاج به خود می دیدند که ناچار بود به سوی آنها برای حمایت از خود دست نیاز دراز کند و به هر حال وزارتی و مسندی معاونتی… اما وقتی محمود روی کار آمد برای آنها با آن تبخترشان تره هم خرد نکرد و فقط به آنها احترام گذاشت اما آنها شروع به لج بازی کردند و هرچه توانستند برای زمین زدنش کردند، توکلی، لاریجانی، قالیباف … اما نه تنها نشد بلکه این بار محمود با یک رکود تاریخی روی کار آمد که تبریک های زود هنگام امثال لاریجانی به موسوی را هم بر باد داد.
    وقتی همه دور محمود را خالی کردند این امثال مشایی بودند که برای محمود ماندند پس اگر می خواهیم اورا نجات دهیم نزدیک شدن به محمود است نه فقط زدن مشایی چون احمدی نژاد به هر لجبازیی برای نگه داشتن مشایی دست زده پس یا باید کلا دور محمود را خط بکشیم و اورا با همان مشایی و توهمات ریاست جمهوری تنها بگذاریم یا به هر حال به خاطر نظام هم که شده به او نزدیک شویم.
    اصولگرایان تاریخ را فراموش کرده اند. زمانی تنها ۷درصد مردم در انتخابات شوراها شرکت کردند و آبادگران روی کار آمدند احمدی نژاد شهردار شد و به گونه ای عمل کرد که در انتخابات مجلس گروه اصولگرایان با حضوری بالای ۵۰درصد تهران را در دست بگیرند که البته او به همراه شهردار پکن به عنوان بهترین شهرداران آسیا و جهان شدند سپس خودش رییس جمهور شد و اصولگرایان از طفیل وجود این آدم به پست و مقام رسیدند که اگر احمدی نژادی در کار نبود قالیباف و لاریجانی و توکلی و … باید سماق می مکیدند.
    دشمنیی متجاهرانۀ آنها با محمود او را به دندۀ لج انداخت و لجبازی او هم نشان دهندۀ این است که محمود کوچکتر از تصورات گذشته بود اما در هر صورت از امثال لاریجانی و قالیباف بسیار بزرگتر است متاسفانه شاید مجبور شویم رد آینده به کوچکتر از احمدی نزاد رای بدهیم کسی که به خاطر لج با دیگران به مشایی خوش کرد.

  36. مرتضی می‌گوید:

    سلام داداش
    اساسی ذهنممو درگیر کردی!
    انشالله که خیره
    یاعلی مدد

  37. حسینی می‌گوید:

    سلام

    🙂
    اشکال نداره که: دکتر میگه هیچ کس حق نداره از مشایی انتقاد کنه…!!!
    فکر کنم تنش به تن شما خورده باشه؟؟؟

    خدایی ناراحت نشی داداش حسین ها…
    حق داریم که با داداش بزرگترمون شوخی کنیم

  38. زینب می‌گوید:

    سلام . فکر می کنم به موقع به موضوع پرداختین . من با یقین به احمدی نژاد رای دادم به خاطر ولایی بودنش . اما بعد از ماجرای استعفا و دستور عزلش توسط حضرت ماه خیلی سوال توذهنمه. البته هنوز هم معتقدم بین همهی اون چار نفر دکتر بهترین بود .امیدوارم از یه کانال درست به جواب این همه سوال برسم راستی منظورتون کدوم نامه معروف بود ؟

  39. منتظر خورشید می‌گوید:

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه و حفظ قائدنا امام الخامنه ای
    سلام علیکم
    داداش حسین ممنون ممنون
    ای کاش همه مانند شما از دکتر انتقاد میکردند و این اشتباه دکتر را ( که بدون شک از روی زلال بودن دکتر است ) دست آویزی برای انتقاد کردنهای مغرضانه قرار نمیدادنددر ضمن میخواستم به مشایی بگم که با وجود ستاره هایی مثل دکتر الهام و دکتر کوچک زاده ودکتر حداد عادل، هواداران انقلاب و رهبری و احمدی نژاد در انتخابات دور بعد یک نه بزرگ به بزرگی آری به احمدی نژاد به تو خواهند و خواهیم گفت
    که البته امیدواریم و دعا میکنیم کار به انتخابات نکشد و پسر فاطمه مهدی موعود ظهور نمایند به امید آن روز
    و در آخر بازهم
    اللهم عجل لولیک الفرج

  40. “رابعا من اگر عماری ببینم سعی می کنم آنقدر به او دلگرمی و نیرو و انرژی بدهم تا همیشه عمار بماند”
    داداش جون این جمله خودته
    ما که به گرد پای عمار نمی رسیم
    اما نمی دونی چه روحیه ای می گیریم اگه ببینیم داداش حسین بسیجی ها با همه مشغله هاش به وبلاگمون سرزده یا فقط اسم خودشو نوشته
    بی انصافیه اینهمه ما اومدیم خب یه بار هم شما قدم به چشم بذار دیگه
    در وبلاگ ما رونق اگر نیست صفاهست
    http://sayehgraph.blogfa.com
    اشک مونو در بیار که حسابی بغض کردیم

  41. شرمنده داداشی
    خیلی جسارته ولی فکر کنم اولین جمله بعد از آخرین پاراگراف قرمز رنگ منظور شما از “احد” همون “عهد” باشه، نه؟
    بازم بخشش

  42. یا شایدم منظورتون این بوده که با هیچ احدی عهد اخوت نبسته ایم
    به هر حال عفوا

  43. تاریخ نشان داده که دین خدا یاری خواهد شد ،
    اما در این بین بسی مفتخر است آنکه رحمتش را بر دوش می کشد،
    خواه دکتر باشد خواه مهندس، خواه بسیجی باشد، خواه دانشجو، خواه طلبه
    و خدا آنروز را نیاورد که جوانان لبنانی برای حضرت ماه مان نامه بنویسند که “نکند تنها بمانی”
    و خداوند در قرآن کریم ما را انذار فرمود که اگر قومی قدر نعمتها را نداند: “یاتی بقوم جدید”

  44. شیعه علی می‌گوید:

    سلام من تازه رسیدم اول حضور بزنم بعد برم بخونم
    دوست دارم داداش خاکی…

  45. شیعه علی می‌گوید:

    سلام
    خوندم با انصاف می گم مثل همیشه عالی بود
    ممنون از قلم گیراتون

  46. جواد می‌گوید:

    سلام همین الان مطلب شما را تمام کردم. تا قبل از اینکه فکرم را درگیر سئوالات و مباحث شما بکنم بگویم
    باز هم دمت گرم
    شاید بهترین جمله باشد برای تشکر
    خدا نگهدارت باشد از شر وسواس شیطان های جن و انس

  47. دیوونه داداشی می‌گوید:

    “ما دکتر را آسان به دست نیاورده ایم که مفت، تحویل دیگرانش بدهیم.”
    “ما دکتر را آسان به دست نیاورده ایم که مفت، تحویل دیگرانش بدهیم.”
    “ما دکتر را آسان به دست نیاورده ایم که مفت، تحویل دیگرانش بدهیم.”

    “احمدی نژاد بیش از هر کسی قدر اشک های ما را می داند و می داند که وقتی رای آورد سر به سجده گذاشتیم و پیشانی به مهری که پر بود از مهر علی ، مهر سید علی.”

    دمت گرم ، داداشی جونم
    عالی بود.

  48. بسم سلام
    داداش خیلی قشنگ حرف دل ما رو زدی .
    مهمترین خصوصیت دکتر احمدی که اون رو تو دل ما عزیز کرده اینه که سرباز خوب رهبرمون هست و مسائل رو طبق نظر “آقا” به پیش میبره . از اجرای عدالت گرفته تا جریانات انرژی هسته ای .

    ضمنا داداش از جانب من یه تشکر حسابی بکن از اون استادی که شما رو منع کرد از دیدار با مشایی.
    ماشاالله به این هوشی که داشته. دمش گرم .

  49. علی می‌گوید:

    اقا حسین ماشالا دقیقا حرف دل ما رو زدی
    مرگ بر ضد ولایت فقیه

  50. بسم سلام
    *********************************
    این است قدرت قطعه ۲۶ و کلمات داداش حسین عزیز :
    ******************************

    چند روز پیش فیلم The Hurt Locker [در ایران به نام مهلکه یا گنجه‌ی درد شهرت دارد] که برنده بهترین فیلم جایزه اسکار ۲۰۱۰ بود را می‌دیدم. اواسط فیلم در صحنه‌ای، سربازان آمریکایی در کمین تعدادی نیروی مسلح عراقی قرار می‌گیرند و در کشمکش بین تک‌تیراندازان دو طرف، سربازان آمریکایی برای رفع تشنگی و خستگی خود ساندیس می‌خورند و گلویی تازه می‌کنند!
    آن‌طور هم که در تصاویر به نظر می‌رسید، آن ساندیس هم از نوع ایرانی‌الاصل می‌باشد.
    تصاویری از این بخش فیلم:
    http://bachehayeghalam.ir/UserFiles/Image/weblog/sandis_USA_army_01.jpg

    http://bachehayeghalam.ir/UserFiles/Image/weblog/sandis_USA_army_02.jpg

    http://bachehayeghalam.ir/UserFiles/Image/weblog/sandis_USA_army_03.jpg

    http://bachehayeghalam.ir/UserFiles/Image/weblog/sandis_USA_army_04.jpg

    http://bachehayeghalam.ir/UserFiles/Image/weblog/sandis_USA_army_05.jpg

    http://bachehayeghalam.ir/UserFiles/Image/weblog/sandis_USA_army_06.jpg

    راستی سبزک‌ها از این به بعد چطور می‌توانند از عبارت ساندیس‌خور، استفاده ابزاری و تبلیغاتی کنند، وقتی که دوستان آمریکاییشان هم به معجزه‌ی ساندیس پی برده‌اند!؟
    به قول حسین قدیانی عزیز:
    “نظام ما با ساندیس و نی و تی‌تاب و هوندا ۱۲۵ همه حیثیت «همه ابرقدرت‌های دیگر+۱+۵» را به بازی گرفته. ما تا ساندیس داریم بمب هسته‌ای می‌خواهیم چه کار؟ حالا دیدی که ما چرا انرژی هسته‌ای را برای مصارف صلح‌آمیز می‌خواهیم؟! شما هر وقت نی ساندیس نظام ما را حریف شدید، آن زمان حرفی نیست، ما هم می‌رویم سراغ نیزه…”

    منبع: بچه های قلم (مهدی نیک خواه عزیز).
    ***********************************
    سلامتی داداش حسین بلنــــد صلوات بفرست :
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  51. مهران موزونی می‌گوید:

    حسین عزیز سلام
    بنده داستان مشایی را ۴ ماه پیش در یکی از بلاگهایم نوشته ام.
    http://www.rajaanews.blogfa.com/post-17.aspx
    هنوز هم به این تحلیل سخت اعتقاد دارم

  52. رهگذر می‌گوید:

    سلام علیکم

    نه احمدی نژاد نه مشایی نه …

    فقط پیرو رهبرم هستم

    جانم فدای رهبرم

  53. صفایی‌نژاد می‌گوید:

    ای کاش دکتر به حرف آقا گوش میکردند و با پررنگ کردن مشایی،‌باعث تفرقه بین هوادارانش نمیشدند. علاقه ما به دکتر مثل علاقه پارسال نیست ولی هنوز هم خیلی فاصله است بین دکتر و سران فتنه. اما قطعا با تمام علاقه ای که به دکتر داریم، حتی اگه بگه به مشایی رای بدید، ما رای به معیارهای ولایت میدیم.
    یه سوال: انصافا اگر شما با یکی ۲۰ سال دوست باشید و بهش اعتماد کامل داشته باشید، هر کس هر چیزی راجع بهش بگه باور میکنید؟ قضیه دکتر و مشایی هم همینطوره. دکتر به خاطر همین حرف امثال ما رو باور نمیکنه. البته بعضی مواضع مشایی هم خوبه ولی بین دکتر و مشایی تفاوتهای زیادی هست. ایشالله که یه موضوعی خیلی نزدیک پیش بیاد که یا ما بفهمیم که داریم اشتباه میکنیم یا دکتر بفهمه که داره اشتباه میکنه.

  54. MOBAREZ می‌گوید:

    این مشایی عقایدش واقعا چیه؟
    اگه احمدی نژاد میدونه چرا به استفاده از ایشون اینقدر اصرار داره؟
    و….
    امیدوارم جواب بدید.
    درپناه حق.
    داداش حسین: این سئوال را باید از دکتر پرسید!

  55. زهرا (اویس) می‌گوید:

    معلومه وقتی شبا اینجا با دوستان احیا میگیرین دیگه صبح نتونین بیاین مارو تایید کنین

  56. امیر خان می‌گوید:

    حالا با ۴ تا بازیگر و خواننده رفته صحبت کرده دیگه…قتل که نکرده اینجوری دارید بیچاررو محاکمه میکنید…
    داداش حسین: اولا جرم مشایی مصاحبه با ۴ تا بازیگر نیست و ثانیا گفتی قتل نکرده اما الفتنه اشد من القتل!

  57. زهرا (اویس) می‌گوید:

    داداش فرصت نشد کامل بخونم
    میرم خونه میخونم بعد میام نظر میدم
    دوستان احیای امشب منو هم دعا کنین 🙂
    حق مدد

  58. حامی ولی می‌گوید:

    سلام
    ببخشید شما چرا انقد به مشایی گیر دادید؟ اصلا اون بیچاه مگه حرفی از رئیس جمهور شدن زده که شما انقد دارید علیه اش جوسازی می کنید؟
    بابا شما که خودتون با این کارا دارید براش زمینه سازی می کنید که! اصلا دارید یجورایی ذهن همرو به سمتش می کشونید!دارید فضاو براش آماده می کنید!
    ختم کلام خودتون دارید گنده اش می کنید!!!
    داداش حسین: با این استدلال شما لابد تقصیر علی بود که خوارج را گنده کرد!! چه می گویی برادر؟!

  59. صالحه می‌گوید:

    سلام
    من که میگم دکتر رو “چیزخور” کردن… اصلا منظورم با آقای “چیز” نبود ها!

