ما مغروریم؛ حرفی هست؟!

بیا عباس بنشین کنارم که خیلی وقت است برایت نخوانده ام روضه ام البنین. درون مشک پاره تو ای حضرت ساقی، خوب بگردی پر است از قطرات اشک من. مشک تو عیبی ندارد پاره شده. من قمقمه بابا اکبر را به تو می دهم عباس. آب از علقمه با تو، قمقمه از بابا اکبر با من. من خودم را دوست دارم وقتی گریه می کنم برای تو. برای مادرت. برای برادرت حسین. آدمی که عمویش عباس باشد و رهبرش عباس نگهدار، ناخودآگاه مغرور هم می شود. من مثل یتیمان حسین چون پشتم به تو گرم است، احساس غرور می کنم و عکسم را بزرگ می گذارم در وب سایتم. این اتفاقا نشاندهنده غرور من است. من مغرورم چون پشتم به کوه، به کشتی نوح، به حضرت روح، به دست راستی مجروح و از همه بالاتر به دو دست بریده اما باشکوه گرم است. غرور، گناه بزرگی است ولی به شرط آنکه عمویت عباس نباشد. من از تواضع بدم می آید، چون روی شانه عباس نشسته باشی، بخواهی نخواهی  قدت بلند می شود.

اصلا ای دوست بسیجی من! می دانی چرا خدا تکبر دارد؟ چون بنده ای به اسم “عباس” آفریده. من باز می خواهم کور کنم چشم دشمن را. اگر این بازیها جنگ روانی است، بجنگ تا بجنگیم.

دوست خوب من! مبادا از این اتهاماتی که بار ما می کنند ناراحت شوی. به “داداش حسین” تان هم اگر پیله می کنند، عیبی ندارد. بگذریم که اینها دارند حرف حساب می زنند. آری، ما با وجود علمدار، مغروریم؛ حرفی هست؟! جمهوری اسلامی به بسیجیانش کارت استخر می دهد؛ حرفی هست؟! چطور آقازاده ها در ساحل مدیترانه آب تنی می کنند، شنا سفارش اسلام است اما همین که نوبت استخر رفتن بچه بسیجیها می شود، شنا سفارش اسلام نیست؟! جمهوری اسلامی دارد به سفارش اسلام عمل می کند؛ حرفی هست؟! جمهوری اسلامی به ما کارت استخر می دهد، گرین کارت که نمی دهد!

من عاشق شنای پروانه هستم دور شمع علقمه. من عاشق غواص هورم. من از تواضع بدتر از غرور بدم می آید و از خودم خوشم می آید وقتی مادر شهیدی متن مرا قابل دانست و گفت: این متن را که در قطعه ۲۶ بهشت زهرا خواندی، باید بدهی من و یک امضا هم پایش بگذاری. برای خوانندگان وبلاگت یک چیز دیگر بنویس. آخر شما بگویید؛ می توانستم زمین بیاندازم روی این مادر شهید را؟!

الان دعوا سر این است که نسل من بسیجی تر است یا جهان آرا. البته که موسوی منافق تر از بنی صدر است و به شما که عرض می کنم، شیخ اصلاحات ابله تر از حتی شیخ ساده لوح. شعار “بسیجی واقعی همت بود و باکری” یعنی اعتراف سبزها به مردانگی همت و باکری. منت خدای را عز و جل که بسیجیان نسل مرا آفرید. ما ثابت کردیم به سبزها که الگوی مردانگی همت و باکری هستند و اسوه نفاق، سران فتنه؛ بالاتفاق.

دوستان! ما چقدر مهم شده ایم که ما را با بزرگانی مثل همت و باکری و جهان آرا مقایسه می کنند. این یعنی که کار ما سخت گرفته است. حالا چه فرقی می کند بسیجیان نسل من واقعی تر باشند یا همت و باکری. مهم این است که بسیجی، چه بسیجی زمان خمینی و چه بسیجی زمان خامنه ای، به دشمن در هر لباسی می فهماند که “غلط کردید بیشمارید”. همت و باکری به بعثی ها، ما اما به بعضی ها که زیاد با امام عکس دارند. ملاک حال فعلی افراد است نه تعداد عکس هایشان با امام. طلحه هم زیاد با پیامبر عکس داشت. اصلا شاید دو فردای دیگر ابلیس هم ادعا کند که من در عهد ماضی کلی با خدا عکس داشتم!!

تو غلط کردی ای شیطان رجیم که با خدا عکس داشته باشی. ملاک، حال فعلی توست که درست بر خلاف راه خداست. عکس را ول کن، مکث کن که الان با چه کسی پالوده می خوری هنگام گرفتن عکس یادگاری با زنان نامحرم ایتالیایی و وقتی که داری دستشان را می فشاری. منافق تر از آن هستی، آقای خاتمی که قیافه ات نشان می دهد. منافق تر از موسوی و بنی صدر. تو منافقی صد در صد. بی هیچ برو برگرد.

این را نوشتم عوض متنی که دادم به مادر شهید محسن رحیمی و ندارم دیگر هیچ نسخه ای از آن. این را نوشتم تا باز هم خنک کنم دل دوستان بسیجی ام را. من وقتی بچه بسیجیها دعایم می کنند چه لزومی دارد احساس غرور نکنم؟ من وقتی امروز برای اولین بار “کیانی”؛ این حامی همیشگی سربازان ماه در فضای سایبر را در کنار مزار بابا اکبر دیدم، چرا نباید مغرور شوم؟ این دوست عزیز که خود ستاره ای است برای خودش، تا به حال چند باری برای من که نه، برای حمایت از بچه بسیجی ها مطالب زیبایی نوشته. من این نوشته را تقدیم ایشان می کنم. ما خللی در رابطه صمیمانه مان با بچه بسیجیها وارد نمی شود حتی با انتقاد سازنده. ما همدیگر را بیشمار دوست داریم. قلم من مغرور است چون دعای بچه بسیجیها را دارد و این دوستان مغرورند چون من فقط به عشق این عزیزان قلم می زنم. آری، ما مغروریم و بیشمار همدیگر را دوست داریم اما شما راستش اگر ناراحت نمی شوید می خواهم نثارتان کنم جمله ای مقدس را که چی؟ که غلط کردید بیشمارید.

و حالا روضه ام البنین؛

ببین عباس! بیشمار، قطرات اشک ماست در سوک مادرت. اگر “ام البنین” یعنی مادر پسران، ما کوچکترین پسران مادر تو هستیم. عمو جان! گاهی به ما هم “برادر” بگو، راه دوری نمی رود. ما که اینقدر مادرت را دوست داریم، یک بار هم ما را برادر صدا بزن. ما هم مثل حسین، دل داریم.

ببین! این قمقمه بابا اکبر است. سالم است. برو برای بچه ها آب بیاور. برو که این بار نه یتیمان حسین، که “مهدی فاطمه” تشنه جرعه ای از زلال ظهور است. نه مشکی آب، که مشتی نور.

ما منتظر می مانیم تا تو برگردی. تا تو با ماه، با خورشید برگردی. نذر کرده ام ای قمر بنی هاشم، این بار اگر سالم برگشتی، بوسه زنم بر دستان بریده ات ای خوش قد و بالا.

***

یعنی “شمس”، بدون “قمر” می آید؟ … من که آسمانی ام، باورم نمی شود.

پاورقی: ظاهرا این روزها عکس من و حتی اندازه آن (!) بالای این وب سایت خیلی به عده ای گران آمده و شده مشکل اول عده ای از مثلا منتقدین. ترفند جدیدشان هم این است که اولا خود را منتقدی دلسوز و بسیجی معرفی می کنند و در ثانی با  زیرکی خاص و بی مثال خود می گویند چرا به جای تصویر آقا عکس خودت را گذاشته ای اینجا؟! حاضرم قسم بخورم این شروع یک جنگ روانی با من است و اگر حتی عکس خودم را بردارم و تصویر ماه را بگذارم آن بالا همینها دو فردای دیگر می گویند؛ چرا از آقا هزینه می کنی؟! چرا شان آقا را پایین می آوری؟! چرا می خواهی همه مطالب خود را با این تصویر به پای آقا بنویسی. چرا عکس آقا را این اندازه ای کار کردی؟! چرا چرا؟! و اما از آنجایی که رسالت بزرگتری روی دوش ماست از این پس نظراتی از این دست را به هیچ وجه تایید نمی کنم. باز هم ممنون از همه شما دوستان خوب.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. ادریس می‌گوید:

    اول،
    خدا کنه اول شده باشم 😐

  2. سید مهدی می‌گوید:

    سلام
    امروز از حاج سعید قاسمی شنیدم ممد نبودی ببینی رو تو بهشت زهرا خوندی شما
    خداقوت داره
    کاش می شد یه جایی یه جوری یه ساعتی فدایی هایی عاشق ماه پاره جم بشن

  3. ف می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام
    به غرورتان مغرورم.
    جواب من رو ندادین یک سر به ” تماس با من” بزنین لطفا”

  4. ف می‌گوید:

    به نام خدای عباس علیه السلام

    چطوره یه عکس دسته جمعی (با بچه بسیجی ها) بزنین بالا سایتتون. اونوقت احساس غرور بیشتری می کنیم.

  5. ف می‌گوید:

    به نام خدای حسین علیه السلام

    خواستین عکس دسته جمعی بزارین، عکس حضرت ماهم بزارین. بالاتر از همه.

  6. پیام فضلی می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین-
    کجایند جلبکان که ببینند داداش حسین ِما، سحر را “روضه” میخواند برای ماه منیر بنی هاشم؟
    کجایند جلبکان که ببینند داداش حسین ِما، سحر را “عشق” میخواند برای ماه منیر بنی انقلاب؟
    سلام ما بر همین دقایق که هم ماه دارد عشق بازی میکند با خورشید هم ما داریم عشق بازی میکنیم با ماه.
    سلام ما بر همین دقایق که ماه مان دارد پیش خورشید دعای مان میکند.

  7. moallem_61 می‌گوید:

    سلام.
    بیدار موندم بخونم متن جدید رو ….
    منتظر بودم…بخوانم خیالم راحت شود و بروم بخوابم …
    خواندم ….حالا دیگر فقط با روضه عباس بیدارم.تا صبح …
    و اینجا خودم تنهایی که نه با شما ….در سکوت …در دلم هیئت گرفته ام…

    مادر عباس ام البنین…
    مادر عباس ام البنین…

    ساعت:۴:۱۵

  8. moallem_61 می‌گوید:

    می گن هر جا روضه عباس بخونن…………..

    مادرش ….. فاطمه……….. هم انجاست…

    به احترام حضور خانم فاطمه الزهرا (س) در قطعه ۲۶

    الهم صل علی محمد و ال محمد………..

  9. داداش حسین سلام طیب الله انفاسکم
    قسمت جدید گفتگوی من و سرباز آمریکایی در مرز رو گذاشتم اگه بخونی و نظر بدی ممنون میشم اجرت با مادر عباس

  10. صدیق سروستانی می‌گوید:

    سلام بر شما و این قلم زیبا
    داشتم فکر می کردم که به عنوان یک کسی که سال ها شیراز زندگی کرده و از جلوی حافظیه رد شده یک پیشنهاد بدهم شاید به درد بخوره که آن بالا بنویسید :
    ” این جا قطعه ای است از بهشت
    نه با قلم که با خون باید نوشت ”
    مخلصیم
    داداش حسین: ممنون از شما استاد عالیقدر.

  11. صدیق سروستانی می‌گوید:

    اصلاحیه :
    این جا قطعه ای است از بهشت
    نه با قلم ، با خون باید نوشت

  12. عرفان می‌گوید:

    داداش سلام . راست گفتی غرور یعنی که بی جهت خود رو از دیگران بالاتر ندونی ولی مگر می شود کسی مومن باشد و بنده ی صالح و ائمه و یارانشون رو داشته باشه و دلش قرص و محکم نباشه . به نظر من تو تمام جملات شما منظورتون از غرور ایمان و یقین هست . یقین . بله ما یقین داریم و این باعث می شه دلمون آروم باشه و مثل بید نلرزه . ما یقین داریم که اگه با حضرت ماه باشیم تو صراط مستقیم داریم حرکت میکنیم . بذار داداش بقشه بگن غرور داری . اونا فعلا این رو درک نمی کنن که ایمان تو دل آدم چه معجزه ای می کنه . نمی دونن که تا یقین نداشته باشی به جایی نمی رسی . داداش ققربون دستت یه کیلو از اون غرورات رو بده فردا باید تحویل پروژه برم دانشگاه .
    داداش ما امید و ایمان و یقین داریم و این ها باعث می شه که دیگران بهمون انگ تکبر رو بزنن . یه سوال : اقایان همه ی ایران متواضعند و درست و فقط مونده این داداش حسین که نذارید متکبر بشه ! برید ببینید این سبزکا چه رفتاری دارن و از همین تواضع ماها چه سوئ استفاده هایی می کنن . راستی داداش خواص از روی تواضع حرف نزدن که یه وقت ریا نشه ؟ نه ؟ اینا هم می خوان شما رو اون طوری متواضع کنن که دیگه نتونی دهنت رو باز کنی .
    داداش انقده دوستت دارم که دوست دارم بری بهشت . همین .

  13. عرفان می‌گوید:

    داداش این آهنگ ماه نی خیلی با حاله . خواستی بهش گوش بده .
    هلالم کرده ای هلال من
    نگاهی که به روز و حال من
    راستی اونایی که می گید داداش مغروره هر وقت معنای عشق یعنی یه پلاک که زده بیرون از دل خاک / عشق یعنی یه شهید با لبای تشنه سینه چاک
    رو فهمیدید بیایید معنای غرور رو هم براتون بگیم . راستی داداش دیدید امام رحمه الله علیه ( فدای خاک پای امام روح الله ) چه قدر با اطمینان ( لابد اینا می گن با غرور !) حرف می زنه . اصلا امام با حرفاش شلاق می زد تو سر و صورت بعضی آقایان . جانم فدای روح الله
    گرفته دل هوای کربلا رو // بیا ببین به روی نی سرها رو

  14. عرفان می‌گوید:

    داداشم مغروره حرفی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ( داداش این حرفی هستت کشته منو ! چی کار کنم )
    حرفی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    حرفی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بنده های صالح دوستتان دارم . حرفی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  15. عرفان می‌گوید:

    سلام داداش حسین . داداش یه وقت به سران فتنه نازک تر از گل نگی ها ، ریا می شود ، یک وقت نگی سرباز ولایتی ، ریا می شود ، داد نزنی ابالفضل علمدار ، خامنه ای نگهدار ، ریا می شود ، یک وقت آقایان خواص حرفی نزنند ها ، ریا می شود ، یه وقت درد دل مادر شهید رو ننویسی ها ، ریا می شود ، ………، ریا می شود .
    اما سبزکها ، هر کاری خواستند باید بکنند تا مبادا دل سنگی شان بشکند ، بذارید سبزکا بریزن بشکنن بکشن بسیج رو تیکه تیکه کنن چادر مادر و خواهر ها یمان را بکشن به حضرت ماه هر چی که از دهن نجسشان می اید بگویند آخر آزادی باید باشد . بذارید به ساز سران فتنه برقصیم تا مبادا دلشان بشکند تازه ادخال السرور هم که ثواب دارد خوب ان ها هم که این طوری خوش حال می شن . پدر آن بسیجی که پاره ی جگر و حاصل عمرش جوان ۱۸ ساله اش رو وحشیانه با ماشین زیر می گیرن به جرم بسیجی بودن ، باید هیچ حرفی نزند آخر ممکن است به آقایان سران فتنه بربخوره .
    داداش اتفاقا خوب موضوعی رو روش دست گذاشتی : راز عقب ماندگی مسلمانان همینه . اینه اسلام آمریکایی که می خوان به خوردمون بدن . اونا با زرنگی میان مفاهیم دینی رو به قرائت خودشون به خوردمون می دن . جایی که می گی نهی از منکر چماغ آزادی رو بر سرمون می زنن . جایی که می گی امر به معروف می گن هیسسسسسسسسس ریاکارا . شما به دیگران چی کار دارید .داداش اینه اسلام آمریکایی . این ها مفاهیم دینی رو برای پیش برد اهداف شوم خود استفاده می کنند .داداش ای کاش می شد در این باره بیشتر حرف زد . راستی داداش شما ماشا الله روزنامه نگاری . می تونی در این باره با علمایی مثل آیت الله مصباح صحبت کنی و مصاحبه کنی و ما رو هم با قلم زیبا و دل نشینت از نظرات ایشون که متاسفانه خیلی مظلوم و غرب موندن بهره مند کنی .
    در حالی که دیگران با چنگ و دندون علیه نظام کار می کنن می گن حسین قدیانی عکست سه سانتی متر بزرگتر از حد مجازه مواظب باش یه وقت دچار تکبر نشی ها . همین مواظب باش هاست که انقد می گن و می کوبن تو سر آدم که یه وقت می بینی تو مشغول حاشیه ای و آقایان دارن به ریشت می خندن . پس داداش مواظب باش که این مواظب باش ها روت اثر نذاره .

  16. عادل می‌گوید:

    دستت درد نکنه داداش حسین. روحمون شاد شد.