  60. صالحه می‌گوید:

    این حرفارو ول کن
    سید احمد دیدی پرسپولیس هم باخت:-(
    تازه میخواستم بیام به استقلالی ها بگم دماغ سوخته می خریم
    هیییییییییییییییییییییییی

  61. ya zeinab می‌گوید:

    “ما جز ولایت با هیچ کس، تاکید می کنم با هیچ کس احد اخوت نبسته ایم.”… داداش عالی بود! سکه ها هم نوش جونتون که حقتون بیش از اینهاست! در مورد اوشون هم دندان به جییگر میگیریم به احترام قطعه ۲۶! اصلا ازش خوشم نمیاد به اسمش هم آلرژی پیدا کردم ناجور!

  62. ya zeinab می‌گوید:

    “ما جز ولایت با هیچ کس، تاکید می کنم با هیچ کس احد اخوت نبسته ایم.”… داداش عالی بود! سکه ها هم نوش جونتون که حقتون بیش از اینهاست! در مورد اوشون هم دندان به جیگر میگیریم به احترام قطعه ۲۶! اصلا ازش خوشم نمیاد به اسمش هم آلرژی پیدا کردم ناجور!

  63. خط شکن می‌گوید:

    داداش حرف دل ما رو زدی. خیلی وقته مثل خار گیر کرده تو گلوم . مشائی یه علامت سوال بزرگ تو ذهنمه و یک علامت تعجب بسیار بزرگ جلوی اسم دکتر احمدی نژاد عزیز .

    یا حق

  64. فصل حیرانی می‌گوید:

    سلام
    چقدر نگرانی بعضی آدما پر مغزه!
    متنتونو خوندم ،همشو،خوب خوندنی هم هست.
    مانخورده ایم نان گندم که بفروشیم سید علی را به پروارهای ملچ ملوچ کنی که تا اسم یو اس آ بیاید «دراز به دراز»تقدیم اربابان کلفتشان میشوند!!
    ما نخورده ایم نان گندم که یادمان برود با دکتر چون بوی ماه میداد ،رفاقت کردیم،ماه دلارای چمن هرزمان،رخ بنماید ،بنوازد نی و از خیل جوانان وطن عشق و وفا و سر و دست وهمه هستیشان را طلبد ،هیچ مجال تامل نیست!ما که یادمان نمیرود حضرت ماه چه خون دلها برای اینکه ایران گوهری تابان شود،خورده است.ورنج دوران برده است…
    الله معک.

  65. نازنین می‌گوید:

    مهم اینه که دکتر چه اندازه از مشایی تاثیر بگیره

    راجع به حجاب و این قضایا تو انتخابات ریاست جمهوری که دکتر برا اولین بار شرکت کرده بود نظرش همین بود و تغییری نکرده اون موقع هم میگفت مشکلای مهمتر از این تو کشور وجود داره تاثیری تو این مورد از کسی نگرفته که البته من خودم با این نظر مخالفم

    البته همه این سوالا که شما مطرح کردین به قوت خودش باقی هست

    و کاش شما اون مصاحبه رو انجام میدادین دلیلی نداره مراجعه کننده های رئیس دفتر رئیس جمهور همه از یه طیف باشن اینو قبول کنین شما با اون مصاحبه میتونستین برای خیلی از این سوالا پاسخ بگیرین

    و در آخر به نظرم هیچ رئیس جمهوری بی عیب نیست دیگه ولی خداییش دکتر یه چیز دیگست خیلی مردمیه این اخلاقش خیلی خوبه

  66. شیفته ولایت می‌گوید:

    داداش حسین الحق که پاداش این متن نزد خدا محفوظ است
    باید بدانند آنگاه که امام خامنه ای(دام ظله) به خروش می آید و غیرمستقیم(خیلی هم غیرمستقیم نبود) به دکتر هشدار اساسی می دهد جناب دکتر باید متوجه باشد که حضور مشایی در کنار ایشان هیچ محلی از اعراب ندارد جز اینکه بهانه ای به دست سران فتنه و طرفداران آنها می دهد. دیدگاه های مشایی در مورد رژیم مجعول اسراییل بسیار با دیدگاه های امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(دام ظله) و هرکس که بوی خورشید می دهد فاصله دارد آن هم چه فاصله ای!
    باید مراقب بود!
    مراقب ماه!
    مراقب امانت خورشید!
    مراقب سوالات محشر!

  67. رحیل می‌گوید:

    من فکر می کنم تاکید دکتر بر موندن مشایی یا به خاطر اینه که
    ۱- مشایی حتما یه سوتی یا مدرکی از خرابکاری های دکتر که هیچ کس ازش خبر نداره داره و دکتر اگه مشایی رو کنار بذاره سوتیش لو میره.
    یا ۲- دکتر لج کرده و می خواد پیش بقیه کم نیاره. چون خودمونیم دکتر یه جورایی آدم مغروریه حالا که همه به مشایی گیر سه پیچ دادن می خواد نگهش داره واسه رو کم کنی….
    واقعا جواب سوالاتی که پشت هم ردیف کردین چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    داداش حسین: اولی را مزاح کردی اما دومی را چه بگویم؟

  68. mahsa110 می‌گوید:

    احمدی دلاور پیرو خط رهبر
    جانم فدای رهبر

  69. mahsa110 می‌گوید:

    احمدی عشق منه ترخدا اینجوری نگین:(

  70. mahsa110 می‌گوید:

    احمدی جونم مشایی را رها کن

    الهی فدات شم

  71. mahsa110 می‌گوید:

    خدایا از خودت میخوام یه جوری بین احمدی عزیز و مشایی جدایی بندازی
    هرجوری خودت صلاح میدونی.

  72. خان باجی می‌گوید:

    سلام علیکم و رحمه الله جمیعا”
    چقدر دلم برای همه تنگ شده بود .
    خب حاج آقا سفر تشریف داشتید ؟؟؟ همیشه به گردش و شادی انشاالله
    میگم چه معنی داره شهردار نتونه ۳۰۰ میلیون تومان پول رو بخوره ؟ آخه به اینم میگن شهردار؟؟ خب میخورد بعد این همه تهمت رو هم به جون میخرید .
    خدایش من موندم اونهاییکه تهمت ۳۰۰ میلیونی زدن چطور میخوان جواب خدا رو بدن . این تهمت هم از مناظره ایشون به بعد برچیده شد و دهن خیلی از این آشغال سبزیها صاف شد .
    در مورد مشایی هم بی خیال بابا ارزش حرف زدن نداره .
    میگم حاج حسین آقا خدا بگم شما رو چی کار کنه !!! انقدر در مورد این شیخ گفتید( به شما که عرض میکنم ) برای بنده شده یه عادت . چند روز پیش داشتم با یکی از مسئولین تلفنی صحبت میکردم که ناخودآگاه گفتم به شما که عرض میکنم ..
    طرف نفهمید اما خودم کلی حال کردم .
    دیگه بی خبر نرید خواهشا” خیلی نگران شدیم .

  73. یکی از پروانه ها می‌گوید:

    سلام داداش حسین میگن که حضرت ماه سی دی های صوت قرآن دارند (یعنی که آن سی دی ها با صدای قرآن خواندن حضرت ماه پر شده شما خبری در این زمینه دارید ؟
    البته که باز هم میگن خود آقا خواسته اند این نوار یا سی دی ها در ایران پخش نشود وکشورهایی فکر کنم مثل عربستان از این قضیه باخبرند واز نوار یا سی دی استفاده می کنند.

  74. sara می‌گوید:

    هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ! امون از روزگار آزگار
    هنوز پست قبلی رو نخوندم ولی این پست حسابی علامت سوال تو ذهنم ایجاد کرد . انشاالله زودتر به جوابهای درست برسیم.

  75. سجاد می‌گوید:

    سلام داداش
    شما فکر نمیکنی که فامیل شدن احمدی نژاد با مشایی روی تصمیمات دکتر تاثیر گذاشته؟

  76. پریسا می‌گوید:

    اهن ابدیده را زنگ عوض نمیکند چهره انقلاب را جنگ عوض نمیکند
    به خیل دشمنان بگو به کوری دو چشمتان مطیع امر رهبری رنگ عوض نمیکند….

  77. مسعودساس می‌گوید:

    سلام
    یه بنده خدایی به شوخی می گفت: این مشایی یه آتویی از برادر محمود داره و به برادر محمود گفته یا من، یا لو رفتن اون آتو
    شوخی بودا
    شادی روح امام(ره) و شهدا و سلامتی مقام معظم رهبری صلوات

  78. زهرا رمضانپور می‌گوید:

    سلام.
    نوشته های پست قبل رو با دقّت خوندم. ولی اونقد کلافه بودم و اعصابم خورد بود که حوصله نداشتم اینارو(چیزی که در ادامه خواهم گفت) بنویسم. هر چند که امروز نه بهتر که بدتر شدم!!!
    با خوندن متن «به عشق سه ساله حسین؛ جناب رقیه بنت الحسین» جای یه نفرو حسابی خالی می بینم؛ خانوم م.طاهری که الآن سوریه تشریف دارن. واقعاً خوش به سعادتش. حسودیم شد.
    و امّا خوندن متن «ماه یعنی حضرت آه، یعنی خامنه ای» خیلی بهم چسبید چون به کوری چشم بعضیها نشان از ولایتمداری شما داره که فرقی نداره مسجدالحرام باشید یا بقیع یا کنار دریا… هر جا که باشید عشق مولا هم همراهتون میاد و … بگذریم.
    و امّا این پستتون. یه بابایی می گفت من به موسوی رأی دادم، افتخار هم می کنم و پاشم می ایستم و قبول ندارم فتنه گره(انگار قبول داشتن یا نداشتن این آقا فرقی هم می کنه. مهم اینه که نایب امام زمان قبول داشته باشن که دارن) حالا من می خوام بگم ما به احمدی نژاد رأی دادیم و افتخار می کنیم و پاش هم می ایستیم و اونقدر دوستش داریم که قبل از اینکه دیگران بخوان از روی قصد و غرض نقدش کنند، ما از روی علاقه به ایشان البتّه به خاطر ولایتمداریشان نقدش می کنیم.
    این تیکّه خصوصیه!
    ولی یه خبری خیلی خونمو به جوش آورد. اینکه اگه اشتباه نکنم در جشن عید مبعث، دکتر احمدی نژاد با هاشمی دیدار داشت و با هم خوش و بش و بگو بخند و چاق سلامتی و روبوسی و … داشتند! این کار یعنی چی؟
    پایان قسمت خصوصی!
    راستی، تا یادم نرفته بگم بالاخره نتیجۀ کنکور اومد. قبول … قبولم کردند! دولتی نشد ولی غیرانتفاعی می تونم شرکت کنم. بازم خوبه دانشگاه آزاد نیست که هر چی هزینه پرداخت می کنی که خرج دانشگاه بشه، می ره تو جیب گله گشاد آقایون رأس الفتنه و جناب جااسبی.
    برام دعا کنید.
    یاعلی

  79. مسعودساس می‌گوید:

    حالا یه بنده خدای دیگه ای به جدی می گفت: که مشایی با مرتاض های هندی در ارتباطه و از طلسم این جور حرف ها یه چیزایی می دونه و خوب برادر محمود رو هم طلسم کرده
    چی بگم؟
    یعنی می شه؟
    شادی روح امام(ره) و شهدا و سلامتی مقام معظم رهبری صلوات
    داداش حسین: نقد ما به مشایی نقل این حرفها نیست.

  80. دل آرام می‌گوید:

    یرخی می گویند دکتر سحر این مرد شده!!!
    نمی دانم ای کاش گوشش باز شود

  81. یه دوست می‌گوید:

    سلام !
    یعنی هر کی بگه بالای چشم اقای مشایی ابروه سایتش بسته میشه ؟؟؟؟؟؟
    پس من نظری ندارم ؛-)
    خدایا به ما بصیرت و ایمان بده تا همیشه پشتیبان ولایت و انقلاب و اسلام باشیم و فتنه فتنه گران را بی اثر بفرما

  82. روح الله می‌گوید:

    اگه فاصله افتاده – اگه من با خودم سردم – نو کاری با دلم کردی – که فکرش هم نمیکردم
    واقعاً فکرش هم نمیکردم که احمدی نژاد سر مشایی این قدر اصرار بیجا کنه دعا کنین بقیه شعر درست از آب در بیاد
    نمی ترسم اگه گاهــی دعــامون بــی اثــر می شه-همیـشـه لحظۀ آخـــر خـــدا نزدیکتر می شه
    محمود جان !
    تو امـید مـنی امـا

    داری از دسـت مـن مـیری

    با دسـتهای خودت داری

    هـمه هسـتیمو میگیری
    حکایت فاصله ها شده حکایت ما و احمدی نژاد… خدا آخرش رو ختم به خیر کنه

  83. رحیل می‌گوید:

    دیروز داشتم مناظره دکتر رو با موسوی بیچاره می دیدم. خیلی جالب بود اون ساعت که داشت مستقیم پخش می شد نمی فهمیدم چی شده ولی حالا که می بینمش برام جالب تره. واقعا تاریخی بود.
    با اینکه دکتر دست از سر مشایی ورنمیداره یا شاید مشایی دست از سر دکتر ورنمیداره، ولی باز هم خیلی دکتر رو دوست دارم چون مزه ی رئیس جمهور خوب داشتن رو بهمون چشوند…

  84. 30 یا 30 می‌گوید:

    سلام
    این حرف ها فایده ای ندارد احمدی نژاد جز مشایی کسی دیگری را قبول ندارد…
    اصلا این مشایی واقعا موجودی ناشناخته است
    امیدوارم در آینده باعت فتنه نشود خدا به خیر کنه

    دکتر! به حرمت همه آن اشکها، به احترام آن خانم اهل قم که فقط یک انگشتر طلا داشت و آن را هدیه داد به ستاد شما، به پاس خون دل خوردن های مادر شهید شیرودی، نگذار رای ما را به تو، آری به “تو” به همین راحتی “وتو” کنند.

    در ادامه …

    دکتر من خاطر شما کامپیوتر . میز . صندلی . تمامی پروژه های اداره ام که روی هارد کامپیوترم بود و اینها را آورده بودم داخل ستاد شما از دست دادم (( در یک حمله انتحاری از طرف مقابل)) خلاصه یه خسارت یک میلیونی را تحمل کردم … چی بگم به هر کی می گم در جواب می گه دیوانه بودی !!!!