    تا حالا دقت کرده بودی که “بسیجی” یعنی بسی جیغ و فریاد بر سر ظلم و بیداد؟

  17. عدالت خواه می‌گوید:

    شعار “بسیجی واقعی همت بود و باکری” یعنی اعتراف سبزها به مردانگی همت و باکری. منت خدای را عز و جل که بسیجیان نسل مرا آفرید. ما ثابت کردیم به سبزها که الگوی مردانگی همت و باکری هستند و اسوه نفاق، سران فتنه؛ بالاتفاق.
    کم نیاوردنتو عشقه+تیکه انداختنات

  18. سلام وخداقوت خدمت داداش حسین
    ما غرور داریم چون ((عکس)) ماهمان را درآسمان میبینیم
    منتظر باشید که عکس داداش حسینمان را هم باید بر بلندای آسمان ببینید ، برج میلادو نمی گم چون اونم …… قله دماوندو میگم
    دماوند چیه بر بلندای فلک ببینید وکورشین

  19. دیوونه داداشی می‌گوید:

    سلا م بر حسین*
    لعنت بر حسد

  20. عرفان می‌گوید:

    ای دلاور که بر سر نی سواره می ایی
    ماه زینب که بین هفده ستاره می آیی

    هلالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم کرده ای هلال من نگاهی کن به روز و حـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال من
    ای که دل می بری زهر دلبری به بوی خود می کشی با نگاهی و می کشی به سوی خود

  21. عرفان می‌گوید:

    گرچه سر در بدن نداری عزیز جان من // می درخشی همیشه چون مه در اسمان من
    ای مه من که غرق خونی به ابر شمشیری
    از چه رویی نتابی و دست من نمیگیری

    هلالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم کرده ای هلال من // نگاهی کن به روز و حـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال من

  22. عرفان می‌گوید:

    انقد نظر می ذارم که سیر بشم . حرفی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  23. سید محمد صادق پرهیزگار می‌گوید:

    سلام.
    خداییش این نظر “ف” خوب بودا.

  24. دیوونه داداشی می‌گوید:

    به نا م خد ا یی که
    د ا د ا ش حسین* ر ا
    آ فر ید ……………. ا و ر ا
    غلا م قمر و ما ر ا
    غلا م قلم او سا خت.

  25. عرفان می‌گوید:

    سرفراز باشی داداش من // ای فدایت جان و تن من …..
    حال کردی داداش .
    غلط می کنن به تو می گن که مغروری . ما مغروریم حرفی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  26. سلام می‌گوید:

    سلام
    من فقط پنج شنبه جمعه می تونم بیام اینجا
    چه خبر بوده هفته قبل!!
    داداش حسین یک وقتی را مشخص کنید شب جمعه قبل مراسم امام تو بهشت زهرا جمع شیم باشه؟
    در ضمن ما قمی هستیم.

  27. دیوونه داداشی می‌گوید:

    به نا م خد ا یی که
    دادا ش حسین* ر ا
    آ فر ید ………….. ا و ر ا
    غلا م قمر ما و ما ر ا
    غلا م قلم او سا خت.
    چقد ر پز می د هیم ما
    به دا شتن ا ین دا دا شی
    د و ست د ا ر م دا دا شی
    ا ز ا ینجا تا آ سمو نا تا
    بی نهااااااااااااااااااااااا یت.

  28. فردید می‌گوید:

    ۵شنبه آقای حسین سلیمانی در روزنامه وطن امروز متنی نوشته بود که اگه اسمش رو نمی نوشت من فکر میکردم کار شماست. البته کمی در تراز پایینتر! با وضوع و جنس کار خوب در مورد غلامحسین دشتستانی.
    هم به ایشان هم به شما و هم به همه بچه بسیجیها تبریک داره که خیلی زود شیوه نگارشتون الگو شده!

  29. رحیل می‌گوید:

    من از تواضع بدم می آید، چون روی شانه عباس نشسته باشی، بخواهی نخواهی قدت بلند می شود.
    (خدائیش حال کردم.دمت گرم مثل همیشه…دعا یادتون نره.)
    یا علی مدد

  30. h-m می‌گوید:

    سلام
    خیلی دوستت دارم!

  31. من از تواضع بدم می آید، چون روی شانه عباس نشسته باشی، بخواهی نخواهی قدت بلند می شود.
    چقدر این جمله را دوست دارم

  32. سلام می‌گوید:

    اجرت با همین دست های بریده و همین دست راس مجروح

  33. منتظر می‌گوید:

    سلام داداش حسین.اولین باری هست که افتخار حضور در وبلاگ شما را دارم.وبه شدت شیفته ی قلم بی نظیرتان شدم.ومتاسف از اینکه نتوانستم به نمایشگاه کتاب بیایم و کتاب شما را تهییه کنم.تکلیف ما بچه شهرستانی ها چیست؟؟ماهم دوست داریم کتاب شما را بخوانیم.
    راستی خوشحال میشم با حضورتون زینت بخش میعادگاه ما باشید.
    درپناه حق.

  34. فرهاد می‌گوید:

    حاجی ترکوندی
    کلی حال کردم
    مخصوصا با روضتون

  35. کاویانی می‌گوید:

    ما شما رو همه رقمه قبول داریم .
    چرا عکس آقا رو نمی ذارین ؟یه دونه از اون عکس های قشنگشو!

  36. دانشجوی بیدار می‌گوید:

    البته که ما پسران ام البنین فقط یک شرط دارد و آن این است که فرزند حسین را تا آخر خط که خود حسین زمان بیاید حمایت کنیم و نگذاریم منافقان لعنتی علم را به زمین بکشانند.

  37. عرفان می‌گوید:

    داداش ، خدا بابا اکبر رو رحمت کنه . خیلی با حالی . خیلییییییییییییییییییی
    تو رو خدا فکر نکن دیوونه شدم ولی این جا این قطعه یه حال و هوایی داره که هیچ جای دنیا این حال و هوا رو نداره . اولین کسی هستی که داداش احساس می کنم می فهمم چی می گی . داداش به خدا مردیم انقد به حرفای امثال شمخانی گوش دادیم آخرش نفهمیدیم که چی به چیه . داداش همیشه همین طوری بمون . خواهش می کنم .
    سلام بر شما مومنین خدا و بندگان صالح ، دوست داشتنی ترین موجودات روی زمین

  38. دیوونه داداشی می‌گوید:

    غر و ر گنا ه بز ر گیست
    و لی به شر ط آ نکه
    عمو یت عبا س نبا شد
    غلا م قلمتم به مو لا

  39. دانشجوی بیدار می‌گوید:

    البته که ما پسران ام البنین هستیم فقط یک شرط دارد و آن این است که فرزند حسین را تا آخر خط که خود حسین زمان بیاید حمایت کنیم و نگذاریم منافقان لعنتی علم او را به زمین بکشانند.

  40. ya zeinab می‌گوید:

    سلام داداش حسین! من هم احساس غرور میکنم امامی چون خامنه ای و عماری چون داداش حسین دارم!

  41. دیوونه داداشی می‌گوید:

    تو ی کر ب و بلا ی
    ا ین ز مو نه
    آ د م قد ر ا با لفضل
    ر و می دو نه

  42. روضه گرد می‌گوید:

    اگر خسته جانی بگو : یا علی

  43. پارسا می‌گوید:

    بسم رب الزهرا (س)

    اگر تا دیروز نی ساندیس چشمان فتنه را کور کرده بود ، امروز نوک قلم شماست که مدامی که بر کاغذ نقشی جاودانه میزند تیغ خصمی است که بر دل فتنه می نشیند و از پس آن نوای سهمگین سرزنشی که ای کاش چنان نمی کردیم که چنین نشود اوضاع … اما پاسخی بهتر از جواب داداش حسین ام ندارم : غلط کردید که غلط کردید … امروز علاوه بر چفیه ی ماه و لبای خاکی عمو اکبر و پدر من ، قلم هاست که هویت می بخشد و از شدت شعف و افتخار مو را به تن ها سیخ می کند … زنده باشی بسیـــــــــــــــــــــجی !

  44. مجید می‌گوید:

    سلام
    حسن جان شما مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور هستید ؟

  45. آذرخش می‌گوید:

    سلام داداش حسین مغرور خودم.
    آقا بی خیال اینا رو. غلط کردن بیشمارن.
    خیلی با حالی به خدا.
    هر چی این احمق ها بیشتر ایراد بگیرن ما بسیجی ها بیشتر قربون صدقه خودمون می ریم.
    علی یارت دادشم.

  46. وجدان می‌گوید:

    بازی کردن با احساسات چندتا جوون چندان کار سختی نیست
    ولی الحق که تو این کار استادی
    داداش حسین: ظاهرا مشکل عکس بر طرف شد و بحث بعدی بازی من با احساسات مخاطبانم است! و استادی ام در این زمینه!!

  47. یاسی می‌گوید:

    داداش گلم سلام
    اینقدر با متنت گریه کردم که اگه صدتا مداحی هم میگوشیدم اینقدر با دلم بازی نمی کرد.
    زنده باد

  48. روضه گرد می‌گوید:

    گفتم “ام البنین” ، دلم پا شد
    گره هایی که داشتم وا شد

    مادر آب را صدا زدم و …
    خشکسالم شبیه دریا شد

    سوره ی حمد نذر او کردیم
    گم شده داشتیم و پیدا شد

    با ادب بود و روی دامانش
    تا گل نازدانه ای جا شد…

    …به مدینه نگفت مادر شد
    گفت ،‌ مولای شهر بابا شد

    با کنیزیّ خانواده ی عشق
    در دو عالم عزیز زهرا شد

    (خادمی کرد تا که عباسش
    از ازل تا همیشه آقا شد)

    به به
    [همه ی بچه هاش عیسایند
    گرچه عباس او مسیحا شد‍‍‍‍]

    آن قَدَر خرج گریه شد افتاد
    آن قَدَر خرج گریه شد تا شد

    تا قیامت به احترام حسین
    ذکر لبهاش “واحسینا” شد

    گفت – گفتند روز عاشورا
    در غروبی که خیمه غوغا شد

    بیت تقسیم آبروی حرم
    مشک بی آب – سهم سقّا شد

    کاش دست عمود نخلستان
    سدّ راهش نمی شد امّا شد

    گفت – گفتند بعد آنی که
    علیِ اکبر ارباًاربا شد

    (قد سقّا شبیه قاسم شد
    قدّ قاسم شبیه سقّا شد)

    گفت – گفتند بر سر نیزه
    سر عبّاس من تماشا شد

    بسته بودند اگر نمی افتاد
    بسته بودند اگر به نی جا شد

    خوب شد همره حسین نرفت
    در مسیری که سر به نی ها شد …

    خوب شد مجلس شراب نرفت
    در همان جا که جشن برپا شد

    زینب و چشم های بی غیرت
    که به روی ستاره ای وا شد …….

    اثر طبع علی اکبر لطیفیان

  49. دیوونه داداشی می‌گوید:

    سلا م بر حسین* و
    تقد یم به قطعه ۲۶ :

    د ر نیستا نم ،
    بشنو عبا س ا ین
    حکا یت ا ز نی ا م
    ا ز “حا” و “سین” و “یا” و “نون” تا نی
    قد یا نی ا م
    گر چه نز د ا ختر سر خ
    فر و ز ا ن قلم
    نقطه ا ی د ر آ سما ن
    ا بر ی و با ر ا نی ا م
    من ا ز آ ن ر و ز ی که
    سا قی زد قلم ز ین
    سر نو شت
    غر قه د ر د ر یا ی خو ن قطعه ا ی
    طو فا نی ا م
    تا که جا ن پیو سته
    نو شد ا ز لب جا م
    حسین*
    مست سا ند یس نه ده
    ز ا ن ید پنها نی ا م

    یا حق

  50. سلام
    داش حسین بازم مثل همیشه قشنگ بود و زیبا آره ما بسیجی ها مغرور می شویم چون رهبرمان سید علی خامنه ای است،بازم حرفی دارید؟ما مغروریم چون علمدار ما خامنه ای است شما به چه می خواهید مغرور شوید هیچ چیزی ندارید برای مغرور شدن، منتظر قدوم شما در وبلگ حقیر هستم سری بزنید بد نیست
    اللهم عجل لولیک الفرج 

  51. میم- الف می‌گوید:

    سلام
    من یکی از همون سبزهای لجنی هستم که میگید
    همیشه و همه جا حتی تو سایتهای جنبش که همه به شما و امثال شما فحش میدن گفتم اینبار هم اینجا و به شما میگم
    چرا ما آدمها اینجوری هستیم ؟
    چرا فکر میکنیم اگه کسی مثل ما فکر نمیکنه و نظرش با نظر ما فرق داره آدم نیست و ما حق داریم هر چی از دهنمون در میاد بارش کنیم
    من به عنوان یکی از طرفداران جنبش سبز از اینکه همفکرانم به شما فحش میدن متاسفم و همچنین از این که شما و همفکراتون به ما توهین میکنید متاسفم
    چرا نمیشه ماها مثل چند انسان متمدن چشم در چشم از عقایدمون دفاع کنیم بدون اینکه بخوایم گردن طرف مقابل رو خورد کنیم، در آخر هم برای هم آرزوی موفقیت کنیم
    همه ما انسان هستیم و پیش خدا هیچ کدوممون جایگاهمون از اون یکی بالاتر نیست مگر با اعمالمون که اون هم فقط خداست که باید قضاوت کنه نه ما !
    ولی افسوس که ما آدمها اصلاح ناپذیریم واقعا دارم امیدم رو به هر گونه اصلاحی از دست میدم
    نه امیدی به شما نیست …
    جسارت آزاد !

  52. روضه گرد می‌گوید:

    تنها چرا نشسته ، مگر گریه می کند؟
    چون شمع شعله ور به نظر گریه می کند

    ازمردم مدینه شنیدم که روزها ؛
    می آید و ز داغ پسر گریه می کند

    بالای چار صورت قبری که ساخته ؛
    با دیده های سرخ جگر گریه می کند

    با ذکر جانگداز “حسینم غریب” بود
    دائم زند به سینه و سر گریه می کند

    (از سوز روضه خواندن این مادر شهید
    هر عابری میان گذر گریه می کند) ……

    گاهی دلش برای علی تنگ می شود
    گاهی برای “روضه ی در” گریه می کند

    بغض نگاه باد صبا گفت با دلم :
    دیگر غروب شد ، چقدر گریه می کند !

    اثر طبع وحید قاسمی

  53. محسن می‌گوید:

    من با همه اردتی که دارم، با عکس بالای سایت هم مشکل دارم!

    غرورش به کنار، خیلی خز هست!

  54. ح می‌گوید:

    از این وبلاگ بوی جبهه میاد

  55. روضه گرد می‌گوید:

    چهار مرتبه بانو ، برای تو خبر آمد
    چهار بار دلت کوه شد به لرزه در آمد

    تو منتظر، تو گدازنده بر معابر خونین
    مسافر تو نیامد مسافری اگر آمد

    چهار مرتبه شن‏ زارهای ظهر ، تنت را
    گریستند و تو را داغ‏ های مستمر آمد

    چنان گریسته‏ ای روزهای خستگی‏ ات را
    که تکّه تکّه خاک بقیع نوحه‏ گر آمد

    از آن گلایه تلخت به گوش علقمه بانو ؛
    هر آنچه رود از آن لحظه سر به زیر تر آمد

    چهار بار پسر رفت و اسب رفت و تو بودی
    چهار بار تو بودیّ و اسب بی ‏پسر آمد

    تو کوه بودی و از پشتِ شانه‏ های بلندت
    چهار مرتبه خورشید سر بریده بر آمد …….

    اثر طبع حسین هدایتی

  56. دایی جان ناپلئون می‌گوید:

    جان تو نوشته هات رو که میخونم یاد سریال دایی جان ناپلئون میافتم و خود مرحوم دایی جان می افتم
    مو نمیزنید با هم
    کار کار خود انگلیساست !!
    اگه وقت کردی حتما کتابشو بخون (دیدن خود سریال به شما بسیجی ها اصلا توصیه نمیشود )
    =))

  57. بی کارها زیادند عمارها کمند ، بیمار زیاد است علمدار یکی بیش نیست . هنوز ندای پیامبر خاموش نشده طلحه و زبیر گرد جمع کردن گنجند البته علی می خواهد که با یک جنگ ، گنج طلب ها را تار و مار کند ، بکشد این جماعت بی کار را . جنگ و گنج را که خودتان می دانید چه قضیه ای دارند !
    شما دستی باش برای علمدار ، اگر ساقی مشک را نیاورد الباقی فدای قد و بالای رشیدش ، ما باقی مانده ایم ، جرعه ، جرعه بنوشید از می عشق حضرت ماه باقی مانده های بی حب جاه :
    پیاپی بکش جام و مشغول باش ، بهل گر بگیرند بی کارها
    بگذار این عکس تکی را که فخر بفروشیم با آن ، بگذار که ریش هایت ریشه ی منافقان را بخشکاند ، بگذار که هر جا میروم صفحه ی وب تو را باز کنم و برای رفقا ناز کنم که : این داداش حسین من است …
    بگذار هر که هر چه می خواد بگوید هر چه می خواهد بگویدتلخ یا شیرین
    شما بروید با ابوبکر حال کنید ما می رویم با باکری قال و مقال می کنیم ، شما تهمت بزنید بر ما ، غمی نیست ، ما همت ها داریم ، با یاد شهدا داغ دل را فرو می نشانیم اگر آتش فتنه ی شما از آسمان فراتر رود .
    مگر ما از عباس بیشتریم ، دستان عباس آبروی بشریت است ، ما که یک مشت بی دست و پاییم ، ما که یک مشت … شاید هم یک مشت باشیم بر دهان کفتارگونه ی شما …
    یک جان داریم بر کف برای حضرت ماه ، و بر دل و لب داریم از هجر خورشید هزاران داغ و آه …
    داغ هجران تو را می کشم و دلشادم / بس که ویران و پریشان تو ام آبادم [سودازده]

  58. مجتبی می‌گوید:

    سلام برادر
    شما می تونید عکس آقا رو نزنید ، اما بهتره که عکس خودتونم نذارید . این یه توصیه ی برادرانه است نه جنگ روانی ، ما شمارو دوست داریم و از مطالبتون لذت می بریم ، اما یادتون نرفته که تلاش شهدا همیشه برای گمنامی بوده ؟! اصلا شهرت اجر کار آدمو کم می کنه

  59. سید می‌گوید:

    سلام. چرا عکس آقا رو بالای سایتتون نمیذارین؟

  60. هادی از قم اگه هنوز از یادت نرفته باشم می‌گوید:

    سلام حسین جان

    جانم فدای غرورت که متواضعانه نثار بچه بسیجی ها می کنی تا به تو افتخار کنند و شب ها و روزها کلمات قصار مقاله هایت را برای هم sms کنند و باز یک بار دیگر با هم گریه کنند.این قلم را ابالفضل علمدار برایت و برای ما و برای حضرت ماه نگه دارد.
    قلمت را دوست داریم چون بوی خودمان را می دهد.
    ما بچه بسیجی ها هیچ از تو نمی خواهیم الا این که همینطور که هستی بمان.
    و مطمئن هستیم که می مانی.