  85. دست و پا غیب می‌گوید:

    سلام داداش
    این زور زدنای ر.م. پنجه در آفتاب و فوت کردن به نور خداست

  86. سیدمحمد می‌گوید:

    آقای قدیانی عزیز سلام
    متن بسیار زیبایی و مطالب درستی را مطرح کردید.
    راستی زیارتتان هم قبول باشه این طرفها که میاید به ما هم سر بزنید.

  87. پیروان ولایت می‌گوید:

    خیلی سخت است انسان اینجوری قضاوت کند دکتر خیلی حساب شده عمل می کنند نگران نباشید

  88. سید علیرضا شاهنگیان می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    با اینکه می دونم کامنت گذاشتن بنده زحمت شما را برای خوندنش زیاد می کنه ولی باز هم مزاحم وقت می شم تا از این بابت که حرف دل ما را به بهترین نحو میزنی ازت تشکر کنم که ((من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ))
    حاج حسین تو بحثهای پارسال هرجا که کم می آوردیم به صورت مستقیم مربوط به ایشان می شد . خدا خدا می کردیم که تو دولت دهم ، دکتر ازش استفاده نمی کنه ولی از همون اول بد خورد تو برجکمون .
    ( خصوصی : یک خط بعد از دومین پاراگراف قرمز ، عهد اخوت صحیح است )

  89. مهدی سالم می‌گوید:

    سلام داداش.
    آخر ما دق میکنیم از دست این مشایی.
    با یک خاطره از بیت رهبری به روزم.
    علی علی

  90. مرتضی می‌گوید:

    احسنت الحق که حرف دل ما رو زدی، نمی دونم کی قراره دکتر راه خودشو از این یارو جدا کنه

  91. صادق بی طرف می‌گوید:

    ای کاش بجای طرح این همه سوال و اتهام بدون دلیل ، با استدلال فقط به یکی از اونا می پرداختی و ای کاش بجای گوش دادن به سخن بدبینانه و پیش داوری رفیقت به خودت جرات رودر رو شدن و شنیدن جواب سوالاتتو از مشائی میدادی اما در برابر این همه اتهام همین چند جمله اقا در اولین سخنرانی پس از جریان معاونت اولی مشائی برات کافیه اگه این جاهم ماهش بدونی حضرت آیت الله خامنه ای با توصیه به مراقبت در گفتار و پرهیز از ایجاد اختلاف افزودند: رد و طرد دیگران بطور مطلق بر سر مسائل درجه دوم مصلحت نیست و همه باید برای ساختن کشور برادرانه کمک و همکاری کنند.
    ایشان با اشاره به قضایای دو سه روز اخیر خاطرنشان کردند: این موضوع نباید موجب دامن زدن به اختلاف شود ضمن آنکه نباید به کسی بیهوده تهمت زد و او را به خاطر یک امر از همه آن چیزهایی که صلاحیت محسوب می شود نفی کرد
    داداش حسین: اتفاقا برای اینکه این موضوع باعث دامن زدن به اختلافات نشود، مشایی باید حذف شود. مگر آقا چند روز قبل از این سخنرانی، این فرد را عامل اختلاف میان خودی ها نخواندند؟!

  92. یه منتظر می‌گوید:

    بیا بیا که سوختم ز هجر روی ماه تو
    تمام عمر دوختم دو چشم خود به راه تو
    اللهم عجل لولیک الفرج

  93. sara می‌گوید:

    حضرت ماه:
    این چند سال، خیلى اهانتها به شما شد، کینه‌‌‌‌‌‌توزى شد، اهانت شد. اینها را تحمل کردید. این تحملها هم پیش خداى متعال اجر دارد. لیکن این موجب نشود که حالا ما سینه‌‌‌‌‌‌مان تنگ بشود، بگوئیم ما دیگر انتقاد را گوش نمیکنیم، یا اگر کسى اندک انتقادى در فلان گوشه از ما کرد، این را حمل بر دشمنى بکنیم؛ نه، نخیر؛ انتقاد را گوش کنیم؛ انتقاد خوب است. همین طور که گفته شده، این یک هدیه‌‌‌‌‌‌اى است که به انسان داده میشود؛ نقدهاى غیر مغرضانه‌‌‌‌‌‌ى بخصوص برخى نخبگان.
    داداش حسین:
    این نقد از قضا به خاطر همین دوست داشتن است و مگر جز این است که درد دل را نزد دوست می برند؟

  94. زهرا رمضانپور می‌گوید:

    یه مطلب نوشتم با عنوان «چه کسی جنگ طلب است». راه دوری نمی ره اگه بیایید و بخونید. اگه فقط وبلاگمو باز کنید و بدون اینکه بخونید، ببندید و بگید خوب بود یا بد بود هم قبول دارما!!!

  95. پارسا می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    دست گلت درد نکنه
    عالی بود ادامه بده
    حالا ما با این همه سوال چی کار کنیم
    “در حوادث فتنه گون شناخت عرصه دشواره شناخت اطراف قصه دشواره شناخت مهاجم و مدافع ظالم و مظلوم دشمن و دوست دشواره بایستی گره گشایی کرد بایستی حقیقت رو باز کرد گره های ذهنی رو باید بازکرد و این تبیین لازم داره”
    آقای عمار امام خامنه ای دست به کار شو خودت سوال مطرح کردی باید جواباش هم پیدا کنی دیگه مشکل خودته می تونی از استاد صفار هرندی و شریعتمداری هم کمک بگیری
    اول ازاین سوالا شروع کن
    میان دکتر و مشایی چه قدر فاصله است؟
    دکتر در دوراهی میان ولایت و مشایی کدام را انتخاب می کند؟
    چرا دکتر از مشایی حمایت می کند؟
    چرا مشایی پیش بینی می کند ما سال دیگه احمدی نژاد را تکفیرمی کنیم؟
    داداش حسین: به بخشی از این سئوالات، نه ما که خود دکتر باید جواب دهد.

  96. طاهره فتاحی می‌گوید:

    این مشایی شده استخوان توی گلوی ما.هر حرفی که میزنیم جناح مخالف مشایی رو چماغ یا شاید هم چماغ میکنه می زنه تو سرمون.بابا این دکتر دهن ما رو بسته جلوی همه…
    در ضمن سلام علیکم…

  97. دنی می‌گوید:

    یه چیز میگم نخندید،
    کاراش عین کارای “دایی جان ناپلئون” میمونه

  98. رحیل می‌گوید:

    ماه رو عشقه. دل به هیشکی نمیشه خوش کرد….باور کنید دیگه به کسی نمی تونم اعتماد کنم. هر چی فکر می کنم می بینم جز عزیز دلم حضرت سیدعلی ارواحنا فداه کسی رو نداریم…
    اللهم عجل لولیک الفرج.

  99. بسم الله الرحمن الرحیم

    دیروز کلمه مقدس “الله” را به

    “Israel”

    ترجمه کردند و امروز کلمه “قدس” را . . .

    جنگ سایبری یعنی هجمه روانی و برای مقابله با این هجمه روانی علاوه بر دفاع نیاز به حمله نیز هست…

    ما آماده حمله شده ایم و در این نبرد سایبری به کمک همرزمانی چون شما نیازمندیم . . .

    جنبش سایبری ضد صهیونیسم

  100. صادق بی طرف می‌گوید:

    در جوابت حرفی از اقا گفته بودی، خوبه مدرکشو بگی بهر حال اول شما باید جواب این گفتار صریح اقا رو بدی که با اشاره به جریان مشائی گفتند: رد و طرد دیگران بطور مطلق بر سر مسائل درجه دوم مصلحت نیست و همه باید برای ساختن کشور برادرانه کمک و همکاری کنند.
    ایشان با اشاره به قضایای دو سه روز اخیر خاطرنشان کردند: این موضوع نباید موجب دامن زدن به اختلاف شود ضمن آنکه نباید به کسی بیهوده تهمت زد و او را به خاطر یک امر از همه آن چیزهایی که صلاحیت محسوب می شود نفی کرد.
    این کلام اقا مخالفت دارد با حکم شما که مشائی باید حذف شود ، این جاست که باید دید اقا اقا گفتن چقدر واقعیت دارد لطفا به خاطر کدورت شخصی ماه رو به محاق نبر
    داداش حسین: اولا این ماه که گفتی، من در دهان تو گذاشته ام. تو تا قبل از این می گفتی “مقام معظم رهبری”. حالا به من می گویی ماه را پشت ابر نبرم؟ ثانیا پذیرش ولایت، اولین مسئله همه ماست، نه مسئله درجه دو. ثالثا اگر نمی دانی آقا کی و کجا این فرد را “عامل اختلاف میان دوستان” خواندند، وای بر این ولایت پذیری ات.

  101. علیرضا کیانی می‌گوید:

    قدر زر زرگر شناسد
    قدر گوهر گوهری

    قدردان زحمات ۱۰ ماه گذشته حاج حسین قدیانی هستیم… مردی که برای جابجا کردن ابرهای احساس نیازی به کامنت ندارد… مرد روزهای سخت تنهایی… و شبهای گلوله باران دشمن… یک مرد به واقع مرد… پسر شهید مقدس اکبر قدیانی…

    خطاب به برخی قیاس اندیشان مغلپطه کار:
    من اعصابم دیگه داره از مقایسه کردن حسین قدیانی و نوری زاد خورد میشه… یا دهنتون رو ببندید و فک مفت نزنید… یا اینکه نشون میدم نطفه قلم نوری زاد به کجا وصله و نفس حاج حسین ما به کجا؟… اونوقت شاید به اصل خودتون شک کنید…

  102. مهدی می‌گوید:

    خدا رو شکر که یه مشایی هست شما رو سرگرم کنه و باعث شه به غیر از ولایت که نعوذ بالله فک میکنید خداست به کس دیگه ای هم فک کنید!!
    داداش حسین: خامنه ای خدا نیست، ناخدای با خداست. مشایی هم مثل اینکه خیلی دوست دارد کدخدا باشد. شما هم غلط کردید بیشمارید! یک چیزی هم روش!

  103. زهرا رمضانپور می‌گوید:

    احیاناً یه نگاهی به جوابی که به مسعود ساس(!) دادید بکنید. من هی می گم این شمایی یعنی چی؟ نگو منظورتون مشایی بود!

  104. salam می‌گوید:

    سلام…خسته نباشید…ممنون بالاخره برگشتین
    خدا پشت و پناهتون

  105. دیوونه داداشی می‌گوید:

    “قدر زر زرگر شناسد”
    “قدر گوهر گوهری”

    * * * تشکر اساسی از “علیرضا کیانی” عزیز * * *

  106. salam می‌گوید:

    راستی چی میشه شما رو توی دیروز امروز فردا ببینیم؟!

  107. مهدی می‌گوید:

    دعا کن حسین آقا.

  108. سیداحمد می‌گوید:

    سلام سالار؛
    مطلبو نخوندم؛ولی میخونم.
    خدمت رسیدم برای عرض ادب و ارادت و فدات شم.
    خیلی میخوامت داداش حسین جان.
    چند روز نیستم؛مراقب خودتون باشید.
    دوستان وای به حال کسی که داداش حسین رو اذیت کنه!
    فدائی داری بهترین داداش دنیا.
    میبوسمت؛
    یا علی.
    خدانگهدار.

  109. طاهره فتاحی می‌گوید:

    متنو خوندم.فقط یه چیزی می تونم بگم:”جانا سخن از زبان ما میگویی”…

  110. عرفان می‌گوید:

    سلام
    برای حذف اسفندیار باید دنبال چشمش بود وگرنه به جای دیگر زدن کاری را پیش نمی برد.

    “می داند که وقتی رای آورد سر به سجده گذاشتیم و پیشانی بر مُهری که پر بود از مِهر علی. مِهر سید علی.” چه نماز شکری بود آن نماز شکر رای به ولایت و عدالت.

    ماجرای میکونوس چیه؟میشه یه ذره برام توضیح بدی؟
    داداش حسین: ماجرای مطولی است که من وقت پرداختن به آن را ندارم. از دوستان دیگر کمک بگیرید.

  111. ناشناس می‌گوید:

    با سلام و احترام ، برادر محترم مشایی آیینه تمام نمای احمدی نژاد است . حرف های احمدی نژاد را برای تست اون میگه و اگه جا افتاد خود احمدی نژاد مییاد تو میدان . بگرد ، نمونه های زیادی پیدا می کنی . خوبه آدم خودش را به نفهمی نزنه .عشق چشم و عقل ادم کور وکر میکنه .از طرف دیگه باید بدونی دنیای سیاست و احتمالا سیاسی کاری و… یک کمی پیچیده تر از اینهاست که فکر می کنی .شما را دعوت به تامل بدون حب وبغض و مطالعه و صبر می کنم . احتمالا مسائل نه به آن شوری است ونه به آن بی نمکی.فتامل وفافهم.
    داداش حسین: خوب شد گفتی!

  112. ریحانه می‌گوید:

    میرما«سیدعلی خامنه»است
    نعمت ماپاکی این آینه است
    مابه سیمای«سیدعلی»مه دیده ایم
    مادراین آیینه الله دیده ایم
    حکم اومیزان به هرچه راستی است
    غیرازاین رفعت تمامی کاستی است
    دست دردستتان هم گل کاشتیم
    ماامامی چون«خمینی»داشتیم
    پاک وروشن مثل قلب آینه است
    آن«امام»امروزنامش«خامنه»است
    شرحی عشق ملت هاست او
    غایت عشق بسیجی هاست او
    مابه فکرجاه و جوفه نیستیم
    یاعلی!مااهل کوفه نیستیم
    عشق دونقش است دریک آینه
    ترجمه کردم:«خمینی» «خامنه»

  113. ریحانه می‌گوید:

    ای جوانان حیدری باید شدن
    جان فدای رهبری باید شدن
    خسته نباشید
    اللهم عجل لولیک الفرج

  114. نسیبه می‌گوید:

    سلام
    اومدم اینجا، دلخون از مشایی واین همایش به اصطلاح بزرگ ایرانیان خارج از کشور و حضور پر رنگ هوشنگ امیر احمدی(مخالف تابلو دار نظام جمهوری اسلامی)…
    که خواهش کنم حرفی بزنید
    داد بزنید
    فریادی شاید…نمیدانم…نمیدانم
    اینجا که رسیدم،خدا را هزاران بار شکر کردم.جایی از بهشت که حرف دل همه اینجا یـــــــــــــــــــــــکی است،

    “آقای دکتر!به حرمت خون شهدا مگذار رأی ما را به “تو”؛
    آری به تو را “وتو” کنند
    :”(

  115. دیوونه داداشی می‌گوید:

    “مردی که برای جابجا کردن ابرهای احساس نیازی به کامنت ندارد… مرد روزهای سخت تنهایی… و شبهای گلوله باران دشمن… یک مرد به واقع مرد… پسر شهید مقدس اکبر قدیانی…”

    * * * قدردان زحمات ۱۰ ماه گذشته حاج حسین* قدیانی هستیم* * *

    “علیرضا کیانی”

  116. صادق بی طرف می‌گوید:

    اقا گفتن امثال این بحث ها «بحث معاونت اولی » مسائل درجه دوم است یعنی بحث ولایت پذیری اقای مشائی که از مسائل درجه اول است پذیرفته شده است برای همین سفارش میکند به انها تهمت نزنید و از انچه صلاحیتشو داره نفی نکنید کلامی هم که از اقا نقل کردی فقط در خصوص عدم مصلحت معاونت اولی است نه همه امور که اقا تذکرش رو دادن
    در ضمن اگه اقا ماهه ماه بودنش برای همه است نه فقط برای تو و شریعتمداری ولو تو اول گفته باشی و ماه بودنشم برای صرف خوشگلی نیس برای اطاعت بی چون چراشه ای خودخواه مغرور

  117. صادق بی طرف می‌گوید:

    اقا گفتن: امثال این بحث ها «بحث معاونت اولی » مسائل درجه دوم است یعنی بحث ولایت پذیری اقای مشائی که از مسائل درجه اول است پذیرفته شده است برای همین سفارش میکند به انها تهمت نزنید و از انچه صلاحیتشو داره نفی نکنید
    کلامی هم که از اقا نقل کردی فقط در خصوص عدم مصلحت معاونت اولی است نه همه امور که اقا تذکرش رو دادن
    در ضمن اگه اقا ماهه ماه بودنش برای همه است نه فقط برای تو و شریعتمداری ولو تو اول گفته باشی و ماه بودنشم برای صرف خوشگلی نیس برای اطاعت بی چون چراشه ای خودخواه مغرور

  118. ارمیا می‌گوید:

    سلام اخوی
    به نقل از نظرات سایت به سوی ظهور http://WWW.U313.BLOGFA.IR
    یسنده: علی اصغر
    دوشنبه ۱۱ مرداد۱۳۸۹ ساعت: ۱۵:۲۰
    با سلام مجدد
    جای تاسف زیاد داره که ما باید عقایدمون رو برای دوستانی چون قدیانی هم هزار باره تکرار کنیم
    ما دکتر احمدی نژاد را فدایی و سرباز ولایت عزیز می دونیم ، و اگر عاشق احمدی قهرمان هستیم چون عاشق و فدایی ولایت است.
    انشاالله بزودی زود در همایشی بزرگ در دنیای واقعی جمعیت واقعی مبشران ظهور را نشان خواهیم داد تا همگان باور کنند ، که زمان ، زمان ظهور است و منتظران و مبشران مهدی فاطمه(عج) بسیار بیشتر از گمان دیگران

  119. سیده می‌گوید:

    عارضم به حضورتون که اخوت را یا عهد، می بندند یا عقدش را جاری می کنند چه کار به خدای “احد” و واحد دارید!؟

  120. سیده می‌گوید:

    در نظر قبلی اشاره داشتم به پاراگراف یکی مونده به آخر. با تشکر

  121. محسن می‌گوید:

    پیام پزشکی امروز: همیشه بعد از فکر کردن به کروبی آبلیمو بخورید!

  122. پارسا می‌گوید:

    به به می بینم که داداش حسین افتخار داده جواب این کوچک ترین رو هم داده
    حالا ما این وسط دکترو از کجا پیدا کنیم که سوالامونو ازش بپرسیم بر فرض هم پیداش کردیم اگه دکتر ریگی تو کفشش باشه مثلا میاد صادقانه از سیر تا پیاز قضیه رو برا ما تعریف می کنه
    شما که عماری باید روشن و مبین بگی اون چیزی رو که می فهمی دیگه خودت هم بقیه اش رو میدونی که باید سعی کنی اون چیزی که می فهمی درست باشه
    اللهم احفظ قائدنا و مرجعنا و سیدنا و امامنا سید علی الحسینی الخامنه ای

  123. علیرضا می‌گوید:

    در مورد این مساله فقط خود آقای احمدی نژاد میتونه پاسخگو باشه ولی بحثی که هست اینه که اگه خاطرتون باشه اون اوایل که دکتر بر سر کار اومده بود بعضی ها جو گیر شده بودن و ماه و ستاره رو قاطی کرده بودن! شاید وجود مشایی هم لطفی از خدا بوده تا اون عده هم روشن بشن.
    یه اصلی در این عالم حاکمه که هیچ وقت همه خوبیها نمیتونه با هم جمع بشه شاید مشایی بوجود اومده تا این اصل نقض نشه. ولی در هر حال “الله اعلم”.
    خیر پیش پهلوون

  124. alefba می‌گوید:

    ولایت فقیه نوری است که
    خفاشان تحمل دیدن آن را ندارند

  125. ابراهیم می‌گوید:

    روزی که به سال ۷۶ ختم می شد به دیدار مالک اشتر علی رفتیم، در این جلسه مالک آنقدر در مدح خود و یار امام بودن تعریف کرد که از هرآنچه مالک اشتر می خواندنش شرممان آمد، برگشتیم و برخلاف بسیاری فعالیت برای مالک را آغاز نکردیم. جستجوی راه از ری بودیم که خاتم آمد و آرایش جدیش را رو کرد. هشت سالش را با اتفاق تلخ کوی دانشگاه ۷۸ به اوج رساند و رسید به انتخابات نهم، همه عزم جزم کرده بودند که رئیس جمهور شوند، از اصولگراها چندین نفر از جمله آقای پرسه در مه و دیگران که نیک می دانید، به گمانم یک سال و نیم مانده بود، تقریباً همه کاندیداها را ملاقات کردیم، بین اجتماع دوستان اختلاف افتاد و هر کسی با یکی رفیق بود و دیگری با … ، جملگی اصولگراها می گفتند دکتر دو تا سه میلیون رای دارد تا با خواست خداوند و حمایت بسیجیان و ملت فهیم دکتر انتخاب شد. اگر به شهرداری می رفتی اصلاً ً باورت نمی شد که روزی دکتر رئیس جمهور بشه و مشائی همه کاره اش، خوشم آمد که نوشتید درباره اش با سوال که این هم گزنده است و بیان کننده واقعیت هایی که باید درباره اش شفاف سازی کرد. موضوع مشائی اون روزی آغاز شد که احمدی نژاد در جلسه ای نیمه خصوصی با تعدادی از ملاقات کنندگان در سال آخر دور نهم گفت، دیگه وقت تعارف تمام شده، ما نباید کوتاه بیائیم باید کارمان را انجام دهیم، تو اون جلسه از چند نفر انتقاد شد یکی اش همین مشائی بود. دکتر گفت: اینها که درباره مشائی گفته می شود شایعه است و واقعیت ندارد اگر مدرک دارید ارائه دهید. محکم دفاع کرد. انتقاداتی هم درباره مسائل اقتصادی مطرح شد و نقش معاون اول که دکتر بیان داشت انتخاب معاون اول در اختیار من نبود و بر من تحمیل شد. همگی مانده بودند تعجب چطور با روحیه ای که دکتر دارد معاون اول بر او تحمیل شد. این بود که پس از انتخابات در اقدامی غافل گیر کننده مشائی را به معاون اولی منصوب کرد. اینکه مشائی چه دارد؟ سوال خوبی است اولش را باید در بیان شیوا و نظرات جدید یافت، دومش رو هم در کیهان بخوانید. حضرت ماه نامه معروفش را به دکتر نوشت و آنوقت که دکتر چانه زنی برای رفع نامه را آغاز کرده بود، نامه رو شد و دکتر در عمل انجام شده برای برکنار کردن مشائی، استعفای او نیز پیامی بس بزرگ دارد بعنوان یک ولایتمدار استعفا کرد، شنیده ام یکی از علما به دکتر گفتند وقتی حضرت ماه خواسته ای دارد مفهومش این نیست که شما همان موقعیت و فرصت را به کسی بدهید که نباید می دادید ولو اینکه معاون اول نباشد اما همان فرصت به او داده می شود. (نقل به مفهوم). به هر حال دکتر فرصت ها رو به او داده، قبولش دارد، همه کاره اش کرده، با فتنه ایجاد شده مصلحت هم در سکوت بود. اما باید دانست که اینک سکوت جایز شاید نباشد. پس چند نکته گفته شد چند نکته دیگر هم شما بخوانید. اول اینکه بی شک مشائی به دنبال معروف شدن است ولو کاندیدا نشود. دوم: دنبال جذب نیروها در گروههای مختلف نیز هست. سوم: شنیده شده است به دنبال ایجاد کردن تشکل جدیدی درمیان دانشجویان است که از یکی از تشکل های دانشجویی کشور نشات می گیرد. گفته شده است مدارکی در دست است که کمک مالی برای ایجاد درگیری در یک تشکل را آغاز کرده است که البته نقش دامادش را نیز نباید در آن بی اهمیت دانست. به هر حال ارتباط گیری برای جذب نیروها فراهم شده است و چه درست استاد از راز مصاحبه اش برای شما پرده برداشته است. بی شک تهدیدی که مشاهده می کنید وجود دارد و این دکتر است که با تصمیم درستش همه تهدیدها را رفع خواهد کرد. هر چند اگر دکتر هم کاری نکند و خود نیز کمکش کند، فقط زحمت مردم و ستاره های ولایت است که کمی زیادتر می شود و البته شاید هزینه هم بالا رود. امیداوریم که دکتر! ! به حرمت همه آن اشکها، به احترام آن خانم اهل قم که فقط یک انگشتر طلا داشت و آن را هدیه داد به ستاد شما، به پاس خون دل خوردن های مادر شهید شیرودی، نگذار رای ما را به تو، آری به “تو” به همین راحتی “وتو” کنند.
    در پایان از نقش فرزندان مسئولان در طی این پرسه ها غافل نشوید؟!
    تازه یه سری افتتاحیه ها و کارهای علمی رو گذاشتن روزهای آخر دولت دهم به کام مشائی راه اندازی کنن
    اگر دوست داشتی منتشرش کن! خیلی مطالب نوشتنی نبود!

  126. عشقی می‌گوید:

    به نام حق
    ببخشید نظر تکراری میدم…ولی بعضی چیزا تکرارش قشنگه.
    اینجا قطعه ۲۶ است
    شب هایی دارد چنان پرستاره
    و روزهایی دارد پر از عطر خورشید
    ماه اینجا ، ماه ما ، شعر ما ، شعور ما
    خامنه ای است
    حرفی هست؟!
    اینجا قطعه ۲۶ است
    بچه های اینجا
    بچه های خوب اینجا
    هر شب به عشق حضرت ماه
    به شوق حرف های ابن الاکبر
    به رنگ یاس می شوند
    اینجا کسی گناه نمی کند
    اینجا کسی عاشق چشم و ابروی کسی نیست
    گرچه جمال چهره ی دوست
    جمال چهره ی یار
    صورت نازنین عشق
    وجه زیبای مهدی فاطمه دیدن دارد
    اینجا، حرف حرف نایب خورشید است
    آقا حسین ، برادر ماست
    اینجا یعنی حرف دل ما
    کسی پیدا شد و حرف دل ما را زد
    و میان تمام داد و فریاد های این عالم خاکی
    صدای نورانی اش
    صدای افلاکی اش
    صدای ماهانه* اش
    گوش ما را نوازش داد
    چشم ما را به خواهش داد
    و گوش لجن های مرداب را پاره کرد
    و نی های ساندیس های ما
    چشم بدان را کور
    تا بفهمند تاثیر و ان یکاد مادران شهید را
    راستی ! بیایید ای اهل قطعه ۲۶
    نگاهی به خود کنیم
    چقدر این قطعه موثر هست روی قلب ما
    چقدر دلمان می خواست همچه جایی باشد
    حرف هامان را برویم
    توی دل پر مهرش
    توی قلب پر دردش بخوانیم
    چشم بدان کور
    اینجا قطعه ۲۶ است
    و تعداد نظرهایش
    از ستاره های آسمان هم
    بیشتر است
    نگویید نیست
    شما در دل آن فرزند شهید زاهدانی
    همانی که شب ها چشم به آسمان می دوزد
    تا بابا را ببیند
    نیستید
    و نمی دانید تا حال
    چند نظر بر دل آقا حسین کرده
    شمایی که تعداد ستاره ها را نمی دانید
    چطور می دانید که ستاره های ما
    از آسمان بیشترند یا کمتر
    شمایی که دوستان شب
    یا بهتر بگویم
    دزدان شب اید
    چگونه ادعای شمرده ستاره ها را دارید؟!
    تاریکی چگونه نور را می شمارد
    تاریکی از شمردن خودش هم عاجز است
    تاریکی به عدد زیر صفر خودش می گوید : بیشمار
    ما هم به تاریکی
    به همه ی دوستان ظلمت
    می گوییم : غلط کردید بیشمارید
    تاریکی می اندیشد
    هر چه تاریک تر باشد بهتر است
    پی می گوید : ما بیشماریم چون کوریم ، چون تاریکیم
    ما هم می گوییم : غلط کردید بیشمارید
    می بینیم که سوخته اید
    لجن ها ! سوخته اید
    و چقدر قشنگ است صحنه ی نابودی شما
    نابودی تاریکی با روشنایی
    نابودی ظلمت با روشنایی
    اینجا قطعه ۲۶ است
    قطعه همه ی شهدا
    شهدا به اینترنت که سر می زنند
    با سرور بهشت
    اول می روند سایت آوینی
    بعد می آیند اینجا
    دل هر حسودی بسوزد
    که اینجا پر از بهشت است
    پر از یاس است
    پر از نور است
    اینجا هر شب روضه است
    بسیجی است و روضه
    روضه هست و بسیجی
    نظر مرا بخواهی می گویم
    اول بسیجی عالم خود خداست
    اولین روضه ی عالم هم
    بای ذنب قتلت
    حرفی هست ؟!
    ما همگی
    پز می دهیم به نور
    و خنده مان می گیرد
    که بعضی پز می دهند به ظلمت
    برادر ما آمده همین پز ما را به رخ بکشد
    به رخ تاریکی
    به رخ ظلمت
    به رخ هر ناکث ناکس
    به رخ هر …
    از تونل تاریک شما همه چیز تاریک است
    ما با نور همه چیز را می بینیم
    ما روشنیم
    و پز می دهیم به روشنایی خود
    به چراغی که اینجا روشن است
    به حسین قدیانی
    حرفی هست ؟!
    اینجا قطعه ۲۶ است
    اینجا هر شب کسی برای ما
    دعای عاشقی می خواند
    هر شب کسی برای ما
    نور را زمزمه می کند
    و ما عاشق نوریم
    چه کنیم که شما خفاشید و عاشق تاریکی
    و خدا خواست که ما آدم باشیم و عاشق نور! نه خفاش و عاشق تاریکی و ظلمت
    خدا حرف که می زند برای خوبان می زند
    قرآن هم برای خوبان است
    برای اهل ایمان
    چه دلیلی دارد که من به شما بگویم
    با اهل قطعه ۲۶
    حرفم با شماست
    با شمایی که دختران و پسران آدم و حوایید
    خواستم از همین جا بگویم
    از همین تکه
    از همین قطعه
    از قطعه شهدا
    خواستم بگویم
    دوستتان دارم
    همه جوره مخلص تک تک شمایم
    تک تک حرف های شما توی این قطعه
    برای من چراغ راه است
    راستی مگر حضرت ماه
    نگفته است که با این ستاره ها
    با این شهدا می شود راه را پیدا کرد…
    توی این قطعه که می آیم
    غم های هوار شده تمام می شوند
    خنده ام پر از لاله می شود
    و فضا را پر می کند
    بابای ما
    بابای جانباز ما
    نشست و برای ما
    متن زیبای دادش حسین را خواند
    و کاش بفهمید که این چه اتفاق بزرگی است
    و من برای دهمین بار متن را گوش کردم
    و چه لذتی داشت
    شنیدن حرف های قلبم
    بگذارید بسوزند کسانی که نمی فهمند
    چه لذتی دارد
    گوش کردن به حرف ماه
    ما تا آخر
    با ماه می مانیم
    آنان که نمی دانند بدانند
    ظلمت غلط کرده بیشمار باشد مقابل خورشید
    ظلمت عددی نیست که بشماریمش
    و یا اهل بیت اول و آخر
    دوستدار شمایم
    تا آخر