  61. ح می‌گوید:

    مهم عکس نیست مهم اینست که تودائم داری از امام خامنه ای حمایت میکنی بر عکس خیلی ها که دارن نون ولایت رو میخورن

    مثل لاریجانی که سرش رو مثل کبک کرده داخل برف و فکر میکنه کمسی نمی بینتش

  62. مرصاد می‌گوید:

    من مغرورم چون پشتم به کوه، به کشتی نوح، به حضرت روح، به دست راستی مجروح و از همه بالاتر به دو دست بریده اما باشکوه گرم است.
    ما ثابت کردیم به سبزها که الگوی مردانگی همت و باکری هستند و اسوه نفاق، سران فتنه؛ بالاتفاق.
    آقای خاتمی که قیافه ات نشان می دهد. منافق تر از موسوی و بنی صدر. تو منافقی صد در صد. بی هیچ برو برگرد.
    اگر ناراحت نمی شوید می خواهم نثارتان کنم جمله ای مقدس را که چی؟ که غلط کردید بیشمارید.
    یعنی “شمس”، بدون “قمر” می آید؟ … من که آسمانی ام، باورم نمی شود.
    ————————————————
    سلام خدا قوت .

    ————————————————————————————
    الهم احفظ امامنا و قائدنا و مرجعنا و مولانا امام خامنه ای

  63. دیوونه داداشی می‌گوید:

    د ا د ا شی جو نم
    ا ینقد ر با ا حسا سا ت
    من با ز ی نکن….
    د یو و نه ا ت که شد م
    د یگه د ر به د ر م
    نکن د ا د ا شی جو نم
    دوووووووووووست د ا ر م

  64. حامد می‌گوید:

    سلام داداش حسین فرمانده جنگ های سایبری
    ایول عجب متنی
    داداش ایکاش اگه دادشتی یه عکس بهتر تری میذاشتی اون بالا که دیگه کلا کور بشه چشم دشمنامون
    از اینجا یه چیزی بگم
    چه عکس داداش حسین اون بالا باشه یا نباشه یاد داداش حسین همیشه تو قلب ماست.حالا عکسش رو هم که گذاشته دیگه بهتر چشمامون به چهره ی زیباش روشن میشه
    اینا غلط کردن با اون شیخشون که بیشمارند
    ولی داداش کاش نظراتشونو تایید کنی میترسم اگه تایید نکنی یاد حقوق بشر بیوفتن
    شما نگران نباش هرچی بنویسن با مشتی کوبنده جوابشوو همینجا تو همین سنگر فرماندهی خواهیم داد
    داداش حسین تو تنها نیستی.دعای پدرت پشت سر توست.دعای مادرت پشت سر توست.اگه خدا قبول کند ماهم دعایت میکنیم.حاضرم قسم بخورم که خود صاحب الزمان(عج)هم الان دعا گوی شماست

  65. سلام علیکم، دمت گرم و سرت خوش باد ای حسین قدیانی

  66. سید امین آبشاری می‌گوید:

    سلام داداش حسین متنی رو که دیروز در بهشت زهرا خوندی خیلی به دلم نشست.دعوتت می کنم در بازی وبلاگی “خاطره ۱۳ خرداد” شرکت کنی…
    http://haftan.blogfa.com/post-15.aspx
    در پناه حق

  67. حسین می‌گوید:

    سلام برادر.
    خیلی مخلصیم.
    بدخوا مدخوا داشتی رو داداش کوچیکت حساب کن.
    بعضی ها انگار که خناس آفریده شدن.
    ما از مطالبتون تو دانشگاه صنعتی شیراز خیلی بهره میبریم.
    یا علی

  68. عرفان می‌گوید:

    سلام داداش . زیادی کامنت گذاشتم ولی می ترسم غرور من رو هم بگیره .هههههههههههههههههههههههههههه
    وای نکنه من مغرورم .هههههههههههههههههههههههه

  69. محسن می‌گوید:

    تقدیم به عکس بالای وبلاگت.

    تشبیه رخت به ماه کردم شمسی و من اشتباه کردم

  70. عرفان به داداش می‌گوید:

    داداش می شه عکست رو بزرگتر کنی . آخه می خوام بدونم کفشات چه شکلیه . تا کور شود هر آنکه نتواند دید .

  71. عرفان به داداش می‌گوید:

    خوب دیگه من زحمت رو کم کنم تا غرور نگرفتتم .
    ققققققققققققققققققربانت داداش مغرور و دوست داشتنی ما بچه بسیجی ها

  72. مهدی 88 می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین عزیز
    و سلام بر دوستان عزیز
    کاش من هم ذره ای مثل شما (بسیجیان حضرت آقا) در فضای مجازی اینگونه با اخلاص و فعال بودم
    اخلاص برای حق و غرور به حق و حقانیت فقط در دل مومنین به حضرت ولایت جمع میشه. سلامتیش صلوات!
    راستی من اون نادانی رو که قضیه عکس داداش حسین رو مطرح کرده بود، خوب میشناسم
    اصلا ارزش نداره که به خاطرش کاری کنید یا حرفی بزنید. حق با داداش خودمونه که انا جنگ روانیه
    اونا توی فضای مجازی هم دیگه پایگاه ندارن
    از شما خیلی ترسیدن
    خدا حفظتون کنه
    مواظب خودتون باشید

  73. مریم می‌گوید:

    من مغرورم چون پشتم به کوه، به کشتی نوح، به حضرت روح، به دست راستی مجروح و از همه بالاتر به دو دست بریده اما باشکوه گرم است.

    چه می کنه این حسین آقای قدیانی.!
    این جمله ها رو باید طلا گرفت و زد به صفحه تاریخ .

  74. عرفان به داداش می‌گوید:

    برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان عجل الله و سلامتی رهبر عزیزمون سید علی خامنه ای صلوات .
    الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

  75. مهدی 88 می‌گوید:

    نگاهی به مواضع و بیانات حاج سید احمد ( ره) می‌توان به میزان ارادت و پایبندی او به ولایت فقیه و رهبری پی برد. عشق و علاقه حاج احمد به مقام معظم رهبری، هیچگاه در دایره تنگ و تاریک جناحی نمی‌گنجید و او فراتر از وابستگی‌های سیاسی و جناحی، به ولایت عشق می‌ورزید. در زیر بخش‌هایی از سخنان و مواضع مرحوم حاج سید احمد خمینی در دفاع از رهبری آمده است. شاید برای برخی از مدعیان امروز خط امام و همراهی با مرحوم حاج احمد خمینی، هم جالب و خواندنی باشد:
    «به حسن و برادرانش این توصیه را می‌نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آنست و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می‌خواهند. هرگز گرفتار تحلیل‌های گوناگون نشوند که دشمن در کمین است!» (بخشی از وصیت نامه مرحوم سید احمد خمینی )
    «امروز من و شما باید در همان خط حرکت کنیم. خالصا و مخلصا برای خدا و اسلام و نظام اسلامیمان از رهبر بزرگوارمان حضرت آیت الله خامنه‌ای حمایت کنیم و در راه او که راه امام عزیزمان است گام برداریم. امروز دنیا مترصد است که ببیند ما چگونه حرکت می‌کنیم. سرپیچی از ولایت، سقوط نظام را بدنبال دارد. امروز ولایت نقطه وحدت امت حزب الله است. نظام از ولایت جدا نیست چرا که بدون ولایت، نظام اسلامی نیست و بدون نظام، انقلاب نمی‌تواند راه خود را در جهان طی کند. اگر دو جریان انقلابی ما، دو جریانی که به اسلام و امام و ولی فقیه و نظام علاقمندند، دست در دست یکدیگر بگذارند بر تمامی ضدانقلاب داخل و خارج غلبه پیدا می‌کنند والا گروهی که روی کار می‌آید بخون هر دو جریان انقلابی تشسنه است و هر دو جریان را نابود می‌کند.(۷ اسفند ۶۸)

    ما امروز باید همه متحد باشیم، امروز باید در کنار نظاممان پشت سر رهبری قرار بگیریم. رهبر ما شاگرد امام است. رهبر ما از چهره‌های شناخته شده انقلاب که سالیان سال در زندان‌های رژیم سفاک پهلوی به سر برده. ازافرادی است که در طول انقلاب خدماتزیادی کرده و در جبهه‌های مستقیما جنگیده است. پس باید افتخار کنیم که چنین رهبری را داریم و همگی پشت سر او حرکت کنیم و …(سال ۶۹)

    هیچکس حق شکستن حریم رهبری را ندارد. حرمت رهبری نظام اسلامی، از اصول خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی ماست. همه باید به دستورات رهبری عمل کنند. (۷ آذر ۶۹)

    ما امروز موظف هستیم پشت سر مقام رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای حرکت کنیم. هر چه ایشان گفت گوش کنیم، اگر روزی حرکت ما با حرکت ولی نخواند، بدانید که نقص از ماست! اگر امروز اختلاف موجب شود که اقتدار ولی فقیه صدمه بخورد، گناه بزرگی مرتکب شده‌ایم. ما امروز اختلاف را از هیچکس نمی‌پذیریم. اگر روزی از پشت سر ولی فقیه کنار رویم و اگر ولی فقیه نفوذ کلمه‌اش کم شود، چه گناه بزرگی مرتکب خواهیم شد. تمام زحمات ملت عزیز، شهدا و امام از بین می‌رود. تمام سختی‌هایی که در طول مبارزه متحمل شدید همه اینها از بین می‌رود. ما باید سعی کنیم اتحادمان را حفظ کنیم و پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم. (۱۹ دی ۶۹)

    «قاطع‌تر پشت سر رهبری باشیم و نگذاریم رهبرمان احساس تنهایی کنند. همانطور که نگذاشتید امام احساس تنهایی کند. اطاعت از خامنه‌ای، اطاعت از امام است. هر کس منکر این معنا شود، مطمئن باشید در خط امام نیست و هر کس بگوید که اطاعت از امام غیر از اطاعت از حضرت آیت الله خامنه‌ای است در خط آمریکاست! من بعد از رحلت امام، با خدا و امام عهد کرده‌ام که کوچکترین قدمی را علیه رهبری و برخلاف رهبری و حتی برخلاف میل رهبری برندارم و اگر شما مردم هم چنین پیمانی را تجدید کنید، مطمئن باشید که ما در تمام زمینه‌ها بر آمریکا پیروز می شویم. (۱۲ بهمن ۶۹)

    منبع : بانگداد به نقل از مرکز اسناد انقلاب اسلامی – http://www.bangdad.com

  76. مبارز می‌گوید:

    سلام
    دمت گرم
    خذیذی بردیم که نپرس

  77. هنوز هیچ کس می‌گوید:

    خدا قوت….
    ما با نگاه شما کارها داریم…

  78. rasa می‌گوید:

    سلام اقای قدیانی !

    این کار از امید بر نمیاد !

    جنگ روانی با یه روانی ؟!

    هر چی فکر میکنم می بینم این کار از امید بر نمیاد

    شمخانی به امثال شما و یامین پور جواب خوبی داد

    موقعی که ما تو جبهه کمبود نیرو داشتیم امثال شماها و دکتر عباسی ها تو هیجده تا سولاخ موش قایم شده بودند

    فرماندهی جنگ با هاشمی بود ، فرمانده سپاه رضایی بود ، رئیس دولت موسوی بود ، شمخانی ها و صیادها و زین الدین ها و باکری ها و همت ها و … جنگ رو دلاورمردانه مدیریت کردند

    گذشت و گذشت قدرت دست به دست شد و رسید دست شماها !

    اینم می گذره

    باور کن اینم می گذره

    قدرت از دست شما هم دست به دست میشه به دیگری

    امثال شماعقده های روانی شون باید جایی خالی کنند و گویا برای شما اینجا بهترین جاست !

    خسته نباشی دلاور
    داداش حسین: شمخانی غلط کرد که گفت: بنی صدر خیانت نکرد. همینکه بنی صدر فرار کرد ورق جنگ برگشت و فتوحات آغاز شد و به فتح خرمشهر منجر شد. آری، جنگ را متوسلیان کرد نه ایشان. در جبهه اگر فتحی بود به خاطر حاج احمد متوسلیان و حسن باقری ها بود و اگر شکستی بود کار همین ها بود و نقش فرماندهی این حضرات پر رنگ. هاشمی فرمانده عفت بود نه بسیجیها. رضایی سردار جام زهر بود نه سپاه. صیاد و زین الدین و باکری و همت و آن شهید روستایی در مازندران اما همگی در وصیتنامه شان از ولایت فقیه نوشتند تا چشم شما کور شود. موسوی هم رییس دولت نبود، رییس دولت، رییس جمهور وقت جناب ماه بود. شما هم غلط کردید بیشمارید. راستی یک سئوال: چرا به جای ندا، از تابوت شهدای ما آویزان شده اید؟! پس قبول دارید که شهید به کشته های ما می گویند و به کشته های شما می گویند “به درک واصل شده”. “به هلاکت رسیده”. دم ما بسیجیهای این دوره و زمانه گرم که به شما حالی کردیم مرد همت و باکری بودند.

  79. سید محمد صادق پرهیزگار می‌گوید:

    داداش! این نامه ی ما رو خوندی؟

  80. سید محمد صادق پرهیزگار می‌گوید:

    بیست سال بعد:
    نامه ی منو یادت هست؟
    می خواستم ببینم خوندیش. 

  81. داداش کوچیکت........ می‌گوید:

    حسین …………………………………..اتفاقا هر وقت عکست رو میبینم یاد شهدای “بهشت سجاد” خودمون میفتم………….به خاطر همینه که هر وقت چشمم به عکست میفته……شروع میکنم به فاتحه خوندن…………/////علاوه بر اینها میدونی عکست دیگه چه فایده هایی داره…………….چون تا نصف شب بیداریم ……اگر احیانا کسی از خانواده گیر داد…که نصف شبی داری چه کار میکنی تو اینترنت……………سریع عکستو نشون میدیم……..تا یه وقت خیال بد نکنن……………/////////////////////////////////////////حسین ….. چه ریش با حالی داری……………… معلومه که ریشه ات هم مثل ریشت با حاله…………….///////////////

  82. سید محمد صادق پرهیزگار می‌گوید:

    وصیت نامه ی صادق پرهیزگار:
    به داداش حسین بگوئید نامه ی مرا بخواند.
    داداش حسین: سلام برادر. شما همان ترتیل خوان معروف هستی؟ اگر آری، عمری با صدایت صفا کرده ام. در هر صورت اگر ممکن است همینجا نامه ات را بگذار. اگر خواستی عمومی نشود بالا درج کن خصوصی. ممنون.

  83. عباس می‌گوید:

    فائزه فاحشه زمان است. استاد ارضی

  84. علی جون می‌گوید:

    سلام
    یه پیشنهاد…
    اگر یه جا یه عکس بزرگ از آقا دیدی بشین برا پابوسی بعد عکسشو نزار بالای وبلاگت تا کور شود هر کی میگه بیشماره.
    بعدشم هر چند وقت عکسها را عوض کن. هم ÷یامهای جدید داره هم تنوعه. در ضمن میتونی یه عکس هم با ساندیش بندازی. شوخی کردم بابا پاک نکنی

  85. علی جون می‌گوید:

    بزار صحصح است
    پیام صحیح است
    بوس

  86. sar...baz می‌گوید:

    انتقاد نمیکنم انتقاد سازنده هم اصلا حرف نمیزنم لال میشوم تنها می روم سرمزار بابااکبر ونامه ام را برایش میخوانم حیف که حنجره اش را به گلوی پسرش وام داده اگرنه حتما جوابم را میداد! نامه ام را برگرداندم چون بابا اکبر حسین قدیانی اجازه نداد بدست پسرش برسد غرغرهایم! حق هم دارد پسرش بزرگ شده !سرش شلوغ ترازین حرفهاست که نمیدانمنامه بخواند! شک نامه بخواند… اصلش شاید حتی وقت ندارد نظر بخواند! اگر سرکی کشیدی به رزم خانه ی پسرت لطفی بکن ونظر مارا هم بخوان بابااکبر آرام!