  127. ترگل می‌گوید:

    سلام
    از وقتی نمی تونم برم قسمت مدیریت وبلاگم کمتر اومدم اینجا
    آدم افسردگی می گیره
    مشایی رو از نظر آقای رسایی هم می شه شناخت
    ویژگی های اخلاقی داره که اون باعث می شه هر چند وقت یه بار یه جنجال درست کنه
    در مورد این که دکتر محمود چه می کنه اونم باید بگم اون بهتراز ما میشناسه مشایی رو شاید دلیلی داره که ما نمی دونیم
    شاید اینطوری کنترلش می کنه از دست نره
    اون طور که من دکتر رو می شناسم می دونم اگه بخواد روزی انتخاب کنه مشایی رو انتخاب نمی کنه
    می دونم آقا محمود از من نزدیک تر به آقاست می دونم آقا حواسش هست من می دونم آقا محمود انتخابش آقاست انتخابش ولایته انتخابش ماییم
    هنوز مثل گذشتست فقط موهاش سفید شده

  128. تلنگرخانه می‌گوید:

    سلام برادر…

    دلم برایت خیلی تنگ شده…

    لذت بردم از نقد بسیار دوستانه و برنده ات. یاد خودم افتادم که نقدهایم از نوشته هایت آنقدر به دلت نمی نشست..

    دعا کن برادر.

  129. ترگل می‌گوید:

    من چیکار کنم با این وبلاگم؟

    از بعد اون ماجرای تهمت از نت می ترسم

  130. ترگل می‌گوید:

    صدای قلبم از صدای فن های کامپیوترم بلندتره
    می ترسم بیام اینجا باز یه چیزی بنویسم و ..

  131. مسعودساس می‌گوید:

    سلام
    درست می گید داداش نقد ما به مشایی نقل این حرفها نیست.
    فقط خواستم بگم یه چنین حرفی هم دربارش می گن
    شادی روح امام(ره) و شهدا و سلامتی مقام معظم رهبری صلوات

  132. سحر می‌گوید:

    عجب!…نمیدونم …فقط یه چیزی….بعضی از دوستان میگن احمدی نژاد به خاطر غرورش و….این حرفا کنار نمیزارتش ولی به نظر شما کسی که این همه کار میکنه و زحمت میکشه و به نظر من بعد رهبر دومین نفریه که تو این انقلاب حرف مفت و درد و غم ملتو خورده و داره میخوره دیگه نمیتونه غرور از این نوع داشته باشه…..آدمهایی که کار میکنن و اهل عمل هستن بی ادعا هستن و به خاطر یه نفر اینطوری لج نمیکنن!
    هنوز هم نمیتونم به احمدی نژاد ایراد بگیرم چون هر وقت بهش شک کردم پشیمون شدم…فقط یه مسئله ای هست که اگه رهبر گفته چرا …………………..!!؟؟

  133. سرباز صفر می‌گوید:

    بسم الله
    سلام

    با پستی درباره پشت پرده صحبت های آیت الله جنتی به روزم .

    با اطمینان میگم ،‌موضوع مطلب بعدی نوشته دادش حسین ، همین مطلب !!!

    ی ا ح ق م د د ن ا

  134. جواد می‌گوید:

    ان شااله شر این مسئله از دامن دولت و کل اصول گرایان پا برهنه ( نه ثروتمند و …) پاک شود .

  135. زهرا رمضانپور می‌گوید:

    سلام.
    قبل از اینکه کنکور بدم یه قولی داده بودم. قول دادم اگه قبول شدم…
    اینم وفای به عهد:
    http://www.lakeland.co.uk/content/images/staticpages/recipes/roulade.jpg

  136. خط شکن می‌گوید:

    تخریبچی !!!!!!!!!!!!!!!!…
    خدا خیرت بده . یه ساعته بچه ها دارند تو دفتر خاطره تو رو می خونن و می خندند.
    داداش ممنون که عمومی کردی ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  137. نسیبه می‌گوید:

    نمیدانم به قیمتِ کدام خنــــــــده، اشک ستاره ها را میبینم؟
    نمیدانم به کدام قیمت، دل شکسته افرادی را میبینم از اهل بصیرت ؛که نه از مال و جانشان که از آبروشان نیز گذشتند تا عطر یاران سفر کرده شان باز در هوای غبار آلود این شهر بپیچد و مولاشان فرصتی بیآبد تا غبار یک جنگ تمام عیارِ نابرابرِ ۸ساله را از تن بزداید.جنگی که لااقل در عدد ۸ با دفاع مقدس مشابهت داشت…
    مقابله با “شاه سلطان حسین های” خود فروخته و بُزدِلِ داخلی…که آن زمان اتفاقاً بیشمار شاید نبودند،اما تمام قدرت قانونی و اجرایی کشور به دستانِ بی کفایتشان بود و “آقا” تنها امید ما و حضرت خورشید،که منت خدا بود بر سر ما.
    و ما تا زنده ایم شاکر این نعمتیم.
    “مگر در زمان خاتمی،”آقا” یک تنه و مردانه جلوی دراز به دراز افتادن حضرات اصلاحات را در برابر آمریکا نگرفت؟”
    که به کوری چشم دشمنان نظام، ماهِ ما؛یک تنه پرده ظلمت را درید.
    آقای رییس جمهور محبوب
    مپسند آماج تیرهای طعنه دشمن را که شادمانه قلب دوستان تو را نشانه گرفته است.
    مپسند برادر.مپسند

    آقای قــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیانـــی عزیز
    فقط میگویم اجرتان با شهدا و امام شهدا؛تا مبادا کلماتم از ارزش قلمتان بکاهد.
    که دل شکسته مان را مرهم است.
    سلامتی رهبر عزیزمان و شادی ارواح مطهر شاهدان شهیدمان صلـــــــــــــــــــوات
    اللهم صل علی محمد و آل محمد

  138. عرفان می‌گوید:

    سلام داداش . قربونت داداش . من اعتقاد خاصی به آیت الله مکارم شیرازی دارم . بگو چرا :
    اولا فتوای ایشون : اطاعت از ولایت فقیه بر مراجع هم واجب است ( تیر خلاصی بر کسانی که می خواستند وانمود کنند آیت الله مکارم حرف دیگری می زند )
    دوما : حس قلبی ، من وقتی ایشون رو می بینم به دلم می شینه . نحوه ی حرف زدنش . منششش . عدم ریاکاری . ایشون به خاطر این که نشون بده زاهد هست لباس های مندرس نمی پوشه با لباسی سفید و بسیار زیبا سر نماز می یان که آدم واقعا حظ می کنه . خدماتی که ایشون تو قم انجام می دهند و داده اند و همیشه دستگیر مردم و به خصوص طلبه ها این قشر مظلوم بودن
    سوما : یادتونه اولین بار ایشون از مشایی ایراد گرفتن و خواستار بیرون کردن مشایی شدند . اون زمان سیل انتقادات بود که به این مرجع عزیز جاری شد و حتی کار را به بدترین نوع حرف زدن رساندند اما ایشون طبق معمول صبر می کردند و می گفتند من به خدا واگذار می کنم .
    خلاصه این که یکی از اولین افرادی که به مشایی و نحوه ی رفتارش معترض شدند همین مرجع بودند .
    ببینید من تبلیغ نمی کنم ولی لذت می برم که یه مرجع با محاسن سفید و سنی خیلی بالاتر می گه : اطاعت از ولایت فقیه بر مراجع هم واجبه . اون هم کی ؟ مرجعی که دانشمند دوران ماست و این سبزهای بی مغز آرزو داشتن ایشون رو جزء خودشون بدونن ( نعوذ بالله ). راستی فکر نکنم لازم باشه بگم ایشون چه طور با فتنه گرانی که می خواستند بعد از فوت آقای منتظری از دفترشون سوء استفاده کنند برخورد کردند و باعث بسته شدن درب بیت آقای منتظری شدند .
    می دونم شاید این ها تایید نشه ولی من حرف دلم رو زدم .
    یا علی

  139. ناشناس می‌گوید:

    بچه ها نظرتون چیه یه چسب گنده بزنیم دهن این مشایی دیگه در فشانی نکنن . بابا یکی بگه آخه تو حرف نزنی نمی گن که لالی .راستی چرا داداش شما خودتون دنبال کسی برای انتخابات آینده نمی گردی ؟ خوب شما هم نباید بی کار بنشینی . دیگه مثل قدیم نیست که چپ راست و تمام و یکی هم نخودی . الان دیگه دور دور مردمه . حتی یه آدم گم نام که مردم دوستش داشته باشن و بدونن از خودشونه می تونه رای بیاره .

  140. عرفان می‌گوید:

    ببخشید شما نظر من رو ندیدی از این طرف ها رد شه ؟
    آها حتما دیدی کلش رو کچل کرده بود داشت می رفت سربازی

  141. مسعودساس می‌گوید:

    آیا رفتار و گفتار مشایی همان آروزهای برآورده نشده اصلاح طلبان نیست؟ آیا می توان هم اصولگرا بود و هم ماه را دور زد؟
    در مورد اون قضیه مرتاض ها هم خواستم بگم که یه عده در موردش این جوری فکر می کنن
    شادی روح امام(ره) و شهدا و سلامتی مقام معظم رهبری صلوات

  142. در بند می‌گوید:

    مشایی سیبل شده است؟

    مشایی در جلسه رسمی اجلاس ناگهان از پشت تریبون گفت:
    «در این اجلاس سه کلمه جدید یاد گرفتیم و می‌توانیم به جای کلمه “با دوام” از کلمه “دوام دار”،
    به جای کلمه “چاره‌ اندیشی” از کلمه “چاره ‌بینی” و
    به جای کلمه “قبول” از “دستگیری” استفاده کنیم.

    یکی از نمایندگان کشورهای عضو اکو در حین سخنرانی خود گفت«بلبل پیش از انسان به اهمیت گردشگری پی برده است»
    مشایی گفت: اجلاس‌های اکو این سازمان می‌تواند به نام‌های مختلفی نام‌گذاری شود
    و پیشنهاد کرد که اجلاس تهران به نام «گل و بلبل» نامگذاری شود!

    وی تعبیر جدیدی را از زبان «ترکی» به کار برد و این زبان را زبان «بین ‌البلدی» کشورها خواند.

    آقای مشایی که به عنوان نماینده عالی ایران، در زمان رای‌گیری برای تایید مصوبات در زمان اعلام نظر مثبت برخی وزیران شرکت‌کننده گفت: ما در ایران بر اساس رسوم خود برای گرفتن پاسخ بله سه بار جمله را تکرار می‌کنیم.

    خب آقای احمدی نژاد ، دفتر داری از این بهتر کیو می ذاشت ؟
    شوخ و شاد و شنگول و از همه مهمتر سرگرم کننده

  143. در بند می‌گوید:

    طنز کیهان در مورد مشایی
    گفت: اسفندیار رحیم مشایی در پاسخ به این سؤال که چرا بیت المال مسلمین را به فلان هنرپیشه داده ای؟ گفته است که آثار او بوی توحید می دهد!
    گفتم: در کدامیک از مکاتب توحیدی سفارش شده است بیت المال مسلمین را از حلقوم مردم مستضعف بیرون کشیده و به یک هنرپیشه ثروتمند بدهند؟!
    گفت: مشایی توضیح داده که هدف من موعظه و جذب ایشان بوده است!
    گفتم: مگر نمی گوید که کار این هنرپیشه توحیدی است، بنابراین موعظه و جذب برای چه بوده؟ آیا او را موعظه کرده که از توحید دست بردارد؟!
    گفت: درباره یکی دیگر از هنرپیشه های زن فراری هم گفته است به نظر من او هیچ اشتباهی نکرده است!
    گفتم: ولی این هنرپیشه فراری در آمریکا با صراحت علیه انقلاب و ارزش های اسلامی فعالیت داشته و دارد.
    گفت: تازه آقای مشایی رو یک اسلام شناس برجسته هم می دونند!