  87. امین می‌گوید:

    سلام حسین عزیز ! فقط میتونم بگم ناز قلمت !!!

    یه پیشنهادم دارم بده بچه ها یه عکس ازت درست کنن قشنگ بزنن بک گراند سایتت !!! تا دیگه هی گیر ندن ؟!!

    یه پیشنهاد دیگم دارم اگه میتونی یه متنم در مورد روسیه بزن که دیگه کاسه صبر رئیس جمهورمون رو هم لبریز کردن !!!

    یا علی ، التماس دعا

  88. دل آرام می‌گوید:

    عادت کردم هر روز اینجا بیام.
    تلافی همه ساعت هایی که مجبورم تو دانشگاه تنها با استادا بحث کنم .
    به تلافی همه ناراحتی هایی که به خاطر تمسخرشون نسبت به جمهوری اسلامی تو دلم جمع می کنم….اینجا لذت می برم.

    پاینده باشید.

    یا حق

  89. دوازده یک.....12/1 می‌گوید:

    ………………………خدا از غرور ولجبازی کمت نکنه…………………….فکر کنم اگه بین تو وغرور ولجبازی مسابقه دو بذارن……………………تو اول بشی…………………….مثل الانت که اولی………………………………………………//////////////////////////////////////////////

  90. البرز می‌گوید:

    هوالعزیز
    الهم عجل لولیک الفرج

    داداش حسین گلم سلام
    دقت کنی این روزها کامنت دوستان بجای نظر در باره مطالب شما شده نظر در مورد به اصطلاح “انتقاد” ! منتقدین!
    داداش یه وقتا فکر میکنم نظراتو نمیخونی و تایید میکنی
    البته و صد البته مطمئنم که میخونیشون
    عزیزم ، داداشم نزار جو خوب این پایگاه با این جنگ های روانی خراب بشه
    تو پاورقی همین مطلبت گفته بودی که نظرات از این دست رو دیگه تایید نمیکنی اما بازم تایید کردی!
    داداش نکن این کارو!
    اینا هر دفعه یه چیز میگند
    حالا یکیشون اومده میگه ” خودخواهیه عکس بالارو کار نداره خزه!”
    میبینی داداش
    هرچی بخوای گوش بدی تموم نمیشه مگه اینکه اعلام کنی که دیگه اصلا نمیای توی اینترنت که هزار البته باید این آرزو رو به گور ببرند
    تو، من، رفقا و همه بچه بسیجیها مگر به حرف اینها از زندگیمون میزنیم و میایم اینجا که یه حرف اینا دیگه نیایم؟
    ما به حرف یا نه بهتر بگم به امر ولی امرمان میایم اینجا تا روی اینهارو کم کنیم
    پس نباید مجال بهشون داد داداشی
    من از رفقام خواهش میکنم دیگه ادامه حرفای اینارو نگیرن و تمرکزشونو بزارن رو مطالب داداش حسین

    یا علی

    http://colourrevolt.blogfa.com
    داداش حسین: سلام خدمت شما. این روزها هر کاری می کنم یک حرف دیگری در می آورند. حرفی هم بزنیم میگن یارو مغرور شده. خداوکیلی در کدام وب سایت این همه درباره عکس و اندازه عکس و اینجور چیزها انتقاد می کنن؟ به من میگن انتقاد پذیر نیستی اما بیشترین انتقادات را درباره همه چی از متن گرفته تا ظاهر سایت و تا عکس، تایید کرده ام و اگر حرف حقی بوده پذیرفتم و اگر نبوده که خب نه. من شامه تیزی دارم و فرق انتقاد، فحش و حسادت را به خوبی می فهمم. من خودم خواهشم از دوستان این است که متن مرا بخوانند و نقاط قوت و ضعف آنرا به من بگویند اما خب به اینها هم باید حق داد. وقتی خود شما می بینی که طرف “خز” بودن عکس من برایش شده دغدغه مجبوری یک جوابی بدهی و من اگر می بینم به شما بسیجیها در مقوله ای توهین شده باید مثلا بنویسم که جمهوری اسلامی به سفارش اسلام عمل می کند، اگر به بسیجیها کارت استخر می دهد. بگذریم که من هم مثل خیلی از دوستان اصلا نمی دانم آخرین بار کی استخر رفته ام. واقعا مانده ام چه کار کنم. همین الان کلی نظر تایید نشده هست درباره اینکه عکست را برداری بهتر است و حتی یکی نوشته پدرت را در خواب دیده ام که گفته راضی نیستم حسین عکسش را اینقدر بزرگ در وب سایتش کار کرده!!! میبینی تو رو به خدا؟! خیلی دعا کنید. خیلی. می ترسم از این حمله های بی مبنا و این هجمه های بی دلیل عده ای از مثلا دوستان. دروغ نگفته باشم یک مقدار دلم شکسته. خاکی باشی و متهمت کنند به دروغ. آنهایی که با من نشست و برخاست دارند قضاوت کنند. دیروز سر مزار پدرم یکی گفت: من به تو ارادت دارم اما تو عقده این را داری که مزار پدرت هم مثل قبر … شلوغ شود!! یا مثلا ۱۲ بار است که متن کامل نامه دختر شهید باکری را به عنوان نظر می گذارند که مثلا روحیه ام را بشکنند. هر چند که دلم شکسته اما پوستم کلفت تر از این حرفهاست. برایم حرف در می آورند که … ولش کن. نمی دانم دارم تاوان چه چیزی را پس می دهم؟ تاوان ۴ ماه بی خوابی برای کتاب نه ده. تاوان اینکه همیشه از بچه بسیجی ها و حتی از باتومشان دفاع کرده ام. تاوان اینکه از ساندیس و نی ساندیس و اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی دفاع کرده ام. تاوان اینکه با “من” “من” کردن تیرهای تهمت و ناسزا را به جای شما به طرف خودم برگرداندم؟ ای خدا!!!!!!!!!!!!!!

  91. مروارید می‌گوید:

    سلام داداش حسین !
    راستی شهید همت و شهید باکری که پاسدار بودن !!! پس چرا اینا شعار میدادند که بسیجی واقعی همت بود و باکری ؟؟؟
    یعنی این شعارشون هم بدون دروغ بود ؟؟؟؟؟؟؟
    هر چند که ما بسیجیا خاک پای اونا (شهید همت و باکری ) هم نیستیم .

  92. سیداحمد می‌گوید:

    سلاااااااااااااااااااااااااااام داداش حسین عزیزم.
    خوبی برادر؟
    چقدر دلم برای شما و اینجا تنگ شده بود.
    بخدا با تموم خستگیم به محض رسیدن کامپیوترو روشن کردم و مستقیم اومدم اینجا تا با خوندن آخرین مطلبتون انرژی بگیرم.
    کلی کیف کردم.
    عالی بود.مخلصتم.

    ما مغروریم چون حضرت آقا رو داریم.
    حرفی هست؟؟؟؟؟؟؟

    به همه دوستان عزیزم هم سلام عرض میکنم.
    ارادتمند همه بچه حزب اللهی ها.
    داداش حسین: خوش آمدی. من هم دلم برایت تنگ شده بود.

  93. مروارید می‌گوید:

    سلام داداش حسین !
    راستی شهید همت و شهید باکری که پاسدار بودن !!! پس چرا اینا شعار میدادند که بسیجی واقعی همت بود و باکری ؟؟؟
    یعنی این شعارشون هم دروغ بود ؟؟؟؟؟؟؟
    هر چند که ما بسیجیا خاک پای اونا (شهید همت و باکری ) هم نیستیم .

  94. ا.د.محراب می‌گوید:

    مگذارید ساندیس -علیه السلام- را نا اهلان بخورند
    مگذارید نی های مقدس جمهوری اسلامی به دست نا مردمان بیفتد
    آنان شایسته ی تیتاپ هستند که به آن افتخار کنند
    داداش حسین خدا قوت…

  95. بی وتن نیستم........12/1 می‌گوید:

    حسین……………………….//////////////////////////////میدونی دیگه چرا همش دارم ازت تعریف میکنم ودیگه نمیخوام نقدت کنم وباهات شوخی کنم واز اون سوال کنکوری ها دربیارم………….فقط یرای اینکه من راهم مثل بعضی از دوستان متهم نکنی به اینکه دلم با سبزهاست……برای اینکه مثل بعضی هامتهم نشوم به اینکه حسودم…….برای اینکه دیگه……….باهامون قهر نکنی…………برای اینکه دیگه….از دست ما دلگیر نشوی……………..///حسین اتفاقا یه سوال کنکوری لو رفته بود میخواستم برات بفرستم…………….تا یه کمی بخندونمت……………ولی از اینکه متهم شوم به اینکه…….منم با سبزها دستم تو یه کاسه است……………..دیگه اینکارو نکردم…………………دیگه نخواستم…………..بهمون بگی حسود هرگز نیاسود…………………..حسین……..بازم میگم……….یک لنگه از جوراب بوی باقالیتو به صد تای بالاترین ها وپایین ترین ها نمیدیم…………………چون بوی جورابت بدجوری دشمنو خفه کرده وبدجوری دوگانه سوز شون کرده…………………….///////////////////////میدونی تنها نقدی که بهت دارم چیه اینه که نقد نمی پذیری وفکر میکنی همه دارن بهت حسودی میکنن ودشمنن باهات واون ها روهم جزو جلبکیان حساب میکنی……. ………….میدونم باز هم الان میای علیه ما حرف میزنی وچند تا فحش نثارمان میکنی………………ولی عیبی نداره………///////افتخار میکنم که مثل مابقی ستارگان تا نصف شب آن لاینم………

  96. سید محمد صادق پرهیزگار می‌گوید:

    سالم.
    من استاد شهریار پرهیزگار نیستم.
    ولی قاری هستم.
    نامه ام هم چند روز پیش توی قسمت “ارتباط با من” فرستادم.
    جان من بخونش.
    فقط چون نامه طولانی بود و من مطمئن نبودم که شما بخونیدش پائینش نوشتم :
    “اگر نامه را خواندید و رغبتی داشتید که ادامه ی آن را بخوانید یک رایانامه (ایمیل) برای من بفرستید من ادامه را برای شما می فرستم.”
    اگه همین زیر کامنت من بنویسید که خوندید و برای خوندن ادامه رمقی مونده من ادامه روبرای شما می فرستم.
    داداش حسین: عزیزم! بفرست همینجا لطفا.

  97. معصومه می‌گوید:

    ظاهرا علاوه بر نی ساندیس ، عکستون هم چشم دشمن رو کور کرده…
    پس بزارین بمونه سر جاش تا دل دوستان شاد بشه با دیدنش

  98. بی وتن نیستم........12/1 می‌گوید:

    راستی…….چه خبر از مجله نه ده………….اومده بیرون یا نه………….؟؟؟؟؟؟////////فکر کنم اگه مجلتون هم بیاد بیرون رکور دبیشترین تیراژ رو میشکنه…………………………../////////…………………………..

  99. وجدان می‌گوید:

    بازی با کلمات!!!!!
    بازی با اسم بزرگان!!!!
    بازی با احساسات جوان ایرانی!!!!
    هدف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  100. 12/1 می‌گوید:

    مگه بهمون قول ندادی مجله نه ده رو بزودی روانه دکه ها میکنم…………………..پس کو……………..اگه که اومده خوب بگو اومده…………………………دیگه……………………..چرا سکوت………………………………………………………………….؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آهان از اون نظر……. لیاقت ……. آماده باش رو نداریم ……. که وقتی اومد مثل کتابت که همگی هجوم آوردیم و رسوندیم به بیشمار……….. وبه دکه ها هم حمله ور بشیم وبرسونیم به بی نهایت …….. …… ………………………………..

  101. سه نقطه می‌گوید:

    این یکی را تایید کن
    سایت بسیار خوبی دارید.روح شهدا در شما متبلور شده است.
    عکستان هم که نوربالا می زند.فکر کنم به آرزوی خود یعنی شهادت
    نایل گردید.ان شاءالله

  102. روضه گرد می‌گوید:

    من واقعا متاسفم
    وقتی نظرات این روز های بعضی از دوستان رو با نظرات چند ماه قبلشان یعنی همان روزهای ابتدایی شروع بکار این قطعه ای از بهشت در ذهن مرور میکنم شرمنده میشم –
    گاهی اوقات کامنت نذاشتن بهتر از بی مورد کامنت گذاشتنه –
    اگر مطلب رو خوندیم ، نظر و انتقاد خاصی نداشتیم چرا بی مورد اینقدر قربون صدقه این بنده خدا بریم ؟؟؟
    والله قسم ایمان دارم که این احساسات شما پاک و نابِ – و معتقدم حسین آقا از همه بهتر این موضوع رو درک میکنه –
    اما خداوکیلی حدی داره این ابراز احساسات ؛ به فکر این بنده خدا هم باشید که باید وقت بذاره و کامنت های من و شما رو بخونه –
    تقدیر و تشکر یه بحثیه ، برا هر مطلب ۱۰ تا قربون صدقه رفتن هم بحثی جدا –
    همه ما حسین قدیانی رو از عمق وجود دوسش داریم و کور بشه اون چشمی که نتونه این ابراز علاقه رو ببینه ؛ اما تعدادی از دوستان واقعا دارن شور میکنن غذای این دیگ رو …

    رفقا یادمون باشه اگر اینقدر قلم حسین عزیز سوز داره و عقل و احساس ما با رقص کلماتش به وجد میاد به این خاطر که حسین قدیانی داره زیر بیرق ولایت و به برکت خون شهدا و دعای خیر امت حزب الله فعالیت میکنه –
    شاید این موضوع دغدغه حسین عزیز هم باشه – نمیدونم –
    سعی کنیم رو نوشته های حسین بحث کنیم – اگر ضعفی بود گوشزد و اگر پیشنهادی بود مطرح کنیم –
    اگر حرفی نداریم ، لا اقل شعر یا حدیث بفرستیم یا شعار حماسی بدیم یا خسته نباشید بگیم یا همدیگرو دعا کنیم –

    بخدا حیفه اگر معنویت این فضای نورانی بخواد کم بشه –

    بعضی اوقات یه نظر بی مورد مثل (گذاشتن عکس) از سوی یه آدم بیکار باعث میشه افکار به سمت موضوعی حاشیه ای بره و هم وقت دوستان بابت نظر گذاشتن گرفته بشه هم وقت حسین قدیانی که ما هی انتظار داریم هر شبانه روز ۴ تا دل نوشت بنویسه تا ما باهاش صفا کنیم بخاطر تایید کردن و خوندن نظرات ما گرفته بشه –

    در مجموع احساس کردم بیشتر داریم به “حاشیه” توجه میکنیم تا “متن” –

    بخدا قسم همتون رو دوست دارم و یه تار موی شما رو با دنیا عوض نمیکنم –
    خلاصه لازم دیدم یه نهیبی بزنم –

    اولین حرفی که من آموختم ؛
    “یا حسین” گفتم سرا پا سوختم …..

  103. سربند می‌گوید:

    سلام داش مشتی …
    کلا همه غلط کردن بجز ما بچه بسیجیا و آقامون …
    نوکرتم …
    داداشی یه دفعه دیگه هم گفته بودم ، بیا مردونگی کن واسه ۱- محمد رضا کارور ۲- شهیدان جنیدی . یه قلمی بزن
    یا علی و بروبچه های بسیجیش …

  104. آذرخش می‌گوید:

    الهی قربون اون دلت برم داداش حسین.
    به خدا هر کی بود از این همه ایراد بنی اسرائیلی خسته می شد و می زد به بیابون.
    همتت رو عشقه.
    عکست رو هم اونقدر اون بالا نگه دار که نورش همه بدخواهای بسیجیا رو یکی یکی کور کنه.
    اهمیت نده به این حرفا…ما هم نمی دیم.

  105. fotrosemalak می‌گوید:

    salam dadash hosein
    bemiram ke enghad delet gerefte
    aslan miduni chiye
    ma dadash hoseino ba axesh doust darim harfi hast

  106. آذرخش می‌گوید:

    سلام سیداحمد.
    خوش آمدی. رسیدن بخیر.

  107. پیام فضلی می‌گوید:

    داداش حسین سلام و خداقوّت-
    همه ما مطمئنیم همان طور که خودتان گفتید اگر روال را بر گردانید و دیگر نظرات “حاشیه ای و خالی از نکته” را تأیید نکنید هیچگاه شاهد اتلاف وقت وتمرکز فکری تان نخواهیم بود و قسمت نظرات ِپُر بار و پُرنکته ای را برای همه بازدیدکنندگان خواهیم داشت و از “بحث های کف خیابانی” در این قطعه ای بهشتی به دور خواهیم بود. تا آنجا که نظرات، خودش منبعی سرشار و جذاب برای دریافت مطالب مختلف سیاسی و اجتماعی مربوط باشد که از دست دادن مطالعه حتی یک نظر به مثابه از دست دادن مطلبی روشنگر یا کاربردی در زندگی مان باشد.
    ما دل مان میسوزد وقتی که داداش حسین ِعزیزمان نظرات بقول خودش “جنگ روانی” را تأیید کرده و پاسخ میدهد.
    کاش بجای همان یک خط برای آن جُلبکی ِمیّت، در یک خط، کتابی را معرفی مان میکرد یا اصلاً برای مان روضه ای میخواند.
    سلام و تشکّر مان را به خانواده ی بزرگوارتان برسانید که دعای مادران شهید، بدرقه راه زندگی شان است إن شاءالله-

  108. آذرخش می‌گوید:

    راستی
    کی خسته اس؟
    دشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
    😀

  109. مهدی 88 می‌گوید:

    آهای داداش حسین
    محکم باش قربونت!
    اینا که اذیتت کرده اند مگس اند
    تو شیر باش! دلیر باش! حیدر باش!!

    ما پشتمون به نفس مسیحایی و کبریایی آقامون گرمه! قربون نفس الهی آقامون!
    صدای مایکل جکسون های مهندس و اون ساده لوح بی اهمیت و فلان سردار کم مغز خفه میشه! خفه شده!!!

    تو رو به خون شهدا محکم باش
    به قول آقا توی کلیپ ریزش ها و رویش ها : “بحمد الله غمگسار هست” {سلامتیش صلوات!}
    برو سراغ غمگسار! ما هممون غمدیده ایم!
    نفست حقه
    نذار خاموشت کنند
    (اینا رو بخاطر جوابت به البرز گفتم)

  110. shiner می‌گوید:

    با عرض ادب و احترام.
    چند روز پیش که تشریف آورده بودید دانشگاه ما (تهران جنوب) برای اولین بار با قلم زیبای شما آشنا شدم و از آن روز متنی که خواندید مدام در ذهنم حلاجی می کنم. بعد از مدتها حرفهای دلم را از زبان شما شنیدم و مشتاق شدم تا به “قطعه ۲۶” سر بزنم. همان بود که فکرش را می کردم. همه متنهایتان را خواندم و از عمق وجود لذت بردم.
    برادر بسیجی انشاالله در راه مقدسی که در آن پا گذاشتید ثابت قدم بمانید و لطف ائمه اطهار شامل حالتان شود. من هم اگر لایق باشم به عنوان یک بسیجی برایتان از خدا توفیق روز افزون طلب می کنم.

  111. یگان می‌گوید:

    داداش جونم قضیه همون قطاریه که تا وایساده کسی کاریش نداره … اما همینکه راه میوفته طرفش سنگ پرت میکنن

    بابا جون چشموت کور دندتون نرم دل دادیم به دل داداش حسین دل هم نمیکنیم

  112. داداش مهدی می‌گوید:

    سلام داداشی
    نمیدونم قطرات اشکی که موقع خوندن این دل نوشته ریختم،واقعی بود یا…
    دعای خیر ما و البته اگه کمکی از دستمون بر بیاد همراهته داداش حسین،محکم وایسا،صبح نزدیکه،یا علی

  113. ya zeinab می‌گوید:

    نگو که دلت شکسته! دلمان بسی گرفت داداش حسین! داداش حسین میدونی چیه؟ ما خانواده شهدا همیشه تهمت شنیدیم و عادت کردیم عادت که نه یعنی به قول خودت دلمون شکسته اما پوست کلفت شدیم و تحمل میکنیم به عشق حضرت ماه! بازمانده های کربلا هم کم تهمت نشنیدند محکم باش دلاور!
    از اینکه خیلی از فحشها و تهمت ها رو عمومی نمیکنی ممنونتیم. ممنونیم ازت که نمیذاری اینجا محیط بحث و جدل بچه بسیجی ها باشه با این کفتارها! خلاصه مواظب خودت باش و برای ما هم دعا کن! و خطابی آشنا به آنان که داداش حسین رو اذیت میکنن : غلط کردید بیشمارید!

  114. سلام به دوستان و میهمانان قطعه ۲۶
    به روزم با ” گل شیفته یا خود شیفته؟”

  115. مروارید می‌گوید:

    داداش حسین لطفا نظرات این وجدان بی وجدان رو تائید نکن ، کسانی که با روضه ی حضرت قمر بنی هاشم اشک نمی ریزن وجدان ندارن . چون بویی از عشق و ایمان و ولایت نبردن . توی این قطعه از بهشت نظراتشون جایی نداره .

  116. مهدی می‌گوید:

    حسن آقا خطر داره…. حسن آقا…!!!!
    http://ruhejonun.blogfa.com/post-183.aspx

  117. سید محمد صادق پرهیزگار می‌گوید:

    حاجی تو رو خدا بییییییییییییی خیال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    کلی طول کشید تا نامه رو نوشتم کپیش رو هم هیچ جا ندارم.
    تازه حرفای من اولش با تبیین وضع فعلی توی زمینه های مورد نظرم توی کشور شروع میشه خوب اونا اشکال نداره که اینجا نوشته بشه که همه ببینن.
    اما بعدش می رسه به یه سری ایده ی اجرایی که فکر می کنم با توجه به این که ضد انقلاب توی سایت شما به دلایل مختلف رفت و آمد داره این کار یعنی خراب کردن ایده ها.
    فکر می کنم موضوعیه که ارزش وقت گذاشتن رو داره.

  118. مجید می‌گوید:

    سلام
    نظر قبلیم اشتباه شد به جای حسین نوشتم حسن ببخشید
    داداش حسین عکست بالای وبلاگ خیلی هم عالیه به حرف اینایی هم که میگی گوش نکن واقعا خوبه

  119. مروارید می‌گوید:

    بگذار هر که هر چه می خواهد بگوید ، چه دوست ، چه دشمن .
    یا علی
    التماس دعا …

  120. خان باجی می‌گوید:

    سلام
    خوندن پست و نظر دادن در مورد نوشته هاتون یه بحثه و خوندن کامنت های دیگران و پر شدن و جواب دادن به اونها تا خالی بشی و تا حالی کنی به اونها یه بحثه .

    با روضه ام البنین اشکی ریختیم و دلی صیقل دادیم . امید که قبول شود انشاءالله . هر جا که روضه عباس ، شیر بچه علی باشد یوسف زهرا هم هست پس صاحبش مراقب تو و قلمت باشد . قلمی که رضا شکیبایی آتشفشان کلمات تشبیه کرده که شراره هایش برای مومنان ( گلستان ) است و برای منافقان ( مذاب عذاب ) ..
    و اما !!!
    خطاب به ( ف ) … اولا خدایی که حسینش را در ایام فتنه ابزار کردید تا به مقاصد شومتان برسید محکم به کمرت بزند . اما پیشنهاد خوبی دادی …. تا کور شود هر آنکه نتواند دید .
    .
    خطاب به ( میم – الف ) . خیلی سختتان است و باور و پذیرشش خیلی سخت است که جوابتان را با رفتار خودتان بدهند ؟؟؟ جوابتان را با رفتار خودتان دادیم تا بفهمید که چه رفتار زشت و زننده ای داشتید . توهین کننده اول که بود ؟؟؟؟ که بود که یادش رفت احترام گذاشتن به ۲۴ میلیون رای ملت ؟؟؟ که بود که فحاشی ها – توهین ها – رکیک ترین حرفها از فرط سوزش فیها خالدونتان نثارمان کرد ؟؟؟؟ کمتر قیافه حق به جانب بگیرید … کمتر پله های منبر را چهار تا یکی بالا بروید … بیایید پایین برادر من .. اول معلم اخلاق خویش باشید سپس معلم اخلاق دیگری … حرف بسیار است به همین مقدار بسنده میکنم …
    .
    خطاب به حسین قدیانی :
    آنکه خواب پدر شما را دیده در مورد عکس غلط کرده … این هم بازی دیگری ست . روایت داریم هر کس که خواب جعلی تعریف کند مغضوب پیامبر ( ص) است … حال ببیننده خواب اگر شیعه علی است باید پشتش بلرزد …
    بگذار بگویند برادر … چه باک ؟؟؟؟
    فهمیدند که نه فقط نی ساندیس که قلمت کور کننده چشمانشان . بنده آورنده نفسشان . و خفه کننده فتنه ها در نطفه است ..
    پس به نام خدای عباس بنویس ..
    یاعلی

  121. خان باجی می‌گوید:

    خطاب به وجدان
    البته بعید بدانم که ذره ای وجدان داشته باشی . پس نامی دیگر برگزین .
    بازی با کلمات ، بازی با اسم بزرگان ، بازی با احساسات جوانان را شما که با ایجاد چندین وبلاگ و با نام های مخالف انجام میدهید تا بتوانید مثلا یک نفر از کپک های سبز را برای خود نگه دارید برای روز مبادا تا قلاده ای خوش آب و رنگ بر گردنش بیاویزید انجام میدهید … جوانانی که هیچ نمی دانند کف مطالباتشان چیست .. جوانانی که خط بسته دور خود کشیده اند و حول محور این خط می گردند و دلشان به چهار تا دختر فراری و ماهواره و قرص اکس خوش است . صد البته چنین جوانانی از جانب شما احساساتی میشوند و یا بهتر بگویم گول میخورند چه اسفناک است خنده هایی که در دل به این جوانان میکنید و بدتر آنکه آنان خنده های پر از تمسخر شما را نمی بینند .
    و اما جوانانی که به این خانه می آیند نه از سر اجبار که از سر عشق می آیند . چون حسین قدیانی در قلب آنان عشق کاشته است و عشق درو میکند و چه خوشمزه است میوه این عشق . نوش جانش و نوش جانمان .
    زیر پای این عشاق تا دم در بهشت باید فرش قرمز پهن کرد .
    قربان بصیرت این عشاق . قربان فهم این عشاق .. و قربان این همه غیرت عباس گونه این عشاق
    یاعلی

  122. سید رضا می‌گوید:

    حاج حسین خیلی گلی !
    مثل همیشه لذت بردم ، مخصوصا از آخرش
    روضه ی ماه بنی هاشم
    حاج ماشاالله عابدی می گفت : حضرت عباس همه ی ارزشش برا این بود که با همه ی وجود مطیع اربابش حسین بود .
    خوب حالا این ماییم و شناخت ولی و پس از آن دادن جان برای او …
    یا عباس

  123. معصومه می‌گوید:

    این مطلب تو وبلاگ ” سبز آنلاین” آمده بود:
    طفلکا خودشون هم میدونن “غلط کردن که بیشمارن”

    “وقتی حاضر نیستیم برای آگاهی دادن به مردمی که از اطلاعات آزاد بی بهره اند کمی به خودمون زحمت بدیم و چهارتا شعار رو در و دیوار شهر , یا روی اسکناسهایی که به دستمون میرسه بنویسیم . وقتی حاضر نیستیم چند تا اعلامیه چاپ کنیم یا چند تا cd رایت کنیم و تو شهر خودمون پخش کنیم . همون بهتر که بگیم کم شماریم تا بیشمار .

    باور کنید لازم نیست حتمآ تظاهرات باشه تا بیایم تو میدون و بگیم ما هم هستیم , همین که هر کدوم از ما ۱۰ تا cd رایت کنیم و تو خونه ها بندازیم میدونید چه تعداد cd پخش میشه ؟ اگر هر کدوم از ما یه علامت v رو دیوار محله مون بندازیم میدونید چند تا علامت میشه ؟ و … ……… پس بیایید به جای اینکه تو خونه بمونیم و تا ۲۲ خرداد فقط لینکها رو بخونیم , یه همتی کنیم و اطلاع رسانی رو به هر روشی که میتونیم گسترش بدیم .”

  124. وزیر شعار می‌گوید:

    دلم شکست و قتی خوندم دلتو شکاندند..:
    زین همرهان سست عناصر دلم گرفت ….شیر خدا و رستم دستانم آرزوست!
    …زین خلق پرشکایت گریان شدم ملولو…. آن هایو هویو نعره مستانم آرزوست.
    بالله که شهر بی تو مرا حبس میشود … آوارگی کوه و بیابانم آرزوست..
    یا فاطمه زهرا

  125. ترگل می‌گوید:

    داداش منم مثل شما تیزم زود میگیرم منظورو
    اون اولا که وبلاگو راه انداختی که اولاش اومدن محل ندن دیدن نمی شه
    بعد اومدن ا اظهار وجود کردن
    شروع کردن به شعار دادن
    بعد دیدن ضایع شدن شروع کردن فحش دادن
    کم کم دیدن این طوری فقط آبروشون می ره و تازه شما شارژ می شی افتادن توی خط از در دوستی وارد شدن و ارادت داشتن و من خیر وصلاحت رو می خوام و….

    که بعد آخرش شروع کنن به انتقادی که انتقاد نیست تخریبه اونم زیرکانه خیلی زیرکانه
    من این تغییرات رو حس می کنم

    اگه فحش میدادن اینقدر بهم نمی ریختی می ریختی؟؟؟
    نه نه تازه می فهمیدی راهت درسته و بیش تر می رفتی جلو اما وقتی اولش می کن دوستیم منم نا امید می شم از دوستی دیگه چه برسه به شما
    دلسرد نشو فتنه جدیده آخرین ورژنشون الان اینه

  126. salekemobarez می‌گوید:

    من که نظراتم عمومی نمیشه واسه چی نظر بدم کامنت نذارم سنگین ترم:(

  127. ندار می‌گوید:

    سلام
    خداقوت
    ظاهرا همه کرکره ها رو پایین کشیدن رفتن الا حسین آقای قدیانی!
    بمان ای آخرین رزمنده ….
    ما ازتصویر جلد کتاب شما برای وبنوشت خودمان استفاده کردیم
    فارنهایت ۹۱۱ یاداور رسوایی بوش بود و فارنهایت ۹۱۰ {فارنهایت نه ده} یادآور رسوایی سران فتنه!
    اسم وبلاگم را عوض کردم تا حماسه مردم و بیان حضرت ماه و رسوایی سران فتنه یادگار باقی بماند

  128. بی نشونه ها می‌گوید:

    سلام، دو فل=ایل صوتی هست که اگه گوش کنید واقعا” می فهمید که این سران فتنه و اطرافیانشون چه آدمای عوضی هستند،این یک تحلیل نیست بلکه بر اساس مستنداتی می باشد، این شما و این هم افشاگری آقای مشفق،
    پست: سخنرانی/ افشاگری

  129. ع.نوید می‌گوید:

    به نام خدا
    سلام
    اگر امکان دارد در مورد آقای شمخانی و مصاحبه دوم خردادشون در صدا و سیمای جمهوری اسلامی (برنامه دیروز امروز فردا) مطلب بنویسید.
    با تشکر

  130. فرزند ماه می‌گوید:

    به نام خدای ماه

    خیلی ممنون از لطفتون

  131. محب مولا علی می‌گوید:

    سلام برادر!
    امروز با دوستان اومده بودیم بهشت زهرا…قطعه ۲۶…
    خیلی دوست داشتم قبر بابا اکبر رو پیدا کنم تا ازش تشکر کنم به خاطر همچین پسری…اما به قول یکی از بچه ها…نطلبیده بودند انگار…نتونستیم قبرشون رو پیدا کنیم…ممنون میشم آدرسشونو بذاری برادر…

    قمربنی هاشم پشت و پناهت فرزند حضرت ماه…

    اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته و المستشهدین بین یدیه

  132. داداش حسین خودتو اذیت نکن
    به این حرف ها میگن “ایراد های بنی اسراییلی”
    مهم اینه که ما چون ماه رو داریم مغروریم /چون ستاره ایم مغروریم/چون به انتظار خورشید نشسته ایم در مسیر درست آمدنش مغروریم/ما مغروریم،حرفی هست؟

  133. k می‌گوید:

    به محسن رضایی گفتی که چرا کت و شلواری شد و آقا محسن جبه ها دکتر شد . حاجی خودت هم که کتو شلواری شدی !

  134. بصیرت می‌گوید:

    سلام
    ایول

    ما هم مغروریم

  135. سه نقطه می‌گوید:

    آیا شما فقط تعریف و تمجید از خودتان را تایید می کنید

  136. کمیل می‌گوید:

    داش حسین خدا قوت …
    همین

  137. علی می‌گوید:

    سلام، عکست خیلی خوبه. دست نزن بهش.

  138. علی می‌گوید:

    داداش نبینم دل‌خوری. تو که حضرت ماه صورتت رو بوسیده چی کار به این‌ها داری؟
    اگه یه وقت کم بیاری دل مایی رو می‌شکنی که به نوشته‌های تو دل‌خوشیم. هر چی تیر تهمت بیشتر بشه ثوابش هم بیشتره. خودت که می‌دونی. هر وقت هم که دلت گرفت برای ما بنویس. ما که می‌خونیم.