    گفتم: چه عرض کنم؟! یارو از شخصی پرسید قبله کدوم طرفه؟ جواب داد؛ مستقیم، یارو پرسید خیلی دیگه باید برم

  144. در بند می‌گوید:

    مشایی – این اسلام‌شناس برجسته – گفت: «کاوش‌های باستانی نشان می‌دهد انسان به خدا اعتماد داشته، اما چرا خدا محور وحدت نشده است؟ من می‌گویم مشکل این است که به تعداد انسان‌ها خدا هست و خدای هر انسانی با توجه به شناخت آن فرد از خدا با خدای فرد دیگر متفاوت است. ملت‌ها در طول تاریخ همواره یک خدا را نپرستیده‌اند چون انسان‌ها خداهای متفاوت دارند.»
    راز دل باکه بگویم ؟ ای «هاتف اصفهانی»

    دوش رفتم به محفلی که در آن
    چاره سازم جنون و شیدایی
    گفت با من که «کیستی پسرک»
    پیرشان در کمال برنایی
    مست خمخانه نهانم کرد
    چشم وی در کمال گیرایی
    گفت: «با ما نشین که پای زنی
    برفراز جهان بالایی»
    گفتم: «این پیر کیست؟ هر نگهش
    شرب خمر است و باده پیمایی»
    یکی از حلقه مریدان گفت:
    «هو شیخ‌آلشیوخ، مشایی»

    راز دل گفتم و به یک جمله
    کرد دل را علاج، سرپایی
    گفتم: «ای پیر از پی وحدت
    سخت سرگشته‌ام، چه فرمایی؟»
    گفت: وحدت مجوی در کثرت
    هر زمان در حضور می‌آیی
    نیست میسور وحدتی هرگز
    تا که در زیر سایه مایی
    هر که معبود خویش را دارد
    می‌پرستد ورا به تنهایی
    طبق آمار ما، خدا خیلی‌ست
    وین ندارد چرا و امایی
    بس که مردم زیادتر شده‌اند
    احدیت شده است شورایی
    اشتباه است اگر که گفته‌ست او
    وحده لااله‌‌الاهو

    ((شکیبا))

  145. شهاب سنگ می‌گوید:

    سلام.
    چند وقتی بود دیگه در مورد مشایی فکر نمی کردم. دمت گرم حاجی که دوباره ذهنمو مشغولش کردی.
    من دکترو خیلی دوسش دارم ولی اصلا نمی فهمم چرا هیچوقت از مواضع اشتباهش کوتاه نمیاد؟
    آخه واسه چی؟
    آدم خوبه بعضی وقتا قبول کنه بعضی جاها اشتباه می کنه.
    ولی با همه این اوصاف دمش گرم. خیلی می خوامش.

  146. درانتظارصبح می‌گوید:

    سلام حسین آقا زیارت قبول!
    اول بایدبگم که این باردومه که براتون کامنت میذارم امابااسم جدید
    دوم اینکه نوشته هاتونودوست دارم چون حرف دله
    سوم اینکه باعامیانه نوشتنم خواستم بگم اگه شماهم عامیانه بنویسیدجالب ترمیشه(البته ببخشیدچون سلیقه ایه)
    چهارم اینکه نوشته هاتون درباره شیخ بیسوادخیلی قشنگه اماکم کم بایدصفات جدیدتری ازاوشون که درجرایدمشهوده به دوستان یادآوری وشایدهم معرفی کنین ازجمله آلزایمرتوام باپشیمانی ایشان از همراهی باانقلاب!!!!
    : تقریبایکی دوهفته قبل که هفته نامه عبرتها اتفاقی به دستم رسیدمطلبی روازاین شیخ نادم فراموشکارخوندم که دل هردلسوز انقلاب روتاکجاها می سوزووووووند
    شیخ بی سوادگفته بود:”رفتاری روکه این نظام باافرادانجام میده نظام شاهنشاهی بامردم نمی کردومن ازاینکه عضوی ازاین نظام هستم شرمنده ام”
    القصه باکمال تاسف بایدبگم اوشون نه تنهامبارزات هم رزماشو که کارهای خودش وحتی تعاریف انقلابیهاازشکنجه های زمان شاه روازیادبرده که البته کاری که برای جاه طلبی باشه نه رضای خدابه راحتی دچارتردیدمیشه
    وجسارتابایدبگم که برای من کهفقط تعریفی ازرشادت های مبارزین برای بدست اوردن انقلاب شنیدم به حدی این گفته هازورداشت که اگرشیخ فراموشکاردم دستم بودچنان سیلی محکمی توگوشش میزدم که برق ازسه فازش بپره ولال شه که دیگه به مخش فشارنیاد که “العربیه”به”دول”برمیگرده یا”خلیج” که اصلا حافظه ای وجودنداره!!
    به هرحال به شیخ بی سواد وامثالهم توصیه کنیدکه برای یادآوری برخی خاطرات جهت عودمجددحافظه یه سری به موزه عبرت بزنندکه البته میدونم فایده ای نداره چون اوشون ازگذشته ها خجالت میکشه وپشیمونه شایدم انکارش کنه بگه برام حرف درآوردن
    درآخرحسین آقا ازاینکه جایی روبناکردین که یه عده امثل من بیان وحرف دلشونو بزنن ممنون
    به امیددیدار……..تادیداریار؟!!
    اللهم عجل لولیک الفرج

  147. خان باجی می‌گوید:

    سلام
    مشائی اسلام شناسه ؟؟؟ لابد منم مرجع تقلیدم

  148. یک طلبه می‌گوید:

    سلام حسین جان

    چه خوب شد که نوشتی از این مساله که چون خاری که در حلق بچه بسیجی ها گیر کرده بود و چه خوب نوشتی!
    ما؛ یعنی متن مردم پابرهنه، فقط و فقط حضرت ماه اروحنا له الفدا را می شناسیم و بس!
    عدالت، پیشرفت، توسعه، سازندگی، اصلاحات و هر کوفت و زهر مار دیگری که اینها برایش پز می دهند، برای ما بدون حضرت ماه در حکم طاغوت است و طاغوت یعنی همان که وقتی امام آمد او رفت و مُرد و خواب برگشتنش به این سرزمین پاک شهیدان خواب آشفته ایست!
    مشایی و باندش و همه ی آن هایی که روزی یار امام بودند و همه ی آنهایی که با امام عکس دارند و همه سبزها و همه ی رنگ ها و … بداندند “بی عشق خامنه ای نتوان عاشق مهدی شد”، و این اعتقاد ماست که ارزان به دست نیامده و با جان نگاهبانش خواهیم بود ان شالله.
    ما حضرت ماهمان را فقط به حضرت خورشیدم می دهیم که او خود تسلی سال های غم و درد و هجران است:
    گزارش غم دل را مگر کنم چو امین
    جدا ز خلق به محراب جمکران بی تو
    و او خواهد آمد

  149. دیوونه داداشی می‌گوید:

    *داداش حسین* :

    “من اگر عماری ببینم ، سعی می کنم آنقدر به او دلگرمی و نیرو و انرژی بدهم تا همیشه عمار بماند، نه اینکه مدام آیه یأس در گوشش بخوانم و او را دلسرد کنم که فردا نکند، طلحه و زبیر شود!”

  150. دیوونه داداشی می‌گوید:

    *داداش حسین*:

    کسی که مولایش واقعأ حضرت ماه است، شاید از کم سو شدن نور ستاره ای ناراحت شود اما منحرف نمی شود.”
    “من که دعا می کنم همه ستاره ها تا ابد “سو سو” داشته باشند. سوسویی رو به سوی کربلا.”

  151. دیوونه داداشی می‌گوید:

    *داداش حسین*:

    ابراهیم اگر می خواست روز و شب غصه آینده اسماعیل را بخورد که نکند فردای روزگار، فرزندش به عاقبت پسر نوح دچار شود، وقتی برای بت شکستن پیدا نمی کرد.”
    “از علامت سوال ها یت، تبر بساز و بت ها را بشکن.”

  152. زاپاتا می‌گوید:

    فرمایشات حضرت ماه در مورد ازدواج
    http://www.mediafire.com/?9carxcc81xh589t

  153. دیوونه داداشی می‌گوید:

    *داداش حسین*:

    “دعای خوب کردن با ادعای بد کردن فرق دارد.”

    “برایم دعای خوب کن، نه ادعای بد!”

  154. محمدحسن می‌گوید:

    داداش حسین این وبلاگ نوپای ما یه خورده بال و پر گرفت با لطف داداش میثم و بقیه دوستان…
    شمام اگه یه نگاهی بندازی و نظرتو بگی ما رو خوشحال کردی… محوریتش همون طراحیه که دوستان هم با بازدیدها و نظراتشون خوشحال می کنن ما را…

  155. محمد ابراهیم می‌گوید:

    خیلی عالی بود
    ای کاش احمدی نژاد (خودش) این پست را بخواند
    برای ما که چیز جدیدی نیست حرف دل ماست خون دل ماست که یک سال با آن سوختیم وساختیم!
    به قول حاج منصور خدایا مرگ این مشایی رو برسون!
    راستی سلام این اولین نظر منه(اینجا) خوش آمد نمی گی داداش

  156. محمد ابراهیم می‌گوید:

    هاشمی سکوت کرده بود. ناطق کاری نداشت. موسوی داشت نقاشی می کشید. خاتمی داشت خودش را برای غرب آرایش می کرد. کروبی داشت جلوی تعرض را می گرفت و احمدی نژاد فقط شاید استاندار بود یا استاد دانشگاه که مولای ما یک تنه در برابر کل غرب ایستاد و ورق ماجرای میکونوس را برگرداند. یادتان رفته؟
    .
    .
    .
    اینجا مملکت امام زمان است و پرچم مهدی دست احدی نیست الا نائب مهدی. ما جز ولایت با هیچ کس، تاکید می کنم با هیچ کس عهد اخوت نبسته ایم

  157. yarehojat می‌گوید:

    سلام
    باید بگم من شخصا اگر احمدی نژاد رو قبول دارم فقط از صدقه سره آقا گل و گلابمه
    وگرنه که هیچ
    اگر آقا میفرماین خوبه پس خوبه
    اگر بفرمایین بده میزارمش کنار بقیه ارازل و اوباش امروز

    یا حق

    آگاه باشید که حسین را منتظرانش کشتند

  158. منتظر خورشید می‌گوید:

    به نام خدا
    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه و حفظ قائدنا امام الخامنه ای
    سلام علیکم
    من از شما تعجب میکنم که چطور به این نتیجه رسیدی که من احمدی نژاد را با مقدسات اشتباه گرفته ام
    یک سؤال آیا حق الناس فقط شامل مقدسان و مقدسات میشه یعنی اگر کسی مقدس نبود می توان به او ظلم کرد و به او تهمت زد؟
    نمیدانم آیا سخنرانی آقای محمدی در جلسه انصار حزب الله را خوانده اید اصلا آن حرفها به دکتر میچسبد من قصد اهانت به شما را نداشتم مقصود من آقای محمدی به عنوان دبیر سیاسی کیهان بود چرا باید سایت تابناک وابسته به محسن رضایی که به اعتقاد من یکی از سران فتنه است از خوشحالی بال در بیاورد
    و آیا اگر احمدی نژاد همان گونه که دوست شما امیر خانی گفت غربی بود ( با این حساب از خاتمی که غرب زده است بدتر میشود ) شورای محترم نگهبان اجازه کاندیدا شدن به دکتر را میداد؟ و مهمتر اینکه رهبر عزیزمون این همه از دکتر حمایت و قدر دانی میکرد؟
    و این هم بگم من تا زمانی که رهبرم به ما امر کردن از این دولت و شخص رئیس جمهور حمایت کنید من تمام قد از دکتر حمایت میکنم و البته این حمایت کردن من از دکتر تا زمانی ادامه دارد که دکتر در راه خدا و اسلام و ائمه و ولایت باشد و هیچ وقت به خاطر یک ویرگول به نام مشایی امر رهبرم را فراموش نمیکنم در آخر اگر آلوده شدن به ویروس را به خودتان و گرفتید یا که این طور برداشت میشود من معذرت میخواهم حلالم کنید

  159. آیه می‌گوید:

    سلام داداش حسین.خداقوت

    “اگر صریح نوشته ام، به صادقانه بودنش ببخشید که هنوز هم دکتر را دوست دارم و این نقد از قضا به خاطر همین دوست داشتن است”
    “اگر صریح نوشته ام، به صادقانه بودنش ببخشید که هنوز هم دکتر را دوست دارم و این نقد از قضا به خاطر همین دوست داشتن است”
    “اگر صریح نوشته ام، به صادقانه بودنش ببخشید که هنوز هم دکتر را دوست دارم و این نقد از قضا به خاطر همین دوست داشتن است”

    آفرین بر این صراحت.آفرین بر این صداقت.
    حسین آقای قدیانی
    دوست داشتن شما هم حکومتی است.

    چقدر کامنتهای باحااااااااااااال:
    کامنت “امین عارفی”
    کامنت”علیرضا کیانی”
    کامنت”عشقی”
    *****************

    قدر زر زرگر شناسد
    قدر گوهر گوهری

    قدردان زحمات ۱۰ ماه گذشته حاج حسین قدیانی هستیم… مردی که برای جابجا کردن ابرهای احساس نیازی به کامنت ندارد… مرد روزهای سخت تنهایی… و شبهای گلوله باران دشمن… یک مرد به واقع مرد… پسر شهید مقدس اکبر قدیانی…

    ******************

  160. در بند می‌گوید:

    به قول حاج منصور خدایا مرگ این مشایی رو برسون!

    واقعا حاجی اینو گفته ؟

  161. محمد علی می‌گوید:

    سلام بر حاج حسین و اهالی محترم قطعه ۲۶
    حاج حسین ابتدا بگویم کهحق تایید کردن و نکردن این کامند با خودت هست و اگر صلاح دیدی تایید کن . اما حتما بخون .
    شما و شاید من که پرچم ولایت رو به عشق پیوند دستان خورشید و ماه بر دوش میکشیم نمیتوانیم مهر بیکوت بر زبان بزنیم و شاهد قدرت طلبی و شاید هم ، دوستی دوستانمان با دشمنانمان باشیم . که اگر این طور بود اینجا کوفه بود و علی هم تنها .
    اما هم مولایمان سید علی و هم فتنه گران حال و آینده بدانند که نه ما مردم کوفه ایم نه اجازه تنهایی به سید علی میدهیم .