  139. زینب می‌گوید:

    سلام داداش حسین . از دیشب منتظر متنت بودم ولی وقتی خبری نشد دیسکانکت شدم . صبح به محض بیدار شد اومدم نت و متنت رو خوندم . برای نظر گذاشتن باید فکر می کردم و متن را دوباره خوانی .(قابل توجه اونایی که ما رو احساساتی خواندند ) . کلی از آموخته هام رو طی ۱۸-۱۹ سال تحصیل کنار هم گذاشتم و به این نتیجه رسیدم که عکس را بالای وبلاگ گذاشتن و نام را پای نوشته نهادن هیچ ربطی به تواضع و غرور نداره . اتفاقا در عصری که خیلی ها با دورویی و یکی به میخ و یکی به نعل زدن قصد دارن شفاف سازی نشود و در دوره ای که مقام معظم رهبری به رسا و گویا گفتن آنچه به حق فهمیده شده ، دارند این عین ولایت پذیری است . بیشتر بحث غرور و تواضع به باطن ارتباط داره که جز خدا و خود انسان از آن خبر ندارد .
    در ثانی کسی که حرف حق می زنه بلند بلند میزند به پشتوانه خدا و معصومین .
    ثالثا آقایان دلسوز و یا منتقد ! باید بدانید که شیعه علی بن ابی طالب ، فرزند وظیفه است . روزی وظیفه اقتضا می کند با نام مستعار نوشتن را و روزی اقتضا می کند با نام و عکس نوشتن را . مهم این است که اقتضای زمان را درست دریابیم .مگر حضرت امام اعلامیه ها را با نام و امضا و عکس خودشان منتشر نمی کردند .

    و در نهایت خطاب به داداش حسین : خواهش می کنم از ته دل که یه هو دلتون نشکنه . یه هو خسته نشین . یه هو سایت رو تعطیل نکنید .یا خدای نکرده … . بقیه رو نمی دونم ولی منو محال بود کسی بتونه از پای میز و کتاب یلند کنه . ولی الان که باید بیشتر از قبل برا پایاننامه ام وقت بذارم ، باز هم جزء برنامه های ثابتم سر زدن به سایت و نوشته های شماست . بگذارید اعترافی کنم : می شناسم کسانی را که در خانواده ای زندگی می کنند که همگی یا خیلی هاشون جزء طرفداران این جلبکی ها هستن وعلی رغم ادعای ازد اندیش بود این آقایان در تنگنای بدی گیر افتادن . تنها دلخوشیشون و محل کسب اطلاعات صحیح همین سایتها و وبلاگهای لشکرحضرت ماه است . انگار خدا براشون مخرجی ایجاد کرده . گفتم بدونید بد نیست . شاید بیشتر یادمون بیاد که بعضی جا ها وظیفمون چقدر سنگینه و به قول حافظ که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها

  140. خودت می‌گوید:

    سلام حاج حسین یک سر به ما بزن یادت نره

  141. محمد رضا احمدی می‌گوید:

    خیلی حال کردیم مونده بودیم جواب این گستاخا را چه جوری بدیم از این جور مطالب حاج حسین بازم بنویس

  142. ایستاده با مشت می‌گوید:

    به سایت پدرشهید منم اگه دوست داشتید سری بزنید جانباز شهید علی دهقانیان شهادت ۲۵/۱۲/۸۸
    شادی روح شهدا وامام شهدا صلوات
    http://shahidalidehghaneyan.persianblog.ir/

    و تو نظرات سایت بگید که این سایت تازه تاسیسمون چه هدفی را دنبال کنه سیاسی یا فرهنگ

  143. رسوا می‌گوید:

    عیب از سبک عراقی و خراسانی نیست ……… همه جا قافیه عشق مصیبت دارد.
    خسته نباشی داداش حسین خدا قوت بسیجی.

  144. علی می‌گوید:

    راستی داداش یادم رفت بگم در جواب اونی که نوشته بود: بازی کردن با احساسات چندتا جوون کار سختی نیست.
    اتفاقا بازی کردن با احساسات ما خیلی سخته. اگه راحت بود تا الآن هزار بار توسط BBC , VOA و جرس و کلمه و بالاترین و … بازی داده شده بودیم، که نشدیم. ما دلمون رو از سر راه پیدا نکردیم که هر عوضی هر چی گفت گوش کنیم. ما از اولش هم می‌دونستیم ندا شهید نیست. ما برای هر مرده‌ای گریه نمی‌کنیم. ما الکی احساساتی نمی‌شیم.
    اگه داداش حسین محرم نبود هرگز نمی‌گذاشتیم که دل‌نوشت‌هایش به دلمان راه پیدا کند. داداش خودت که می‌دونی بازی کردن با احساسات ما چه قدر سخته؟
    داداش حسین: من هم اتفاقا عاشق احساسات پاک و عقاید افلاکی و اخلاق خاکی شما بسیجیها هستم. حالا اگر عده ای نام این را می گذارند بازی من با احساسات شما، ناشی از سوزش شدیدشان از رابطه حسنه میان من و شماست.

  145. moallem_61 می‌گوید:

    آقای قدیانی و سایر دوستان عزیز

    اگر تمام وقت خود را صرف پاسخگویی به انتقاد ها کنید ،
    دیگر فرصتی برای اندیشیدن به اصل موضوع
    و انجام اصل کار پیدا نخواهید کرد.

    من به عنوان کوچکترین خواننده این قطعه بی ریا به شما عرض میکنم:
    اصلا و ابدا مهم نیست که عده ای از روی نا اگاهی و البته عده ای هم از روی نادانی چه می گویندو چه می خواهند و چه می نویسند…
    بلکه مهم اینست که سران این فتنه از شما عصبانی هستند … منتظر باشید همین روزها آنها خودشان مستقیما برایتان پیغام دهند که جواب دادن به آنها شاید مهمتر است تا اینها که خودشان نمی دانند چه می گویندو چه می خواهند و فقط در پس جمله سازی های نا معلوم مطلبی می نویسند که سراسر تناقض است…
    اصلا همینکه ساعتی و یا حتی دقایقی در قطعه۲۶ در جمع ماهستند (ببخشید که خودم را متعلق به اینجا دانستم.از سر شوق است)،
    حاکی از این است که قطعه ۲۶ برای دوست وغیردوست جذاب است وبرای همه مهم است که چه چیزی نوشته می شود.مهم است که همه منتظر متن جدیدی هستند تا به نحوی موافقت یا مخالفت خود را اعلام کنند.
    البته حساب منتقدانی که در کمال ادب و با رعایت حریم ها متنی می نویسند و انتقادی می کنند ، از آنها که درون پلیدشان را باکلماتی که لایق خودشان است نمایان می کنند ، جداست.
    پس خاطرتان را از این حرف ها مکدر نکنید و به اهداف بزرگ تری که می دانم دارید بیاندیشید.
    روز اول که سر زلف تو دیدم گفتم که پریشانی این سلسله را آخر نیست

    حداقل کاری که می توانم برای شما انجام دهم دعاست
    و حمایت شما به سهم و نحو خودم .
    هرچند که میان این خیل مشتاق به چشم نمی آیم.
    برای شما و همه دوستان این محفل بی ریا از خداوند شرح صدر طلب می کنم وآرزوی ثابت قدم بودن در راه دین خدا را دارم.
    یا علی

  146. سیداحمد می‌گوید:

    فدای داداش حسین بسیجیها.
    میبینم که چند روز نبودم دوباره انتقادات راجع به عکس شروع شده!
    واقعا متوجه نمیشم اینا چکار به عکس حسین قدیانی عزیز دارن!

    حسین آقای گل شما اصلا خودتو ناراحت نکن بعضیها واقعا فقط دلشون میخواد انتقاد کنن.
    ارادتمند همه سربازان حضرت ماه سیداحمد.

  147. رضا می‌گوید:

    دمت گرم داش حسین کلی انرژی دادی !

  148. سلام
    امروز عجیب دلتنگم
    کاش جمعه نبود امروز
    کاش ….

  149. کاش از آن آتش سوزنده که نامش عشق است
    آذری در دل سر گشته ما هم میگشت

  150. ho,d! می‌گوید:

    سلام
    حاجی عکست را بزرگتر بزن تاهمچنان که خاری است در چشم بعضی ها بیشتر فرو رود در چشمشان
    ما حسین را با همین عکس بزرگ دوست داریم
    قطعه ۲۶ است داداش حسین
    به کسی چه ربطی دارد ما سایت خودمان را چطوری تزیین می کنیم

  151. سامان می‌گوید:

    سلام
    برای ما ملاک خود شهیدان و بسیجیان و پیامبران و امامانمان هستند نه فرزندان و اعوان و انصارشان،
    اگر فرزند شهیدی چون شما در خط ماه و پدرانش بود که عزتش افزون و احترامش واجب ولی اگر فردی چون دختر ره گم کرده ای چون دختر شهید باکری میلیونها نامه هم بنویسد و از خون پدرش به گمانش تواند سران فتنه و فتنه را زنده گرداند برای ما غباری نمیتواند ایجاد کند چون خود شهید باکری بزرگترین شاخص برای ماست،برای ما بزرگترین خاطره و سند از باکری ها خون سرخشان و وصیتنامه شان و عشقشان به ولایت فقیه و امام زمان بوده و هست،سید حسن خمینی هم بیشتر از دامان پدرش از دامان اصلاح طلبان بهره برد و حال شده سید حسن مصطفوی به جای خمینی،خط امام و شهدا چنان روشن است که دختر ان شهید و برادر ان جانباز و پسر ان آزاده که ره گم کرده اند توان زدودن روشنایی اش را ندارند که دختر باکری درست است که دختر شهیدی بزرگوار است ولی دختر ان شهید گمنان روستای سیستان و بلوچستان عزت و احترامش نزد پروردگار به همان اندازه احترام باکری است و میزان دختر باکری بودن نیست،میزان باکری بودن است…
    حال،ای روزی دختر شهید به مانند روزی نخست وزیر امام به جای صد بیانیه ، تو ،هزاران نامه بنویس برای “فتنه” و در دامان همانهایی که پدرت به جنگشان رفت با سران فتنه دهن کجی کن برای عشق پدرت ولی بدان که بسیجی واقعی همت و بود و باکری و جهان آرا و شهید گمنام و شهید شهرریی فتنه و شهیدان حزب الله لبنان و فلسطین و سربازانی که به دست تروریستهایی که اکنون حامی تو و سران فتنه هستند شهید شدند،آری تمام اینها شهیدان و بسیجیان واقعی هستند ولی حال تو کیستی؟!دختری که حتی پدر خود را به بهای “فتنه گران ” تحریف می کند و افتخار ما اتفاقا به این است که باکری بیشتر پدر ماست تا تو…..

  152. ................................ می‌گوید:

    سلام داداش حسین نبینم دلت شکسته ها می شکنم دل اون کی که دل داداش حسین رو شکسته البته اونی که دل داداش حسین رو بشکنه که دل نداره دارهههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟ما با عکس داداش حسین و غرورش و نوشته هاشو ومزار باباش و هر چی که مربوط به ایشون بشه حال می کنیم حرفی هست؟؟؟

  153. ؟ می‌گوید:

    سلام
    من از یک سال پیش که سر و کله یه سری به اصطلاح منتقدان دلسوز پیدا شد نمیدونم چرا همش یاد حکایت اون پیر مرده و نوش و خرش میفتم که هر کی یه نظر راجع بهشون میده و نهایتا اینقدر این مسئله رو به انواع مختلف مورد نقد قرار میدن که اون دو تا بیچاره مجبور میشن بجای کولی گرفتن از خره اونو کول کنند!!!
    حالا این حکایت همین منتقدینه که احساس میکنن باید هرچی به ذهنشون خطور میکند بیان کنن. اصولا اهل همه نوع فن هستند!
    ما که دیروز قسمت نشد به قطعه ۲۶ برسیم. ایشاالله دوستان جای ما را خالی کرده باشند و به شدت دعا.
    .

  154. ایمان می‌گوید:

    پاک کن آقای قدیانی ، پاک کن برادر من ، پاک کن … وقتی جوابی نداری بدی بایدم پاک کنی … منم جای تو بودم نظرات منتقدی که جوابی براش نداشتم رو پاک می کردم …. همینطور که قبلا هم گفتم توعادت کردی سبزها بهت فحش بدهند و بسیجی ها ازت تعریف کنند متاسفانه گزینه دیگری برایت تعریف نشده است و این طرزفکر مانع پیشرفت میشه ….. خواه پند گیر خواه ملال

  155. محمدرضا می‌گوید:

    سلام
    فقط میتونم بگم دمت گرم حسین آقا

  156. سید عاشق بچه بسیجی می‌گوید:

    سلام
    به اونایی که گیر دادن به عکس داداش حسین، باس بگم که المومن مرآة المومن.مومن آینه مومنه.اگه خودتو بچه بسیجی میدونی و به عکس داداشت نیگاه میکنی و رهبرو توچشمای داداشت نمیبینی باید بگم که وا اسفا.

    من بچه بسیجی نیستم چون کارت بسیج ندارم و ادعای بسیجی بودن ندارم که سخته. اما عاشق بسیجی ها هستم.اوناییم که کارت بسیجی دارن بسیجی بودن فقط به همین تیکه کارت نیست که امام خمینیم این کارتو نداشت.
    یا علی

  157. دانشجوی امیر کبیر می‌گوید:

    سلام
    امروز با بچه ها رفته بودیم بهشت زهرا. سر مزار شهید جهان آرا بودیم که صدای گریه یه مادر توجه ما رو جلب کرد بچه ها گفتن بریم جلو شاید مادر شهید بخاد درد دل کنه.
    سر قبر نشستیم تو حال خودش بود بعد یه مدت متوجه حضور ما شد بلند که شدیم از خانمی که همراهش بود پرسیدیم مادر شهیدن گفت نه.مادر من هستن من همسر شهیدم .این شهید دو ساله بود که مادرش فوت کرده.تمام راه برگشت به فکر اون مادر بودم.
    اسمش اصغر بود متولد ۱۳۳۳ وشهادت ۱۳۶۰

  158. دانشجوی امیر کبیر می‌گوید:

    خواستم بگم من عکس اماممو زدم به دیوار اتاق خابگاه بالای تختم امروز دوستم دید بهم گفت این چه کاریه هم اتاقیات چی گفتن گفتم این بعد از اهانت به اقاس وقتی از تجمع مون برگشتیم عکسو زدم به دیوار البته هنوز هم یه مشکلاتی هست اونا خیال می کنن اونجوری که اونا موسوی رو دوس دارن ما آقامونو دوست داریم.
    همه اینا رو گفتم که بگم شما از مطالبتون همه چی معلومه نیاز یبه عکس نیس برای نشنیدن بعضی چیزها

  159. عاشق داداشی می‌گوید:

    بهترین داداش دنیا ما قطعه ۲۶ رو ارزون بدست نیاوردیم.دوست داریم .قلمتو عشقه کتابتو عشقه صفای دلتو عشقه حتی منتقداتو که فعلا فقط میتونن به عکست گیر بدن کم آوردنشونو عشقه….داداش جون تو رو خدا جوابشونو نده .هم خودت هم ما میدونیم اینا همش جنگ روانیه و داداش حسین ما دعای حضرت ماه وبابا اکبر وستاره های حضرت ماه پشتشه و دوست نداریم از دستت بدیم مگه ما چندتا داداش حسین داریم.
    دلم خیلی گرفت وقتی گفنی دلت شکسته “نه ده” رو ورق میزنمو اشک میریزم
    خدایا داداش حسینمو به تو میسپاریم………………………………
    به قول خودت:”این چند ساعتی که به “ظهور” مانده حیف که به بطالت بگذرد……………………
    ستاره ها دعا کنید * اللهم عجل لولیک الفرج*
    داداشی التماس دعا

  160. منتظر2 می‌گوید:

    فدای اون عکس قشنگت
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید
    سلامتی آقا صلوات

  161. عاشق داداشی می‌گوید:

    *ما زنده از آنیم که آرام نگیریم
    موجیم که آسودگی ما عدم ماست*
    برای شادی روح بابااکبر و همه شهدای قطعه ۲۶ *صلوات*.

  162. شیرین می‌گوید:

    سلام برادرم حسین
    عباس نگهدارت که ماه را یاور شدی و سر شب پرستان را به طاق حسرت کوفتی که بسیجی از نوشیدن ساندیس نظام شرمگین شود.برادرم عکست را بر طاق وبلاگت نگهدار وهم چنین جانانه بتاز بر قلب فتنه .که راه تا برامدن افتاب وخنده جانانه ماه ادامه دارد وبدان که نوشته هایت پتکی است برفرق منافقان و سران فتنه،که می کوشند با ایرادهای بنی اسراییلی شما را درگیر فرعیات نموده و به خودمشغول دارندوسلاح از دستت برگیرند. پس انان را به خودشان واگذار و با قلم از نیام بر انگیخته همچنان بر سران فتنه بتاز که غلط کردید بی شمارید. عباس یارتان و خدا نگهدارتان

  163. سلام می‌گوید:

    داداش حسین
    می بینم که آنلاینی
    اگه دلنوشته ای هست بگو که ما نخوابیم
    داداش حسین: غروبی جای همه تان خالی یه سر رفتم بهشت زهرا. چه صفایی کردم. یکی دو تا سوژه هم پیدا کردم. اگر شد امشب یکی اش را می نویسم. این یکی از بهترین بهشت زهراهای عمرم بود. خلوت، ساکت، خوب و آسمانی.