    دوست عزیز آقای مشایی ، به شما دوست گفتم چون گمان میکنم که دوست دکتر دوست ماست تا خلافش ثابت شود، بدانید که چشمان ما باز بوده و هست و در تمرین بصیرت هستیم که تا یک روز در این آخرالزمان کم نیاوریمو نا خود اگاه یا آگاهانه در سپاه دجالان زمان قرار نگیریم . دوست گرامی آقای با فرهنگ بدانید که میدانیم گروه ۷۲ تن را و هزینه های مصرفی و تبلیغاتی این گروه را که از جیب کارمندان و بیمه شدگان سازمانی چون تامین اجتماعی با مدیریت یکی دیگر از اعضای این حزب زود تشکیل شده که هنوز مردم را از شک ۸۸ بیرون نیاورده فریب میدهد .

    بله آقای مشایی اگر دوستان شما مردم اسراییل هستند امثال بازیگران گیشه ای سینما ، ما دوستیمان را با شما بر هم میزنیم و شما را با یارانتان تنها میگزاریم اما در موقع خود حتی اگر آهی هم در بساط نداشته باشیم پاسخ دندان شکنی مانند امثالهم به شما خواهیم داد چه با باتوم حاج حسین و چه با قلم ایشان .

    یا علی

  162. yarehojat می‌گوید:

    هوالحبیب
    سلام
    وای بی نظیر بودن ، بی نظیر تر از اون چیزی که فکرشو می کردم و بقیه می گفتن
    به حق علی(ع) ان شاالله همه دشمنای سید علی بمیرن الهی درد بی درمون بگیرن
    اما یه مطلب دیگه با این مطلب شما من بیشتر سر درگم شدم
    نگفتین که تو دفتره مشایی چه گذشت ؟
    جواب داد؟
    نداد؟
    خلاصه که ما تو خماری موندیم!!!!!!
    همین!
    یاحق
    آگاه باشید که حسین (ع) را منتظرانش کشتند

  163. یکی از پروانه ها می‌گوید:

    سلام عوامل عدم درک حق از باطل شاید اینها باشد ۱-عدم بصیرت ۲-به پا خواستن در برابر ظلم اما نه به دلیل برگرداندن حق به حق دار بلکه به علت خسته شدن از ظلم فقط ۳-عمل کردن به ضرب المثل خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو ونه خواهی نشوی رسوا همرنگ حقیقت شو ۴-دل بستن به دنیا ومقام ۵-منفعت طلبی ۶-انحراف خواص جامعه به دلیل غرور نسبت به گذشته درخشان خود یا حسادت بعضی از خواص به بعضی دیگر در مقام دنیوی ۷-عدم پیروی کامل از دستورات ولایت فقیه بائب امام زمان ۸-ترس از دشمنان ودیگر چه بگویم که همه گفتنی ها را داداش با قلم شیوا وروانش بیان کردند ودعایی که باید گفت خدایا ما را لحظه ای به حال خود رها مساز الهی امین.

  164. خواننده می‌گوید:

    سلام

    تا به حال فقط مطالعه کننده مطالب شما بودم و نظرنده نبودم

    این را هم فقط محض این یک جمله نوشتم :

    نصر من الله و فتح قریب
    خدا قوت

  165. زینب می‌گوید:

    سلام. کامنت های آذرخش رو زیاد خوندین….. آیا؟! 🙂

  166. زینب می‌گوید:

    چقدر شعر “عشقی” قشنگه!

  167. مهدی می‌گوید:

    سلام داداش حسین عزیز
    کاش می گفتی از نذرهای روزه ای که دسته جمعی قرار دادیم و عمل کردیم
    از ذکر ها و استرس ها و ترس از اینده ی کشور

    خودمونی: امدیم مزار شهدای تهران برای اولین بار.. قطعه ی ۲۶ را هم یافتیم اما هر چه گشتیم مزار پدر شهیدتان را نیافتیم… توفیق نبود.
    التماس دعا
    یازهرا..س

  168. خسته شدم !
    دیگه واقعا خسته شدم !
    دلم می خواد گوشام و چشمام رو بگیرم و این حرفارو نبینم و نشنوم ….
    ولی چه کنم که با این کارا چیزی درست نمیشه …
    بعید می دونم داداش حسین ،
    که آقای دکتر ، مشایی رو کنار بذارند ):

  169. حمید می‌گوید:

    سیاست و قدرت یک مقوله است و اخلاق مقوله دیگر . حسین جان خوش قلمی ولی کودک . تو هم بزرگ میشوی . مثل خیلیها که کودک پر شور و البته مهم بودند و حالا نیستند و تو امروز به آنها فحش میدهی .واقعیات وزمان باورها را ترک میاندازد . تو هم ترک برمیداری و این بد نیست پختگی است . تو هم پخته میشوی به سبک خودت . دوستت دارم خیلی میدانم که تو دوستم نداری چون هنوز کودکی ولی مستعد پختگی و سوختنی . مهم اینه که مردی . مردی کودک !!! یا بزرگ مرد کوچک . و اول راهی بلند .

  170. محمد می‌گوید:

    فکر نکنم با رای به مشایی کافر و فتنه گر بشیم

  171. ناشناس می‌گوید:

    دوستان میتونند اطلاعات بیشتری از مشایی را در این آدرس ببینند .
    http://jkaviani.tebyan.net/jkaviani/post.aspx?PostID=116951

  172. سید احمد علوی می‌گوید:

    سلام حاج حسین
    جهنم انقدر هم که شما می گی داغ نیست
    متن نامه آقا رو یک بار دیگه بخون

    بسمه تعالی
    جناب آقای دکتر احمدی نژاد، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
    با سلام و تحیت
    انتصاب جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی به معاونت رئیس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شما است.
    لازم است انتصاب مزبور ملغی و کان لم یکن اعلام گردد.
    سیدعلی خامنه‌ای
    ۲۷ /۴/ ۸۸
    دیدی؟
    وقتی به کسی اعتماد کردی تا آخر راه باهاش باش
    مطمئن باش اگه بازم آقا صلاح بدونه تذکر می ده
    به قولی وقتی دست یه بند باز یه چیز با قیمت سپردی تا از روی طناب واسط ردش کنه نباید تا یه لرزشی دیدی جیغ بزنی؟
    شاید صدای جیغ و داد و فریاد تو باعث افتادن بند باز و از بین رفتن اون چیز با قیمت و گرانبها بشه
    آقای مشایی هم انقدری که فکر می کنی بد نیست
    تو یه سفری که یکی از دوستان نزدیکم باهاش بود واسه راهیان نور
    می گفت تو اون دو روزی که با هم بودیم ذکر خدا از لبش نمی افتاد
    می دونم این چیزا ملاک نیست
    اما دقت بیشتری لازم داره
    ما نباید تو پازلی که دشمن واسمون طراحی کرده بازی کنیم
    بازی تو پازل دشمن حتی اگه برنده ام که بشیم بازم باخته
    چون دشمن می خواسته ما بازی کنیم
    یا حق
    متن نامه آقا رو دوباره بخون

  173. راهی می‌گوید:

    میشه بپرسم منظورتون از معطل ماندن یک هفته ایه نامه ی رهبری به دکتر کدوم نامست ؟ تذکر در مورد مشایی؟

  174. دارا عرفانی می‌گوید:

    الآن هم بنده معاون اول نیستم خیلی هم خوشحال‌تر هستم. من به همان اندازه کارم را می‌کنم و هرچه که از دست بر بیاید ولی کسی مسئولیت از من نمی‌خواهد و به اندازه رئیس دفتر مسئول هستم این طور که خیلی برای من بهتر است. (طعنه به رهبری: من را کنار گذاشتید، ولی من همان کار معاون اولی را می کنم و تازه پاسخگو هم نیستم!) ولی بعضی‌ها دنبال یک چیزهای دیگری هستند و چنان این را جوسازی کردند. من بعد از این که نامه منتشر شد خدمت آقای احمدی‌نژاد رفتم و نامه‌ای که نوشتم ذره‌ای از آن برنیامده که من ناراحت هستم و من خدمت خیلی‌ها از جمله جامعه وعاظ عرض کردم خداوکیلی من پیش خدا خیلی خوشحال و روسفید هستم. چون این یک امتحان برای من بود. حتی من با آقایان علما یک شوخی کردم. گفتم حاج آقا یک چیزی من می‌گویم یک کم روی این فکر کنید. رفتی بالای منبر یک نفر آمده دست شما را گرفته و می‌گوید بیا پایین. سخت هست یا نه؟ خداوکیلی، سخت هست یا نیست؟ به شما بگوید جای شما آنجا نیست بیا پایین. بالاخره آدم بی‌ادب پیدا می‌شود. . (اوج اهانت وی نسیت به رهبر حکیم انقلاب که به زیرکی در خلال یک مثال و تشبیه نسبت به ایشان جسارت کرده است و برای رد گم کردن بلافاصله می گوید سمعا و طاعتا) ببینید چه قدر سخت است من که معاون اول بودم. وقتی فرمودند نه، سمعاً و طاعتاً، من یک سرباز هستم.

  175. یاس می‌گوید:

    سلام چرا شما همه تقصیرها رو به گردن مشائی می اندازید؟خوب مگه دکتر کم گنهاره که ایشون رو دوست داره؟مگه ایشون حرف ولی خدا رو به مشائی نفروختند؟پس یاد تلاش نکنید این آقا عهدشو خیلی وقته که شکسته فقط هوشیار باشید و دل و جشمتان به زبان ولی خدا روی زمین نه هیچ احدی ناس دیگه.

  176. امین می‌گوید:

    باسمه تعالی
    آیا شما واقعا فکر میکنید که احمدی نژاد با مشائی فرق دارد ( البته غیر از این فرق که مشائی مرجع تقلید و احمدی نژاد مرید و مقلد مشائی است ) ؟
    لطفا بدون عصبانی شدن و حقیر را به خائن ونفهم ومنافق و دشمن و … بودن متهم بکنید با دلیل مطلبی در این زمینه بنویسید
    من خودم دو دوره به احمدی نژاد رأی دادم واگر انتخابات ۸۸ تکرار شود باز هم به او رأی میدهم
    ولی همانطور که شما هم نوشتید رأی من به او رأی به نظام بود ورأی به کسی که فکر میکردم کمترین مشکل را برای آقا
    درست کند ، همین و بس .

  177. komeil می‌گوید:

    اللهم عجل لولیک الفرج

  178. محمد می‌گوید:

    برنامه هیئت دیوانگان حرم با نوای ابولحسن مولایی و حامد مریدی:
    مناجات شعبانیه:

    از پنجشنبه ۱۴/۰۵/۸۹ الی سه شنبه ۱۹/۰۵/۸۹

    مکان: تهرانپارس، خ امین، بالا تر از بانک صادرات، کوچه محمد رسول ا…، فرعی چپ ، منزل برادر غلامی

    ——————————————————————————–

    دهه اول ماه مبارک رمضان:

    از چهارشنبه ۲۰/۰۵/۸۹ الی جمعه ۲۹/۵/۸۹

    مکان: تهرانپارس، بین خیابان ۱۳۳ و ۱۳۱ ، کوچه ۱۸۲ ، منزل برادر عیوضی

    ——————————————————————————–

    دهه دوم ماه مبارک رمضان:

    از شنبه ۳۰/۰۵/۸۹ الی دوشنبه ۸/۰۶/۸۹

    مکان: خیابان امین، پایین تر تز مسجد امام محمد باقر(ع) ، بیت مرحوم حسن کرمانی

    ——————————————————————————–

    دهه سوم ماه مبارک رمضان:

    از سه شنبه ۹/۶/۸۹ الی پنجشنبه ۱۸/۶/۸۹

    مکان: تهرانپارس، خ صاحب الزمان، خ قدس، پشت مسجد قدس، منزل برادر ملایی

    ——————————————————————————–

    مراسم احیای شب های قدر منزل برادر غلامی برگزار می شود

  179. علیرضا می‌گوید:

    داداش حسین: اتفاقا برای اینکه این موضوع باعث دامن زدن به اختلافات نشود، مشایی باید حذف شود. مگر آقا چند روز قبل از این سخنرانی، این فرد را عامل اختلاف میان خودی ها نخواندند؟!
    آقا گفت حذف نشه اونوقت شما میگی…

  180. امید می‌گوید:

    سلام،

    متاسفانه و شایدم خوشبختانه من مثل شما دکتر پرست نیستم. البته کارای خوب ایشون رو هم نفی نمیکنم اما دکتر پرست نیستم. یه مثل معروف هست که میگه کرم از خود گیلاسه. شاید شما هدف رو درست نشونه نمیگیری؟ شاید اشکال از خود احمدی نژاد باشه؟ چرا کسی این گزینه رو بررسی نمیکنه؟ تا کی باید سر حماقتهای یکی همه ما هزینه کنیم. مگه قضیه مشایی کمتر از کردانه؟ به نظر من کار از جای دیگه ای میلنگه. خدا به رهبرمون صبر بده که واقعا نمیدونم اون از دست این قماش چی داره میکشه.

  181. گلادیاتور می‌گوید:

    سلام
    داداش ، میگم چرا اون مطلب خاطره من رو تایید نکردی !!!؟ حرف بدی زدم !؟
    افسرده شدم ها!!!!!!!!

  182. یوسف عزیزی می‌گوید:

    سلام عالی بود اما یک سؤال
    این آیا آیا ها در اول برخی جملات سرالی از نظر ادبی غلط است و در نوشتار قدیم مرسوم بوده، آیا برای زیبایی کل متن آورده اید یا هدف دیگری بوده؟؟

  183. خادم الشهدا می‌گوید:

    داداش حاجی از اونجایی که فکر نمیکنم دکتر وقت کنه به این قطعه بیاد کاش خودتون این پست را براش ارسال میکردین. می دونید که:دکتر خیلی انتقاپذیره.حتم دارم (اگه به دستش رسید) خودش جواب همه این علامت سئوال ها رو برات می فرسته.