  164. صابره می‌گوید:

    داداش حسین نبینم خسته شدی حضرت خورشید هدایتگر دلای باصفا.راست بگو این روضه رو بابا اکبر خونده بود تو نوشته بودی ؟نه؟مگه بابااکبرمون مداح نبوده؟

  165. سادات می‌گوید:

    سلام.اجازه بدبد در جواب دوستی که ادعای جنبش سبزی بودن کرده بگم که اشتباه میکنه او جنبش سبزی نیست،و منتقد است و ما عقاید منتقدین رو میشنویم و تحمل میکنیم و حاضریم در موردش منطقی بحث کنیم نحن ابناءالدلیل اما جماعتی که اعلام جنگ و دشمنی کردند وقصد براندازی دارند نباید توقع داشته باشند بایستیم و نگاه کنیم که آرمانها و ارزشها و همه چیزمان را از مابگیرند بالاخره جنگ است اگر دفاع نکنی و حتی بعضی مواقع حمله نکنی دشمن تورا میزند.
    حسین آقا شما هم خسته نباشی اجرت با حضرت زهرا

  166. علی زبیری می‌گوید:

    داداشی به خدا داداش گلم میخوام از تو وبلاگت یه چیزی به عرض همه بسیجیای حضرت ماه برسونم اونم اینکه روز جمعه چهارده خرداد اینشالا همه باهم با شلوار بسیجی و پیراهن مشکی تو حرم امام وپشت سر حضرت ماه پر شکوه ترین نماز جمعه تاریخ اسلام را رقم بزنیم ما که از بندر دیر استان بوشهر به امید خدا ره سپاریم و با حضورمون به ابلهان سبز ثابت خواهیم کرد که غلط غلط غغغغغغغغغغغغغغغلللللللللللللللللللللللللللللللللللطططططططططططططططط کردید که بی شمارید

  167. سلام…
    به نظرم اگر کمی هم دست خود را به سمت هزاران هزار ستاره های حضرت ماه دراز کنی و جمعشان در میهمانی نور و نجاتشان بدهی از هدر رفتن نورایتشان در پشت ابرهای سیاه بد نباشد حتی برای شما خدا رو شکر اینهمه معروف شده ای…
    اگر کسی فرزند شهید نیست و قلم می زند و قدش هم به قد شما نمی رسد که در چند روزنامه و وبلاگ از حضرت ماه دفاع کند باید قصه بخورد و غصه ی کوتاه قدی اش را بنویسد؟؟؟

    اگر من جای شما بودم وبلاگ خود را می کردم محل تبلیغات بچه بسیجیهای گمنام چرا به قول خودت “”فلانفا”” تبلیغ می کرد بی عفتی و پرده دری را ولی شما فقط غصه ات شده عکس روی وبلاگ؟؟؟؟

    اگر من جای شما بودم چونکه نفوذ داشتم در چند روزنامه و نشریه و دانشگاه فکری به حال اینهمه ستاره می کردم تا از ماندن در پشت ابر تلف نشوند!!!

    بیخود کرده اند از محبوبیت شما ناراحت شده اند… اصلاً بگذارید آنقدر ناراحت بشوند که پدرشان در بیاید ولی آنروزی را تصور کن که چندین ستاره شده اند با شما و در سطح شما و دارند همینطور پشت سرهم از نورشان کور می کنند چشم فتنه را…

    نظرم را تأئید بکنی یا نه برادر برای اینکه سوء تفاهم نشود اتفاقاً من هم وبلاگی دارم و قبل ها هم برایت کامنت می گذاشتم و شاید الآن نور چشمانم را قوت می بخشم با رقص قلم یکی از “آوینی نژاد”ها در قطعه ۲۶ ولی هرگز نه نام وبلاگم را خواهم نوشت تا بدانی من نگران خود نیستم و نه با نام اصلی نوشتم که فقط درد درون سینه ام را بیان کرده باشم…

    ان شالله هروز معروف تر و مغرور تر ولی برای همه ی ستاره ها!!!!

  168. م-ب می‌گوید:

    داداش حسین اصلا اینا ارزش نداشتن در این مورد یک مطلب هم بنویسی محکم باش و استوار اصلا من که اولین مطالبت رو خوندم کلی دنبال عکست گشتم تا چهره سرباز جان برکف خامنه ای در فضای سایبر رو ببینم و نتونستم پیدا کنم وقتی عکست رو بالای وبت دیدم کلی خوشحال شدم که اگر یک زمانی ببینمت بشناسمت.
    موضوع همینه محکم بایست و ادامه بده

  169. کاویانی می‌گوید:

    عکست خیلی هم قشنگه .جاشم خیلی خوبه تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
    عکس آقا رو هم نمی خواد بذاری.به جاش یه عکس قشنگ از “ماه “بذار که با یه تیر در نشون زده باشی.
    یه وقت کم نیار ی جلوی این لجن ها بشی مثل خواص بی بصیرت که واسه خوش اومدن این عده جام زهر تعارف کردند به مولا.
    همین طور بسیجی بی کله بمون.از جوابت به رسا هم خیلی حال کردم.
    شما کاری به کار این جماعت بهانه گیر و قوم بنی اسرائیل نداشته باش.شما داداش حسین بچه بسیجی هایی .

  170. درویش می‌گوید:

    هو المستعان
    سلام داداش حسین
    البته بنده چون بچه محل قیصر هستم – البته منظورم اون قیصری نیست که خونه اش تا خونه ما چند تا کوچه فاصله داره و سازنده اش از سربازهای جمعه فریاد اعتراضی ساخت برای محاکمه ما در خیابان – بلکه خودم رو همسایه دل به دل قیصری می دونم که تعهدش رو به پز روشنفکری نفروخت . بحث به کجا رسید ؟!
    الغرض بنده جنوب شهری به شما میگم داش حسین و اون (( دا )) رو نگه میدارم برای دا که دامنش سکوی معراج بچه بسیجی ها بود و شاید سیده زهرا حسینی از برادر شهیدش سید علی بسیجی تر باشد . عجیب است ؟!
    مزاحم شدم تا یه نکته ای بگم که گرچه به اندازه دعای مادران شهید خوشحالت نمیکنه اما شاید یه کم خستگی رو از کلماتت بگیره که میدونم قلمت خستگی ناپذیره
    بنده که در یک خانواده کاملا معمولی بزرگ شدم و در تمام دوستان و اقوام و اطرافیان حتی یک نفر بسیجی و حزب اللهی پیدا نمیشه و حتی مخالف نظام هم تا دلت بخواد هست و خودم هم به دلایلی اسما عاشق بسیج نیستم اما رسما مقتدای اول بسیجی عالم هستم ، سالهاست خدا زنگار از آینه دلم زدوده و شدم خریدار آه حضرت ماه و میداتی که تا شدم حلقه نشین در میخانه عشق هر دم آمد غمی از نو به مبارک بادم …
    بگذریم فقط خواستم بگم گاهی برای دلم قلم میزنم و قلمم هم هی بدک نیست و تا جایی که میتونم در محل کار و تحصیل و اجتماع با رعایت تمام اصول اخلاقی از حقیقت در برابر هجمه فتنه و دروغ دفاع می کنم
    گذشت و گذشت تا خدا لطف کرد و تصمیم گرفت یه مسافر کوچولو به ما هدیه بده و به توصیه بنده مادر فاطمه خانم وقتی
    او را در شکم خویش حمل می کرد برنامه های زیادی برایش داشت از جمله قرائت روزانه زیارت عاشورا
    و حالا دو ماه پس از تولد فاطمه ام بنده هر شب فصلی از کتاب نه ده این زیارت عاشورای ورژن سال هزار و سیصد و فتنه و اشک را برایش می خوانم
    باشد تا خدا به او تبری و به ما بصریت هدیه کند
    اگر خدا بخواهد همراهی با شما صمیمانه تر خواهد شد
    به سران فتنه که این روزها در تدارک خراشیدن روی ماه هستند برسانید :
    خانمان سوز بود آتش آهی گاهی نالی ای می شکند پشت سپاهی گاهی
    ای وارث تیغ ذوالفقار ادرکنا …
    یا او مدد

  171. منتظر می‌گوید:

    ذکرتعجیل فرج رمز نجات بشر است
    مابر آنیم که این ذکر جهاتی بشود
    اللهم عجل لولیک الفرج

    به لطف خدا و با دعای بابا اکبرها و تلاش داداش حسین ها ما این ذکر را جهانی میکنیم.
    دوستان و همسنگران عزیز سلام.
    جهت جهانی ساختن ذکر نجات بخش فرج در هر وبلاگ و وب سایتی که نظر میدهید در ابتدای کامنت خود ذکرتعجیل را قرار دهید.
    اجرکم عند الله.
    به امید ظهور

  172. کاویانی می‌گوید:

    من نمی دونم این چه نفخه صوری بود که همه عتیغه های خاک خورده رو از گنجه این انقلاب درآورد و علم کرد.بعد از میر حسین از موزه فرار کرده چشممون به افاضات آقای شمخانی روشن شد.معلوم نیست تا حالا کجا تشریف داشتند.حالا همه واسه خوش اومدن مذاق یه عده نمک نشناس دچار توهمات فلسفی می شن و از خودشون تئوری های جدید می دند.خوبه اسنا د جاسوسی بنی صدر تو لانه جاسوسی به دست اومد وخوبه بمباران هواپیما ها تو طبس و شهادت منتظر قائم رو همه دیدند و حالا شمخانی منکر خیانتش می شه.کجاست روح الله که ببینه چه کسایی از جنگ خسته شده بودند و جام زهر کار کیا بود؟ حواله همه شون به خون شهدا که این طور آتیش به دل امام و شهدا می زنند.

    من از طرف بنی صدر از آقای شمخانی به خاطر این حد از حسن ظنشون تشکر می کنم ایشالا اون دنیا جبران می کنند !

  173. سیده می‌گوید:

    منم که سایه نشین و جود مولایم
    کنیز خانه غم ؛ خاک پای زهرایم

    منم که خانـــه به دوش غــم علی هستم

    منم که همقدم محنت ولی هستم

    منم که شاهد زخم شکسته ابرویم

    انیس گریه به یاس شکسته پهلویم

    منم که در همه جا در تب حسن بودم

    منم که شاهد خون لب حسن بودم

    منم که جلوه حق را به عین می دیدم

    خدای را به جمال حسین می دیددم

    منم که بوده دلم صبح و شام با زینب

    منم میان همه ؛ هم کلام با زینب

    منم که سوگ گلستان و باغبان دارم

    به سینه زخم غم کربلائیان دارم
    منم که ظهر عطش را نمی برم از یاد

    چهار لاله بی سر ز من به خاک افتاد

    منم که مادر عشق و امید و احساسم

    فدای یک سر موی حسین عباسم

    شاعر:؟؟؟

  174. سیده می‌گوید:

    ای بــه بنیــن تــو درود همـه
    فاطمـه یا فاطمـه یا فاطمـه
    بــاغ گــل یــاس سـلام علیک
    مـــادر عبــاس ســلام عـلیک
    ای همه از خود سفرت تاحسین
    اذن دخـول حــرمت یاحسین
    سایـــه‌نشین حـــرم آفتــاب
    غــرق شــده در کــرم آفتاب
    فـــاطمه دوم حیــدر شــدی
    مادر یک ماه و سه اختر شدی
    طوبـی، طوبـی لک زیـن احترام
    دختـر زهـرا بـه تو گوید سلام

    قـدر تـو گـوی شرف از ناس برد
    ارث ادب را ز تــو عبــاس بــرد
    جز تو کـه بـر شیـرخدا شیـر زاد؟
    جز تو کـه بـر شیـر علی شیر داد
    جز تو که در کرب و بلای حسین
    چـار پسـر کــرده فـدای حسین
    چـار پســر دادی و زیــن افتخــار
    شــد حــرم چــار امــامت مــزار
    پــاسخ آن وفــا و احســاس تــو
    فاطمــه شــد مــادر عبـاس تــو
    چـار پسـر داشتـی ای جـان پاک
    رفـت غریبانــه تنـت زیـر خـاک
    لیـک جوانــان عــرب ره سپـــر
    در پـی تابـوت تــو همچـون پسر

    بــر لبشـان نالـه یا فاطمه
    اشـک فشاندنـد بــرایت همـه
    دیــده اوتـاد بــرایت گـریست
    سیــدسجّاد بــرایت گــریست
    نیست عجب اینکه به ترفیع تو
    فاطمـه آیــد پــی تشییـع تو
    بـه غیـرت و وفا و احساس تو
    بـه خـون پیشانـی عبـاس تو
    ناله جانسوز تو در گوش ماست
    چوبۀ تابوت تو بر دوش ماست
    بـاز هـم آی ماه شهادت فروز
    مراسـم دفـن تـو مـی‌بود روز
    بـر در بیـت تـو شـرارت نشد
    بر گل روی تـو جسـارت نشد

    ضربــه بـه بـازوت نزد هیچکس
    لگــد بـه پهلـوت نـزد هیچکس
    کـاش شـود جـاری اشـک همه
    از حـرمت تــا حـرم فاطمه
    «میثــم» آلـــوده دل ســوخته
    چشم بـه سـوی حـرمت دوخته
    ذکر دل اوست به هر صبح شام
    تـا کـه دهـد بـر تو مکرر سلام
    بــاغ گــل یــاس سلام علیک
    مــادر عبـــاس ســلام علیک

    شاعر :غلامرضا سازگار

  175. سیده می‌گوید:

    به آبت خصم برده رشک ای مشک

    مبادا که بریزی اشک ای مشک

    مرا در تشنگی بگذار اما

    بمان تا خیمه ها ای مشک ای مشک

  176. منصور حلاج می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    من هم به عکست انتقاد دارم
    خیلی عکست خوشکله. من هر بار یه متن می خونم دو سه بار وسطش عکستو نیگا می کنم
    حرفی هست؟؟؟؟؟؟
    نیت کردم یه روز بیام ببینمت
    یا علیمدد

  177. rooh می‌گوید:

    انصافا زیبا قلم می زنی …

  178. منصور حلاج می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    من هم به عکست انتقاد دارم
    خیلی عکست خوشکله. من هر بار یه متن می خونم دو سه بار وسطش عکستو نیگا می کنم حواسم پرت میشه
    حرفی هست؟؟؟؟؟؟
    نیت کردم یه روز بیام ببینمت
    یا علیمدد

  179. sajed می‌گوید:

    سلام
    تضرع و توکل راه پناه بردن از غرور کاذب به خداوند است.
    یا ظافر

  180. منصور حلاج می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    من هم به عکست انتقاد دارم
    خیلی عکست خوشکله. من هر بار یه متن می خونم دو سه بار وسطش عکستو نیگا می کنم حواسم پرت میشه
    نیت کردم یه روز بیام ببینمت
    حرفی هست؟؟؟؟؟؟
    یا علیمدد

  181. احمد می‌گوید:

    سلام
    امروز کمی از کتاب نه ده را خواندم
    دست مریزاد
    تنهای تنها در اینجا مردانه نوشتید.
    وظیفه ی ما هم بود که اینجا بجنگیم اما…
    انشاالله محکم و استوار و بی خیال فضای اختناق آور دنیای مجازی حرف دل دل سوخته ها را فریاد کنید.
    یا علی

  182. آهنگری می‌گوید:

    سلام
    امروز کمی از کتاب نه ده را خواندم
    دست مریزاد
    تنهای تنها در اینجا مردانه نوشتید.
    وظیفه ی ما هم بود که اینجا بجنگیم اما…
    انشاالله محکم و استوار و بی خیال فضای اختناق آور دنیای مجازی حرف دل دل سوخته ها را فریاد کنید.
    یا علی

  183. ناشناس می‌گوید:

    به نام دین سر دین را بریدید

  184. فاطر سبز می‌گوید:

    سلام

    اللهم احفظ قائدنا امام خامنه ای

    سلامتی امام خامنه ای صلوات

    اللهم صل علی محمد و آل محمد

    خطبه سوم نهج البلاغه میگوید…

    منتظر دیدار نظراتتان هستم

    ان شاءالله

    اخوی التماس دعا

    اللهم عجل لولیک الفرج

    التماس دعا

    فاطر سبز
    http://www.fater-313.blogfa.com

  185. امین می‌گوید:

    سلام
    یا ایهالذین آمنوا من یرتد منکم فسوف یات الله بقوم یحبهم ویحبونه
    داداش حسین عزیز
    اینو نوشتم که بدونی
    تو رو خدا عزیزت کرد چون برای خدا نوشتی در وقتی که افراد دیگه فراموش کردند از خوا بنویسند و از دینش دفاع کنند. من خودم و تو را برادرانه تذکر میدهم که اگر دست برداریم از دین خدا، دین خدا لطمه ای نخواهد دید و خدا کسانی را خواهد آورد که دین او را یاری کنند.
    من و شما وارد راهی شده ایم که توقف هم تحجر است.
    دعایمان کن و من هم دعایمان میکنم که ما هرگز دست از یاری دینش برنداریم و دچار روزمرگی نشویم.
    و ما توفیقنا الا بالله. علیه توکلنا

  186. سیداحمد می‌گوید:

    قربونت برم که دل خیلی از بچه بسیجیها رو آروم میکنی.
    مطمئن باشید با دعای خیر جوونای پاک خدا هواتونو داره.

    ۲روز پیش یه جائی بودم تو یه شهر تقریبا محروم؛
    بچه های بسیج یه مسجد چند تا از متناتونو رو کاغذ چاپ کرده بودن و به تعداد همه جوونای مسجد ازش کپی گرفته بودن و بین بچه ها پخش کرده بودن.
    نبودید که ببینید با چه لذتی متنو میخوندن و کیف میکردن.
    متاسفانه به اینترنت دسترسی نداشتن که هر شب بیان و مطالبتونو بخونن.
    اینو گفتم تا بگم فکر نکنید مخاطبین مطالب داداش حسین بسیجیها فقط همینائی هستن که میان اینجا خیلیها با کلی سختی مطالبتونو به دست میارن و میخونن.
    بخدا همه شون از ته دل دعاتون میکردن و من احساس غرور میکردم از دعای اون جوونای پاک و افتخار میکردم به داشتن همچین داداش گلی.

    عزیز دل مراقب داداش حسین ما باش که شیطان همیشه در کمینه.

  187. سعید-ه می‌گوید:

    سلام علیکم

    چشم چند تا سرعت گیرسایتتون نیاز داره خب اشتباه کردن
    یاعلی

  188. ... می‌گوید:

    آری ما غرور داریم …زیرا به احدی جز نایب امام زمان عج اجازه بلند حرف زدن نمیدهیم…

  189. یاسین می‌گوید:

    تو که خسته نمیشی بگم خسته نباشی.
    اما آرزو میکنم زنده باشی تا شهید شوی.
    التماس دعا .

  190. اصغر می‌گوید:

    چند تا نوشابه هم برای ما بار کن.

  191. یاسین می‌گوید:

    راستی دلنوشته برا امام زمان (عج) نمینویسی؟؟؟؟؟

  192. افتخار غرور می‌گوید:

    کارت درسته داداشم.
    بعد از آشنایی باهات و خوندن دلنوشته هات واقعا احساس غرور می کنم در این حد که می گم “باتوم من رو در کفنم بگذارید تا منو شفاعت کنه”.
    اصلا اونا خوب فهمیدن که ما احساس غرور کردیم.اینم بدونن که تازه اولشه.
    یا علی

  193. سعید-ه می‌گوید:

    حسین آقا اگه خواستی کامنتم رو اصلاح کن
    یاعلی

  194. همونکه می‌گوید:

    و شیطان گفت من برترم.پس خداوند فرمود:به عزتم سوگند که تمام “من برترم گویان” از تقرب به من محرومند

  195. ناشناس می‌گوید:

    ساعت۲:۱۱ دقیقه.
    تعداد افراد انلاین ۳۲ نفر 🙂
    دلم تنگ شده بود.

    یا علی…..

  196. daneshjoo basiji می‌گوید:

    salam. na khaste dadashi

  197. elissa می‌گوید:

    سلام
    خیلی عایه نوشته هاتون
    موفق باشین

  198. elissa می‌گوید:

    سلام
    خیلی عالیه نوشته هاتون
    موفق باشین

  199. پیمان می‌گوید:

    سلام بر برادر گلم داااااش حسین عزیز میگم برادر من یه دانشجوی بسیجی ام ولی ازت ناراحتم میدونی چرا آخه برو بچه های دانشجو رو یادت رفته باید به وطن فروشا بفهمونیم که این همه پیشرفت که توی هسته ایی و نانو و موشکی و پزشکی و….به دست اومده( به کوری چشم این وطن فروشا) مدیون اولا شخص امام خامنه ایی هستیم ثانیا کار همین بچه بسیجی ها ی دانشجوست ما بچه بسیجی ها هیچ وقت این حرف امام خامنه ایی فراموشمون نمیشه که گفت:((بسیجی بودن یعنی پیشرو بودن در همه ی عرصه ها…))اگه الان امام ما رو به تولید علم هدایت میکنه چون لازمه ی کشور و ظهور ماه منیر هستی امام مهدیه(ع).داداش سرتو درد نیارم خلاصه این بچه های ایی که توی خط مقدم جنبش علمی اند رو یادت نره… یا علی
    داداش حسین: حق با شماست و خود من در این باره اعتراف می کنم به کم کاری.

  200. خان باجی می‌گوید:

    سلام
    آهااااااااااااااای با شما هستم !!! با شمایی که حیا را به کمر بسته اید … با شما که خجالت را قورت داده اید . با شمایی که عکس مدیر این وب سایت تیر خلاصی شده بر قلبهایتان .
    آیا تاب و تحمل دیدن این عکس ها را دارید ؟؟؟؟
    http://ahestan.wordpress.com
    بروید و ببینید و اگر کمی مردانگی در وجودتان بود به خود بیایید . و بدانید که تا الی الابد مدیون صاحبان این عکس ها هستید. وای بر شما که هم خود و هم ناموستان ملعبه ای شدید به دست کوردلان . مرگ بهتر از با خفت زیستن .

  201. جبهه 22 خرداد می‌گوید:

    احسنت

  202. وجدانی می‌گوید:

    بسیجی ماه سلام

    متن شما عجیب بوی دلتنگی داشت . توصیه این حقیر را بپذیرید خود را درگیر مسایل حاشیه ای نکنید رسالت عظیمی بر دوش شما است ثابت قدم باشید . من الله توفیق

  203. سید می‌گوید:

    همه جوره پاتیم داداش

  204. سید امیرعلی علوی می‌گوید:

    سلام حسین جان
    پنجشنبه، سر مزار بابا اکبرت، مطمئنا امین رو فراموش نکردی
    خیلی التماس دعا

  205. ehsan می‌گوید:

    وای بر ریاکاران
    وای بر ریاکاران
    وای بر ریاکاران
    وای بر ریاکاران
    وای بر ریاکاران
    وای بر ریاکاران

  206. Montazer می‌گوید:

    سلام داداش حسین خودم
    داداش خیلی با حال بود

    ” من مغرورم چون پشتم به کوه ، به کشتی نوح ، به حضرت روح ، به دست راستی مجروح و از همه بالاتر به دو دست بریده اما باشکوه گرم است. ”

    این قلم پر شده از خون گلوی بابااکبر و به دستان داداش حسین سپرده شده که اینگونه به دل همه می نشیند
    براستی که خوب امانت داری کردی داداش حسین
    ان شاءالله همیشه حسینی باشی
    یاعلی

  207. دانشجو می‌گوید:

    میر حسین زنده باد.خاتمی پاینده باد.
    بسیجی واقعی همت بود وباکری

  208. سعید می‌گوید:

    برید ببین خانواده همینهایی که مقایسه با اون باعث افتخار شما میشه چگونه از شما متنفر برید ببین همسران و خواهران باکری چگونه این دولت رو نفی میکنن همسر شهید رجایی وای بر شما که با باتوم به دنبال نوامیس مردم حضرت علی که بزرگترین جوانمرد عالمه از ابتدای عالم جایش در بهشت مشخص بوده بعد از دیدن وضع جامعه اش که زنی فقیر در ان حضور داشته که شوهرش سرباز سپاه بوده و شهید شده و بهش کم توجهی شده میگه ذوقو یا علی اونوقت تو این جامعه رهبرش نمیدونم پول از کجا میاره صبح تا شب بخشش میکنه ایا تا به حال در این ۳۰ سال کسی به جز احمدی نزاد حرف رهبرو یک هفته نافرمانی کرده بود ایا شما که مذهبی هستی وقتی میبینی حرفهای مشایی مخالف ارمانهای امام و شهدا که همون برپاییه حقه ناراحت نمیشی امیدوارم ….هیچ کسی بی عیب نیست اما…..امیدوارم همه به راه مستقیم که راهی جز اون به سوی معبود نیست حرکت کنیم با تشکر از شما

  209. علی می‌گوید:

    مزخرف بود

  210. کربلایی می‌گوید:

    سلام داداش حسین . نفست گرم زلال نور مهدی . وقتی نوشته های تو رو میخونیم ما هم احساس غرور میکنیم .

  211. علی می‌گوید:

    من هم میدونم جواب چه کسی رو دادید اصلا اول مطلب او سایت رو در مورد شما خوندم و کنجکاو شدم ببینم که قطعه۲۶ چه سایتیه…..

    خیلی خوب جوابشو دادی….

    ولی اگه من بودم بهشون میگفتم که:

    اصلا شما سبزها بیشمارید از حماسه ۲۲ بهمنتون فهمیدیم که بیشمارید، همون موقع که میگفتید ۲۲ خرداد را به ۲۲ بهمن ختم میکنیم و کار نظام رو یه سره میکنیم، همه دیدند که بیشمارید، همون موقعی که یا نیومدید بیرون یا اگر اومدید هر چی پرچم سبز داشتید زیر شلوارتون قایم کردید، آره شما ها بیشمارید……

  212. کیارش می‌گوید:

    ایول اقای قدیانی!!!!!
    خاک بر سرت کنن!
    تو هم همین الان اگه پاش بیوفته میای از سانسور انتقاد میکنی ولی خودت نظر مخالف رو پاک میکنی!
    همه چیز جمهوری اسلامی باید به همه چیزش بیاد.
    داداش حسین: بله من افتخار می کنم به سانسور تاریکی. چرت و پرت بگویی باز هم سانسور می کنم. راستی خداوند آدم را از خاک آفریده. ما سرمان همین طوریشم از خاک است؛ پس خاک بر سر شب پرستان.

  213. کیارش می‌گوید:

    اقای قدیانی هرچی من میگم شما پاک میکنی!
    میتونم تو یاهو با شما صحبت کنم؟
    حسین قدیانی: نه!

  214. کیارش می‌گوید:

    دم شما گرم!
    ولی این اصلا خوب نیست که فقط نظراتی رو تائید میکنی که یا ازت تعریف کرده باشن یا اگه هم انتقاد کرده بودن بتونی جوابش رو بدی.
    این اصلا خوب نیست.
    یه خورده بالاتر یکی نوشته وای بر ریا کاران.
    چه قشنگ هم گفته.
    خدانگهدار…

  215. منطقد می‌گوید:

    به زودی وبلاگی با نام “انطقاد” باز خواهد شد.
    وبلاگی که تاکنون نظیر آن دیده نشده است و در آن یک جنگ روانی تمام عیار با ابلهانی نظیر تو به راه خواهد افتاد و جوابهای شما در همه ی زمینه ها داده خواهد شد.البته به مرور…منتظر باشید
    منطقد می آید…..
    داداش حسین: حالا که می خواهی انتقاد کنی، بهتر است انتقاد کنی نه انطقاد!

  216. یک دوستار انقلاب می‌گوید:

    ای کاش در زمان جنگ هاشمی و موسوی و رضایی بجای مدیریت جنگ به سفارش اسلام -شنا کردن-گوش میکردند تا فامیلی جنابعالی القدیانی می شد
    داداش حسین: البته خوب شد بابااکبرها شهید شدند و هاشمی، الهاشمی نشد!

  217. حسین مورچه می‌گوید:

    خوشم میاد کمی حرف دل منم زدی
    توی جنگ روانی ما حزب الله ها از همه سریم
    میگم حزب اللهی چون تا این اسم میاد آتیش میگیرن تا اعماق وجود نداشته خودشون
    اگه وجود داشتن میومدن بیرون از دور باطل خودشون
    متوهم های قوزبیت 🙂
    در هر آشوبی منتظرتان هستیم
    حزب الله

    راستی از باتوم ما بیشتر بنویس خیلی بهشون فشار میاره
    یا حق داداش خوشگل بلا

  218. حسین مورچه می‌گوید:

    داداش حسین توی نظرات یه نفر با اسم حسین مورچه که ماله منه برات کامنت گذاشته در تاریخ ۸ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۲۹ اون من نیستما
    مرتیکه به اسم بچه ها داره برات کامنت میزاره
    من همه جوره پای شما هستم بگو بمیر
    یه ترتیب اثر بده ببین جریان چیه؟

  219. ADIOS می‌گوید:

    معنی بسیجی چیه؟ راهنمایی کنید؟

  220. ص می‌گوید:

    سلام
    تا باشه این طور نویسه ها ونویسنده ها!!

  221. احمد می‌گوید:

    باز گویم نه در این واقعه حافظ تنهاست
    غرقه گشتند در این بادیه بسیار دگر

    انشاءالله شهادت در رکاب حضرت خورشید به علمداری حضرت ماه

  222. سها می‌گوید:

    سلام داداششم…
    منم وقتی سبزک می بینم خندم می گیره…امروز یه دونه جلبک دیدم تو دانشگاه دستبند زده بود ….
    مگه می شد نخندید…. همچین چشم غره می رفت…
    مطلبتو خوندم خیالت راحت داداشم.
    ناقلا تو دعام کردی؟!
    راستی واسه روضه ی اخر مطلب هزار بار ممنونم…خودت می دونی که چرا…. ماهی به اب زنده است و بسیجی به روضه ی عباس…
    اخ دلم تنگ محرم شد…..
    راستی خداییش خوشگلی داداشی حسودا بترکن بگو انشاا…
    دارمت برو خیالت نباشه من و همه ی بسیجی های امام خامنه ای باهاتیم…
    بسیجی هم یعنی عشق …

  223. یه انسان می‌گوید:

    میگما به قول بچه ها داداش حسین
    خیلی باهات حال کردم همینطوری همرو عاشق خودت کردی
    تا دلت میخواد نظرات رو پاک کن اصلا این حق تو
    پاش وایسا حتما نظرات مخالف رو پاک کن
    اصلا چه معنی داره کسی برضد افکار تو فکر کنه

  224. جوادی می‌گوید:

    افراطی

  225. محمد می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    سه تا انتقاد داشتم
    چرا؟
    چرا؟
    چرا؟

  226. غریق می‌گوید:

    سلام
    چند وقتیست ابرهای دل بارانیم مانع زیارت ماه شده
    تو و دوستی خدا را برسان سلام ما را

  227. عرفان می‌گوید:

    سلام داداش . این سبزکای نامرد دارن با اسم بر و بچه های قطعه برات کامنت می زارن فکر نکنی ما هستیم ها . سبزکای متقلب بدبخت .

  228. یه دوست می‌گوید:

    من دعا می کنم شما آمین بگید :
    خدایا از عمر سبزکا بردار بزار رو عمر داداش امین .
    آمین یا رب العالمین

  229. مهدی می‌گوید:

    حواست هست همه چی رو داری با هم قاطی پاطی میکنی برادر
    راستی دیدم فقط کامنت های موافق رو گذاشتی لا به لاش چند تا هم موافق
    نکن این کارو که پیش ما هم تابلو شدی
    در کل از کنار برو

  230. sami می‌گوید:

    سلام نوشته هاتون خیلی جالبه. قلم روان و گیرایی دارید. موفق باشید.

  231. sami می‌گوید:

    راستی عکستون خیلی هم جذابه عوضش نکنین. مگه چه عیبی داره که یه بسیجی خوش تیپ باشه.

  232. سهراب می‌گوید:

    خوشحالم که نتونستی به سئوالاتم پاسخ بدی. سطح ازادی بیانتم نشون دادی برادر بسیجی.

  233. بی طرف می‌گوید:

    این همه نظر موافق یعنی یک مخالف هم نداری ؟؟؟؟؟؟؟ تف به این صداقتت . امام زمان ایشالا نصفت کنه ریا کار کثیف

  234. ولی پور می‌گوید:

    انشاءالله
    خداوند مفتخرت کنه به سربازی امام زمان صلوات سوم رو بلند تر بفرست
    و من الله توفیق

  235. حاج رضا می‌گوید:

    عزیزان من! اینقدر با این حرفا خودتونو به امام و شهدا ، ائمه اطهار و یارانشون نچسبونین. عزیزم شما به شخصه هیچی نیستی.

  236. دوستدار ولایت می‌گوید:

    سلام آقا حسین
    خدا قوت ، خسته نباشی…

  237. دوستدار ولایت می‌گوید:

    سلام آقا حسین
    من اون دانشجویی هستم که توی دانشگاه شیراز از جلد کتابتون ایراد گرفت.
    قول دادین از گرافیست جلد کتاب علت کارش رو بپرسین.
    پرسیدین؟ جواب چی داد؟

  238. رسا می‌گوید:

    http://omid20.in/893/10/darkhasat.jpg

    خائن است آنکه خواسته دموکراتیک و قانونی ملتی برای استیفای حقوق از دست رفته اش را نادیده انگارد
    و ترسوست آنکه مجوز برگزاری یک راهپیمایی آرام مردم و عاری از خوشنت مطابق بر اصل قانون اساسی را ندهد

    زنده باد راه سبز امید

  239. آبجیه داداشی می‌گوید:

    بعداز چند روزدلم نیومد برای این نوشته پیام نذارم.الهی بترکن اونایی روکه رواعصاب داداش حسینم راه میرن این قدر انتقادای حریصانه وآبکی میکنن.شماها همونطورکه غلط کردید بی شمارید غلط کردید نظر میدید ما برای نظر کسایی که چشم ندارن ستاره های حضرت ماه رو ببینند پشیزی ارزش قائل نیستیم.شماها کسی نیستین که علیه داداش حسین من جنگ روانی راه بندازید.دلم میسوزه واستون دارین از سختی و نیش دار بودن حرفای داداش حسین میسوزین.تو برو از شیخ بیسواد سواد یاد بگیر بهتر از این سراغ نداشتم که به دردت بخوره منطقد (؟) جان!!!

  240. امیر می‌گوید:

    عکستو با خودت یه جا بخورم!!

  241. ناشناس می‌گوید:

    سلام
    اینکه گفتید شروع جنگ روانی با شماست ،به نکته
    درستی اشاره کردید
    به راهتون ادامه بدید
    مطمئن باشید درسته
    غرور شما غرور زیبایی است
    خود نوعی امر به معروف است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.