  184. خادم الشهدا می‌گوید:

    ماه ما آنقدر نور دارد که کم شدن سوسوی یک ستاره خللی به آسمان ولایت وارد نکند.
    خداییش با این جمله خیلی ها از همین الان راهشون رو باید برای همیشه انتخاب کنن. راهی رو که دیگه تغییرش ندن،حالا یا اینوری یا اونوری.
    اینطور نباشه که بگن حالا یه چند وقتی میایم تو جمع این ستاره ها بعد بهشون پشت میکنیم که مثلا کم بشه تعدادشون
    همگی بدونید:
    ما بیشماریم

  185. گمشده می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    هنوز متنی را که نوشتی کامل نخوندم .اولین یگم که همه اهل خونه ما به احمدی نژاد رای دادن ودوستدار که چه عرض کنم عاشق حضرت ماه هستند ودوستار انقلاب:خواستم یه چیز بگم بین خودمون بمونه که توی دولت جناب احمدی نژاد یک نفر را به خاطر قیافه مذهبی و داشتن محاسن از اداره بیرون کردن!!!نمی دونم شاید آقای احمدی نژاد خبر نداشته باشه
    ولی اون شخص هنوز طرفدار آقای احمدی نژاده شاید کمی دلسرد شده باشه ولی هنوزم که هنوزه عاشقه حضرت ماه ست .
    راستی داداش دعا یادت نره

  186. یازهرا می‌گوید:

    سلام برادر حسین
    آره متنتو با کنجکاوی و عشق تا آخر خوندم (دکتر نگذار رای ما را به تو وتو کنند)
    مدت هاست که با خودم فکر می کنم این آقا چه ربطی به دکتر عزیز داره گفتم دکترلفظی که بویژه بعد انتخابات باهاش رییس جمهور کشورم صمیمیتر صدا می کنم و جالب بود که دیدم شما هم……
    کاش یکی بود تحقیق می کرد به ستاره ها خبر میداد که مشایی شباهتش با احمدی نژاد چیه؟چطوری و چیکار کرده که دکتر بدیهاشو نمیبینه؟احساس می کنم اینقدر به دکتر خودشو نزدیک کرده که داره این هدفو دنبال میکنه :هر خبری به دکتر نرسه و اگه رسید درست و حسابی نرسه و این خیلی خطرناکه ………….
    نمیدونم واقعا کسی نیست که این خطر رو به دکتر گوشزد کنه که از او باسابقه تر هم با ترفندهای صبورانه و موذیانه ی شیاطین امور برشون مشتبه شد ۱۸۰ درجه تغییر کردند مگر کمال همنشین در انسان اثر نمیکنه و چه بسیارند پسران نوحی که با بدان نشستندو…..
    خدا میدونه شاید توی زندگیم هیچکس را تا به حال اینقدر برای خدا دوست نداشتم اما دکتر
    نگذار حق ما را به تو وتو کنند
    برادر حسین کاش همه این پیامای ما یه طوری به دکتر میرسید نه؟!!!

  187. bloomer می‌گوید:

    سلام
    شما چرا موقع نوشتن “را” نمی گذارید؟؟؟؟؟؟ ولی از این گذشته خیلی عالی بود خط به خطش حرف دلمون بود. انقدر که اگه بخوام نظری بنویسم باید کل متنتون رو همین جا کپی پیست کنم!!!!!!! اما یه نکته ای که بهتره گفته بشه… این مشایی آبروی ما رو برده! پارسال دو ماه قبلتر از همین موقع ها… بنده خودم با یکی از اساتید بسیار عالم دانشکده مون سر رای دادن به دکتر بحثم شد و کار به مشاجره ای شدید کشید!!! طوری که ما اعلام کردیم این گونه اساتید جز منافقین اند!!! ایشون حاضر نبودند از دکتر حمایت کنند دقیقا به این دلیل که بعضی (من جمله بعضی از استادنماهای دانشکده!) از دکتر حمایت می کردند به خاطر منافع شخصیشون. به خاطر این که دکتر شعارش حمایت از مستضعفین بود و این مستضعفین فکری هم گمان کرده بودند که دیگه با اومدن دکتر دنیا به کامشون میشه… خلاصه گذشت و دکتر رای آورد و حالا همین مستضعفین فکری… با بی سوادیشون در عالم علم آنچنان جولانی می دهند که ما مجبور شدیم رسما از رفتار پارسالمون عذرخواهی کنیم. این مشایی آبروی ما رو برد چون ما علی رغم میل باطنیمون مجبور شدیم به خاطر حمایتمون از دکتر عذرخواهی کنیم!!! می فهمید یعنی چی؟؟؟؟؟ احساس تازه مسلمونهای صدراسلام رو دارم که به خاطر شکنجه در زبان دست از دین شستند!!! و این شکنجه از جانب مشایی بود!! مشایی آبروی ما رو برد…………

  188. ناشناس می‌گوید:

    احمدی نژاد در مشت مشائی

    http://sayenews.com/fa/pages/?cid=2153

  189. مهدی می‌گوید:

    سلام، فقط باید بگم احسنت احسنت احسنت….

  190. مهدی می‌گوید:

    صداقت شما رو هم دیدیم داش حسین! چرا متن دوم منو تایید نکردی؟؟

  191. ناشناس می‌گوید:

    بعضی می گویند دستور آقا برای برکناری مشایی نوعی امر ارشادی بود نه امر مولوی شایدراست بگویند شاید من و شما بی اطلاع باشیم البته من خودم از کسانی هستم که از مشایی بسیار بدم می آید زیرا فکر می کنم عامل بسیاری از مشکلاتی که ما در بحث های سیاسی داریم مشایی است چون وقتی حتی با این جوانها صحبت می کنم که بیشتر از حضرت ماه پیروی کنند ما را احمدی نژادی خوانده و با مشایی محکوم می شویم یعنی همیشه چماقی به نام مشایی بر سر ما می خورد
    ولی فکر می کنم باید کمی بهتر قضاوت کنیم

  192. امین می‌گوید:

    سلام
    این همه در متنت آیا آیا کردی …آخر ما نفهمیدیم بالاخره مشایی با ماست یا بر ما ؟
    یعنی آن روزی که صفار از جلسه هیئت دولت به همراه دیگر وزرای ولایی بیرون رفت به خاطر مشایی بود یا به خاطر آقا…
    بالاخره ما در این بازی دوگانه مشایی و دکتر خیلی چیزها را نفهمیدیم …
    و شاید خیلی چیز ها را فهمیدیم !!
    آن زمان که محمد قوچانی روی جلد شهروند امروز عکسی بی کیفیت از پسر دکتر را انداخت و حاشیه ای مطول از ماجرای عروسی پسر دکتر با دختر مشایی را نوشت خیلی ها از ته این چاه عمیق آب خوردند…
    آن زمان فکر کنم شاخک های تیز بین این نویسنده باهوش اصلاحاتی همانند قلم شما به خوبی آینده ای پر ماجرا را میدید اما دریغ از این آیا آیا های شما که روزی به پاسخ دکتر تبدیل شود ..
    و من میترسم از این فرقه ((مشائیسم)) که طول و عرضش از راست و چپ هم گذشته و به قول خودت از هدیه تهرانی تا حسین قدیانی را شامل میشود و این یعنی فرزند نظام دهه چهارم که زمانی دیگر باید بنویسم از او …

  193. شروان می‌گوید:

    داداشی خسته نباشی
    ما فقط خود دکتر رو قبول داریم.تا زمانی که در راه ولایت باشه رهبر هم حمایتش میکنه.
    خودت هم میدونی که در دور اول ریاست جمهوری هم دکتر وارد مسائل حاشیه ای کم میشد.آخر ریاست جمهوریش خودش جواب همه ی حاشیه ها رو میده.در مورد حجاب هم قبلا گفتم الان هم میگم که اگه دولت در برابر حجاب حرفی بزنه بهتره تا خود شخص احمدی نژاد.البته این نظر شخصی منه
    یا علی خدا قوت

  194. ناشناس می‌گوید:

    احسنت و مر حبا

  195. روضه گرد می‌گوید:

    این رباعی از ذاکر دلسوخته حاج علی انسانی (محتشم زمان ؛ به تعبیر حضرت آقا) ست و با این مطلب ارتباط دارد :

    ما آینه ایم و با همه یک روییم –
    ما عیب و هنر به پیش رو می گوییم –
    ما خط چپ و راست نخواندیم درست ؛
    هرکس به ره “علی” رود با اوییم —

    مدتی درگیر بودم و غیبت داشتم –
    دلم برای قطعه و شما همسنگران و حسین آقا تنگ شده بود —

  196. یه کاربر جدید می‌گوید:

    ما با همه بغض هایی که از مشایی داریم اما نباید فراموش کنیم که احمدی نژاد تمام بغض های ما رو که در دوران سازندگی واصلاحات فرو خورده بودیم آزاد کردوبار دیگر غرور مارو زنده کرد. من به شخصه به …بودن مشایی شکی ندارم اما اشتباه احمدی نژاد رو در استفاده از مشایی خیلی کوچک تر از خدماتی می بینم که انجام داده.به نظرم کسانی که امروز از احمدی نژاد فقط مشایی رو می بینند مانند کسانی هستند که از (از کرخه تا راین) فقط بی حجاب خانم روستا رو دیدند واز (آژانس شیشه ای) فقط موضوع گروگان گیری رو.

  197. ناشناس می‌گوید:

    http://www.rajaanews.blogfa.com/post-17.aspx
    دوست داشتم نظرتونو در باره این لینک بدونم
    حاجی یه “آره” یا “نه” بزنی هم منظورتو می فهمیم. حد اقل یه جوابی بده بدونیم ما رو “بسیجی” که نه، حداقل “آدم” حساب کردی

  198. چیز نیوز می‌گوید:

    سلام به همه قطعه ۲۶ ها مخصوصا داداش حسین خودم

    با مطلب

    ابراز نگرانی موسوی برای کرم‌های بی‌گناه!

    به روزم . امیدوارم خوشتون بیاد .
    نظر فراموش نشه

  199. سید الیاس می‌گوید:

    عمو جان شما چقدر راحت گناه مشایی رو میشورید خدا بدادت برسه روز قیامت-دیواری کوتاه تر از مشایی پیدا نکردی

  200. مهدی می‌گوید:

    این نوشتار با همه خوبی اش نمی دانم چرا “الف” را به وجد آورد؟؟
    جای تامل ندارد؟

  201. مهدی می‌گوید:

    احمدی نژاد همیشه همینطوری بود شما چشمات رو بستی
    همونطور که رفسنجانی از همون اول همونطوری بود و شما نمیدیدی
    .
    اون زمان ما میگفتیم فلانی دزده شما فریادت به آسمون بود که به ارکان نظام توهین نکن و …
    خیلی دیر فهمیدی که ما درست میگفتیم
    بعد ما گفتیم فلانی هدفش یه چیز دیگه است باز شما نگرفتی چی میگیم
    حالا باشه تا بعد ببینیم چی میشه

  202. سلام می‌گوید:

    بسمه تعالی
    وقتی آمدن عده ای کاندید قطعی شد، ما با همه کدورت هایی که از هم و از شما داشتیم به گونه ای باور نکردنی گرد هم جمع شدیم.
    نه برای اینکه عاشق چشم و ابروی شما شده بودیم، بلکه در وحله ی اول یقین(و شاید گمان) داشتیم که نظر رهبری به شماست و بعد ترسیدیم اگر قدرت به دست کسان دیگری بیفتد با این تبلیغاتی که میکنند معلوم نیست کار ما به کجا ختم شود، ترس از خاتمی شدن ما را به احمدی شدن واداشت. صریح بگویم ما به شما اعتماد کردیم چون هنوز شیرینی لحظه ای که دست رهبری را در مراسم تنفیذ بوسیدید در کاممان بود، چون تا بحال تنها دو نفر هنگام تحلیف دست ولی فقیه را بوسیده بودند، اولی آقای رجایی بود و دومی حضرت آقای خامنه ای ونمیدانم در این زانوی ادب زدن در برابر ولی فقیه و در این بوسه چه سری است که هر که این توفقیق رفیقش شد در دل همه جا گرفت و شاید اینکه آن وقتها بیشتر از اینکه مردمی باشید با مردم بودید.

  203. مهدیک می‌گوید:

    برادر
    بزرگترین ضعف شما در این نوشته که خودتم گفتی، اینکه که همیشه داشتی از این برادر خوب می گفتی.
    حکایت شما مثل حکایت سعید تو سریال فاصله هاست.
    بقیه فقط سیاسیون نیستن.
    اصناف و صنعتی کارا هم دلایلی دارن. اذن واعیه داشتن نعمت بزرگیه.
    یا حق

  204. محمد می‌گوید:

    آقای قدیانی ،‌من دو تا سوال از شما دارم :‌
    اولا آیا محمود احمدی نژاد که داره یک کشور رو اداره می کنه ، نمی فهمه و حسین قدیانی تندرو می فهمه؟
    دوما آیا شما هم می خوای بر کناری چند وزیر رو بندازی گردن آقای مشایی ؟ آیا شما زود قضاوت کردن ها و تحت تاثیر جو قرار گرفتن های آقای صفار رو ندیدی؟ آیا شما افزایش ناامنی در سیستان رو در اواخر دولت نهم ندیدی؟؟؟
    —————————————————————————–
    در ضمن آقای قدیانی اگر وقت کردی، روی حرف هایی که می زنی فکر کن و گرنه تا چند روز دیگه به عنوان یک سایت خوب، بالاترین و کاخ سفید و جرس و کلمه و… لینکت می کنن…

  205. محمد می‌گوید:

    آقای قدیانی نوشته هاتون باید وحدت ایجاد کنه نه اینکه فاصله بندازه …

  206. محمد می‌گوید:

    آقای خامنه ای – حضرت آیت الله خامنه ای – خامنه ای – آیت الله خامنه ای – رهبر- ماه – مقام معظم رهبری- ولی فقیه – نایب امام زمان(عج) و… هر کسی آقا رو به یه نحوی صدا می کنه، اما رهبر برای همه است، حالا هرچی می خوان صداش کنن… مقام معظم رهبری ساده خودمون هم قشنگتر از اون ماهیه که شما به خاطر یاد دادنش به ما منت میذاری…

  207. محمد می‌گوید:

    آقای قدیانی میزان در هر کس حال فعلی اوست… شما هم برای ما سابقتو به رخ می کشی؟ آره ما اون زمونا هیچی حالیمون نبوده ولی الان اینو می دونیم که دکتر تو عرصه اجرایی اشتباه نمی کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.